Sari la conținut

Clasa 1200 - poll  

107 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 86
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Topic facut de benveisti. Caponord-ul nu e. Stelvio de asemenea. se pare ca vreti sa faceti comparatie doar cu ce vreti voi. Crosturerul nu merge pe off doar pentru ca nu vreti voi. La fel si Multistrada.

 

etc.....mai cautati si voi ca mi-e lene sa caut mai mult sa vedeti daca si ce se poate face pe off si cu alte moto. :D

:michael:

 

 

Auzi ba baiatule, de obicei nu ma conversez cu clonele, pt ca tre' sa ma cobor la nivelul lor, da uite de data asta fac o exceptie ca sa ma mentin antrenat la atacurile clonelor din Caracal.

 

Sinapsa e lucru mare, si nu e pt oricine, iar tu esti un exemplu clar pt ca:

  • Topic facut de BMW-isti adica in capul tau toti au nenumarate clone ca tine [call me the legion cause i'm many] sau poate pt ca nu ai apasat niciodata butonul de start new topic, ai impresia ca e nevoie de un efort colectiv.
  • Moto Guzzi ...lol get serios
  • Pui un film cu multistrada, cu unu cu geaca de piele si cizme de vitezana care iese fix 500m de pe asfalt si gata e de offroad mobra. Din nou get serious. OFF ROAD inseamna ca nu exista drum, asta asa ca poate stimulat mai faci si tu o sinapsa accidentala.
  • Sunt asa de BMW-ist ca am pus KTM pe primele doua locuri

Ia ia-ti tu jucariile si du-te la scara ta la motociclete de strada ca ma enervezi si pot si eu sa vin cu scuza haterior " e forum liber pot sa imi exprim parerile" .

Si daca te deranjeaza topicul de BMW-isti [ iar imi aduc aminte ca am pus KTM pe primele 2 locuri esti varza] fa tu un topic al tau ca e forum liber cu lol offroad bikes nu uita sa incluzi si versys-ul .

Hai pa.

 

Ecuatia corecta e 950R + 250EXC(+ platforma dus-intors) = 1200GSA(+ platforma doar la intors) :D

 

 

Auzi dar dc are nevoie 950 R de platforma si la dus si la intors ? Ca mi-e un pipc neclar.

Peste rautacismele cu 1200 sarim, ca stiu ca tie iti displace orice e made in Germany nu stiu cum te impaci cu KTM ca Austria e un fel de zona raufamata a Germaniei.

 

Anyway platforma sucks.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar nu stiu care-i faza in comparatiile, testele astea,m-am gandit la cateva variante:

 

1. BMW-ul e cel mai bun (daca asa spun toti la sfarsit)

 

2. BMW-ul are relatii si la teste trebuie sa iasa NR.1 (daca e asa, inseamna ca in Australia nu se descurca prea bine.Acolo a iesit KTM-ul Bike of the year)

 

3. Pur si simplu oamenii s-au obisnuit cu ceva bun(BMW) si se bazeaza pe experientele avute cu modelul anterior.Le e greu sa schimbe, chiar daca a aparut ceva mai bun,(spun "mai bun" pt. ca in testele comparative, toti zic asa)

 

 

Aici pun o parere a unui coleg din Sud Africa, care regreta ca KTM-ul la ei a iesit pe locul 2:

 

In Africa, people will vote for things that are not the best just because they have been around for a long time. In general people resist change, even if it's for the better, for example the Toyota Hilux, BMW 1200GS and Robert Mugabe.

 


“Sad to see the most exciting bike to hit South African roads in 2013, the KTM 1190 Adventure, lost to an old man’s bike, the BMW1200GS. The GS is as exciting as yesterday's news.”

