RobertAmbrozie Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 Buba ar fi locul unde este pozitionat radiatorul de ulei (este foarte jos si risti sa dai cu el de pamant), dar am vazut ca sunt variante prin care poti sa-l muti mai sus sa nu fie probleme. Exista si multe modele de scut . Mai mari , mai mici ... cel putin 5-6 modele . Cred ca discutia asta, care a atins 135 posturi, ar putea aduce ceva beneficii initiatorului daca ar incepe sa cristalizeze si ceva concluzii . Am vorbit de minim 10-12 mobre diferite ( V-Strom , Transalp , Africana , Varadero , Versys , XT , KTM , GS 800 &1200 , Triumph 800 si altele ) . Avand in vedere ceea ca a descris Radu ca fiind obiectivul si bugetul lui ,incercam sa cristalizam discutia printr-un top , de tipul ; - mobra sugerata , - bugetul sugerat si o motivatie din 3 cuvinte ? Desigur ca eu as vota asa : RobertAmbrozie 1 vot pentru V-Strom 650 2008 -2009 dotat full, buget circa 5000 Euro, pentru motivele : versatilitate , fiabilitate si pret bun Mai voteaza cineva ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 Avand in vedere ceea ca a descris Radu ca fiind obiectivul si bugetul lui ,incercam sa cristalizam discutia printr-un top , de tipul ; - mobra sugerata , - bugetul sugerat si o motivatie din 3 cuvinte ? Cred ca ar trebui sa lasam asta la latitudinea initaitorului. El o sa cumpere pana la urma urmei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 eu cred ca poate sa-si extinda pretentiile si dincolo de 4 ani. Erau unii care-i sugerau Africa Twin....aia e o antichitate iar daca omul chiar are un ban,nu are sens sa se lege la cap cu balena aia... Poa sa se uite linistit si la mobre 2007+ (Transalp XL700V, DL 650 K7, DL 1000 K7, KTM 990 (poate chiar si 950).... tot ce-i 2009/2010+ e foarte scump... iar de diferenta pe care o da de la un 2007 la un 2009/2010 si-o poate accesoriza cu tot ce are nevoie (+ servisare completa).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florin.radu Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 eu cred ca poate sa-si extinda pretentiile si dincolo de 4 ani. Erau unii care-i sugerau Africa Twin....aia e o antichitate iar daca omul chiar are un ban,nu are sens sa se lege la cap cu balena aia... Poa sa se uite linistit si la mobre 2007+ (Transalp XL700V, DL 650 K7, DL 1000 K7, KTM 990 (poate chiar si 950).... tot ce-i 2009/2010+ e foarte scump... iar de diferenta pe care o da de la un 2007 la un 2009/2010 si-o poate accesoriza cu tot ce are nevoie (+ servisare completa).. Fara suparare da chiar nu se poate compara africana cu cele din paranteza, o fi ea batrana dar nu se gaseste inlocuitor direct pentru ea decat pe foaie ca in realitate e jale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 (editat) El o sa cumpere pana la urma urmei. E adevarat ca el o sa cumpere si mai e adevarat ca mobra ideala nu exista . Dar nu am facut decat sa ma revad pe mine acum cateva luni cand citeam tone de informatii , sfaturi si pareri pe net si toate acestea imi zumzaiau in cap , ca un roi de albine . Am tras concluziile singur , desi eram destul de influentabil , deh , nehotararea incepatorului . Insa cred ca ar fi de ajutor pentru Radu sa intelega ( asa , ca in statistica ) cam care sunt macar cele mai apropiate 3 mobre de dezideratul sau . Si cred ca asta s-ar putea desprinde din parerile a 15-20 oameni care au participat la discutia asta ... fie ei subiectivi sau nu . Ce zici Radu , ti-ar fi de folos un clasament ? Editat Ianuarie 8, 2014 de RobertAmbrozie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 (editat) Parerile sunt bune si de apreciat, dar pana la urma cumperi ce-ti place. Mie mi s-a pus pata pe TA 700 si pe ala l-am luat, ca are roata de 19 si nu de 21, ca nu are nu stiu cati cai, ca re masa mare, etc. Mie imi place asa cum e si sunt multumit de alegerea facuta. Poate vede Radu maine un cruiser frumos si il cumpara pe ala si lasa cu totul clasa enduro-touring. Cel mai important e sa faci alegerea potrivita, chiar daca de multe ori pe foaie e cel mai indicat intr-un fel, sa nu uitam ca nu traim pe foaie, ci in realitate... Radu trebuie sa se gandeasca in felul urmator, cand va deschide usa garajului, sau cand se va uita de pe balcon la motorul parcat in fata blocului, daca nu apare un ranjet pe fata lui stiind ca motorul ala e al lui, atunci a ales gresit, PUNCT Editat Ianuarie 8, 2014 de