parintele_ciprian Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 Salutare băieți, Am ceva probleme cu pornirea automată, de la tuaregul meu, așa că vă rog dați-mi niște sfaturi! Mai întâi ... e vorba de un tuareg din 87, de 350 ... iar problema este următoarea: dau la automat, dar electromotorul cu chiu cu vai abia învârte de câteva ori, după care se oprește .... ... Bateria este de 12v/12Ah (măsurată la borne îmi indica 12,86) Ce am încercat să fac: - am pus o altă baterie (de la mașină), cu asta a pornit ... dar am făcut și următorul test: am lăsat butonul pe run/off pe off și am dat pe buton, ca să văd cum învârte ... a învârtit de câteva ori normal, apoi la fel .... din ce în ce mai rar până s-a oprit - am demontat electromotorul, l-am legat separat la bateria motocicletei ... pe masa mergea impecabil - am demontat electromotorul ... era impecabil ... l-am curățat și l-am pus la loc - cu el pus la locul lui, l-am legat pe direct, la baterie și .... la fel ... după câteva rotiri .... a obosit si s-a oprit Sincer nu știu ce sa mai încerc ... și din nefericire nu sunt un mecanic strălucit Mulțumesc mult celor care vor veni cu sfaturi și idei ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
donmysu Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 Salut.nu are nimic electromotorul.bateria ta a ramas fara Ah. Schimbo cu alta noua si va merge. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 salut. verifica masa (-) de la baterie inclusiv unde vine prinsa pe motor. curata foarte bine toate contactele de la cablurile de forta (alea mai groase) si la plus si la minus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaB Postat Ianuarie 8, 2014 Share Postat Ianuarie 8, 2014 (editat) Off Topic - Incurcate sunt caile Domnului...daca nu ai vrut sa cumperi VX-ul...ce sa faci ?? Glumesc desigur! Editat Ianuarie 8, 2014 de MirceaB Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Verifica si releul de pornire... Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 (editat) Motocicletele nu au bendix. Trebuie verificati si carbunii de la electromotor. Si mai mult ca sigur trebuie baterie noua. Editat Ianuarie 9, 2014 de choppermaniac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parintele_ciprian Postat Ianuarie 9, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2014 Mulțumesc mult pentru răspunsuri, am să fac astăzi verificările pe care mi le-ați recomandat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 evident,da` e denumirea din popor,fratie.. nici ijul n-are lant de distributie,dar cand spun lant de distributie de ij sti la ce ma refer,nu? Da. Transmisie primara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parintele_ciprian Postat Ianuarie 9, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 9, 2014 Salutare, Revin cu noi informații: ... am măsurat amperajul de la baterie ... am legat în paralel cu bateria un bec de 5w și aparatul de măsurat (setat pe 10A) ... rezultatul: 0.36 E bine? E prea puțin? Cât ar trebui să fie normal? Bateria e de 12v 12 Ah Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 (editat) Ampermetrul l-ai legat corect in serie cu becul? ca din text se intelege altceva.... Oricum aceasta informatie nu e foarte relevanta, mai important era sa masori tensiunea la bornele acumulatorului in timp ce actionezi demarorul. "Amperajul la pornire" cum ti-a recomandat cineva mai sus nu ai cum sa-l masori cu un multimetru deasta obisnuit. Editat Ianuarie 9, 2014 de binox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Totusi s-ar parea ca problema ta este bendixul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Ianuarie 9, 2014 Share Postat Ianuarie 9, 2014 Salutare, Revin cu noi informații: ... am măsurat amperajul de la baterie ... am legat în paralel cu bateria un bec de 5w și aparatul de măsurat (setat pe 10A) ... rezultatul: 0.36 E bine? E prea puțin? Cât ar trebui să fie normal? Bateria e de 12v 12 Ah Felicitări, prin măsurarea curentului printr-o rezistenţă cunoscută ai reuşit să afli tensiunea, e principiul voltmetrului clasic. Poate e vorba de o gripare a electromotorului, se poate să apară doar în sarcină. