claudeel Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Filetul de la baie este dus, dar are si o fisura (se vede clar in poze) se mai poate face ceva sau trebuie alta baie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 dai baia jos o duci la baietii astia: /index.php?/topic/558421-dynamite-brothers-custom/page-5&do=findComment&comment=3369405 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Martie 9, 2014 Autor Share Postat Martie 9, 2014 Am notat numarul, maine sun si sper sa o rezolv. Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 CURGE ULEI PE ACOLO? daca nu da un alt filet iesi mai simplu la banuti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcy89 Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 curge sigur..aceasi problema am patit si eu la un zzr...degresat bine bine,o sudura fina in aluminiu si sa rezolvat problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 (editat) mergi sa o sudezi unde a zis baiatul sau daca nu ... cumpara alta sh ,nu te risca sa mergi cu ea asa fara sudura Editat Martie 9, 2014 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Martie 9, 2014 Autor Share Postat Martie 9, 2014 (editat) Degeaba dau alt filet ca 100% o sa curga pe la fisura. Tarod am dar degeaba dau filet mai mare daca fisura este tot acolo. Maine o duc la meserias, si ce ma bucuram ca am gasit o geaca frumoasa si foarte ok si na ca tre' sa repar baia in cacao imi este si rusine sa il sun pe baiat sa ii spun ca nu o mai vreau! Editat Martie 9, 2014 de claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 da da, curge iese din discutie alt filet ... ....ma inteb cum de sa fisurat asa???? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Martie 9, 2014 Autor Share Postat Martie 9, 2014 (editat) Sincer nici eu nu imi dau seama. Cand am facut schimbul de ulei dupa ce am luat mobra pe buson erau urme de silicon si nu curgea ulei, am facut schimbul am curatat busonul l-am montat la loc totul ok, dupa vreo 2 zile am observat ca supura ulei dar foarte putin si l-am lasat asa. Dupa am refacut chiuloasa ma rog ce am mai schimbat eu pe la ea am montat totul la loc dar eu am uitat de problema cu busonul si nu am mai verificat , ieri am pus ulei am pornit mobra si dupa vreo 20 de min am observat pete de ulei. Am dat uleiul jos si m-am uitat sa vad ce este acolo si surpriza....totul muci. Si normal ca am luat tot neamul cap coada si m-am apucat sa dau jos iar antigel,radiator,evacuare si baia de ulei! Stiu ca la inceput nu era fisura si cred ca din vina mea s-a facut fisura aia dar busonul l-am strans cu dinamometrica. Pana mea asta este,pe langa 2500 ron cat am bagat pana acum ce mai conteaza 150 ron. Dar observa ca in vechiturile astea cat de mult bagi tot oale si tigaii sunt! Editat Martie 9, 2014 de claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 eu am patit la fel cand am montat busonul s-a crapat,asta fara sa il strang.am cumparat alta baie. daca la sudura facea 50lei am pus 20-30lei si am luat sh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Am facut peste 30schimburi de ulei la nspe modele moto. La r1 2007, la al 5-lea schimb, am reusit sa fuck in totalitate filetul, mai aveam 6-7 zile si aveam platita taxa la etapa ROSBK. Am dus baia la mecanic, acesta mi-a facut alt buson mai mare, numai ca la majorarea filetului mi-a dat gaura putin strimb, noul buson nu mai inchedea ever 100%. Am rezolvat-o temporar cu banda de silicon data pe buson, a tinut provizoriu. Iarna, mi-am luat lta baie secon, 150ron, adusa din UK, totul OK. Am dat pe majorare si buson tot 150ron. E indicat de cautat baie de ulei second pe ebay UK. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Cheia dinamometrica e cea mai buna si te scapa de astfel de griji, cu conditia sa se respecte conditiile de strangere din manual. Daca e filetul plin de ulei si in manual se precizeaza ca stangerea se face pe "uscat", degeaba folosesti tu cheie dinamometrica. La fel ca si in cazul in care se care se precizeaza strangere "umeda" si tu strangi pe "uscat". Pe langa conditiile de loctite/.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Filetul de la baie este dus, dar are si o fisura (se vede clar in poze) se mai poate face ceva sau trebuie alta baie? Se rezolva 100% bine. Cea mai sigura solutie pentru noua gaura filetata este insertia cu helicoil si niciodata nu se va mai strica. Fisura trebuie reparata cu sudura si nu ai nevoie de alta baie de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Se rezolva 100% bine. Cea mai sigura solutie pentru noua gaura filetata este insertia cu helicoil si niciodata nu se va mai strica. Fisura trebuie reparata cu sudura si nu ai nevoie de alta baie de ulei. cine stie stie domne.. cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Uite aici un exemplu cu filete de etrieri stricate de un istet care a bagat suruburi tari cu alt pas. https://www.facebook.com/media/set/?set=a.639484556125262.1073741846.331228533617534&type=3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Martie 9, 2014 Autor Share Postat Martie 9, 2014 (editat) Pai....."biblia" nu zice nimic de umed sau uscat. Mesterul (Dynamite Brothers)a zis ca sudeaza tot si da o noua gaura pe acelasi pas pe care il are busonul. Editat Martie 9, 2014 de claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