liviu_m2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MrBert Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 Man, sfatul meu este sa te orientezi catre un KTM 990 Adventure. Nu ai ce sa-i mai ceri altceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 Radu trebuie sa se gandeasca in felul urmator, cand va deschide usa garajului, sau cand se va uita de pe balcon la motorul parcat in fata blocului, daca nu apare un ranjet pe fata lui stiind ca motorul ala e al lui, atunci a ales gresit, PUNCT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 Eu as zice prima data sa faci cateva teste cu mobrele care intra in lista ta de preferinte ! ... s'ar putea sa te surprinda unele dintre ele ! E o recomandare foarte buna . Dar ( a fost si problema mea ) , unde sa faci teste ? Cine are motociclete diferite ( macar in Bucuresti ) pregatite pentru a le da spre testare ? Raspunsul descoperit de mine : aproape nimeni . ( Gasisem sa testez ceva ce era cineva disperat sa vanda , irelevant ) Solutia , pentru un incepator ? Urmatoarea : ( Citit carti + net + intrebat + cerut sfaturi + primt sfaturi subiective+ calculat buget ) X 100 ori/nopti/zile . Rezultatul ? achizitia cu inima dar ( sperand ca esti ) in cunostiinta de cauza . Daca a facut cineva altfel , inseamna ca a fost norocos sa aiba ce sa testeze . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Slash28 Postat Ianuarie 8, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 8, 2014 salut din nou! Asa este sunt impresionat de cele 130 si ceva de raspunsuri, dar jumatate au esential, iar pe forum stau mai multe persoane decat cei 15-20 cati au scris. Topicul poate sa continue din punctul meu de vedere, ...cele 100 de nopti sunt abia la 10% :- ) Da, este bine sa tragi linie si sa faci un top. Am facut deja, dar fara sa luam in considerare ordinea de data asta: - KTM pentru ca este inovator, are caracter, le cam face pe toate. Iar una care exceleaza pe teren accidentat, pe sosea nu se strica. Iar eu cred ca pot sa am grija de un KTM oricat de complicat ar fi. Sincer nu imi place KTM ca brand si ca mobra: all orange and promoting full of confidence instead of an ideea ... dar cum spuneati mai sus, m-as uita de la balcon si as ranji la ea pentru ca stiu ca am o mobra potenta, cu muschi, adventure in toata splendoarea ei. - Transalp 700 albastru cu jante aurii. Zega, Scut, Lumini auxiliare, crash baruri, Garmin, Parbriz inalt, si cu bani in buzunar ramasi in detrimentul altora mai scumpe.Motocicleta sexy... dar numai daca sunt solo. Daca pun pasager e nasol. Si voi avea pasager pentru ca sunt prost si m-am indragostit ))) hehe. Stiu ca peste 10 ani o sa regret, dar acum sunt incantat. Femeia tre sa steie la cratita si sa aiba grija de copii Nu ? - Stroama de 650 pentru ca este pe hartie cel mai echilibrat, mare, capabila, are 67cp 6trepte 5%, se poate accesoriza usor. E urata cu spume, scuze si mii de scuze, Sorry. Am mers pe strom dar pasager si am ramas incantat parca ai fi pe bicicleta (usoara, nu moale ca chopperul meu, rapida, utila-avea in spate topcase, moderna, si nu in ultimul rand urata). Si pentru toti cei care au vstrom nu va suparati pe mine, sunt subiectiv ca am spus asta. Este urata mai spun inca odata. Urata. Am sa plang in noaptea mare ca nu exista alta motocicleta concurenta pentru strom mai frumoasa. Nu am ce sa fac. Sa nu va suparati pe mine. - BMW-ul pentru ca e tata lor. E lucrul dracului. Marketing care te face sa inebunesti, toate povestile din toate vagaunile lumii sunt pe GS. Mi se pare un fel de Panasonic ai anilor '90. Scump, fiabil, avansat dar daca s-a stricat ceva la el iti bati nevasta cand intri pe usa si apoi suni singur la Politie sa te aresteze, stii sigur ca te vei descarca. Cand il vei cumpara, va veni la pachet cu o bomba cu fitil care nu stii cand bubuie si practic trebuie sa ai 500 de euro minim pentru el, ca nu cumva intr-o zi de vara sa vrei sa pleci undeva si sa ... "alo Cristi, ai sa-mi dai si mie niste bani ? ... De ce frate? ... Pai mi s-a stricat mobra!... Care ma ? aia a ta de 10000 de euro ?". Dar sa termin cu romanele, BMW-ul este acolo dar departe, trebuie sa conving creierul cu argumente serioase. Sunt inginer iar la mine lucrurile merg pe sistemul, sa fac din (cuvant urat) bici si sa trosneasca iar la trosnitura sa apara ... o tableta ipad... ma intelegeti voi. Inca odata, imi cer scuze pentru faza cu vstromul, cu tot respectul Matematic este nr. 1. Creierul meu accepta argumentele Vstromistilor. Dar