Sari la conținut

Mers pe loc la rece = spuma in ulei ?


Error
 Share

Postări Recomandate

acum ati inteles de va spunem sa nu porniti mobrele iarna doar de dragul de a le auzi!!! :) bietul TNG va repeta asta iarna de iarna.

Mobra nu are nici pe draq pt spuma aia, atata ca vezi si stii ca s-a facut, chestia e ca pe timp rece daca pornesti mobra trebuie sa si mergi cu ea, nu doar sa o auzi pt 5-10 km ca face "spume" :)

 

Lasa-o frate sa o pornim sa stim ca o aveam, sa vedem cum face spume, ca doar pt ea am ajuns sa stau la rand sa folosesc "masina familiei" :cheers:

Editat de Error
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motulul 7100 am avut in prima mobra, pe care am invartit-o destul de mult si iarna. La fel, incepuse sa faca spume. Anul asta, inainte sa bag honda la garaj, am avut (si am) ulei Aral de masina in motor. Si tinand cont ca am avut doar moto, am rotit rotile, incluzand mers la cumparaturi, munca etc. Distante f scurte, porniri/opriri repetate. Nu a avut nici pe naiba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motulul 7100 am avut in prima mobra, pe care am invartit-o destul de mult si iarna. La fel, incepuse sa faca spume. Anul asta, inainte sa bag honda la garaj, am avut (si am) ulei Aral de masina in motor. Si tinand cont ca am avut doar moto, am rotit rotile, incluzand mers la cumparaturi, munca etc. Distante f scurte, porniri/opriri repetate. Nu a avut nici pe naiba.

Asta inseamna doar ca Aralul nu face spume cand il amesteci cu ceva apa. Faptul ca diminuezi efectul nu inseamna neparat ca ai diminuat si cauza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta inseamna doar ca Aralul nu face spume cand il amesteci cu ceva apa. Faptul ca diminuezi efectul nu inseamna neparat ca ai diminuat si cauza.

Cauza nu e cazul sa o inlaturi. Nu cauzeaza semnificativ. Am mai intrebat: la conserve va ganditi la asa ceva cand mergeti de ici pana colo de n-apuca sa se incalzeasca motoru' ca lumea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Asta inseamna doar ca Aralul nu face spume cand il amesteci cu ceva apa. Faptul ca diminuezi efectul nu inseamna neparat ca ai diminuat si cauza.

. Aralu' este pe baza de apa. : )
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 9 years later...

Am si eu o nelamurire cu condensul in ulei de peste iarna. 

In primavara, am observat pe sticla de nivel, ca uleiul face spuma cat timp motorul merge. Uleiul a ramas cu aceeasi culoare si consistenta si spuma are o tenta de culoare uleiului, ea fiind albicioasa prin natura ei. 

Motocicleta fiind in garantie am facut intre timp revizia cu schimb de ulei, dar acelasi lucru l-am observat si cu uleiul nou, cat timp merge motorul se face spuma deasupra uleiului si cand opresc motorul in mai putin de 1 minut spuma dispare fara sa lase urme de depunere pe sticla sau pe buson.

Baietii de la service mentionau ca s-ar purea sa fie de la condens, dar si ca "e normal". Nu am mai luat legatura cu ei dupa ce am schimbat uleiul dar, in schimb, am sunat la un service third party recomandat de un prieten si la fel mi-au spus si cei de acolo ca ar fi normal sa faca spuma in mers. Au mai mentionat ca o posibilitate este ca prima data(din fabrica) motocicleta sa fi avut alt tip de ulei, decat cel cu care s-a scimbat la prima si a doua revizie si fiindca nu se scurge tot uleiul la schimb sa se fi amestecat uleiurile si sa faca spuma.

Atasez o poza si un filmulete scurt cu "problema".

Voi ce parere aveti ?

IMG_20230519_175107.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, Element a spus:

Am si eu o nelamurire cu condensul in ulei de peste iarna. 

In primavara, am observat pe sticla de nivel, ca uleiul face spuma cat timp motorul merge. Uleiul a ramas cu aceeasi culoare si consistenta si spuma are o tenta de culoare uleiului, ea fiind albicioasa prin natura ei. 

Motocicleta fiind in garantie am facut intre timp revizia cu schimb de ulei, dar acelasi lucru l-am observat si cu uleiul nou, cat timp merge motorul se face spuma deasupra uleiului si cand opresc motorul in mai putin de 1 minut spuma dispare fara sa lase urme de depunere pe sticla sau pe buson.