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parintele_ciprian Postat Ianuarie 10, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 10, 2014 Ai dreptate Binox, am scris eu aiurea ... în serie l-am legat, nu în paralel. Am să fac și măsurătoarea de care ai zis și revin cu noi date, poate îi dăm de cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 (editat) Da. Transmisie primara. rusinica ! Mulțumesc mult pentru răspunsuri, am să fac astăzi verificările pe care mi le-ați recomandat. are decompresor ? de care ? de care tip? am avut si eu tuareg si 350 si 600 (si pegaso 2,si etx 125 ) la 350 am patit la fel,acelasi simptom il avea si cu baterie auto,ba uneori se `invartea singur si cand dadeam la pedala,am patit si in mers odata sa intre in `actiune. in cazul meu (probabil si la tine) nu a fost de vina electromotorul ci bendixul,aia-i boala lu` aprilia so.. l-am scos afara tot sistemul si am renuntat la el,si am astupat orificiul electromotorului (electromotorul l-am si vandut unia ce l-a pus pe virago 535,cica i-a schimbat doar capacul si s-a potrivit,ca-i tot denso .. ) vand electromotor yamaha Editat Ianuarie 13, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZIDU' Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Salutare, Revin cu noi informații: ... am măsurat amperajul de la baterie ... am legat în paralel cu bateria un bec de 5w și aparatul de măsurat (setat pe 10A) ... rezultatul: 0.36 E bine? E prea puțin? Cât ar trebui să fie normal? Bateria e de 12v 12 Ah nu te juca cu masurat baterii ca e periculos, mai ales daca nu stii cu ce se mananca. Nu glumesc, poate sa iasa urat. Sau macar pune o pereche de ochelari de protectie, ochii sa ramana intregi . Orice baterie are cativa parametrii clari: Tensiunea nominala (in volti ); -> asta e clara capacitatea bateriei (in Ah) 12Ah inseamna ca va genera un curent de 12 A timp de o ora sau de 6 A doua ore - ati prins voi ideea. Asta e in teorie, in practica nu se poate masura asa decat aproximativ. -> asta spune cate porniri poti sa ii dai fara sa o reincarci Curentul de pornire - curentul maxim pe care il poate genera plasata intr-un circuit (nu mai stiu ce valoare standardizata are pt rezistenta circuitului) - asta da vana pe care o are la pornire. DAca bateria nu are vana de la inceput - fenomentul apare datorita cresterii rezistentei interne. Daca se moleseste rapid - este datorita pierderii capacitatii (apare un compus nasol pe placile alea din ea). De obicei astea apar impreuna ca belele Repet: Nu incerca sa masori altceva ina afara de tensiune - e periculos. Daca a pornit lejer cu baterie de masina (acelasi voltaj dar capacitate si curent de pornire mult mai generoase ) e foarte clar - baterie noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
parintele_ciprian Postat Ianuarie 14, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 14, 2014 Salutare, Problema s-a rezolvat în felul următor: am schimbat uleiul (Mobil 10w40) și am cumpărat o baterie nou de 14 amperi ... a pornit fără probleme. Mulțumesc mult celor care au încercat să mă ajute! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 buna .ca sa ajung la ambreiaj trebuie sa desfac toata partea aceea cu curea de distributie etc?oare sa o duc la un mecanic sau as putea sa il desfac eu?.si inca ceva nu aveti careva un manual de reparatii pt aprilia tuareg wind de 350cm din anul 89?multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 Manualul in engleza si italiana. aprilia-tuareg-350-wind-user-manual-1989.pdf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
trogheru Postat Martie 29, 2014 Share Postat Martie 29, 2014 mersi pt. manual. mai am o inntrebare pt cunoscatori ati desfacut careva partea aia cu ambreiajul sa imi dati si mie niste indicatii cum trebuie sa il desfac .pt ca nu imi permit sa il duc la un service. sa stiti ca no sa raman dator .eventual daca imi dati un nr. de telefon ca sa si putem vorbi unde ma incurc sa va intreb.multumesc. mersi pt. manual. mai am o inntrebare pt cunoscatori ati desfacut careva partea aia cu ambreiajul sa imi dati si mie niste indicatii cum trebuie sa il desfac .pt ca nu imi permit sa il duc la un service. sa stiti ca no sa raman dator .eventual daca imi dati un nr. de telefon ca sa si putem vorbi unde ma incurc sa va intreb.multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.