Asa vad eu lucrurile si la variantele acestea m-am gandit, haideti si cu alte variante poate dezlegam misterul. :nono: :whip:

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ecuatia corecta e 950R + 250EXC(+ platforma dus-intors) = 1200GSA(+ platforma doar la intors) :D

 

Ecuatia corecta e 950R(fara conceptul de platforma) + 250EXC(+ platforma dus-intors) = 1200GSA(+ platforma doar la intors)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Chiar vroiam sa te intreb pe topicul LC, daca ai facut test drive cu KTM si daca da de ce ai ales BMW-ul.

Nu te-am intrebat, pt ca nu cumva sa se interpreteze gresit( troll,eu fiind posesor de KTM).

Eh, nu trebuia sa te abtii. Nu sunt nici sensibil la subiectul bmw vs altii si fac destul de usor diferenta intre un troll si un om calumea ;)

 

Cam tot asa e povestea si in comparatia celor de la MCN care spun ca KTM has the best handling, best off road, the fastest, all electronics you can want,it's got pretty much everything BUT....la sfarsit BMW-ul castiga

Pai asta ziceam si eu :laugh: Ktm e mai fain la anumite chestii, bmw e mai echilibrat per total si mai potrivit pt nevoile "predominante".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auzi ba baiatule, de obicei nu ma conversez cu clonele, pt ca tre' sa ma cobor la nivelul lor, da uite de data asta fac o exceptie ca sa ma mentin antrenat la atacurile clonelor din Caracal.

 

Sinapsa e lucru mare, si nu e pt oricine, iar tu esti un exemplu clar pt ca:

  • Topic facut de BMW-isti adica in capul tau toti au nenumarate clone ca tine [call me the legion cause i'm many] sau poate pt ca nu ai apasat niciodata butonul de start new topic, ai impresia ca e nevoie de un efort colectiv.
  • Moto Guzzi ...lol get serios
  • Pui un film cu multistrada, cu unu cu geaca de piele si cizme de vitezana care iese fix 500m de pe asfalt si gata e de offroad mobra. Din nou get serious. OFF ROAD inseamna ca nu exista drum, asta asa ca poate stimulat mai faci si tu o sinapsa accidentala.
  • Sunt asa de BMW-ist ca am pus KTM pe primele doua locuri

Ia ia-ti tu jucariile si du-te la scara ta la motociclete de strada ca ma enervezi si pot si eu sa vin cu scuza haterior " e forum liber pot sa imi exprim parerile" .

Si daca te deranjeaza topicul de BMW-isti [ iar imi aduc aminte ca am pus KTM pe primele 2 locuri esti varza] fa tu un topic al tau ca e forum liber cu lol offroad bikes nu uita sa incluzi si versys-ul .

Hai pa.

 

 

Auzi dar dc are nevoie 950 R de platforma si la dus si la intors ? Ca mi-e un pipc neclar.

Peste rautacismele cu 1200 sarim, ca stiu ca tie iti displace orice e made in Germany nu stiu cum te impaci cu KTM ca Austria e un fel de zona raufamata a Germaniei.

 

Anyway platforma sucks.

 

unde ti-e spiritul Craciunului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Auzi ba baiatule, de obicei nu ma conversez cu clonele, pt ca tre' sa ma cobor la nivelul lor, da uite de data asta fac o exceptie ca sa ma mentin antrenat la atacurile clonelor din Caracal.

 

Sinapsa e lucru mare, si nu e pt oricine, iar tu esti un exemplu clar pt ca:

  • Topic facut de BMW-isti adica in capul tau toti au nenumarate clone ca tine [call me the legion cause i'm many] sau poate pt ca nu ai apasat niciodata butonul de start new topic, ai impresia ca e nevoie de un efort colectiv.
  • Moto Guzzi ...lol get serios
  • Pui un film cu multistrada, cu unu cu geaca de piele si cizme de vitezana care iese fix 500m de pe asfalt si gata e de offroad mobra. Din nou get serious. OFF ROAD inseamna ca nu exista drum, asta asa ca poate stimulat mai faci si tu o sinapsa accidentala.
  • Sunt asa de BMW-ist ca am pus KTM pe primele doua locuri

Ia ia-ti tu jucariile si du-te la scara ta la motociclete de strada ca ma enervezi si pot si eu sa vin cu scuza haterior " e forum liber pot sa imi exprim parerile" .