Baietii de la service mentionau ca s-ar purea sa fie de la condens, dar si ca "e normal". Nu am mai luat legatura cu ei dupa ce am schimbat uleiul dar, in schimb, am sunat la un service third party recomandat de un prieten si la fel mi-au spus si cei de acolo ca ar fi normal sa faca spuma in mers. Au mai mentionat ca o posibilitate este ca prima data(din fabrica) motocicleta sa fi avut alt tip de ulei, decat cel cu care s-a scimbat la prima si a doua revizie si fiindca nu se scurge tot uleiul la schimb sa se fi amestecat uleiurile si sa faca spuma.

Atasez o poza si un filmulete scurt cu "problema".

Voi ce parere aveti ?

IMG_20230519_175107.jpg

 

Și.. care este problema defapt? 

Eu nu văd nici o problemă.

80% dintre persoanele care postează aici sunt paranoice, m-am numărat și eu printre ei.

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, Cristian C. a spus:

 

Și.. care este problema defapt? 

Eu nu văd nici o problemă.

80% dintre persoanele care postează aici sunt paranoice, m-am numărat și eu printre ei.

Asfalt uscat!

Fiindca am observat numai in primavara asta, am cautat daca e normal sau nu sa faca spuma si m-am speriat de ce am gasit. Mi se pare ca nu intotdeauna te poti baza pe ce iti spun cei de la service, mai ales daca ei trebe sa-ti repare pe garantie motorul. 

Bine, nu m-a ajutat nici ca un prieten are o motocicleta "sora" cu acelasi motor(el ktm duke 390, eu svartpilen 401), caruia i-a crapat motorul la 4000 mk si care mi-a spus ca totul a inceput cu uleiul care facea spuma :)).

 

Apropos, vad ca si tu ai ktm 390, la tine cum arata in aceleasi conditii, face spuma sau nu ? Cati km are la born ? ai avut ceva probleme cu el ?

Mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, Element a spus:

Fiindca am observat numai in primavara asta, am cautat daca e normal sau nu sa faca spuma si m-am speriat de ce am gasit. Mi se pare ca nu intotdeauna te poti baza pe ce iti spun cei de la service, mai ales daca ei trebe sa-ti repare pe garantie motorul. 

Bine, nu m-a ajutat nici ca un prieten are o motocicleta "sora" cu acelasi motor(el ktm duke 390, eu svartpilen 401), caruia i-a crapat motorul la 4000 mk si care mi-a spus ca totul a inceput cu uleiul care facea spuma :)).

 

Apropos, vad ca si tu ai ktm 390, la tine cum arata in aceleasi conditii, face spuma sau nu ? Cati km are la born ? ai avut ceva probleme cu el ?

Mersi


Nicio legatura intre spumare si crapare. Asa crapa motoarele astea, cand le vine pe chelie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, Element a spus:

 

 

Apropos, vad ca si tu ai ktm 390, la tine cum arata in aceleasi conditii, face spuma sau nu ? Cati km are la born ? ai avut ceva probleme cu el ?

Mersi

 

390 adv - 2400km

390 rc - 250km

Probabil mai face spume, verific doar ocazional culoarea și nivelul.. 

Am trecut de bagat orice în seamă. Mai e si dupa sufletul omului.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, Element a spus:

Am si eu o nelamurire cu condensul in ulei de peste iarna. 

In primavara, am observat pe sticla de nivel, ca uleiul face spuma cat timp motorul merge. Uleiul a ramas cu aceeasi culoare si consistenta si spuma are o tenta de culoare uleiului, ea fiind albicioasa prin natura ei. 

Motocicleta fiind in garantie am facut intre timp revizia cu schimb de ulei, dar acelasi lucru l-am observat si cu uleiul nou, cat timp merge motorul se face spuma deasupra uleiului si cand opresc motorul in mai putin de 1 minut spuma dispare fara sa lase urme de depunere pe sticla sau pe buson.

Baietii de la service mentionau ca s-ar purea sa fie de la condens, dar si ca "e normal". Nu am mai luat legatura cu ei dupa ce am schimbat uleiul dar, in schimb, am sunat la un service third party recomandat de un prieten si la fel mi-au spus si cei de acolo ca ar fi normal sa faca spuma in mers. Au mai mentionat ca o posibilitate este ca prima data(din fabrica) motocicleta sa fi avut alt tip de ulei, decat cel cu care s-a scimbat la prima si a doua revizie si fiindca nu se scurge tot uleiul la schimb sa se fi amestecat uleiurile si sa faca spuma.

Atasez o poza si un filmulete scurt cu "problema".

Voi ce parere aveti ?

IMG_20230519_175107.jpg

Dupa cum s-a spus, se intampla la toate casele.
La mine cand a aparut s-a schimbat uleiul si s-a pus exact cat scrie la manual. Cred ca am schimbat si marca. Si sigur mecanicul :D
Din momentul ala nu au mai aparut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...