gabriel03 Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 (editat) va salut. am cumparat un volmetru care masoara de la 3v la 55 v,daca nu ma insel. am decis sa il montez in ceasurile de bord la un gsxr srad. am acoperit aproape in intregime becurile de avertizare de faza lunga si semnalizare.(dar totusi se vad) intrebarea mea este ,cum pot il pot lega? -o varianta mai usoara pentru mine este sa il alimentez din ceasuri,si anume de la circuitul de iluminare al ceasurilor.( si asa merg cu faza scurta mereu) -alta varianta este sa il alimentez la contact momentan nu sunt langa motor si nu pot masura calti V sunt in mers la sistemul de iluminare. banuiesc ca observ daca imi pica alimentarea sau am probleme in mers daca nu alimentez voltmetrul de la baterie? acum atasez si poze cu toata tarasenia. Editat Martie 3, 2014 de gabriel03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 (editat) 2 fire direct de la baterie cu siguranta pe unul, cu releu de comanda pe unul dintre firele de la contact. Pe firele din zona bordului, se pierde tensiunea si o sa iti arate mai putin decat e real. Editat Martie 3, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea_simson Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 va salut. am cumparat un volmetru care masoara de la 3v la 55 v,daca nu ma insel. am decis sa il montez in ceasurile de bord la un gsxr srad. am acoperit aproape in intregime becurile de avertizare de faza lunga si semnalizare.(dar totusi se vad) intrebarea mea este ,cum pot il pot lega? -o varianta mai usoara pentru mine este sa il alimentez din ceasuri,si anume de la circuitul de iluminare al ceasurilor.( si asa merg cu faza scurta mereu) -alta varianta este sa il alimentez la contact momentan nu sunt langa motor si nu pot masura calti V sunt in mers la sistemul de iluminare. banuiesc ca observ daca imi pica alimentarea sau am probleme in mers daca nu alimentez voltmetrul de la baterie? acum atasez si poze cu toata tarasenia. La ce foloseste acel voltmetru? Banuiesc ca ai avea nevoie si de un termometru pentru exterior sa vezi cand iti este frig, un aparat pentru masurarea umiditatii sa vezi cand trebuie stearsa casca si mai pot continua. In principiu fabrica a pus toate aparatele de care ai nevoie cand esti pe moto cel mai bine este sa te uiti inainte nu pe aparate. cu cat ai mai multe aparate sansa de a face un scurt este mai mare. Scuze daca am fost putin mai dur dar dupa servici am lucrat 6 ore in garaj dintree 30 de minute cu o sticla de palinca cu prietenii . Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Martie 3, 2014 Autor Share Postat Martie 3, 2014 (editat) VOLTMETRU am vrut sa scriu. deci sa inteleg ca cea mai sigura si mai eleganta situatie este sa il leg la baterie cu comanda pe contact. un releu cu 4 fire cred ca este ok. la punul 86 leg masa, la la 87 plusul de la baterie,pinul 30 plusul catre voltmetru, si cu pinul 85 dau comanda de la contact sa imi inchida 87->30. este corect? La ce foloseste acel voltmetru? Banuiesc ca ai avea nevoie si de un termometru pentru exterior sa vezi cand iti este frig, un aparat pentru masurarea umiditatii sa vezi cand trebuie stearsa casca si mai pot continua. In principiu fabrica a pus toate aparatele de care ai nevoie cand esti pe moto cel mai bine este sa te uiti inainte nu pe aparate. cu cat ai mai multe aparate sansa de a face un scurt este mai mare. Scuze daca am fost putin mai dur dar dupa servici am lucrat 6 ore in garaj dintree 30 de minute cu o sticla de palinca cu prietenii . Numai bine pentru mine este necesar. am ramas fara incarcare (spre norocul meu eram in oras) ,si cu acest mic artificiu imi pot monitoriza incarcarea. poate o fi pus japonezul voltmetru pe gsxr srad , dar eu nu l-am gasit in bord,o fi pe sub saua pilotului. mai cred ca la o motocicleta de o asa vechime ,riscul de a pica o piesa este destul de mare. Editat Martie 3, 2014 de gabriel03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 (editat) Nu e nevoie sa te complici cu relee, acel voltmetru consuma foarte putin, il poti lega linistit pe iluminatul bordului daca acesta e realizat cu becuri. Daca original a fost cu leduri mai bine cauti un plus din alta parte. Editat Martie 3, 2014 de binox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 Alimenteaza-l direct nu ai nevoie de releu la cat consuma dracia aia. Gaseste un plus in acel bord alimentat prin contact si un minus de la pozitie de ex.. Chiar daca spune lumea..o informatie ca tensiunea de incarcare este utila mai ales acum in era releelor de incarcare care se ard.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Martie 3, 2014 Autor Share Postat Martie 3, 2014 Nu e nevoie sa te complici cu relee, acel voltmetru consuma foarte putin, il poti lega linistit pe iluminatul bordului daca acesta e realizat cu becuri. Daca original a fost cu leduri mai bine cauti un plus din alta parte. da, iluminatul bordului este cu becuri cu filament. Alimenteaza-l direct nu ai nevoie de releu la cat consuma dracia aia. Gaseste un plus in acel bord alimentat prin contact si un minus de la pozitie de ex.. Chiar daca spune lumea..o informatie ca tensiunea de incarcare este utila mai ales acum in era releelor de incarcare care se ard.... cred ca asa o sa fac. cand ajung la motor caut un plus in bord si vad cum merge asa. va multumesc pentru informatii si timpul acordat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 (editat) Zilele trecute am montat si eu unul. Am tras un fir de la o siguranta, pe care scrie "head" iar minus-ul l-am luat de pe un șurub de pe cadru. Arată cu vreo 0,2 v mai putin decat cu firele legate direct pe baterie. Se aprinde odata ce pun contractul. Editat Martie 3, 2014 de dark_lord86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