tot e urata. Imi doresc sa mearga mai departe topicul. Citesc odata la doua zile, cap coada tot ce s-a scris pe acest topic, si cam de 10 ori pe zi verific daca e ceva nou. Va multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 salut din nou! Asa este sunt impresionat de cele 130 si ceva de raspunsuri, dar jumatate au esential, iar pe forum stau mai multe persoane decat cei 15-20 cati au scris. Topicul poate sa continue din punctul meu de vedere, ...cele 100 de nopti sunt abia la 10% :- ) Da, este bine sa tragi linie si sa faci un top. Am facut deja, dar fara sa luam in considerare ordinea de data asta: - KTM pentru ca este inovator, are caracter, le cam face pe toate. Iar una care exceleaza pe teren accidentat, pe sosea nu se strica. Iar eu cred ca pot sa am grija de un KTM oricat de complicat ar fi. Sincer nu imi place KTM ca brand si ca mobra: all orange and promoting full of confidence instead of an ideea ... dar cum spuneati mai sus, m-as uita de la balcon si as ranji la ea pentru ca stiu ca am o mobra potenta, cu muschi, adventure in toata splendoarea ei. - Transalp 700 albastru cu jante aurii. Zega, Scut, Lumini auxiliare, crash baruri, Garmin, Parbriz inalt, si cu bani in buzunar ramasi in detrimentul altora mai scumpe.Motocicleta sexy... dar numai daca sunt solo. Daca pun pasager e nasol. Si voi avea pasager pentru ca sunt prost si m-am indragostit ))) hehe. Stiu ca peste 10 ani o sa regret, dar acum sunt incantat. Femeia tre sa steie la cratita si sa aiba grija de copii Nu ? - Stroama de 650 pentru ca este pe hartie cel mai echilibrat, mare, capabila, are 67cp 6trepte 5%, se poate accesoriza usor. E urata cu spume, scuze si mii de scuze, Sorry. Am mers pe strom dar pasager si am ramas incantat parca ai fi pe bicicleta (usoara, nu moale ca chopperul meu, rapida, utila-avea in spate topcase, moderna, si nu in ultimul rand urata). Si pentru toti cei care au vstrom nu va suparati pe mine, sunt subiectiv ca am spus asta. Este urata mai spun inca odata. Urata. Am sa plang in noaptea mare ca nu exista alta motocicleta concurenta pentru strom mai frumoasa. Nu am ce sa fac. Sa nu va suparati pe mine. - BMW-ul pentru ca e tata lor. E lucrul dracului. Marketing care te face sa inebunesti, toate povestile din toate vagaunile lumii sunt pe GS. Mi se pare un fel de Panasonic ai anilor '90. Scump, fiabil, avansat dar daca s-a stricat ceva la el iti bati nevasta cand intri pe usa si apoi suni singur la Politie sa te aresteze, stii sigur ca te vei descarca. Cand il vei cumpara, va veni la pachet cu o bomba cu fitil care nu stii cand bubuie si practic trebuie sa ai 500 de euro minim pentru el, ca nu cumva intr-o zi de vara sa vrei sa pleci undeva si sa ... "alo Cristi, ai sa-mi dai si mie niste bani ? ... De ce frate? ... Pai mi s-a stricat mobra!... Care ma ? aia a ta de 10000 de euro ?". Dar sa termin cu romanele, BMW-ul este acolo dar departe, trebuie sa conving creierul cu argumente serioase. Sunt inginer iar la mine lucrurile merg pe sistemul, sa fac din (cuvant urat) bici si sa trosneasca iar la trosnitura sa apara ... o tableta ipad... ma intelegeti voi. Inca odata, imi cer scuze pentru faza cu vstromul, cu tot respectul Matematic este nr. 1. Creierul meu accepta argumentele Vstromistilor. Dar tot e urata. Imi doresc sa mearga mai departe topicul. Citesc odata la doua zile, cap coada tot ce s-a scris pe acest topic, si cam de 10 ori pe zi verific daca e ceva nou. Va multumesc! Cea mai mare greseala ar fi sa-ti iei o mobra numai dupa statistici pe hartie. Nu vei merge pe un top de hartii ci pe o mobra. Daca nu zambesti cand te sui pe ea, si nu ai zambetul inca lipit pe fata dupa ce te-ai dat jos ai dat banii degeaba pe ea. Exista o mobra concurenta pt VStrom, ba chiar daca te uiti la datele de pe hartie o bate la fund din [aproape] toate punctele de vedere. O cheama BMW F 650 GS. Si ca sa nu existe dubii ma refer la cel bicilindric pe care nu ti l-am recomandat pt ca are 19 pe fata si nici nu e in clasa mare, dar daca vrei un concurent pt VStrom care arata altfel, mai bine sau mai rau numai tu poti decide click here. Eu nu mi-as lua mobra aia, dar daca spre asta tinzi tu poate este exact ce cauti. E mai puternica decat VStrom-ul, are un cuplu de invidiat[ma refer atat la valoarea absoluta cat si la turatia unde este cuplul maxim] este muuuuuuult mai usoara, consuma mai putin, accesorii garla, suport tehnic la fel, intretinerea e o gluma in 30 de