Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 373
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

... Faptul ca Transalp a fost Regina Alpilor ani la rand ...

Titulatura de "Regina Alpilor" legat de motociclete am auzit-o doar la revista Motorrad iar Transalp n-a avut niciodata vreo treaba cu titlul asta. (Vstrom da, a fost de doua ori)

 

Greu de inteles cum pot unii sa faca afirmatii total aiurea, fara sa stie, fara sa verifice...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

topic inchis.

mi-am luat SuperTenere 2012

Editat de Slash28
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

topic inchis.

 

mi-am luat SuperTenere 2012

vezi ca, crash-barul givi pare ca este calitativ interior sw-motech
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

povestea incepe cam asa

 

Am sunat in Germania, la un anunt de pe mobile.de. Dupa doua minute de conversatie trista, eu tot incercand sa stabilesc limba engleza cu neamtul, si el tot morfolind cuvinte in nemteste de genul deutch und magyar... ist tu asdasdja ;alsdka;slda; romanian? iar eu "yes yes I am romanian, speak english ?" am renuntat si am convenit sa vorbim pe sms si email. La doua minute ma suna inapoi "esti roman?" la care eu disperat "DAAA". Si restul e istorie, am stabilit toate celecand ne intalnim, eu ca sunt in orient si lucrez aici, si ma voi duce sa iau motorul de la el si o sa ma intorc calare pana in tara.

 

Odata ajuns langa Neu-Ulm, Bayern. Nu a durat mai mult de 1 ora si jumatate pana la rezolvarea actelor. Un mic contract de vanzare cumparare, cam 130Euro pentru numere, 50Euro pt. asigurare, si vreo 10 pentru un impozit mic. Am voie 30 de zile oriunde in europa sa merg.

 

Primul impact cu motocicleta.

Mare. Mi s-a parut mai mare ca in poze, nu m-am dat niciodata inainte cu un ST. Full accesorizat Touratech, cu leduri de zi, paniere45+38L, crashbar, luggage-rack, luggage rack passenger, xenon+ceata, parbriz, canistre si suporti, tankbag, protectie inferioara, protectie cardan, convertit in worldcrosser cu aparatori furca din carbon, carene carbon, protectie calcai, protectie cilindru frana spate si cine stie ce o mai avea dar le-am pierdut numarul. Era setata pe sport iar dupa 5 km de chin printr-un sat, am tras pe dreapta sa-l intreb pe proprietar (care m-a condus la o benzinarie sa punem benzina si sa ma dau prima data cu el).

 

Un om extraordinar fostul proprietar. Trebuie sa spun asta. M-a cazat la el, m-a lasat singur in garaj la el acasa, mi-o dat de mancare, m-a dus sa-mi cumpar echipament, acte si tot suportul din lume. Medic stomatolog din Brasov stabilit in Germania inainte de revolutie. Om de cinste.

 

Am facut cumparaturi din Neu Ulm si Stuttgart de la POLO si Louis. Foarte mari magazinele cu tot ce vrei. Nu am mai fost vreodata in Germania, sau afara din tara (cu exceptia unu weekend la Budapesta) si socul a fost foarte mare. Tara in care m-am nascut este in urma cu 100 de ani, din cauza unor politicieni corupti.

Am adaugat un GPS Garmin Zumo 660 ca sa ma pot descurca. Total 2200 de euro echipament, NolanN-91, Held Gore-Tex Geaca, Manusi Reusch GoreTex, Cizmulite Alpinestars, Costum de ploaie, o armura SShield si o casca MTR pentru pasager, copertina de motor, o trusa de scule, un mega imbus ca sa desfac roata fata, ca am constatat ca in trusa ei nu are (asta mi-o spus proprietarul ca eu nu stiam), un guler, underwear bluza si pantaloni, si o armura de spate pentru geaca pt. ca cea de pe geaca trebuia sa o cumperi separat (in caz ca esti mai mare sau mai mic), si cred ca mai sunt cateva dar chestii mici dar am uitat.

