Sari la conținut

Filet baie ulei.


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 74
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

mergi sa o sudezi unde a zis baiatul sau daca nu ... cumpara alta sh ,nu te risca sa mergi cu ea asa fara sudura

Editat de cmd
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Degeaba dau alt filet ca 100% o sa curga pe la fisura. Tarod am dar degeaba dau filet mai mare daca fisura este tot acolo. Maine o duc la meserias, si ce ma bucuram ca am gasit o geaca frumoasa si foarte ok si na ca tre' sa repar baia in cacao :( imi este si rusine sa il sun pe baiat sa ii spun ca nu o mai vreau!

Editat de claudeel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer nici eu nu imi dau seama. Cand am facut schimbul de ulei dupa ce am luat mobra pe buson erau urme de silicon si nu curgea ulei, am facut schimbul am curatat busonul l-am montat la loc totul ok, dupa vreo 2 zile am observat ca supura ulei dar foarte putin si l-am lasat asa. Dupa am refacut chiuloasa ma rog ce am mai schimbat eu pe la ea am montat totul la loc dar eu am uitat de problema cu busonul si nu am mai verificat , ieri am pus ulei am pornit mobra si dupa vreo 20 de min am observat pete de ulei. Am dat uleiul jos si m-am uitat sa vad ce este acolo si surpriza....totul muci. Si normal ca am luat tot neamul cap coada si m-am apucat sa dau jos iar antigel,radiator,evacuare si baia de ulei! Stiu ca la inceput nu era fisura si cred ca din vina mea s-a facut fisura aia dar busonul l-am strans cu dinamometrica. Pana mea asta este,pe langa 2500 ron cat am bagat pana acum ce mai conteaza 150 ron. Dar observa ca in vechiturile astea cat de mult bagi tot oale si tigaii sunt!

Editat de claudeel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut peste 30schimburi de ulei la nspe modele moto. La r1 2007, la al 5-lea schimb, am reusit sa fuck in totalitate filetul, mai aveam 6-7 zile si aveam platita taxa la etapa ROSBK. Am dus baia la mecanic, acesta mi-a facut alt buson mai mare, numai ca la majorarea filetului mi-a dat gaura putin strimb, noul buson nu mai inchedea ever 100%. Am rezolvat-o temporar cu banda de silicon data pe buson, a tinut provizoriu. Iarna, mi-am luat lta baie secon, 150ron, adusa din UK, totul OK. Am dat pe majorare si buson tot 150ron. E indicat de cautat baie de ulei second pe ebay UK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cheia dinamometrica e cea mai buna si te scapa de astfel de griji, cu conditia sa se respecte conditiile de strangere din manual. Daca e filetul plin de ulei si in manual se precizeaza ca stangerea se face pe "uscat", degeaba folosesti tu cheie dinamometrica. La fel ca si in cazul in care se care se precizeaza strangere "umeda" si tu strangi pe "uscat". Pe langa conditiile de loctite/....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Filetul de la baie este dus, dar are si o fisura (se vede clar in poze) se mai poate face ceva sau trebuie alta baie? :(

 

Se rezolva 100% bine.

Cea mai sigura solutie pentru noua gaura filetata este insertia cu helicoil si niciodata nu se va mai strica.

Fisura trebuie reparata cu sudura si nu ai nevoie de alta baie de ulei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se rezolva 100% bine.

Cea mai sigura solutie pentru noua gaura filetata este insertia cu helicoil si niciodata nu se va mai strica.

Fisura trebuie reparata cu sudura si nu ai nevoie de alta baie de ulei.

cine stie stie domne.. :10: cesar

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai....."biblia" nu zice nimic de umed sau uscat. Mesterul (Dynamite Brothers)a zis ca sudeaza tot si da o noua gaura pe acelasi pas pe care il are busonul.

post-69298-0-02052700-1394382362_thumb.jpg

Editat de claudeel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai ce am terminat de dat o tura mica dupa ce am montat baia. La Cristi am fost si a facut o treaba excelenta :D.