minute ai schimbat uleiul, o gasesti si SH daca iti doresti varianta asta. Daca vrei sa testezi mobrele din top-ul tau te pot ajuta cu idei pt jumatate, jumatatea relevanta oricum . BMW-ul il poti testa la reprezentanta, nu acum probabil ci cand se mai incalzeste, iar pt KTM 990 click here . Oricum dupa ce le testezi pe astea nu o sa le mai vrei pe celelalte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 Inca odata, imi cer scuze pentru faza cu vstromul, cu tot respectul Matematic este nr. 1. Creierul meu accepta argumentele Vstromistilor. Dar tot e urata. Da , ai dreptate . Stock e urata . Dizgratioasa . Cineva priceput imi recomanda V-Strom la inceputurile cautarilor , prin August . Eu, superior , dupa ce imprumutasem parerea asta de pe net : " E urata , dom;le , asta iese din calcul ! " omul a zambit condescendent si nu s-a pus cu mine , ca eram indaratnic . Cu burta aia goala , fara un cadru , fara ceva care sa o umple , zici ca e neterminata . Cu o galerie de evacuare subtirica si indecent de golasa ... chiar urata . ( Nu mai urata decat BMW ul CS Carver , care mie mie se pare horror ) Cu toate astea , exista exemplare foarte elegante . Ii trebuie doar cateva retusuri estetice ( dotari) si ...incepi sa o iubesti . Iata un exemplu din tara frumosului si a artei , Italia : asta nu e deloc urata cu spume.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 Da , ai dreptate . Stock e urata . Dizgratioasa . Cineva priceput imi recomanda V-Strom la inceputurile cautarilor , prin August . Eu, superior , dupa ce imprumutasem parerea asta de pe net : " E urata , dom;le , asta iese din calcul ! " omul a zambit condescendent si nu s-a pus cu mine , ca eram indaratnic . Cu burta aia goala , fara un cadru , fara ceva care sa o umple , zici ca e neterminata . Cu o galerie de evacuare subtirica si indecent de golasa ... chiar urata . ( Nu mai urata decat BMW ul CS Carver , care mie mie se pare horror ) Cu toate astea , exista exemplare foarte elegante . Ii trebuie doar cateva retusuri estetice ( dotari) si ...incepi sa o iubesti . Iata un exemplu din tara frumosului si a artei , Italia : asta nu e deloc urata cu spume.... Asta e doar penibila. Imi aduce aminte de interlopii care-si cumpara Land Rover Sport [garda la sol 7 cm] dar isi pun anvelope de scandal pe ele, bull bar si troliu ca sa arate bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 Asta e doar penibila. Imi aduce aminte de interlopii care-si cumpara Land Rover Sport [garda la sol 7 cm] dar isi pun anvelope de scandal pe ele, bull bar si troliu ca sa arate bine. Hai mai inmoai-o ca deja exagerezi. N-o fi 800-ele tau printesa printeselor, fat frumod din lacrima, etc......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu_m2002 Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 (editat) Fiecare cu printesa lui , parerea mea e ca arata bine, chiar f bine fata de cea stock. Mie cel mai mult imi place TA-ul meu , ca doar e al meu Vad ca si Radu are o slabiciune pt TA )) Nu pun poze ca devenim subiectivi si e si off topic deja. Editat Ianuarie 8, 2014 de liviu_m2002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RobertAmbrozie Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 Asta e doar penibila. Imi aduce aminte de interlopii care-si cumpara Land Rover Sport [garda la sol 7 cm] dar isi pun anvelope de scandal pe ele, bull bar si troliu ca sa arate bine. Ok , man , stii cum e . De gustibus ... Daca tie ti se pare ca mobra asta seamana cu un jipan de manelist , eu nu pot decat sa tac . Mie mi se pare foarte reusita . si orice exemplar stock , chiar din generatia anterioara , scapa de nuditatea aia exagerata cu un scut frumusel si un crash bar civilizat . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 Frumoasa si un pic diforma cu fundu atat de mare si gleznele asa subtiri. Ca o caprioara obeza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cap0ne Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 Mie stromul nu imi pare urat. Doar sec si monoton. Gen Loganul. O chestie cu care iti faci treaba, dar cand te uiti la el nu nu prea'i poti spune mancate'ar tata de chiparos, vin' sa te tzuc. PS Scarverul macar are o idee, o linie, ceva mai "futuristic" si indraznet. Chiar e simpatic daca mijesc asa putin ochii si daca pun si o gagica pe el. Dar da, de gustibus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 Asta e doar penibila. Imi aduce aminte de interlopii care-si cumpara Land Rover Sport [garda la sol 7 cm] dar isi pun anvelope de scandal pe ele, bull bar si troliu ca sa arate bine. Prietene, inmoaie-o de tot, ca sa-l citez pe unu de mai sus.. Am observat un trend la cei care detin BMW pe forumul asta, majoritatea chiar cred ca au 3 co.aie.