Sari la conținut

ktalinn
 Share

Postări Recomandate

salutare baieti. am si eu o problema cu un kawasaki z 750 din 2004. suna cam in felul urmator : cand merg linistit prin oras ajunge pe la 4000-5000 de rotatii si incepe motorul sa traga intrerupt, isi schimba sunetul pe toba / asta cand tin acceleratia in acelasi punct. dupa ce face asa si reduc putin incepe sa traga mai bn pentru o secunda dupa care intra in frana de motor. eu l am mai scos si in decembrie si dupa niste accelerari mai puternice cand redeuceam se oprea de tot motorul si nu pornea decat ajutat din acceleratie. as mai avea de mentionat ca pe frana de motor din turatii mari scoate foarte multa flacara pe toba. nu stiu ce poate avea. eu am curatat pompa de benzina din rezervor, am pus bujii noi, am masurat bobinele de iductie toate 4 si dau toate aceiasi valoare, am dat cu spray de contacte toate mufele instalatiei electrice si nu mai stiu ce sa i fac . daca a mai intalnit cineva aceiasi problema va rog sa ma ajutati/. aaa si am uitat sa mentionez ca la mers sportiv nu face asa ceva , trage de rupe . multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 81
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

gata mi am dat seama de acel senzor. e sub rezervor si iese un furtunas din el .



sincer nu m am legat de acel senzor. mentionez ca la verificare filtrului de aer avea in aerbox o depunere de ulei , am sters bine acea mizerie iar dupa ceva kilometri am verificat iar ia aparuse din nou .



manualul l am studiat binisor si am vazut ca se face si un test punand un fir la masa la baterie si pui contactul si daca ai erori se aprinde f1 pe bord . am pus acel fir si nu s a aprins nimic dupa care am scos o mufa si am repetat iar f1 a inceput sa se aprinda . ma gandesc ca daca era vorba de vreun senzor il dadea dar asa nimic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am intalnit o singura data problema la clapetele secundare.

 

Subthrottle sensor - la pagina 3-61 din manual ai procedura de verificare

Subthrottle Valve actuator - 3-66.

 

Verifica-le pe amandoua.

Editat de Cesar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica furtunul care vine din rezervor si intra in rampa de injectie sa nu fie gatuit.

 

 

MAP-ul , din ce stiu ,daca era defect aparea eroare in bord(code 15). Daca nu e asa , motocicleta are 2 MAP-uri , unul sub rezervor langa busonul de antigel si unul in stanga ,in spate , in codita. Schimba intre ele, sunt identice ,dar masoara chestii diferite- desi nu cred ca asta ar fi cauza.

 

Eu zic ca e randul secundar de clapete din rampa.

 

 

L.E. : exact ce zice si Cesar , sensorul de pe randul secundar.

Editat de disabled_Cata
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poti sa-l scoti de tot acel senzor de pe stv si desfaci clapetele cu mana la maxim si merge fara problema.Cu FI aprins.

Defectiunea STV nu duce la oprirea motorului.Si nici de cum la pornire defectuoasa.

In schimb TPS si MAP da,poate genera aceste defectiuni.

In lipsa semnalelor date de acesti senzori ECU nu v-a stii Sa pozitioneze motorul pe harta de TPS sau cea de IAP.

Sunt defectiuni ale acelor senzori care nu aprind FI pe bord..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

furtunul este ok. l am verificat si sta bine. nu e de acolo. azi termin programul pe la 2 a si o sa merg pe la garaj un pic sa vad ce pot face . multumesc



salutare!!!! dupa cum spuneam am fost la garaj azi si am zis ca fac o plimbare scurta sa incing motorul sa fie mai placut de lucrat la el. l am pornit, totul ok l am lasat sa se incalzeasca pana la 45* si am plecat dupa primii 2 metri a facut mai urat ca niciodata putere lipsa si mergea in 2 pistoane ca la un motor in v , asa avea sunetul . nu m am intors la garaj si am mers asa cu el. dupa vreo 4 km sa zic a inceput sa si revina ,mergeau toate 4 si tragea bine dar tot sacadat intre 4000 si 5000 de ture. am facut vreo 10 km si m am intors. m am apucat de treaba. jos rezervorul si am luat furtunele la verificat, nu am gasit nimic acolo suspect, am desfacut la filtrul de aer si are un furtun pe acolo, am suflat pe el si a iesit ceva mizerie, am schimbat senzorul map de sub rezervor cu cel din codita.si acum intrebarea e daca in acel senzor map din codita trebuie sa fie furtun conectat la el sau nu ca eu nu am gasit nici urma de furtun pe acolo. am mai ubblat la senzorii de pe partea dreapta de pe clapeta, i am dat jos am curatat pe acolo si i am remontat. am fost foarte atent la pozitia lor inainte de ai desface dar am gasit niste semne de vopsea verde pe ei si i am pus pe acele semne dupa care am iesit in proba. pot spune ca a disparut rateurile de pe toba, merge mult mai lin intre 4000 si 5000 si nu si mai schimba sunetul atat de tare pe toba, cred ca este aproape de adevar. acum m ar interesa ce se regleaza din acei senzori ca amandoi au marja de reglaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca mai are rost sa ma mai chinui eu. astept sa se incalzeasca bine si am sa l duc intr un servis pe undeva sa se uite baietii care stiu cu adevarat problema lui, ma gandesc ca eu nu l pot regla cum trebuie si e pacat sa scuipe benzina pe toba si nici sa nu mearga bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

m am uitat atent la acei senzori sa vad daca is identici dar nu sunt la fel. am vrut sa i schimb intre ei, si au coduri diferite(throttle)



o sa l duc sa desfaca clapetele sa le spele si sa i faca o sincronizare. motorul a stat foarte mult in garaj la fostul proprietar. el facea in jur de 1000 de km pe sezon iar in 2013 a fost pornit o singura data jumatate de ora pana ce l am luat eu in septembrie.eu am tot mers crezand ca o sa si revina si am facut 2500de km pana a dat frigul. sunt sigur ca este ceva banal. trebuie sa astept sa se incalzeasca putin sa l duc la bacau la cineva ca in alta parte nu stiu nici un servis . multumesc pentru amabilitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am citit acum pe net si spun baietii ca se sincronizeaza la 3 ani sau la 30000-40000. motorul este in tara din 2007 si stiu sigur ca fostul proprietar nu a facut nimic la el decat sa i schimbe uleiul si sa i puna benzina .



