HondaSan Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Deschid acest nou topic pentru toti cei ce pun in miscare "clasicele" si fac deplasari,in oras sau pe un traseu oarecare. Azi,dupa lupte seculare care au durat ceva vreme,am reusit sa fac motocicleta mea clasica sa mearga fara sa se opreasca.E vorba de motocicleta mea ,Zundapp 350 DS din 1939 .Dupa ce am pus-o pe linia de plutire,am mers la autoritati si cu multa perseverenta si intelegere din partea conducerii RAR,am reusit si am inscris in circulatie motocicleta.Are numarul B 350 ZUN.Este evident de unde vine acest numar.Vremea rea nu m-a lasat sa ies pe strada.Astazi insa,pe o vreme superba,mi s-a pus pata si am plecat cu ea pe strada.N-am facut 3 km ca fleosc ,trosc ,liniste.S-a oprit.Conform unui tipic ancestralal,am inceput diagnosticarea.Aprinderea.Nu ca dadea scanteie.Benzina.Nu ca-i venea benzina.Bujia.Nu ca mergea.Da-i 20 de pedale,flo,flo,flo.Porneste.Ma sui ,fac 2 km.Se opreste.Iar diagnosticare .Cumpar bujie noua.15 pedale ,porneste.Si uite asa m-a omorat cu zile pana acasa.Acasa m-am odihnit putin si apoi pe ea hotarat sa o ucid.Inainte i-am mai dat o sansa.Am schimbat vechiul furtun de benzina de la robenet la carburator.Si acolo ,ce sa vezi?Un mare dop de calti,ca sa zic asa.Sufla-l,curata-l,pedala si cei 4 timpi ai motorului au inceput sa toarca ,ca intr-o simfonie de Bach,sau Bethoven sau Modigliani.Muzica mai frumoasa nu exista.Da-i o tura prin cartier.Nu se mai opreste.Ia hai bre pana la Arc sa vedem ce face.Merge trascaleta de-ti taie respiratia.Stie si 70-80 la ora,se si infige.Baietii de la Arc sunt incantati de aparitia nocturna ,venind din negura istoriei,1939,cu lumini si cu claxon.Incepe sa ploua.Alta incercare.Ajung fara probleme la mine acasa . O pup si o iubesc pentru ceeace este ,mai ales pentru fidelitatea sa.Gafaie,trosneste,se opinteste,mai sare din viteza,se mai opreste la cate un stop,da ma duce acasa. Sper sa mai apara pe aici cate unu care mai scoate cate o "clasica " acolo unde-i este locul.Adica pe strada.In trafic.In stare de functionare.Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 tare povestea ta. Ma bucur ca n-ai renuntat la ea. Ai vazut? Te-a rasplatit in cele din urma. Mi-ar placea si mie sa ascult o simfonie de Modigliani. Sau sa vad o pictura de Debussy Happy days! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MAN!AC Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Să faceți cât mai mulți kilometri împreună...la fel ca mașinile clasice, și motocicletele clasice întorc foarte multe capete...Sănătate și respect! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
VlaDI87 Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Frumos! Sa ai parte de ea cat mai mult timp de acum incolo . Si asteptam si poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rola Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 foarte frumos, drumuri bune sa aveti, 1-2 poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 Bravo Am patit si eu ceva similar cu dop, doar la mine era chiar la intrare in carburator, nu era un furtun. Cat m-am chinuit pana am gasit buba.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
elparu Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 poze, vrem poze! te rugam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pseudo_rat2000 Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 respect ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Martie 20, 2014 Autor Share Postat Martie 20, 2014 (editat) tare povestea ta. Ma bucur ca n-ai renuntat la ea. Ai vazut? Te-a rasplatit in cele din urma. Mi-ar placea si mie sa ascult o simfonie de Modigliani. Sau sa vad o pictura de Debussy Happy days! Sper ca ai simtul umorului si ai sesizat usorul mishto. O sa pun si foto. Vreau sa cred ca motorul meu si faptul ca merg cu el pe strada,va da un bun exemplu demn de urmat.Vine intrunirea bulgareasca de la Nicolovo si poate facem o mare trupa de "clasice" si mergem sa le luam premiile baietilor.Acu doi ani am luat cu DKW-ul de 125 premiul cel mare.Bafta. Editat Martie 20, 2014 de HondaSan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Vreau sa cred ca motorul meu si faptul ca merg cu el pe strada,va da un bun exemplu demn de urmat.Vine intrunirea bulgareasca de la Nicolovo si poate facem o mare trupa de "clasice" si mergem sa le luam premiile baietilor.Acu doi ani am luat cu DKW-ul de 125 premiul cel mare.Bafta. Si eu sper sa iti urmeze cat mai multi exemplul si felicitari pentru initiativa! Pe cand se aude intrunirea de la Nikolovo, tot pe la sfarsitul lui mai ca anul trecut? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Martie 20, 2014 Autor Share Postat Martie 20, 2014 tare povestea ta. Ma bucur ca n-ai renuntat la ea. Ai vazut? Te-a rasplatit in cele din urma. Mi-ar placea si mie sa ascult o simfonie de Modigliani. Sau sa vad o pictura de Debussy Happy days! Da aia cu "claxon" ,nu ai vazut-o.Hi,hi. Si eu sper sa iti urmeze cat mai multi exemplul si felicitari pentru initiativa! Pe cand se aude intrunirea de la Nikolovo, tot pe la sfarsitul lui mai ca anul trecut? Intalnirea este a lui Spirit Of Freedom,intre 27 si 29 iunie la Russe,Nicolovo.Tot calendarul intrunirilor bulgaresti este postat de Ursu pe Intalniri,excursii,etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
->Bullet<- Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 (editat) asa ma manca mana...tare greu e cu asteptarea asta... abia astept sa scot si eu Draku (aka honda din 82) pe strada... vezi semnatura )) cafe in the making... Editat Martie 20, 2014 de ->Bullet<- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Martie 21, 2014 Autor Share Postat Martie 21, 2014 Azi am iesit iara cu zundappele pe strase.Am fost pe la Axa ,la Marinica,omu care a adaptat aprinderea,apoi pe la Stan,celebru mecanic moto,prieten de-al meu,apoi prin centru ,la inghesuiala.La intersectia Aparatorii Patriei,dupa doua troscuri semnificative s-a oprit.100 de pedale.Astazi ,canci.Asa ca am impins la agregat pana acasa cale de 700 m.Va asigur ca a fost greu.Da am facut fata.Maine desfacem motoru sa vedem cine si dece trosc.Va urez sa nu va lasati dovediti de bestii.Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 21, 2014 Share Postat Martie 21, 2014 "Trosc" din cauza cifrei termice a bujiei. Ia monteaza-i o bujie Sinterom 14N15 sa vezi ce bine toarce motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Martie 22, 2014 Autor Share Postat Martie 22, 2014 "Trosc" din cauza cifrei termice a bujiei. Ia monteaza-i o bujie Sinterom 14N15 sa vezi ce bine toarce motorul. Nu asta-i motivul.Exact o astfel de bujie are montata.Este mai vechea problema cu pinionul de la distributie.De la mama lui din Jermania avea un pinion din textolit turnat,de mare rezistenta.Au ajuns la solutia asta pentru ca,cu pinion de otel face zgomot.Eu am montat un pinion de dural si cred ca s-a dus.Desfacem si vedem.Pana atunci scoatem pe strazi vechiul si statornicul DKW 125 RT din 1940.Azi promit foto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 22, 2014 Share Postat Martie 22, 2014 (editat) Au pus textolitul si pentru ca este un material compozit rezistent ce face o pereche excelenta cu otelul - vezi placutele de ambreiaj. Nu-mi dau seama eu exact cum de rezista pinioane sau foi din dural pe la unele motorete, dar stiu ca duralul si cu otelul nu fac buna pereche antiuzura.In orice caz fara poze nu te credem. Editat Martie 22, 2014 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Martie 23, 2014 Autor Share Postat Martie 23, 2014 Fara poze nu te credem. Si io asi zice la fel. Ieri seara ,au trecut pe la mine Razvan si Iulian.Si dupa n vorbe si discutii hai sa pornim DKW-ul.Nu a vrut sa porneasca de niciun fel.Dupa ce a plecat Iulica,am suit mobra pe elevator si am reglat aprinderea.Neam sa porneasca.Ba mai rau,am impins de mobra putin,s-a dezechilbrat si a cazut cu cuta electrica exact peste un motor de Minimobra care nu era unde trebuia.A rezultat un capac de cutie electrica de DKW 125 Rt din 1940,spart.In bucati mari ce se pot lipi.Da nu mai e cum a fost.Asa ca daca vun coleg de suferinta are un capac d-asta ,bun si nu-i trebe,astept un semnal.Dupa ce am spart capacu bineinteles ca nu ne-am lasat si am continuat sa incercam sa pornim cel mai cuminte motor din toate timpurile.Acu ,io cand l-am bagat in garaj,anul trecut,l-am bagat ,venit direct de la un Giurgiu,deci mergand.Nici prin cap nu-mi dadea ca stand pe loc vun element se strica,asa tam nisam.Razvan zice ca sa-i schimbam