XorX Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 mergi la Cristi (Dynamite) ca stie ce face Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Martie 10, 2014 Autor Share Postat Martie 10, 2014 Tocmai ce am terminat de dat o tura mica dupa ce am montat baia. La Cristi am fost si a facut o treaba excelenta . Acum asa dupa norocul meu ca fac una si dau de alta, gasesc mereu urme de ueli pe pompa de apa si nu imi dau seama de unde vine. Doar "umezeste" locul din poza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 10, 2014 Share Postat Martie 10, 2014 De la semeringul de etansare cu uleiul. Sau de la etansarea pompa de apa fata de carter. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Martie 11, 2014 Autor Share Postat Martie 11, 2014 (editat) Ciudata faza, aseara am mai facut o tura de vreo 15km si nu a mai curs. Dar totusi ma gandesc ca am facut o greseala, am pus ulei cu vascozitate mare 20w50. Nu am mai avut problema asta dar am mers numai cu 10w40. Cu toate ca manualul permite folosirea uleiului 20w50 ma gandesc sa nu cumva sa "fortez" pompa de aici sa apara si scurgerea de ulei. Pana mea. Editat Martie 11, 2014 de claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 Ciudata faza, aseara am mai facut o tura de vreo 15km si nu a mai curs. Dar totusi ma gandesc ca am facut o greseala, am pus ulei cu vascozitate mare 20w50. Nu am mai avut problema asta dar am mers numai cu 10w40. Cu toate ca manualul permite folosirea uleiului 20w50 ma gandesc sa nu cumva sa "fortez" pompa de aici sa apara si scurgerea de ulei. Pana mea. Acea scurgere nu are treaba cu vascozitatea uleiului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Martie 13, 2014 Autor Share Postat Martie 13, 2014 Domnule TNG ati avut dreptate, este dus semeringul de la etansarea cu uleiul, este crapat si cop.Dupa ce trecea uleiul de el curgea pe gaura de drenaj. Automat trebuie sa il schimb si pe ala de apa. Mai am putin si schimb dreacu toata motocicleta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 (editat) Stai chill, au mai avut si altii problema asta dupa reconstructia motorului si impulsul a fost acelasi: sa ii dau foc ) eu as zice sa schimbi si presetupa daca tot ai umblat pe acolo, vreo 100 ron cred ca vine si aia. Eu imediat cum am schimbat semeringul si am montat totul la loc, a cedat presetupa. La zx6r parca vasusem piesa separata, dar la tdm trebuia schimbat capacul cu totul si ... costa, noroc ca am gasit pe net undeva unde se zicea ca merge cel de r6 (la TDM). De ignorat ce e cu scris italic. Acum am citit ca vrei sa schimbi si presetupa oricum. Editat Martie 13, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Martie 13, 2014 Autor Share Postat Martie 13, 2014 (editat) Am facut comanda si de semering si presetupa,garnituri,(toate originale, multumesc lui Mexykanu) m-am gandit ca daca tot am desfacut ca schimb tot chiar si suruburile le-am comandat noi . "impulsul a fost acelasi: sa ii dau foc"-------eu sincer de multe ori am vrut sa o fac bucati, deci eu nu am mai vazut asa hal de "uameni", bai frate nimic nu a schimbat la ea infara de ulei si filtre. Am schimbat la piese de ma doare capul . Dupa 3 zile de la achizitionare a inceput balamucul,asa usor usor ): kit lant,kit reparatie etrieri fata-spate,bujii,sincronizat carburatoare,lichid frana,ulei filtre,rulmenti roti,rulmenti jug,placute fata-spate,refacut scaune supape,talere supape,semeringuri supape,joc supape..si tot cade cade cade cade.......pffffffff nu cred ca mai are rost continuarea Editat Martie 13, 2014 de claudeel Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 O sa bagi mai mult in ea decat face motoreta . Si e posibil sa ai: 1. o motoreta ca noua, inca care ai bagat cat nu face, care merge mult mai bine ca una cu varsta mai mica, cu istoric dubios. 2. o motoreta ca noua, in care ai bagat cat nu face si care merge la fel ca una mai noua, mai intretinuta. 3. o motoreta care nu merge la fel de bine ca una mai noua, si in care ai bagat cat nu face. La concluziile astea am ajuns eu. TDM (cica fiabil), cu destule piese 'schimbate' la yamaha buc (aveam facturi cu nr. de inmatric, etc.; tot a trebuit sa schimb distributia pe langa cele necesare pt. refacerea motorului), dar in realitate, a avut nevoie de mult mai multa munca. L-am dat unui prieten acum ca am avut nevoie de niste bani, dar dupa parerea mea, acum chiar e un motor 'sanatos'. Multa bafta cu zxr-ul, daca toate au fost facute de un mecanic cu cap, ai sanse destul de mari sa te incadrezi la punctul 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.