(din simplu fapt ca au emblema BMW pe motocicletele lor) Ultimul lucru pe care mi-l doresc este sa starnesc un flame cu BMW istii (pentru ca am vazut ca doar asta se discuta pe topicurile de V Strom si BMW, pe topicul posesorilor,doar contre ieftine, gen pissing contest). Ceea ce spui despre cocalarii cu Land Rover....e oarecum adevarat, doar ca te inseli. Land Rover nu stiu sa existe in varianta sport,stiu ca exista Range Rover Sport, si probabil te referi la faptul ca-si pun jante mari si gume cu talon mic , anuland orice potential ''offroad'' al masinii sau orice pretentie de mers pe drum naspa. Asta 1 la mana,iar 2 la mana, comparatia ta e total deplasata pt ca acel V Strom din imagine,nu este deloc un Range Rover cu jante de 22"sau 23" Ia uita-te matale ce face omuletul asta cu un "amarat" de DL 650 V strom: Eu inteleg ca ai F800 GS si ca e un motor smecher,dar asta nu inseamna ca tre sa iei la pwla restu motoarelor,nu e ca si cum BMW a inventat roata... Sa nu crezi ca DL650 V Strom e motoreta enduro-touring a saracilor, a tuturor celor care au vrut F800 GS, dar nu si-au permis,si-au luat in schimb o amaraciune de DL650... Cu siguranta exista avantaje pt F800 GS, dar astea se reflecta si in pret, si ca tot veni vorba de pret, de ce aici il ridici in slavi (F800 GS) iar pe alt topic te plangeai de suspensia aia mizerabila cu care vine. Pana la urma,daca tot cer niste bani (cei de la BMW), puteau sa puna si o furca decenta pe el,nu? Ca doar nu e un V-STROM, e BMW F800 GS......NU? Cum spunea Harvey Keitel in Pulp Fiction, let's not start suckin each other's dicks quite yet.... Mie stromul nu imi pare urat. Doar sec si monoton. Gen Loganul. O chestie cu care iti faci treaba, dar cand te uiti la el nu nu prea'i poti spune mancate'ar tata de chiparos, vin' sa te tzuc. PS Scarverul macar are o idee, o linie, ceva mai "futuristic" si indraznet. Chiar e simpatic daca mijesc asa putin ochii si daca pun si o gagica pe el. Dar da, de gustibus Stii cum e Bogdane,daca e sa o dam in estetica, o sa facem topicul asta de 50 pagini.....inutil:) Pentru mine singura motocicleta cu personalitate de la BMW ramane K1200R si R 1200 R (poate si HP2 Sport ), restu imi par la fel de lipsite de personalitate,cat iti pare tie DL ul de la Suzuki De scarver (Daca te referi la F650 CS) ce sa zic,imi pare una dintre cele mai urate motorete (si nu zic asta ca sa-ti fac in ciuda ), ci chiar asa imi pare). Daca e sa-mi dau cu parerea la estetic,imi place cum arata Tiger 800......ala arata bine,intr-adevar, pt categoria asta.......enduro-touring.......desi aspectul cred ca ar trebui sa fie printre chestiile care conteaza cel mai putin la genu asta de motoare....... Nu-si ia nimeni Enduro-Touring ca sa fie hipster, boem etc..... Vrei s-o arzi boem,iei o mobra veche,o faci cafe-racer, o arzi pe bulevard cu jaka de piele, etc....... Enduro-touring e altceva...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bozoro Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 (editat) bre Robert, eru asta are o strutogirafa ceacara si mioapa si nu are cum sa mai vada si altceva. se pare ca la ars pe la spate un vstromist ca atata ura impotriva unei mobre nu am mai vazut. ori si-a facut credit pe 20 de ani sa isi mobra aia ca prea o ridica in slavi. vrea sa ai tina valorea ridicata pentru cand o sa o vanda. lasa-l in pace ca nu o sa o scoti la capat cu el. acu serios, nu o fi stroama un exemplu de frumusete da si bemveurile parca sunt desenate de Bocelli cu mana stanga. hai sa o lasam pe asta cu frumusetea ca nu o sa o scaoatem la capat nici peste inca 50 de pagini. Editat Ianuarie 8, 2014 de bozoro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 Baieti sunteti amuzanti. Si nu o sa o inmoi deloc intrucat nu ati venit cu nici un argument valid inca[mai aveti timp sa cautati]. 1 Nu am zis nicaieri ca F800GS e printesa sau uber mobra. Ba chiar, asa cum bine remarca cineva mai sus, am expus in detaliu pe alt topic toate problemele motocicletei, asta pt ca nu ma doare sa "recunosc" si pt ca nu am actiuni la BMW cum par unii dintre voi ca au la Suzuky. 2 Nu inteleg de unde discutia asta cu F800GS cand mora nu e pe lista omului, de unde deduc ca in unii dintre voi se simt lezati direct de afirmatiile mele, o percep ca pe un atac direct la persoana lor si "fight back". 3 Asa ca inside information cand mi-am luat mobra mi se parea urata, cu timpul si poate si cu modificarile aduse nu mi se mai pare asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
