Sari la conținut

Clasa 1200 - poll  

107 membri au votat

Nu ai permisiunea să votezi în acest sondaj, sau să vezi rezultate sondaj. Te rog autentifică-te sau înregistrează-te pentru a vota în acest sondaj.

Postări Recomandate

Cam asa este. Pe de o parte, insa, totul are o explicatie. Fenomenul moto de la noi este inca subtire si isi traieste inca copilaria. Nu este de mirare ca romanul vrea sa faca enduro si adventure pe agregate de 1000+cmc, cu fotoliu, ABS, manere incalzite, instalatii climatronic :D , etc... evident, doar anumite marci sunt dezirabile, altfel afecteaza imaginea. Pe alte meleaguri, unde fenomenul moto a ajuns la maturitate, lucrurile astea s-au clarificat de mult. Adaptabilitatea si pragmatismul functioneaza. Oamenii stiu ce pot face si cu ce se poate face, in conditii optime. Tocmai de aceea, trebuie sa mai aruncam din cand in cand un ochi prin curtea lor, nu de alta, dar sa nu reinventam roata, cand deja a fost inventata de mult. E foarte bine sa inveti prin descoperire, insa a invata din experienta altora, este semn de intelepciune.

Editat de xt600
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 86
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

tu te hranesti cu viteza, cifrele cat mai mari, si orgoliu satisfacut.

:10: o descriere impecabila a distinsului domn caruia i-ai dat quote....... si nu numai

Editat de vlady_80
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

fiecare face ce-l taie chefu si cu ce-l taie chefu. nu?

 

cu toate astea e amuzant cum anumiti propitari sau fani lauda sistemul x sau y, capacitatea z a motoretei de a face ceva, pun filmulete in care gigidepestehotare face x cu motoreta respectiva s.a.m.d. in conditiile in care… n-ar face vreodata ceva de genul…

 

de fapt cam la fel si cu caii si cuplul 95% eventual au testat caii mergand in blana pe A1 sau A2… dar se simt ei comod cu herghelia sub fund

 

specificatiile si marca (oricare ar fi ea) cresc pewla oricarui roman

:10: :agree:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

The beaten path is for beaten people.

 

 

Iar ajungem la o discutie care s-a mai purtat pe acest forum: problema nu este daca se poate face, cu un miar, enduro sau nu, ci cum poti face asta. Acolo unde cu un 1000cmc doar te transporti si trebuie sa faci dovada unor talente, cu un 600 cmc mergi natural, iar cu o capra de 250-450 deja ai parte de distractie. Daca a te transporta, este maxima satisfactie pentru tine si crezi ca asta inseamna a-ti depasi limitele, enjoy yourself! In alta ordine de idei, daca pornim discutia de la continutul notiunilor de "enduro" si "adventure" (pe care @ERU le-a adus in discutie, inca din primul post), nici unul din modelele mentionate in poll, nu sunt nici motoare de enduro nici aventuroaice in adevaratul sens al termenului. Totul este chestiune de marketing. Nici un motociclist cu mintea intreaga nu ar pleca intr-o tura de zeci de mii de km, pe drumuri ca cele din Africa, America Latina, Siberia, etc, cu asemenea motociclete, chiar daca il cheama Stephan Peterhansel. Si sa ne intelegem, faptul ca ai facut ture de cateva zeci de km, pe drumuri ca cele din imagini, nu inseamna ca faci adventure...

 

 

fiecare face ce-l taie chefu si cu ce-l taie chefu. nu?

 

cu toate astea e amuzant cum anumiti propitari sau fani lauda sistemul x sau y, capacitatea z a motoretei de a face ceva, pun filmulete in care gigidepestehotare face x cu motoreta respectiva s.a.m.d. in conditiile in care… n-ar face vreodata ceva de genul…

 

de fapt cam la fel si cu caii si cuplul :) 95% eventual au testat caii mergand in blana pe A1 sau A2… dar se simt ei comod cu herghelia sub fund :D

 

specificatiile si marca (oricare ar fi ea) cresc pewla oricarui roman :D

 

In cazul asta, nu prea imi dau seama de ce a fost deschis topicul, in afara de potentialul pentru flame, binenteles. Dupa cum spuneti voi, vacile astea mari n-au treaba nici cu adventure, nici cu enduro. Deci? Se compara ce? Comportamentul pe asfalt?

Cu toate astea, sunt un pic nedumerit: am citit cartea lui Barbu de cateva ori si prin Mongolia, in perioada cat a trecut el pe-acolo, era parada de 1200GS. Dupa @xt600, aia toti erau dilii, fapt care confirma parerea unui prieten de-al meu care spune tot timpul ca toti motociclistii au o doaga lipsa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nici un motociclist cu mintea intreaga nu ar pleca intr-o tura de zeci de mii de km, pe drumuri ca cele din Africa, America Latina, Siberia, etc, cu asemenea motociclete,

Inseamna ca eu mi's palalila, ca as pleca si maine intr-o asemenea tura cu o vaca din asta :) Si ma indoiesc ca as fi singurul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@doctor x - nu inteleg ce legatura are ce citezi din ce am zis eu cu ce comentezi. eu am zis ca fiecare face ce vrea cu mobra lui. n-am negat ca se poate. n-am zis ca eu n-as face. n-am zis ca nu cunosc oameni care au facut sau fac offroad cu vaci. doar am negat faptul ca 95% din cei care au le folosesc calitatile (fie ele capacitate offroad, putere sau cuplu) pe care le lauda cu cateva impunsaturi unde era cazul :) am votat, una din motoretele astea va ajunge la mine in garaj pana la urma.