V a L y O Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 De unde ati gasit asa mic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Martie 3, 2014 Autor Share Postat Martie 3, 2014 la un magazin de electronice din focsani. 30lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 (editat) Nu e nevoie sa te complici cu relee, acel voltmetru consuma foarte putin, il poti lega linistit pe iluminatul bordului daca acesta e realizat cu becuri. Daca original a fost cu leduri mai bine cauti un plus din alta parte. Pai, la orice motoreta avuta si chiar si la masini, la iluminat in bord aveam ceva mai putin decat direct pe baterie. La chinezarie e la fel, voltmetrul analog original arata undeva sub 12, desi valoarea reala pe baterie e peste 12V. (si la fel arata si cea pe care am facut scoala si dupa cum pornea avea clar peste 12v) Eu ma gandeam la releu doar ca sa comande, nu ca ar consuma mult jucaria. Eventual masurat prin bord si sa vezi pe ce fir ai o valoare apropiata de cea reala si pui + acolo. Editat Martie 3, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baby_blues Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 Si eu sunt curios la ce trebuie voltmetrul :$ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 Daca ai fi citit bine topicul aflai raspunsul la intrebarea ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danny_nt Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 (editat) Cam asa si la mine in loc de 14 imi arata 13...am masurat in paralel bord vs baterie. Diferenta o fi data de consumul becurilor din bord sau rezistenta cablurilor pana acolo? Editat Martie 3, 2014 de danny_nt Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
free runner Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 curentul consumat este acelasi si la nivelul bateriei si pe circuitul becurilor din bord, difera tensiunea datorita caderii de tensiune pe fire . legea lui OHM aplicata circuitului si aflati rezistenta firelor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_mirea Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 (editat) De unde l-ai luat? Ma interseaza si pe mine asa ceva fix din acelasi motiv, dar nici nu stiam ca se gasesc pe la noi LE: iertati, n-am citit cu atentie topicul s-a raspuns deja Editat Martie 3, 2014 de adrian_mirea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Martie 3, 2014 Autor Share Postat Martie 3, 2014 de la un magazin de electronice din focsani http://www.quartz-crystal.ro/Magazin dar nu il gasesc la ei pe site,il au doar in magazin http://www.ekit.ro/voltmetru-digital-3-cifre-p-433.html http://electrob.ro/voltmetre-digitale/2223-voltmetru-digital-3-30v-curent-continuu-afisaj-verde-.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_mirea Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 mersi:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Martie 3, 2014 Share Postat Martie 3, 2014 Se gasesc in targ la vitan,unde sunt baracile de piese auto,vre-o 50 lei.Exista unele care le infingi in locul brichetei,care merg si la auto.Este necesar pt ca simti mai bine si din timp daca ai un defect in instalatia de incarcare ,baterie,daca incarca prea mult sau prea putin.Cred ca toti verificam incarcarea corecta doar cand inlocuim bateria.O incarcare corecta lungeste viata bateriei si toti consumatorii functioneaza la parametri ,cdi,bobine ,traductori,aprindere. Eu ma gandeam sa pun si un ceas de ulei,pt a vedea ce presiune am in linia de ungere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kinzo_2004 Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Eu am ceva asemanator cu asta: http://www.okazii.ro/recomandate/accesorii-auto/termometre/voltmetru-auto-12-24v-bricheta-auto-a121503070 Daca ai priza de bricheta io zic ca e mai buna varianta asta (chit ca-s la fel de petarde). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Ce-i ala, volvometru? Alimenteaza-l direct nu ai nevoie de releu la cat consuma dracia aia.Gaseste un plus in acel bord alimentat prin contact si un minus de la pozitie de ex..Chiar daca spune lumea..o informatie ca tensiunea de incarcare este utila mai ales acum in era releelor de incarcare care se ard.... Pt asta s-a inventat beculetul ala rosu cu o baterie desenata pe el. Eu il sfatuiesc sa-si puna si ceas cu 4 fusuri orare diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Martie 4, 2014 Autor Share Postat Martie 4, 2014 (editat) iti spun tie si altora care se cred mai destepti ,dar ei nu au habar despre ce se vorbeste. nu va bagati in seama de dragul de a face posturi.nu fiti idioti(asta cu tot respectul). unde mama dracului ai vazut tu la srad martor avarie sistem incarcare (baterie)?? va rog lasati-ma dracului in pace cu toate ideiile voastre de rahat. RASPUNS TIPIC DE BUCURESTEAN ! (fara intentia de a supara pe unii) SI DA EU SUNT DE LA TARA Editat Martie 4, 2014 de gabriel03 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 asa arata al meu. ziua nu se vede prea bine, ca are segmentii albi. am incercat sa pun o folie polarizanta pe deasupra. mai trebuie sa testez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Martie 4, 2014 Autor Share Postat Martie 4, 2014 asa arata al meu. ziua nu se vede prea bine, ca are segmentii albi. am incercat sa pun o folie polarizanta pe deasupra. mai trebuie sa testez. modelul tau este din acela incastrabil nu? am gasit si din acesta la 44lei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 iti spun tie si altora care se cred mai destepti ,dar ei nu au habar despre ce se vorbeste. nu va bagati in seama de dragul de a face posturi.nu fiti idioti(asta cu tot respectul). unde mama dracului ai vazut tu la srad martor avarie sistem incarcare (baterie)?? va rog lasati-ma dracului in pace cu toate ideiile voastre de rahat. RASPUNS TIPIC DE BUCURESTEAN ! (fara intentia de a supara pe unii) SI DA EU SUNT DE LA TARA scuze, am mers prea mult cu masina Ai dreptate, nu exista martor de incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.