high_dive_eagle Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 Ba a mea e mai frumoasa monser! Patru shoricei de plastic am investit in ea si sa vezi acum cum arata, ba chiar ... uneori si porneste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 (editat) Baieti sunteti amuzanti. Si nu o sa o inmoi deloc intrucat nu ati venit cu nici un argument valid inca[mai aveti timp sa cautati]. 1 Nu am zis nicaieri ca F800GS e printesa sau uber mobra. Ba chiar, asa cum bine remarca cineva mai sus, am expus in detaliu pe alt topic toate problemele motocicletei, asta pt ca nu ma doare sa "recunosc" si pt ca nu am actiuni la BMW cum par unii dintre voi ca au la Suzuky. 2 Nu inteleg de unde discutia asta cu F800GS cand mora nu e pe lista omului, de unde deduc ca in unii dintre voi se simt lezati direct de afirmatiile mele, o percep ca pe un atac direct la persoana lor si "fight back". 3 Asa ca inside information cand mi-am luat mobra mi se parea urata, cu timpul si poate si cu modificarile aduse nu mi se mai pare asa. Stii ce e amuzant? sa vezi un om cum da dovada de putina ipocrizie si cum se contrazice singur . 1) Vrei sa-ti dau quote mai sus cum declari ca F800 GS ''bate la cwr" si-asa mai departe........(ca masina de cusut Ileana). Pai de ce pe alte topicuri ''expui'' toate problemele ei,iar aici cand vine vorba de alte mobre, o incoronezi printesa? Si sa stii ca luand la misto un brand, scriindu-i numele gresit nu e dovada nici de maturitate nici de nimic altceva.... 2. nu conteaza ce e pe lista omului, discutia cu F800 gs stai linistit ca n-ai starnit-o tu (nu-ti atribui niste merite:) ) . Au fost si altii care i-au recomandat motoreta asta, motoreta care culmea,chiar se muleaza pe nevoile sale (daca are ochi sa vada si sa inteleaga asta). Aici se discuta despre ce i se poate sugera, ca motocicleta viitoare..... Ai dedus foarte prost, de ex in cazul meu nu detin BMW, "n-am actiuni la BMW" (asta ca sa te citez ,la misto,vorba aia) si nu-mi pasa de BMW, dar m-am bagat in seama deoarece am vazut cum incercai sa vopsesti cu un brush plin de ca.cat acel V Strom,facand comparatii stupide cu Land/Range Rover-uri tunate... 3. Mobra ta ESTE urata, dar asta e in functie de ochii celui care o priveste..... Pana la urma tie iti pune un zambet tamp pe gura cand o calaresti,nu celor care o ''vad'' urata,nu? Editat Ianuarie 8, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 (editat) Prietene, inmoaie-o de tot, ca sa-l citez pe unu de mai sus.. Am observat un trend la cei care detin BMW pe forumul asta, majoritatea chiar cred ca au 3 co.aie.(din simplu fapt ca au emblema BMW pe motocicletele lor) Ultimul lucru pe care mi-l doresc este sa starnesc un flame cu BMW istii (pentru ca am vazut ca doar asta se discuta pe topicurile de V Strom si BMW, pe topicul posesorilor,doar contre ieftine, gen pissing contest). Ceea ce spui despre cocalarii cu Land Rover....e oarecum adevarat, doar ca te inseli. Land Rover nu stiu sa existe in varianta sport,stiu ca exista Range Rover Sport, si probabil te referi la faptul ca-si pun jante mari si gume cu talon mic , anuland orice potential ''offroad'' al masinii sau orice pretentie de mers pe drum naspa. Asta 1 la mana,iar 2 la mana, comparatia ta e total deplasata pt ca acel V Strom din imagine,nu este deloc un Range Rover cu jante de 22"sau 23" Ia uita-te matale ce face omuletul asta cu un "amarat" de DL 650 V strom: Eu inteleg ca ai F800 GS si ca e un motor smecher,dar asta nu inseamna ca tre sa iei la pwla restu motoarelor,nu e ca si cum BMW a inventat roata... Sa nu crezi ca DL650 V Strom e motoreta enduro-touring a saracilor, a tuturor celor care au vrut F800 GS, dar nu si-au permis,si-au luat in schimb o amaraciune de DL650... Cu siguranta exista avantaje pt F800 GS, dar astea se reflecta si in pret, si ca tot veni vorba de pret, de ce aici il ridici in slavi (F800 GS) iar pe alt topic te plangeai de suspensia aia mizerabila cu care vine. Pana la urma,daca tot cer niste bani (cei de la BMW), puteau sa puna si o furca decenta pe el,nu? Ca doar nu e un V-STROM, e BMW F800 GS......NU? Cum