multumesc mult!!!!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

colegule, o sincronizare de clapete nu face minuni , e mai mult o treaba de finete, merge mai rotund motorul la relantiu' si se tureaza mai fin , tu ai sigur alte probleme pe acolo si daca continui sa mergi cu el asa o sa strici ceva mecanic

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la asta ma gandeam si eu ca e posibil sa cada ceva si il las asa pana o sa ajung in servis. momentant ma interesez de cineva care stie ce face si care are si aparatura ca nu vreau sa mi repare mobra dupa ureche. o sincronizare e binevenita si trebuie vazut si cu reglajul senzorilor tps ca eu i am gasit pe alta pozitie decat ceea din fabrica. eu am zis ca am miscat acei senzori dupa semnele de fabricatie si merge mult mai bine. deci e posibil sa si fi bagat urechile unul pe acolo sa vada ce este si a stricat totul.



am desfacut amandoi senzori de pe motor. rotind de ei spre capat am observat ca senzorul gri tps ul merge mult mai greu decat cel negru si se sinte cum agata in anumite locuri. oare sa fie acest senzor defect? se poate curata ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Posibil ca acel senzor sa fie totusi cu ceva probleme.

Demonteaza-l si verifica rezistenta pe toata cursa lui,daca are "gropi sau varfuri" in valoare atunci clar ca are o problema.

 

PS.De preferabil sa ai un aparat de masura mai exact.

 

In diagnoza asa arata un tps defect,care nu reuseste sa tina o valoare constanta pe o accelerare lenta, poza 1

si poza 2 tps nou care ofera o cursivitate corecta de la min la max

post-15340-0-93174500-1389860235_thumb.jpg

post-15340-0-68835600-1389860247_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toata stima si respectul pentru cei ce m au ajutat. dupa cum spuneam senzorul tps bloca in anumite locuri. l am desfacut si am incercat sa l fac sa nu mai blocheze. cu un pic de rabdare am reusit si merge cat de cat mai bine( nu se mai simte asa tara ca ar agata) l am montat la locul lui si am iesit in proba cu el si se comporta altfel motorasul meu. asta a fost doar de proba si de acum vreau sa caut un senzor bun ca nu l mai las pe asta. acum intrebarea ar fi urmatoarea: nu stiu unde sa ma duc sa le regleze pozitia senzorilor. daca e cineva care se pricepe sau sa mi recomande un servis sa zic pe la iasi , bacau, suceava va rog sa mi recomandati ceva . multumesc frumos domnule tng. raman dator cu o bere

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toata stima si respectul pentru cei ce m au ajutat. dupa cum spuneam senzorul tps bloca in anumite locuri. l am desfacut si am incercat sa l fac sa nu mai blocheze. cu un pic de rabdare am reusit si merge cat de cat mai bine( nu se mai simte asa tara ca ar agata) l am montat la locul lui si am iesit in proba cu el si se comporta altfel motorasul meu. asta a fost doar de proba si de acum vreau sa caut un senzor bun ca nu l mai las pe asta. acum intrebarea ar fi urmatoarea: nu stiu unde sa ma duc sa le regleze pozitia senzorilor. daca e cineva care se pricepe sau sa mi recomande un servis sa zic pe la iasi , bacau, suceava va rog sa mi recomandati ceva . multumesc frumos domnule TNG. raman dator cu o bere.

Fara "domnule" ,TNG este suficient :hug:

Cauta un senzor bun,si scapi de probleme. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

toata stima si respectul pentru cei ce m au ajutat. dupa cum spuneam senzorul tps bloca in anumite locuri. l am desfacut si am incercat sa l fac sa nu mai blocheze. cu un pic de rabdare am reusit si merge cat de cat mai bine( nu se mai simte asa tara ca ar agata) l am montat la locul lui si am iesit in proba cu el si se comporta altfel motorasul meu. asta a fost doar de proba si de acum vreau sa caut un senzor bun ca nu l mai las pe asta. acum intrebarea ar fi urmatoarea: nu stiu unde sa ma duc sa le regleze pozitia senzorilor. daca e cineva care se pricepe sau sa mi recomande un servis sa zic pe la iasi , bacau, suceava va rog sa mi recomandati ceva . multumesc frumos domnule tng. raman dator cu o bere

Iasi - Madras(gasesti la sectiunea service pe Iasi)

Bacau - Stiu pe cineva care repara dar nu e nimic oficial. Daca vrei iti dau nr de tel pe PM.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru primul sensor dinspre cilindru cu contactul pus ON si ralantiul la 1100rpm motorul oprit masori intre firele (+ alb/galben)si (- maro/negru) valoarea pe tensiune continua trebuie sa fie 0.99-1.03V iar pentru cel dinspre filtru (+ maro) si (- maro/negru) valoarea trebuie sa fie 0.49-0.52V .Mai poti masura daca tensiunea creste linear pe accelerare pana la valorile 4.75-5.25V respectiv 3.6-3.8V.Apoi tragi concluziile daca trebuiesc inlocuiti senzorii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...