Si daca te deranjeaza topicul de BMW-isti [ iar imi aduc aminte ca am pus KTM pe primele 2 locuri esti varza] fa tu un topic al tau ca e forum liber cu lol offroad bikes nu uita sa incluzi si versys-ul .

Hai pa.

QED. nu e bmv nu trebuie nici macar trecute pe lista.puteai sa le treci pentru ca fac parte din aceeasi categorie.iar ktm-ul l-ai trecut ca diversiune. ca prea batea la ochi. asa ca treci la loc. ai 4. :D cata frustrare ba baiatule. nu te doare? :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

QED. nu e bmv nu trebuie nici macar trecute pe lista.puteai sa le treci pentru ca fac parte din aceeasi categorie.iar ktm-ul l-ai trecut ca diversiune. ca prea batea la ochi. asa ca treci la loc. ai 4. :D cata frustrare ba baiatule. nu te doare? :D

 

 

Slab raspuns, chiar si pentru o clona de Caracal.

Tu chiar crezi ca esti asa important in viata cuiva incat sa se creeze conspiratii si diversiuni pt tine ....

Ia de aici:

trebuia sa trec si R1 ? Mai bine iti iei tu un R1 si ne lasi, oricum face offroad mai bine decat orice mobra ai pretinde tu ca ai.

 

Nu te chinui sa-mi raspunzi ti-ai castigat pe merit locul pe lista mea de ignore.

 

KTM 1190 Adv, cea mai tare mobra dual cu care am mers pana acum. Singurul minus in opinia mea este lipsa cardanului. Mobra de 1200 si endureala? Baba si mitraliera.

 

 

Nu ma vad luandu-mi o mobra din categoria 1200[cel putin nu in viitorul apropiat], dar daca ar fi sa aleg una clar KTM 1190 e cea mai dualsport dintre ele.

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domule eru. ma iertati ca nu ma ridic la inaltimea dvs. asta este: unui are. altii n-are, unii poate altii nu. io intre timp ies sa dau o tura cu cotetul meu de mobra. poate ne vedem pe drum.

zi buna.

 

p.s. maine o sa fie si mai cald.

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

QED. nu e bmv nu trebuie nici macar trecute pe lista.puteai sa le treci pentru ca fac parte din aceeasi categorie.

 

Aversiunea ta fata de BMW-uri si/sau BMWisti o pot intelege... insa tu poti intelege ca fiecare face ce lista sau calasament personal vrea? Omul si-a exprimat o parere.

 

ERU a spus ca nu el a facut poll-ul... asadar probabil un moderator, care se vede ca este pe langa subiect la clasa asta, nu stie prea bine tipurile de motociclete si nici macar sa le scrie corect. Dar macar s-a straduit. Insa el era cel care, pt obiectivitate, ar fi trebuit sa le adauge in lista. Deci nu confunda poll-ul cu lista personala a lui ERU.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aversiunea ta fata de BMW-uri si/sau BMWisti o pot intelege... insa tu poti intelege ca fiecare face ce lista sau calasament personal vrea? Omul si-a exprimat o parere.

:) nu este chia o aversiune fata de bmw. mai degraba este o aversiune fata de comportamentul extremist al UNOR posesori de bmw care isi dau toata silinta sa demonstreze ca nu exista pe lumea asta alta motocicleta decat bmw-ul. si mai simpatica e treaba ca chestia asta vine in general de la persoane care in afara de cine stie ce junghi de mobra au avut ca incepatori nu a mai calarit nimic altceva inafara de ce bmw au reusit sa-si cumpere cu mari sacrificii sau chinuri doar ca sa demontreze ceva celor care nu au bmw. in general cei care au avut mai multe mobre la viata lor reusesc sa admita si ce e bun si ce e rau de la toate. inclusiv de la bmw. sincer daca m-ar da banii afara din casa mi-as lua un bmw sa il am prin batatura macar sa ies duminica cu el la bulevard ca da bine. asa ca nu sunt chiar ata de contra. :cheers:

 

p.s. pace si sarbatori fericite!

