Sari la conținut

montare voltmetru


Postări Recomandate

va salut. am cumparat un volmetru care masoara de la 3v la 55 v,daca nu ma insel. am decis sa il montez in ceasurile de bord la un gsxr srad. am acoperit aproape in intregime becurile de avertizare de faza lunga si semnalizare.(dar totusi se vad)

intrebarea mea este ,cum pot il pot lega?

-o varianta mai usoara pentru mine este sa il alimentez din ceasuri,si anume de la circuitul de iluminare al ceasurilor.( si asa merg cu faza scurta mereu)

-alta varianta este sa il alimentez la contact

momentan nu sunt langa motor si nu pot masura calti V sunt in mers la sistemul de iluminare. banuiesc ca observ daca imi pica alimentarea sau am probleme in mers daca nu alimentez voltmetrul de la baterie?

acum atasez si poze cu toata tarasenia.

post-44532-0-27915400-1393868614_thumb.jpg

post-44532-0-11695200-1393868626_thumb.jpg

post-44532-0-52258700-1393868683_thumb.jpg

post-44532-0-91347600-1393868699_thumb.jpg

post-44532-0-78587300-1393868712_thumb.jpg

post-44532-0-35846100-1393868727_thumb.jpg

post-44532-0-24324800-1393868751_thumb.jpg

post-44532-0-83125100-1393868768_thumb.jpg

post-44532-0-69712600-1393868811_thumb.jpg

post-44532-0-14469500-1393868845_thumb.jpg

post-44532-0-58047000-1393868857_thumb.jpg

Editat de gabriel03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 73
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

2 fire direct de la baterie cu siguranta pe unul, cu releu de comanda pe unul dintre firele de la contact. Pe firele din zona bordului, se pierde tensiunea si o sa iti arate mai putin decat e real.

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

va salut. am cumparat un volmetru care masoara de la 3v la 55 v,daca nu ma insel. am decis sa il montez in ceasurile de bord la un gsxr srad. am acoperit aproape in intregime becurile de avertizare de faza lunga si semnalizare.(dar totusi se vad)

intrebarea mea este ,cum pot il pot lega?

-o varianta mai usoara pentru mine este sa il alimentez din ceasuri,si anume de la circuitul de iluminare al ceasurilor.( si asa merg cu faza scurta mereu)

-alta varianta este sa il alimentez la contact

momentan nu sunt langa motor si nu pot masura calti V sunt in mers la sistemul de iluminare. banuiesc ca observ daca imi pica alimentarea sau am probleme in mers daca nu alimentez voltmetrul de la baterie?

acum atasez si poze cu toata tarasenia.

La ce foloseste acel voltmetru? Banuiesc ca ai avea nevoie si de un termometru pentru exterior sa vezi cand iti este frig, un aparat pentru masurarea umiditatii sa vezi cand trebuie stearsa casca si mai pot continua. In principiu fabrica a pus toate aparatele de care ai nevoie cand esti pe moto cel mai bine este sa te uiti inainte nu pe aparate. cu cat ai mai multe aparate sansa de a face un scurt este mai mare. Scuze daca am fost putin mai dur dar dupa servici am lucrat 6 ore in garaj dintree 30 de minute cu o sticla de palinca cu prietenii .

Numai bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

VOLTMETRU am vrut sa scriu. :alcy: deci sa inteleg ca cea mai sigura si mai eleganta situatie este sa il leg la baterie cu comanda pe contact. un releu cu 4 fire cred ca este ok. la punul 86 leg masa, la la 87 plusul de la baterie,pinul 30 plusul catre voltmetru, si cu pinul 85 dau comanda de la contact sa imi inchida 87->30. este corect?



La ce foloseste acel voltmetru? Banuiesc ca ai avea nevoie si de un termometru pentru exterior sa vezi cand iti este frig, un aparat pentru masurarea umiditatii sa vezi cand trebuie stearsa casca si mai pot continua. In principiu fabrica a pus toate aparatele de care ai nevoie cand esti pe moto cel mai bine este sa te uiti inainte nu pe aparate. cu cat ai mai multe aparate sansa de a face un scurt este mai mare. Scuze daca am fost putin mai dur dar dupa servici am lucrat 6 ore in garaj dintree 30 de minute cu o sticla de palinca cu prietenii .

Numai bine

pentru mine este necesar. am ramas fara incarcare (spre norocul meu eram in oras) ,si cu acest mic artificiu imi pot monitoriza incarcarea. poate o fi pus japonezul voltmetru pe gsxr srad , dar eu nu l-am gasit in bord,o fi pe sub saua pilotului. mai cred ca la o motocicleta de o asa vechime ,riscul de a pica o piesa este destul de mare.

Editat de gabriel03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nevoie sa te complici cu relee, acel voltmetru consuma foarte putin, il poti lega linistit pe iluminatul bordului daca acesta e realizat cu becuri. Daca original a fost cu leduri mai bine cauti un plus din alta parte.

Editat de binox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alimenteaza-l direct nu ai nevoie de releu la cat consuma dracia aia.