bujia,care la verificare prezenta o scanteie de a mai prima.Aveam una noua de Dacie ,cumparata pentru Zundapp.O iau,o pun,dau o pedala si inconfundabilul sunet se aude.Vivaldi ca sa nu mai zic Modigliani.Primavara a sosit in viata a doi pasionati motociclete .Morala:da bujia? Da.Stiu.Poze.Mai tarziu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 (editat) nu-ntarzia prea mult ca scapi motociclete de pe elevator. e la fel? http://www.oldtimergarage.eu/catalog/product_info.php?products_id=470Nu, ca-i replica Editat Martie 23, 2014 de Aleko Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Martie 23, 2014 Autor Share Postat Martie 23, 2014 nu-ntarzia prea mult ca scapi motociclete de pe elevator. e la fel? http://www.oldtimergarage.eu/catalog/product_info.php?products_id=470 Nu, ca-i replica Mda.Dau si eu un sfat.Asa,cu umila mea experienta de viata.Ori bei Uzo ,ori pornesti motoare.Le amesteci ,te costa.Mult.Si e replica. Nu pun replica.Oricat costa unu original.Sunt sigur ca apare cineva cu un capac original. Poze. Se vede si elevatorul criminal.Inventie capitalista.Nu e bun de nimic.Cred ca o sa-l donez cuiva. Nus ce face calculatorul asta.A baut si el Uzo.Sictir. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 Doamneeeee!!! Chiar nu mai exista motociclete pe lumea asta ca sa nu poarte pe ele piese de CZ Sport sau Jawa?! A ta Bunule vad ca poseda o frumoasa toba de esapament de CZ Sport...originala Zundapp! Oricum ar fi...motocicleta este bestiala, iar la vremea ei facea multe victime printre impatimiti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 e hibridizata dar tot Zundapp ramane, in alte tari poate nu le trecea prin minte sa le modernizeze asa OK mecanic ca acest exemplar. Pana la urma e o moto personalizata si frumoasa, potcoava sa n-o dai jos. Mai ca-mi vine sa nu mai astept furca si alte matrapazlacuri de negasit pentru Victoria mea si s-o asamblez asa cum a functionat acum 6-10 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Martie 23, 2014 Share Postat Martie 23, 2014 (editat) ...soru'sa banateanca la cosmetizat : Editat Martie 23, 2014 de Lolo_ID Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragonul_alb_zburator Postat Martie 24, 2014 Share Postat Martie 24, 2014 Fara poze nu te credem. Si io asi zice la fel. Ieri seara ,au trecut pe la mine Razvan si Iulian.Si dupa n vorbe si discutii hai sa pornim DKW-ul.Nu a vrut sa porneasca de niciun fel.Dupa ce a plecat Iulica,am suit mobra pe elevator si am reglat aprinderea.Neam sa porneasca.Ba mai rau,am impins de mobra putin,s-a dezechilbrat si a cazut cu cuta electrica exact peste un motor de Minimobra care nu era unde trebuia.A rezultat un capac de cutie electrica de DKW 125 Rt din 1940,spart.In bucati mari ce se pot lipi.Da nu mai e cum a fost.Asa ca daca vun coleg de suferinta are un capac d-asta ,bun si nu-i trebe,astept un semnal.Dupa ce am spart capacu bineinteles ca nu ne-am lasat si am continuat sa incercam sa pornim cel mai cuminte motor din toate timpurile.Acu ,io cand l-am bagat in garaj,anul trecut,l-am bagat ,venit direct de la un Giurgiu,deci mergand.Nici prin cap nu-mi dadea ca stand pe loc vun element se strica,asa tam nisam.Razvan zice ca sa-i schimbam bujia,care la verificare prezenta o scanteie de a mai prima.Aveam una noua de Dacie ,cumparata pentru Zundapp.O iau,o pun,dau o pedala si inconfundabilul sunet se aude.Vivaldi ca sa nu mai zic Modigliani.Primavara a sosit in viata a doi pasionati motociclete .Morala:da bujia? Da.Stiu.Poze.Mai tarziu. dar benzina ati pus la dkw? ca dupa 2 pedale date de Iulica asta a fost concluzia: cu rezervoru gol nu merge - orice "mobra" ar fi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HondaSan Postat Martie 25, 2014 Autor Share Postat Martie 25, 2014 Pus. Maine la Arc,bininteles daca nu ploua,poate ne intalnim pe langa Gigi Slaif,cu clasicele din dotare.Mai schimbam o vorba ,o impresie,un alta.O sa apar cu DKW-ul.Pe Zundapp inca nu l-am deschis.il mai las o zi ,doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Martie 27, 2014 Share Postat Martie 27, 2014 ...soru'sa banateanca la cosmetizat : Sau cu una şi mai veche de pe lângă Bucureşti. Netăiată, furcă, roţi şi alte piese originale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.