Editat de bozoro
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

... mai degraba este o aversiune fata de comportamentul extremist al UNOR posesori de bmw care isi dau toata silinta sa demonstreze ca nu exista pe lumea asta alta motocicleta decat bmw-ul.

 

p.s. pace si sarbatori fericite!

 

Nu, nu ai inteles corect: nu cred ca a zis cineva ca nu exista alta motocicleta, ci ca nu exista alta MAI BUNA. :)

(fara nicio referire directa la "fiabilitate", notiune care starneste atatea contradictii si de care se agata in disperare toti plictisitii de viata, ci "mai buna" per ansamblu).

Oricum, apreciez ca, desi acum timid, recunosti ca-ti doresti un BMW.

 

"Pace" nu vad de ce as dori cuiva in contextul de aici... as dori doar mai multa intelepciune, ca daca avem idei diferite, nu inseamna razboi, ci doar idei si gusturi diferite. Partea grava e ca unii deja se considera in "razboi" la prima contradictie si nici macar nu sunt in stare sa-si argumenteze ideile. Dar asta este alta poveste.

 

Insa sarbatori fericite si linistite sufleteasca doresc si eu tuturor, indiferent de gusturi! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De unde parea initial ca este un topic de succes se pare ca trolli s-au intors pe topicurile pe care le place sa le porcaiasca.Si iata cum ideea de a avea un forum mai curat a esuat lamentabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca tendinta de a evalua motoarele din categoria asta in primul rand dupa capacitatile offroad e un pic gresita.. e un factor important, dar pana la urma motoarele astea stau 80-90% pe asfalt, si pana la urma si pe un KTM 1190 Adventure R pe care il consider cel mai off din lista de mai sus - daca esti incarcat cu bagaje si pasager in spate nu o sa te apuci sa ii dai blana pe drumuri de capre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca tendinta de a evalua motoarele din categoria asta in primul rand dupa capacitatile offroad e un pic gresita.. e un factor important, dar pana la urma motoarele astea stau 80-90% pe asfalt, si pana la urma si pe un KTM 1190 Adventure R pe care il consider cel mai off din lista de mai sus - daca esti incarcat cu bagaje si pasager in spate nu o sa te apuci sa ii dai blana pe drumuri de capre.

 

De aceea e cat.enduro touring sa se descurce si si.Daca iei asa nu ar mai trebui sa existe categoria asta. Ar trebui sa fie motoare de asfalt si de teren..

 

Pai daca cel care cumpara din categoria asta se da 90% pe asfalt, inseamna ca a aruncat o gramada de bani pe geam pt ca exista mobre mult mai bune pt plimbar/touring pe asfalt. Poate ca are multi bani si isi permite, treaba lui.....nu ma priveste.

 

Aia 10% pe off care probabil sunt pe ceva drum neasfaltat, plat, un forestier usor poti face cu orice mobra, chiar si cu un cruiser. Nu vorbesc din auzite ci din experienta:

 

 

 

Picture+535.jpg

 

DSC00200.JPG

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, poate nu a fost cea mai fericita exprimare cu asfaltul, acolo ar fi trebuit sa includ si drumurile neasfaltate in stare buna pe care mergi aproape ca pe asfalt.. aia 20% ma refeream la forestiere care mai au si urcari abrupte, sleauri si bolovani cat capul cu care iti spargi baia de ulei la un motor de strada dar cu unu din clasa asta poti sa mergi. De ex: daca dau o tura de 300 km prin apuseni aici langa cluj, 200+ km ii fac pe asfalt sau drumuri relativ bune si 60-80 km pe forestiere mai grele. Plus ca motorul il folosesc tot timpul cat nu e zapada pe drum in loc de masina deci nu pot sa zic ca as scoate peste 20% offroad oricum as calcula.