Gaseste un plus in acel bord alimentat prin contact si un minus de la pozitie de ex..

Chiar daca spune lumea..o informatie ca tensiunea de incarcare este utila mai ales acum in era releelor de incarcare care se ard....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nevoie sa te complici cu relee, acel voltmetru consuma foarte putin, il poti lega linistit pe iluminatul bordului daca acesta e realizat cu becuri. Daca original a fost cu leduri mai bine cauti un plus din alta parte.

da, iluminatul bordului este cu becuri cu filament.

Alimenteaza-l direct nu ai nevoie de releu la cat consuma dracia aia.

Gaseste un plus in acel bord alimentat prin contact si un minus de la pozitie de ex..

Chiar daca spune lumea..o informatie ca tensiunea de incarcare este utila mai ales acum in era releelor de incarcare care se ard....

cred ca asa o sa fac. cand ajung la motor caut un plus in bord si vad cum merge asa.

va multumesc pentru informatii si timpul acordat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele trecute am montat si eu unul. Am tras un fir de la o siguranta, pe care scrie "head" iar minus-ul l-am luat de pe un șurub de pe cadru. Arată cu vreo 0,2 v mai putin decat cu firele legate direct pe baterie. Se aprinde odata ce pun contractul.

Editat de dark_lord86
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e nevoie sa te complici cu relee, acel voltmetru consuma foarte putin, il poti lega linistit pe iluminatul bordului daca acesta e realizat cu becuri. Daca original a fost cu leduri mai bine cauti un plus din alta parte.

Pai, la orice motoreta avuta si chiar si la masini, la iluminat in bord aveam ceva mai putin decat direct pe baterie. La chinezarie e la fel, voltmetrul analog original arata undeva sub 12, desi valoarea reala pe baterie e peste 12V. (si la fel arata si cea pe care am facut scoala si dupa cum pornea avea clar peste 12v)

 

Eu ma gandeam la releu doar ca sa comande, nu ca ar consuma mult jucaria. Eventual masurat prin bord si sa vezi pe ce fir ai o valoare apropiata de cea reala si pui + acolo.

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asa si la mine in loc de 14 imi arata 13...am masurat in paralel bord vs baterie.

Diferenta o fi data de consumul becurilor din bord sau rezistenta cablurilor pana acolo?

Editat de danny_nt
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

curentul consumat este acelasi si la nivelul bateriei si pe circuitul becurilor din bord, difera tensiunea datorita caderii de tensiune pe fire . legea lui OHM aplicata circuitului si aflati rezistenta firelor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se gasesc in targ la vitan,unde sunt baracile de piese auto,vre-o 50 lei.Exista unele care le infingi in locul brichetei,care merg si la auto.Este necesar pt ca simti mai bine si din timp daca ai un defect in instalatia de incarcare ,baterie,daca incarca prea mult sau prea putin.Cred ca toti verificam incarcarea corecta doar cand inlocuim bateria.O incarcare corecta lungeste viata bateriei si toti consumatorii functioneaza la parametri ,cdi,bobine ,traductori,aprindere.



Eu ma gandeam sa pun si un ceas de ulei,pt a vedea ce presiune am in linia de ungere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce-i ala, volvometru? :huh:



Alimenteaza-l direct nu ai nevoie de releu la cat consuma dracia aia.
Gaseste un plus in acel bord alimentat prin contact si un minus de la pozitie de ex..
Chiar daca spune lumea..o informatie ca tensiunea de incarcare este utila mai ales acum in era releelor de incarcare care se ard....

 

Pt asta s-a inventat beculetul ala rosu cu o baterie desenata pe el.

Eu il sfatuiesc sa-si puna si ceas cu 4 fusuri orare diferite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti spun tie si altora care se cred mai destepti ,dar ei nu au habar despre ce se vorbeste. nu va bagati in seama de dragul de a face posturi.nu fiti idioti(asta cu tot respectul). unde mama dracului ai vazut tu la srad martor avarie sistem incarcare (baterie)?? va rog lasati-ma dracului in pace cu toate ideiile voastre de rahat.

RASPUNS TIPIC DE BUCURESTEAN ! (fara intentia de a supara pe unii)

SI DA EU SUNT DE LA TARA

Editat de gabriel03
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa arata al meu.

ziua nu se vede prea bine, ca are segmentii albi.

am incercat sa pun o folie polarizanta pe deasupra.

mai trebuie sa testez.

modelul tau este din acela incastrabil nu? am gasit si din acesta la 44lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti spun tie si altora care se cred mai destepti ,dar ei nu au habar despre ce se vorbeste. nu va bagati in seama de dragul de a face posturi.nu fiti idioti(asta cu tot respectul). unde mama dracului ai vazut tu la srad martor avarie sistem incarcare (baterie)?? va rog lasati-ma dracului in pace cu toate ideiile voastre de rahat.

RASPUNS TIPIC DE BUCURESTEAN ! (fara intentia de a supara pe unii)

SI DA EU SUNT DE LA TARA

scuze, am mers prea mult cu masina :wacko:

Ai dreptate, nu exista martor de incarcare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...