jakk Posted December 6, 2015 Share Posted December 6, 2015 deci este condens. pot s-al clatesc cu benzina (fara sa il pornesc) si s-ai bag ulei? NUUUUU, nu are ce cauta benzina in motor , inainte de a face schimbul de ulei incinde bine, bine motorul pana iti porneste termocupla si apoi faci schimbul normal , desfaci surubul de la baie dai drumu uleiului vechi desfaci si filtrul , lasi sa se scurga bine tot uleiul vechi pui inapoi surubul si filtrul torni cantitatea de ulei pana la nivelul F pornesti motorul il lasi un pic sa mearga mai verifici nivelul odata in caz ca nu e la F mai completezi , si e gata de drum , nu are ce cauta benzina motorina sau alte romanisme in motor . Cea mai buna metoda sa speli un motor e ca peste 500 km sa mai faci un schimb de ulei tot la fel si esti sigur ca e lacrima inauntru . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoica Ioan Posted December 6, 2015 Share Posted December 6, 2015 cred ca am facut o mare prostie. pt ca deja am facut chestia asta la indrumarea unui mecanic moto, dar am vrut sa mai aud niste pareri. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakk Posted December 6, 2015 Share Posted December 6, 2015 cred ca am facut o mare prostie. pt ca deja am facut chestia asta la indrumarea unui mecanic moto, dar am vrut sa mai aud niste pareri. Aia nu sunt mecanici , se numesc carpaci de cartier . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoica Ioan Posted December 6, 2015 Share Posted December 6, 2015 se va intampla ceva cu motoru in conditia asta? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bosolanu Posted April 22, 2016 Share Posted April 22, 2016 (edited) Salutare, intru si eu in randul posesorilor de SRAD cu o batranica de 750 din 1996. Am o problema cu distributia, in sensul ca se aude un zornait, la relanti nu este foarte proeminent desi se aude clar, in schimb in frana de motor se aude mult mai tare decat la relanti. Intinzatorul l-am demontat si verificat, pare sa functioneze inregula, nu pot sa imping tija inapoi cu mana sau apasand mai tare pe el desi probabil el este impins cu o forta mult mai mare in timpul mersului. Am incercat sa-l intind putin dupa ce l-am montat la loc (am invartit cu surubelnita de arc spre stanga cam jumatate de tura), parca zgomotul s-a mai diminuat dar cum am plecat de pe loc a revenit.. de aici trag concluzia ca desi nu pot sa iming tija cu mana intinzatorul este totusi defect. Voi ce probleme ati avut cu intinzatorul si ce simptome a avut? As vrea sa pun unul manual chiar daca trebuie sa-l strang periodic la 5000 - 6000 de km, dar se pare ca in Romania nu gasesc. Poate este mai simplu sa-l confectionez dintr-o placa de inox cu un surub. (cel original automat este din aluminiu). A avut cineva acest model de intinzator manual? Edited April 22, 2016 by Bosolanu Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
THE VADER Posted May 28, 2016 Share Posted May 28, 2016 Salut oameni buni.are cineva aruncat printr-un colt de garaj vreun buson de la rezervorul de benzina?nu ma intereseaza sa aiba si cheie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dodoneatza89 Posted September 22, 2016 Share Posted September 22, 2016 (edited) Salut baieti...scuze de deranj, dar hai sa va zic ceva...daca devin plictisitor, intrerupeti-ma Povestea incepe pe 10 iulie 2015, cand am luat un srad din 98 cu 60.000km. Incepand de atunci si pana in prezent, am facut toata tara, inclusiv Bulgaria. Va zic de la inceput ca uleiul a fost schimbat la 5000 km, motul 7100, vara 15w50, iarna 10w40(da, sunt retardat, am mers iarna) Cand l`am luat, era colat in modelul LuckyStrike de pista, de aici si denumirea de Lucky(poza 1 & poza 2). 