Poate 1190 Adventure R(si vechile 950-990) ies din tipare aici in sensul ca ar trebui sa il folosesti la mai mult offroad, altfel nu are sens sa il iei, cum zici si tu. Dar restul se incadreaza in procentajele astea dupa parerea mea.

Editat de bocosb
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ok, poate nu a fost cea mai fericita exprimare cu asfaltul, acolo ar fi trebuit sa includ si drumurile neasfaltate in stare buna pe care mergi aproape ca pe asfalt.. aia 20% ma refeream la forestiere care mai au si urcari abrupte, sleauri si bolovani cat capul cu care iti spargi baia de ulei la un motor de strada dar cu unu din clasa asta poti sa mergi. De ex: daca dau o tura de 300 km prin apuseni aici langa cluj, 200+ km ii fac pe asfalt sau drumuri relativ bune si 60-80 km pe forestiere mai grele. Plus ca motorul il folosesc tot timpul cat nu e zapada pe drum in loc de masina deci nu pot sa zic ca as scoate peste 20% offroad oricum as calcula.

Poate 1190 Adventure R(si vechile 950-990) ies din tipare aici in sensul ca ar trebui sa il folosesti la mai mult offroad, altfel nu are sens sa il iei, cum zici si tu. Dar restul se incadreaza in procentajele astea dupa parerea mea.

 

Asta pentru ca tie iti place foarte mult calatoria pe asfalt si daca, intamplator, mai dai de un forestier sau macadam, sa ii faci fata cu brio. dar sunt si altii, printre care ma numar si eu, pentru care calatoria incepe acolo unde se termina forestierul sau macadamul si incepe partea mai grea. pentru acestia sunt facute aceste motoare. sa ajung pe distante mari si foarte mari cu motorul, exact asta cam e denumirea de adventure. eu personal pentru asa ceva, intrucat castig mai mult pe enduro decat pierd pe touring, prefer cele de 600-800. dar asta e strict alegerea mea.

si totul tine de motociclist. cunosc unii care de dau cu miare pe enduro foarte usor. tine de abilitati. unii pot, unii nu. pentru cei care pot sunt aceste motoare. daca stii ca nu poti, nu iti lua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu personal pentru asa ceva, intrucat castig mai mult pe enduro decat pierd pe touring, prefer cele de 600-800. dar asta e strict alegerea mea.

si totul tine de motociclist.

 

De acord, si eu consider mai potrivite pt offroad motoarele de capacitate mai mica(mai usoare) si cu roata de 21 pe fata. Postul meu era pana la urma o observatie asupra marketingului care pune accent mare(mai mult decat ar trebui) pe capacitatile offroad ale vacilor de peste 1000 si cu roata de 19 pe fata, pe cand nu asta e "scopul lor in viata" :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca offroad-ul nu este important si este sub 10% pt cei ce achizitioneaza aceste modele poate ar fi mai bine sa se uite la cele touring pursânge. Le-ar putea gasi mult mai adaptate pt ceea ce fac de fapt cu ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In conditiile din RO si chiar in jurul nostrum, BG, MD, GR,TR, offroad-ul poate fi pe orice sosea, unde dupa un asfalt perfect, care te indeamna la viteza, te asteapta o succesiune de gropi pe care, cu un turer adevarat, le depasesti mai greu. O roata spitata, o cursa mai mare a suspensiei, o garda la sol marita, o constructie mai solida a intregii structuri ajuta. Asta poate fi, pt multi, adevaratul motiv pt care prefera clasa, alaturi de o pozitie mai relaxata de conducere.

Editat de bogdan_harea
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...