Editat de b374
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva filmulete personale cu monstrul pe off-road se poate? :P

ia de aici. am un net de toata jena si nu pot face mult upload. da pentru cei cu preconceptii oricate i-as arata e la fel. el o tine pe a lui.

 

 

daca insisti caut si dalea de tehnica la viteza, tot pe offroad

 

Iar ajungem la o discutie care s-a mai purtat pe acest forum: problema nu este daca se poate face, cu un miar, enduro sau nu, ci cum poti face asta. Acolo unde cu un 1000cmc doar te transporti si trebuie sa faci dovada unor talente, cu un 600 cmc mergi natural, iar cu o capra de 250-450 deja ai parte de distractie. Daca a te transporta, este maxima satisfactie pentru tine si crezi ca asta inseamna a-ti depasi limitele, enjoy yourself! In alta ordine de idei, daca pornim discutia de la continutul notiunilor de "enduro" si "adventure" (pe care @ERU le-a adus in discutie, inca din primul post), nici unul din modelele mentionate in poll, nu sunt nici motoare de enduro nici aventuroaice in adevaratul sens al termenului. Totul este chestiune de marketing. Nici un motociclist cu mintea intreaga nu ar pleca intr-o tura de zeci de mii de km, pe drumuri ca cele din Africa, America Latina, Siberia, etc, cu asemenea motociclete, chiar daca il cheama Stephan Peterhansel. Si sa ne intelegem, faptul ca ai facut ture de cateva zeci de km, pe drumuri ca cele din imagini, nu inseamna ca faci adventure...

 

 

culmea ca sunt unu care se inscrie bine de tot la asa ceva: drumuri lungi de enduro pe motoare peste 200 de kg.

 

 

 

subiectul era cat de offroad sunt acele modele. si eu am incercat prin cateva poze, unele nu cu mine ci cu prieteni, sa arat ca se poate. se poate foarte bine, fara povesti cum ca te chinui si alte de genu. se poate foarte bine. ai fi surprins cat de bine. cand o sa faci tu turul lumii cu remorca dupa tine si capra pe ea, sa pui niste poze sa pot rade si eu bine. da la sectiunea remorci - adventure, nu la sectiunea moto-adventure.

 

daca insisti pot sa iti trimit o lista cu prieteni englezi care se incapataneaza ei, obisnuiti cu ale motorismului de ani buni, la maturitate nu ca noi, sa vezi cum vin, pe motor, din tarisoara lor, sa se dea offroad pe meleagurile noastre cu miare. exact asta e spiritul motociclismului. sa fii diferit si sa iesi din conventional, din cotidian. si oamenii astia cheltuie averi sa traiasca pe motor, ceea ce nu reusesc in normalitate, unde toata lumea foloseste fix motoru care ii vine. omu ala vine aici sa scape exact de aceste fixisme. hai sa scapam toti de ele si sa ne bucuram unii de altii, sa apreciem realizarile celuilalt.

 

s-ar putea ca la un moment dat, sa ma bucur de realizarile tale in ceva domeniu, si am s-o fac fara sa judec, critic, fara sa fiu acid. iar daca nu o sa fiu de acord, pur si simplu am sa ma abtin.

 

sarbatori fericite alaturi de cei dragi.

Editat de capusang
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Doctore nu inteleg de ce m-ai citat nici pe mine.

 

Eu ca pozitie sunt undeva la jumatea distantei intre Capusang si xt600. Adica de multa vreme se face adventure cu mobre ca Africa Twin de ex care este grea cat un R 1200 GS. Una are roata de 21 pe fata ca plus ailata are mai multi cai si cuplu si sta mai bine la capitolul protectie la vant etc.

Daca s-a facut tot ce se poate face cu AT-ul sunt absolut sigur ca se poate si cu 1200 GS. Dar de aici pana la Crossdresser care are 280 kg e cale lunga de aia am pus de ex Xt1200 mai la coada in clasament ca e grea cu spume.

E adevarat ca intotdeauna au fost si rideri care au preferat sa mearga mai light [mono ~= 650]

Sau ultralight DRZ sau mai nou WRR si poate[sper] KTM 390[nu mai vb de aia care-si adventurizeaza mobre din alea cu revizie la ore de functionare] Ideea e ca trebuie sa fie capabile de enduro ca altfel imi iau tourer si am terminat discutia. Bineinteles ca unii care vor doar sa pozeze in aventurieri o sa sustina Crosstourerul si alte balarii din gama dar asta e; e loc si pt ei sub soare dar doar pe asfalt.

Si anyway aici discutam despre clasa mare 1200 cine vrea mai mici exista tpic de 800-1000; cine vrea si mai usor sa faca topic :peace: .

Editat de ERU
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

culmea ca sunt unu care se inscrie bine de tot la asa ceva: drumuri lungi de enduro pe motoare peste 200 de kg.

 

se poate foarte bine, fara povesti

 

Nici chiar asa. Oricat de Peterhansel e pilotul (ca tot ne place sa "ii luam numele in desert"), cu o mobra de 1200 se cade de X ori mai des decat cu o mobra de 600 (< 200 kg) si e nevoie de de X ori mai multi prieteni ca sa o scoata din noroi si de X ori mai mult timp de odihna intre "ridicari". Ceea ce inseamna de X ori mai putini km parcursi intr-o zi. Iar X creste cu 10 - 20% dupa fiecare zi a turei.

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...