1 2 Ulterior, a primit mici cadouri (mi-am amanetat un rinichi pentru ele)…amortizor anti-voblaj (destul de rar), 3 discuri wave TRW noi, pompa frana radiala, conducte frana race cu insertie metalica HELL, manete reglabile rabatabile, mansoane, voltmetru, bara pasager si alte chestii pe care le-am omis. Apoi au inceput plimbarile…..rar cu monopost Anul trecut m-am rezumat doar la “hai sa ne cunoastem”, adica ture scurte de 2-3 mii km/weekend. Transfagarasan, Transalpina, Brasov, Sibiu, Buzau, Valcea si in zonele de pe langa, Tulcea cu Delta Dunarii si drumurile de prin muntii Macin, Varna (de cateva ori) si cam atat, pt ca pe 28 decembrie, pe drumul spre Costinesti(ca doar de revelion la mare sunt 25 grade) cutia de viteze a vrut sa ne despartim, lucru care m-a tinut pe bara pana in februarie, cand am schimbat-o. Deja am ajuns in 2016? Calare a parut ca a trecut timpul mult mai greu….in fine… Dupa cateva luni, in urma unor….”discutii” (poza 3), a urmat procesul de reabilitare…far cu 2 lupe bixenon si kit de xenon, recolantata (culoare talon negru-alb) 3 Apoi au inceput plimbarile, ca doar ne cunoasteam deja nu? I`am tras si o priza de 12V, am pus bagajele pe ea, i`am facut plinul si….. Am facut de 4 ori in 6 saptamani transfagarasan, de 2 ori transalpina, hateg, deva, hunedoara, apuseni, scarisoara, baia mare, sapanta, cheile bicazului, lacu rosu, piatra neamt, miercurea ciuc, lepsa, siriu, cheia, bla bla bla bla bla bla bla…… Dupa atatia km, trebuia sa mai schimbam cate ceva nu? A inceput lantul de la distributie sa zornaie….a fost schimbat tot kitul..apoi…rodaj la distributie Povestile pot continua, dar doar daca sunt curiosi… Dodo Edited September 22, 2016 by dodoneatza89 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
adi_mot Posted September 23, 2016 Share Posted September 23, 2016 Salut, donez, 2 sei (pilot + pasager) pentru gsxr (model 95/96/97). Mai am si un capac monopost (culoare rosie) pentru gsxr k1. Nu stiu sigur dar cred ca mai este pe undeva si stopul, tot pt modelul 95/96/97. Doritorii sunt invitati sa lase PM. Singura conditie este sa vina pana in Bragadiru, in cursul saptamanii dupa ora 6, sau in weekend. Primul venit, primul servit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
comunistul Posted October 6, 2016 Share Posted October 6, 2016 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jakk Posted October 6, 2016 Share Posted October 6, 2016 Salut baieti...scuze de deranj, dar hai sa va zic ceva...daca devin plictisitor, intrerupeti-ma Povestea incepe pe 10 iulie 2015, cand am luat un srad din 98 cu 60.000km. Incepand de atunci si pana in prezent, am facut toata tara, inclusiv Bulgaria. Va zic de la inceput ca uleiul a fost schimbat la 5000 km, motul 7100, vara 15w50, iarna 10w40(da, sunt retardat, am mers iarna) 14408003_1411820375512020_1495992036_o.jpg Cand l`am luat, era colat in modelul LuckyStrike de pista, de aici si denumirea de Lucky(poza 1 & poza 2). 14408777_1411043292256395_1197803861_n.jpg 1 14409151_1411046108922780_533887513_n.jpg 2 Ulterior, a primit mici cadouri (mi-am amanetat un rinichi pentru ele)…amortizor anti-voblaj (destul de rar), 3 discuri wave TRW noi, pompa frana radiala, conducte frana race cu insertie metalica HELL, manete reglabile rabatabile, mansoane, voltmetru, bara pasager si alte chestii pe care le-am omis. Apoi au inceput plimbarile…..rar cu monopost Anul trecut m-am rezumat doar la “hai sa ne cunoastem”, adica ture scurte de 2-3 mii km/weekend. Transfagarasan, Transalpina, Brasov, Sibiu, Buzau, Valcea si in zonele de pe langa, Tulcea cu Delta Dunarii si drumurile de prin muntii Macin, Varna (de cateva ori) si cam atat, pt ca pe 28 decembrie, pe drumul spre Costinesti(ca doar de revelion la mare sunt 25 grade) cutia de viteze a vrut sa ne despartim, lucru care m-a tinut pe bara pana in februarie, cand am schimbat-o. 14423698_1277189198972631_583658034_o.jpg 11124442_519029408280477_748765507570125512_o.jpg 14374544_1277189218972629_1470019262_o.jpg 14394012_1410993545594703_1240410852_o.jpg 14408322_1410992795594778_341993906_o.jpg 14424178_1410995032261221_642362430_o.jpg 14393258_1410992918928099_1933976928_o.jpg 14423792_1410992772261447_970682933_o.jpg 14439012_1410992338928157_1519886171_o.jpg 14446363_1410994148927976_95534734_o.jpg 14446493_1277189222305962_1089425065_o.jpg 14453968_1277189215639296_930569092_o.jpg 14455701_1410995378927853_1586374385_o.jpg 14446529_1410994218927969_498871733_o.jpg 14455887_1410992758928115_1335965703_o.jpg 14456738_1410993575594700_1999899081_o.jpg 