spunea Harvey Keitel in Pulp Fiction, let's not start suckin each other's dicks quite yet.... Stii cum e Bogdane,daca e sa o dam in estetica, o sa facem topicul asta de 50 pagini.....inutil:) Pentru mine singura motocicleta cu personalitate de la BMW ramane K1200R si R 1200 R (poate si HP2 Sport ), restu imi par la fel de lipsite de personalitate,cat iti pare tie DL ul de la Suzuki De scarver (Daca te referi la F650 CS) ce sa zic,imi pare una dintre cele mai urate motorete (si nu zic asta ca sa-ti fac in ciuda ), ci chiar asa imi pare). Daca e sa-mi dau cu parerea la estetic,imi place cum arata Tiger 800......ala arata bine,intr-adevar, pt categoria asta.......enduro-touring.......desi aspectul cred ca ar trebui sa fie printre chestiile care conteaza cel mai putin la genu asta de motoare....... Nu-si ia nimeni Enduro-Touring ca sa fie hipster, boem etc..... Vrei s-o arzi boem,iei o mobra veche,o faci cafe-racer, o arzi pe bulevard cu jaka de piele, etc....... Enduro-touring e altceva...... In primul rand nu suntem prieteni si dupa cum "te vad" pana acum, nici nu prea cred ca vom ajunge vreodata. In al doilea rand, chiar daca am un BMW nu consider ca asta ma defineste ca om, si chiar daca unii insista cu chestiile astea probabil ca privesc prin propria lor prisma. Despre masinile alea, nu ma intereseaza prea mult cum se cheama ladoaiele alea, insa un lucru e cert, daca-ti iei o masina cu aerodinamica de caramida ar fi bine sa nu fii asa de penibil incat sa alegi un model "sport". Despre mobra aia [din poza]am fix aceeasi parere ca si mai devreme, si consider ca cei care vor o mobra adventure ar trebui sa stie ca nu pleci de la un "cruiser" si pui pe el niste cramponate scut si handguarduri si ajunge brusc adventure. In general daca vrei o mobra din acest segment ori iti iei KTM 9x0 care e adventure "out of the box" ori o sa ai mult de lucru, insa oricum ar fi nu incepi sa adventurizezi o mobra pleacand de la o "platforma" grea cum e cea de la DL-ul de 650, pt ca indiferent cati bani ai baga in ea nu o sa iasa ceva performant. Dar despre asta intr-un episod viitor. In final ma amuza ca unii dintre voi l-ati descoperit recent pe Zsore si prietenul lui Laca. Daca l-ati fi urmarit in timp ati fi vazut ca Zsore a trecut de la Africa Twin la KTM SE iar Laca are acum un F800, iar in filmuletul in cauza nu se poate vedea decat cum se chinuie Laca sa se tina dupa Zsore si nu-i iese cu toate ca omul este un rider de exeptie [amandoi sunt]. Si ca sa mai citez odata de pe un alt topic, ce zicea un poseseor de DL [evident nu de la noi, ca romanii sunt actionari la firmele de la care si-au luat mobre] despre cum e sa te dai cu DL-ul cand altii vin cu KTM : "I learned a valuable lesson. When riding with these guys don't even show up with something like the strom. ride a real bike. " si sursa aici . Pt ca presimt un flame cu replici din alea triste de genul " 3 oo si BMW-ist" exact cum spuneam, F800GS are multe probleme, le-am enumerat pe alt topic, unul dintre ele fiind suspensia slaba, dar prin comparatie DL-ul nu are suspensie. Ca final consider ca in momentul de fata exista 3 mobre Adventure in fabricatie: 1 KTM 990 "out of the box" 2 Yamaha XTZ 660 nu "out of the box" dar cu modificari minime 3 BMW F800 GS are nevoie de modificari mai multe dar in opinia mea, si pentru nevoile mele, cea mai ok dupa ce se remediaza prostiile si zgarceniile fabricantului. Si pentru ca imi place sa im argumentez spusele, aceste 3 mmonre erau pe lista mea la momentul achizitiei; celelelate 2 sunt mult mai inalte si eu sunt un tip scund, KTM-ul este mult mai greu, Yamaha e cam la aceeasi greutate dar e mai slaba ca putere, nu are treapta a 6-a, nu avea atunci ABS [si cea care are, e distrusa la suspensii acum], de asemenea suspensiile sunt varza si posibilitatile de a face ceva la furca aia sunt minime deci pentru mine alegerea a fost simpla. Ca mobre de Adventure in fabricatie ar mai fi si BMW R1200GSA pt ca e gata "out of the box" dar pt mine iesea din discutie [prea mare, prea grea si insuficient de capabila in off], si in opinia mea pt genul meu de riding oricum astea de peste 200 kg "dry" ies din discutie. Ar mai fi si BMW G 650 Sertao dar nu am trecut-o pt ca e mai slaba ca vechiul model BMW F650 Dakar care e mai bun in opinia mea. De asemenea mai exista niste platforme bune pt a pleca la drum KTM 690 si BMW XChalenge dar acesta din urma nu se mai fabrica. Cam la asta se restrange segmentul Adventure care ma intereseaza pe mine. Mobrele din categoria mare nu ma atrag inca [poate mai incolo] iar cele despre care nu am discutat sunt prea stradale ca sa ma intereseze si ca sa fiu sincer sunt prea stradale ca sa fie numite Adventure. Ah si ar mai fi si Yamaha WR250R dar foarte multi de pe acest forum vr fi oripilati sa numeasca aceasta mobra Adventure. Stii ce e amuzant? sa vezi un om cum da dovada de putina ipocrizie si cum se contrazice singur . 