 

Pornire din Stuttgart. Ploaie afara si 15 grade Celsius. Ziua de plecare trebuia respectata si m-am echipat perfect. Ora 9:00 AM si opresc intr-o benzinarie Shell unde am constatat cu stupoare ca cei 30 de Euro in 3 bancnote de 10, au fost bagate intr-un aparat de catre casier, iar mie in fata, mi-a venit restul si chitanta automat. Am ramas prost. "Have a nice day", spune o blonda cu ochi albastrii si zambind cu o dantura perfecta.

Radeam ca prostul. Bineinteles ca m-am simtit ultimul taran cand am ajuns in Munchen pe aeroport, si de-acolo prin toate garile perfecte, si trenurile curate pana am ajuns intr-un satuc de langa Neu-Ulm. M-am simtit inferior acestei rase perfecte, care stie sa aranjeze orice. N-am vazut o casa mai "jmechera" si una mai "paradita"... frate astia au plan urbanistic nu gluma. Nu am vazut colaci de cabluri atarnate de stalpii de iluminat. Nu am auzit un glaxon. Nu m-a jenat nimeni in trafic cat timp m-am plimbat 2 zile sa ma acomodez cu motocicleta. Nu am vazut reclame de prost gust. Am vizitat Stuttgartul. Imi era rusine. Extraordinar de frumos, civilizat, curat, atmosfera frumoasa.

Mai departe, am plecat spre Munchen>Deggendorf>Passau>Linz>Vienna>Budapesta. 960km si 9 ore de ploaie. Am mers in rand cu lumea, ~140-150km/h, am platit vignette in Austria si Ungaria. Autostrada continua, cu benzinarii si indicatoare pentru orice retardat ca mine care credea ca nu se descurca. Vrei la Linz, stai pe banda de sub indicatorul cu Linz.

 

O noapte la Budapesta incendiara, unde asa obosit cum eram, la descoperirea unei locatii... carciuma in limbajul meu, locatie numita "Simpla" am decis sa raman acolo, unde am baut cam mult... A doua zi m-am trezit la 11:00 dimineata si mi-am dat seama de greseala. "(cuvant jignitor)" mi-am spus in casca, dupa ce m-am uitat la ceas si trecusera 2 ore pana mi-am facut bagajele, am mancat am baut apa, si m-am trezit. Budapesta>Debrecen>Oradea>Cluj-Napoca.

 

De cand am intrat in tara. nu am avut o medie mai mare de 80km/h pana la Cluj. Am zis ca este sfarsitul. Masini si camioane care nu stateau la mai mult de 2-3m in spate. Depasiri de fitze si periculoase, si in benzinarie cand am oprit, un oarecare Pardalian a venit sa-mi vanda parfumuri la pret de criza, ca are 13 frati si 7 copii si le-au furat sagetile bulibasei de la Paris sa le vanda in tara. Creierul meu era deja paralizat. Welcome to Romania.

 

A treia zi am pornit de la Cluj la Ploiesti, drum de 6 ore si jumatate cu 3 opriri de 15 de minute, pt. masa si odihna. De la Sebes pana la Cluj se face autostrada, nu stiam. Dar a fost o supriza placuta. Cluj>Alba>Sibiu>Brasov>Ploiesti. Nu a plouat. Dar a fost racoare prin zona Predeal -Comarnic. Radare fentate in zona Fagaras multumita traficului amabil sa faca flashuri. Doua unu dupa altul. Rats... Alt radar la Nistoresti, ca de obicei, pe DN1, unde aia parca nu se pisa nu mananca, zi si noapte stau acolo.

 

Motocicleta este puternica. Stabila. Trebuie sa schimbi vitezele nu gluma. A 6-ea este superba. Diferenta de 550 rpm fata de a 5-a la aceeasi viteza si consum de 4-4.7 intre 100-120km/h. La 150km/h am inregistrat in jur de 7,3l/100km (cu ceva bagaje si asta fiind viteza medie in afara tarii noastre). La 90km/h sub 4litri la suta.