14458939_1411073628920028_1435736427_n.jpg 14455892_1411820405512017_1729653116_o.jpg Deja am ajuns in 2016? Calare a parut ca a trecut timpul mult mai greu….in fine… Dupa cateva luni, in urma unor….”discutii” (poza 3), a urmat procesul de reabilitare…far cu 2 lupe bixenon si kit de xenon, recolantata (culoare talon negru-alb) 14446315_1410993655594692_622049025_o.jpg 3 14423609_1410993002261424_963611472_o.jpg 14423821_1411073905586667_1307716266_o.jpg 14455739_1277189228972628_2019065422_o.jpg 14408391_1410995298927861_1787747836_o.jpg 14438957_1410994755594582_421873986_o.jpg 14446349_1410992985594759_251465412_o.jpg 14409278_1410991642261560_1857245308_n.jpg 14393394_1410992458928145_1449554706_o.jpg 14455925_1410992962261428_1377633424_o.jpg 14408377_1411074622253262_920902326_o.jpg Apoi au inceput plimbarile, ca doar ne cunoasteam deja nu? I`am tras si o priza de 12V, am pus bagajele pe ea, i`am facut plinul si….. Am facut de 4 ori in 6 saptamani transfagarasan, de 2 ori transalpina, hateg, deva, hunedoara, apuseni, scarisoara, baia mare, sapanta, cheile bicazului, lacu rosu, piatra neamt, miercurea ciuc, lepsa, siriu, cheia, bla bla bla bla bla bla bla…… concediu1.jpg concediu2.jpg 14424179_1411820345512023_1860031268_o.jpg 14446278_1410991482261576_1849936560_o.jpg 14424105_1411088238918567_2080326148_o.jpg 14446496_1411088098918581_645425987_o.jpg 14456717_1410992538928137_1169311932_o.jpg 14423756_1277189272305957_892212862_o.jpg 14456739_1277198868971664_1630965435_o.jpg 14455851_1411088068918584_1704226761_o.jpg 14423682_1277189295639288_1862466190_o.jpg 14456876_1410991892261535_1908131542_o.jpg 14408255_1277189265639291_335993122_o.jpg 14438765_1411820318845359_834323969_o.jpg Dupa atatia km, trebuia sa mai schimbam cate ceva nu? A inceput lantul de la distributie sa zornaie….a fost schimbat tot kitul..apoi…rodaj la distributie 14424170_1411088225585235_2080458408_o.jpg 14455912_1411089675585090_40870861_o.jpg 14438936_1411088125585245_1177332775_o.jpg 14446372_1411088165585241_460181224_o.jpg 14374703_1411088182251906_1810730757_o.jpg 14423872_1411088428918548_657156773_o.jpg 14407973_1411088195585238_357897449_o.jpg 14374619_1411088115585246_1693167312_o.jpg 14393166_1277192475638970_765154646_o.jpg 14423874_1411820402178684_1200079620_o.jpg Povestile pot continua, dar doar daca sunt curiosi… Dodo ce ture ai mai facut ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dodoneatza89 Posted October 18, 2016 Share Posted October 18, 2016 Salut. Momentan "Mulga" se afla in curte, invelita la 8 grade afara, si cateodata chiar la caldurica ....are vreo 89.800, deci in plus cu aprox 600km de pe 15 august...dar....."egzista o hecsplicatie".....a aparut un fratior mai mic prin septembrie...nu era in plan, dar nah... Majoritatea timpului am fost preocupat cu munca si cu ala mic, eu i-am zis "Gixer", un "Gigel" Evolutions.....e musculos, mai musculos decat fostul proprietar, motiv pentru care l-am adoptat eu, sa vad ce stie.. ......in fine.....nu el e miezu`....doar daca sunt curiosi cu babuta mea nu prea am iesit, doar 2-3 ture de oras si cat sa ii mai fac plinul, in rest, se odihneste si asteapta soarele Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
THE VADER Posted May 18, 2017 Share Posted May 18, 2017 Salut Srad-istilor! Care ce parbrize aveti?si nu ma refer la cele stock,ci la vreunul cu o mai buna protectie impotriva vantului. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marian96 Posted June 12, 2017 Share Posted June 12, 2017 Salutari. Vreau si eu o poza la cdi ,mai exact la ordinea firelor din mufa. Cineva s-a jucat si mi-a inversat cateva fire pe acolo iar acum motocicleta nu mai porneste ajungandu-se la concluzia ca pompa de benzina nu mai primeste curent. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