1) Vrei sa-ti dau quote mai sus cum declari ca F800 GS ''bate la cwr" si-asa mai departe........(ca masina de cusut Ileana). Pai de ce pe alte topicuri ''expui'' toate problemele ei,iar aici cand vine vorba de alte mobre, o incoronezi printesa? Si sa stii ca luand la misto un brand, scriindu-i numele gresit nu e dovada nici de maturitate nici de nimic altceva.... Invata sa citesti. Mai sus am vorbit de F650GS bicilindru nu de F800GS. Si acum imi dau seama ca am gresit, mobra aia nu mai exista decat SH, modelul in fabricatie se cheama F700GS. Si BTW nici F650GS bicilindru, nici F700GS in opinia mea nu prea sunt Adventure. Sunt niste mobre de strada ca si DL-ul, doar ca mai bune, si asta se vede din fisa tehnica ...daca stii sa citesti. P.S. Nu am zis niciodata ca DL-ul ar fi mobra saracilor, ba chiar cred ca diferenta intre ea si un F650GS [la vremea la care se fabrica] nu era prea mare. Editat Ianuarie 8, 2014 de ERU Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 (editat) "Prietene" oiERU, pentru un om care nu crede ca motoreta pe care o detine,il defineste pe acel om, culmea, ridici prea mult in slavi un brand . Apoi daca tot nu te intereseaza masinile alea,si le cataloghezi toate ca fiind ladoaie,caramizi, de ce iti mai dai cu parerea? Eu gasesc ca fiind penibil sa vorbesti despre ceva ,daca nu ai habar... Nu sunt un fan al SUV urilor si nici nu le gasesc utilitatea lor (in mediul urban),dar asta e alta poveste, insa macar nu ma folosesc de niste notiuni,chestii,comparatii pe care nu le stapanesc,doar de-a dragul de evidentia un aspect.....la care nici nu am dreptate.. Piata SUV urilor o duce bine, si contrar opiniei publice (care dezaproba existenta si utilitatea lor), vad de la an la an ca apar cu motorizari din ce in ce mai puternice,cumva sfidand logica lor in mediul urban (Vezi SUV urile de la Porsche, BMW, Mercedes,Audi, Range Rover,etc) DL ul ala negru din poza aia nu incearca sa fie acel R1 care a facut touring pe mapamond... E logic, poti face touring /enduro touring cu orice vrei aproape,daca iti propui cu adevarat. Ideal este sa alegi scula cat mai potrivita,cat mai apropiata pt scopul propus.... Si ca sa nu ne impiedicam nici de perceptia termenului de ''adventure''/ ''adventure touring'' in acceptiunea unora, si cum ai urmarit clipul care l-am postat,ti-ai fi dat seama ca V-Stromul este totusi o motocicleta reusita si foarte versatila, marturie stau toate reviewurile si cum se vinde si cati o cumpara si cati o lauda...insa tu pui clipu pe seama ''riderilor''.. Si nu e vorba despre cat de recent am descoperit sau nu un filmulet, ca daca stiam de cand a fost postat de el.....sau ca am aflat acu 10 minute nu ma face nici mai destept si nici mai prost si nici nu stau sa invat pe de rost toti protagonistii din toate clipurile de pe youtube... Acum iti dai seama, ca citandu-l pe posesorul ala de DL care a dat duma aia cu KTM.........te simti cumva razbunat, te simti in al 9-lea cer... Parerea unui OM,unui posesor de DL care cumva iti induce sentimentul de dreptate in cauza asta a ta, in cruciada ta impotriva V Stromului ) Cred ca ti-a sarit inima in sus cand ai citit randurile alea... Am ajuns si in punctul ala in care numim anumite modele/branduri ca fiind "real bikes"........deja aici eu ar trebui sa ma duc sa ma culc. Detin un gunoi de vitezana care nu face nici cat o pereche de proiectoare cu LED pt R 1200 GS... cand o sa calaresc un BMW sau un KTM, o sa mi aduc aminte de replica asta si-o sa-mi induc, prin placebo, senzatia ca calaresc o motocicleta ADEVARATA.. Si macar nu arunca matza moarta in curtea mea.......scotandu-ma pe mine responsabil de un posibil flame........uita-te singur la replicile tale mai sus, felul cum porti o discutie ce contine sintagma BMW si atitudinea ta fata de alte motoare/alte branduri........ Culegi ceea ce-ai semanat..........take it like a man......... Editat Ianuarie 9, 2014 de Adrian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.