Centrul de greutate l-am gasit destul de sus, fata de chopperul meu vechi, si greu de manevrat la viteze mici si chiar in parcare. Ajunge la 300kg la gol din cauza accesoriilor si cutiilor din aluminiu). De cand l-am cumparat si pana l-am pus in garaj am facut 3600km in 10 zile. Am mers in continuu. Am mers, la Sinaia, la Constanta, la Balchik ... si plimbari zilnice cu pasager.

A avut 18.800km cand l-am cumparat. A avut service la zi. S-a umblat la furca in schimb une se vad niste urme la suruburile de adjustare, si s-au schimbat semeringurile. A fost setata la setarea din fabrica, adica mai sport. Am sa studiez mai mult si am sa o fac mai moale umpic. Dar si asa, motocicleta isi merita fiecare ban. Con-for-ta-bi-la!

 

Toata motocicleta arata de parca orice plastic, cauciuc sau metal a fost construit sa dureze. Nu e nici un stift pe ea. Am citit comentarii de vibratii sau ca motorul e lenes. Fals. Motorul toarce, are sunet de diesel dar vibratie de benzinar... ciudata dar placuta senzatia. Ati avut cand erati mici jucarii cu cheita si le tineati in mana si simteai cum se invart inauntru rotitele si scoteau un sunet metalic frumos ? ei bine cam asa se simte in mers. Vibratii sunt, daca mergi cu 160km/h "of course" ca ai. La viteza mare vei avea vibratii de frecvente mari, e normal. Dar la 110-130km/h nu am nici o problema. Dupa drumul din Germania, am simtit in maini ceva ciudat cand am mancat o ciorba si trebuia sa duc lingura la gura cu precizie, si mi se parea cam greu. :-)

 

Intre 2700 si 4000 rpm motorul dezvolta un cuplu extraordinar, asta m-a impresionat cel mai mult. Are un chip Motec parca si reprogramat calculatorul sa dezvolte putere mare intre acest interval. Nu cunosc mai multe despre acest lucru dar voi studia. Multe lucruri nu le stiu, dar am citit despre ele si stiu ce si cum. Nu am pus in practica, dar in August cand vin acasa in concediu o sa am ceva timp.

 

Sa aveti asfalt uscat si sa va distrati cat puteti ca viata trece repede !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

@Slash28:

Foarte foarte faina povestea si stilul tau de a o reda.

Sa stapanesti cu placere Yamaha si sa te duca prin multe locuri frumoase ;)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Niste poze cu Laila, asa cum fostul proprietar a botezat-o. attachicon.gifphoto.JPG

:10:

Ai ales cu sufletu' inginere(daca ma pot adresa astfel).

Felicitari si sa o calaresti cu bine pe Laila, multi ani de-acum!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Ce ziceti de asta? :P

 

Kitul costa €5,690, sau motorul gata pregatit €13,490

 

Yamaha WR450F Rally has 29 liters (7.6 gallons) of fuel, giving it a range of roughly 300 km (186 miles). Other enhancements include special protection for the water pump, a larger toolbox, specially tuned exhaust, rolling roadbook holder, handlebar buttons for the navigation system, and 50w LED headlights.

 

Yamaha WR450F Rally by Rebel X Sports

 

Yamaha-WR450F-Rally.jpg

Editat de Hosszu Toll
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Niste poze cu Laila, asa cum fostul proprietar a botezat-o. attachicon.gifphoto.JPG

Omule super scula ti-ai ales din cam toate privintele , te-ai orientat excelent , ai de toate acuma doar sa nu uiti ATENTIE MARE SI NU RISCA , decat sa risti 99% mai bine sai fi sigur 99%.

Bafta multa si ne asteptam la oarece calatorii lungi si povestiri pe masura !!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...