Acum asa dupa norocul meu ca fac una si dau de alta, gasesc mereu urme de ueli pe pompa de apa si nu imi dau seama de unde vine. Doar "umezeste" locul din poza.

post-69298-0-07697400-1394462452_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudata faza, aseara am

mai facut o tura de vreo 15km si nu a mai curs. Dar totusi ma gandesc ca am facut o greseala, am pus ulei cu vascozitate mare 20w50. Nu am mai avut problema asta dar am mers numai cu 10w40. Cu toate ca manualul permite folosirea uleiului 20w50 ma gandesc sa nu cumva sa "fortez" pompa de aici sa apara si scurgerea de ulei. Pana mea.

Editat de claudeel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ciudata faza, aseara am

mai facut o tura de vreo 15km si nu a mai curs. Dar totusi ma gandesc ca am facut o greseala, am pus ulei cu vascozitate mare 20w50. Nu am mai avut problema asta dar am mers numai cu 10w40. Cu toate ca manualul permite folosirea uleiului 20w50 ma gandesc sa nu cumva sa "fortez" pompa de aici sa apara si scurgerea de ulei. Pana mea.

Acea scurgere nu are treaba cu vascozitatea uleiului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnule TNG ati avut dreptate, este dus semeringul de la etansarea cu uleiul, este crapat si cop.Dupa ce trecea uleiul de el curgea pe gaura de drenaj. Automat trebuie sa il schimb si pe ala de apa. Mai am putin si schimb dreacu toata motocicleta :angryfire: :baldy:

post-69298-0-49428600-1394716308_thumb.png

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai chill, au mai avut si altii problema asta dupa reconstructia motorului si impulsul a fost acelasi: sa ii dau foc :)) eu as zice sa schimbi si presetupa daca tot ai umblat pe acolo, vreo 100 ron cred ca vine si aia. Eu imediat cum am schimbat semeringul si am montat totul la loc, a cedat presetupa. La zx6r parca vasusem piesa separata, dar la tdm trebuia schimbat capacul cu totul si ... costa, noroc ca am gasit pe net undeva unde se zicea ca merge cel de r6 (la TDM).

 

De ignorat ce e cu scris italic. Acum am citit ca vrei sa schimbi si presetupa oricum.

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut comanda si de semering si presetupa,garnituri,(toate originale, multumesc lui Mexykanu) m-am gandit ca daca tot am desfacut ca schimb tot chiar si suruburile le-am comandat noi .

 

"impulsul a fost acelasi: sa ii dau foc"-------eu sincer de multe ori am vrut sa o fac bucati, deci eu nu am mai vazut asa hal de "uameni", bai frate nimic nu a schimbat la ea infara de ulei si filtre. Am schimbat la piese de ma doare capul :( . Dupa 3 zile de la achizitionare a inceput balamucul,asa usor usor :)): kit lant,kit reparatie etrieri fata-spate,bujii,sincronizat carburatoare,lichid frana,ulei filtre,rulmenti roti,rulmenti jug,placute fata-spate,refacut scaune supape,talere supape,semeringuri supape,joc supape..si tot cade cade cade cade.......pffffffff nu cred ca mai are rost continuarea :alcy:

Editat de claudeel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa bagi mai mult in ea decat face motoreta . Si e posibil sa ai: 1. o motoreta ca noua, inca care ai bagat cat nu face, care merge mult mai bine ca una cu varsta mai mica, cu istoric dubios. 2. o motoreta ca noua, in care ai bagat cat nu face si care merge la fel ca una mai noua, mai intretinuta. 3. o motoreta care nu merge la fel de bine ca una mai noua, si in care ai bagat cat nu face. La concluziile astea am ajuns eu. TDM (cica fiabil), cu destule piese 'schimbate' la yamaha buc (aveam facturi cu nr. de inmatric, etc.; tot a trebuit sa schimb distributia pe langa cele necesare pt. refacerea motorului), dar in realitate, a avut nevoie de mult mai multa munca. L-am dat unui prieten acum ca am avut nevoie de niste bani, dar dupa parerea mea, acum chiar e un motor 'sanatos'. Multa bafta cu zxr-ul, daca toate au fost facute de un mecanic cu cap, ai sanse destul de mari sa te incadrezi la punctul 1 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...