THE VADER Posted June 12, 2017 Share Posted June 12, 2017 Salutari. Vreau si eu o poza la cdi ,mai exact la ordinea firelor din mufa. Cineva s-a jucat si mi-a inversat cateva fire pe acolo iar acum motocicleta nu mai porneste ajungandu-se la concluzia ca pompa de benzina nu mai primeste curent. SalutTe pot ajuta eu.doar sa imi spui cum pot sa iti trimit poze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TNG Posted June 12, 2017 Share Posted June 12, 2017 Salutari. Vreau si eu o poza la cdi ,mai exact la ordinea firelor din mufa. Cineva s-a jucat si mi-a inversat cateva fire pe acolo iar acum motocicleta nu mai porneste ajungandu-se la concluzia ca pompa de benzina nu mai primeste curent. Este putin proibabil sa "te joci" si sa scoti pini din mufa la CDI sa-i pui in alta pozitie..Daca a facut cineva asta a facut-o intentionat,pini din mufa nu ies asa usor.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marian96 Posted June 13, 2017 Share Posted June 13, 2017 Este putin proibabil sa "te joci" si sa scoti pini din mufa la CDI sa-i pui in alta pozitie.. Daca a facut cineva asta a facut-o intentionat,pini din mufa nu ies asa usor.. este facuta intentionat faza Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
THE VADER Posted August 25, 2017 Share Posted August 25, 2017 Daca-i trebuie cuiva vreo piesa de Srad... /index.php?/topic/748868-dezmembrez-suzuki-gsxr-750-srad/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
biancocelleste Posted August 29, 2017 Author Share Posted August 29, 2017 Daca-i trebuie cuiva vreo piesa de Srad... /index.php?/topic/748868-dezmembrez-suzuki-gsxr-750-srad/ de curiozitate, mai ai ram air stanga? ca numai eu stiu cat am cautat. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
THE VADER Posted August 29, 2017 Share Posted August 29, 2017 Stiu.si eu.tocmai din acest motiv am umblat cu acestea,care sunt cam...varza. Dar le donez,iar daca ii cineva interesat,rog sa ma contacteza ca sa ii spun exact cum stau lucrurile legat de ele. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hondacbrF4si Posted January 25, 2018 Share Posted January 25, 2018 salut ,are cumva cineva un parbriz de srad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
t3d Posted April 11, 2018 Share Posted April 11, 2018 Salutare tuturor care ati ramas fideli SRAD'ului, vad ca s-a lasat usor linistea peste acest forum..eu o detin pe Suzi a mea din 2005 si pot spune ca si putinii km pe care ii fac pe an ii fac si acum cu placere maxima, am undeva putin peste 38000km si singura problema intampinata este cea legata de carburatie, atunci cand o pornesc dupa o iarna lunga. Sunt convins de fiabilitatea acestor motoare si in putinele momente cand m-am gandit sa o schimb cu ceva mai nou pe injectie am zis ca trebuie sa fie tot Suzuki, dar stiu ca nu o voi face prea curand:) Asfalt uscat ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gsxaddict Posted May 17, 2018 Share Posted May 17, 2018 (edited) SRAD-ul a fost pentru mine prima experienta cu motocicleta si este si pana azi cea mai autentica si mai personala. Avea atatea lucruri particulare, de la tragerea socului, bordul analog, mirosul pregnant de benzina, dar mai presus de toate sunetul fantastic al combinatiei de carburatoare cu o galerie "free" si un Yoshimura RS-3. Da, modelele mai noi au atuuri de necontestat, dar personalitatea modelelor mai vechi este unica... Au trecut 11 ani de atunci, ma gandesc cu drag la ea si acum. Hai noroc SRAD-e, oriunde ai fi! Edited May 17, 2018 by gsxaddict Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lone wolf0 Posted June 9, 2018 Share Posted June 9, 2018 Salut. O părere de Suzuki GSXR 750 SRAD..? Vreau sa iau mobra... Suzuki GSXR 750 srad sau Honda cbr 900rr din 93.. o părere va rog? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
WotRU2Me Posted June 10, 2018 Share Posted June 10, 2018 Hehe...exact dilema mea in 2005-2006, doar ca ma gandeam la 919. Daca ești incepator, nici una, nici alta. Daca nu, ambele sunt okish. SRAD-ul e mai agila si dupa 98 e pe injectie. Greu sa gasesti in stare buna insa. Si ca sa fiu cinstit, pe a mea am poreclit-o 'guvide', asa e de frumoasa )) in rest, o nestemata la vremea ei in privinta manevrabilitatii (well, printre SS cel putin). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
caracterincompatibil Posted June 10, 2018 Share Posted June 10, 2018 Un srad pe injectie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.