Sari la conținut

STATISTICI ACCIDENTE 2014


Tince1290
 Share

Postări Recomandate

@zaire - Problema e ca forumul a devenit ziarul liberatatea ? Deci asta e problema, nu ca mor aia! Si daca a devenit ziarul libertatea tu stai la calculator si continui sa il faci ziarul libertatea, ca nu aduci plus valoare prin astea 2 posturi, tu stai si te iei de om.

Nu m-am luat de nimeni, nu incerca sa aduci victimizare unor user ai acestui topic pentru ca n-are rost. Am pus niste intrebari si am lasat de inteles ca acest topic nu schimba cu nimic situatia mortilor sau a viitoarelor accidente. Din cate imi aduc aminte noi 2 si inca alti cativa useri ne am intalnit odata la Cesar si am discutat despre ceea ce ar trebui facut pentru canumarul accidentelor sa scada si pentru ca responsabilitatea moto pe 2 roti sa fie una ca cea intalnita in tarile in care numarul mortilor este mai mic. Acum vrei sa mi spui ca aceasta contabilitate este benefica cuiva? Zi mi cum.. cu ce, de ce..

In afara catorva pareri pertinente ale unor useri ce se rup de sentimentul motociclistic vs. cel automobilistic n-au fost decat certuri si munti de ripuri, zi mi cu ce a ajutat aceasta sectiune si cate relatii intre useri a distrus pe motivul refuzului adevarului precum cel provocat de mine mai sus. Ca numai cocosi si capre am contabilizat in ultimul timp.

Cauzele ar fi binecunoscute de toti , dar atat de binecunoscute sunt incat in fiecare an murim din aceleasi cauze binecunoscute.

Pai si atunci ce facem, ne plictisim la serviciu si mai bagam un topic nou unde stim ca nu rezolva nimic si care din contra te poate induce in eroare?. Pe bune acum.. cine e nebun aici eu sau doar cei ce vor sa iasa in evidenta prin mesaje de tip rip si alte lucruri ieftine. Ai numarat, ai bagat la cap ce e bine si ce e rau.. pai atunci baga info-ul respectiv la cap si fereste-te de donatori de pungi la 0,5l de sange de la mine sau altii din jur, nu trebuie sa demonstrezi altora ce nu vor sa ti aprecieze intelepciunea scrisa pe forum, cea a zambetului plina de muste este priceless.

De profesionisti in sfaturi sunt satul, de povesti cu km pe 2 roti mi e dor.

Eu fac pariu ca inca sunt oameni care consider ca nu viteza ucide ci .. reflexe, dumnezeu, lipsa de antrenament.

Daca chiar crezi ca Dumnezeu exista pe motocicleta inseamna ca am putea merge cu totii fara maini pe ghidon cu o blonda buna rau in locul rezervorului si cu vreo maicuta sub sa. Pana sa ai reflexe mai importanta este ideea de a merge in limitele legale, sa faci o scoala suplimentara, sa mergi cu parteneri la drum lung, sa ti intretii motocicleta.. samd. Ce faci daca Dumnezeu se culca 5 min si icoanele lipite pe carene nu l trezesc cand o fufa se intoarce pe linia de tramvai obosita de la serviciu?!!? Mai pui un +1 pe bannerul de aici?

 

Topicul asta poate ar trebui sa fie sticky, completat pentru fiecare an in parte si pus in banner in zilele lui februarie/martie anual ca sa aducem aminte lucrurile binecunoscute.

 

Cum ti am spus mai sus.. poate facem chiar si o cheta pentru motociclistii bisericosi unde botezul noii achizitii poate aduce fonduri incredibile in combaterea mortii pe 2 roti.

Editat de ZaiR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 103
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Anyway ...

1. Sunt multi care fac accidente din vina lor si nu declara . Asa ca numarul real al accidentelor este mai mare.

2. Am aceeasi rugaminte daca ai putea face o statistica si pentru 2013 si 2012, cand ai tu timp.... . Am vrut eu sa fac asta , dar mi-a pierit cheful intre timp. Oricum , ar fi interesant de vazut exact cifrele, macar din accidentele aparute pe forum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ziceam ca in loc sa ne luam de el ca n-a facut destul, mai bine ii spunem bravo.

 

Poate sunt eu mai sensibil, dar acum inteleg ca de fapt si pe tine asa cum si pe mine si probabil si pe alti utilizatori ii frustreaza sentimentul de neputinta

in fata accestor evenimente.

 

Sunt de parere ca, probabil visator dealtfel, daca ai pune un banner acolo sus ( adica a informa ) cu tot ceea ce a insumat user-ul asta, poate, un mic

poate, dar poate scapam pe unul 2. Nu prea ai cum sa demonstrezi daca reusesti sa il salvezi pe unu sau nu, dar poti incerca. In legatura cu un lucru

cred ca putem fi de acord si anume lipsa de educatie duce la accidente. A sti ca viteza ucide este un lucru elementar

pe care cu cati mai multi l-ar stii ( absorbi in sine ) cu atat sansa de a scapa/evita un accident ar creste.

 

Acum daca toata lumea vede ca scrie SMAEB acolo , da click . Daca in februarie anul viitor va scrie acolo sus : "Sa-nceapa distractia!" si cand dai

click ajungi la statistica de anul asta, poate vei reusi ceva. Inteleg ca tu nu esti adeptul jumatatilor de masura si eforturilor usoare dar asta nu inseamna ca ar

trebui sa le oprim.

 

Vrei sa faci ceva, fa, dar nu-i spune altuia ca n-a facut destul sau nu intelege, pare superior, e acuzator si n-aduce decat contre si finisaje a argumentelor si raspunsurilor!

 

Aia cu Dumnezeu era la misto, adica : Sunt oameni care inca se mint si considera ca tot felul de elemente care tin de noroc si de lucruri foarte greu

controlabile sau altele prea discrete in care se avanta sunt responsabile de atatea accidente. Orice alt lucru numai nu lucrul ala care ii face fericiti nu este vinovat.

 

(Urmatoarea propozitie este tipul de propozitie care ii face pe acestia sa nu renunte la ideile lor - pentru ca insulta si e condescendenta) .

Mi se pare patetic sa te arunci in tot felul de confabulatii ca sa nu admiti greseli si sa propagi lucruri eronate de dragul ego-ului tau.

Atat de putin imi pasa cat de tare te dai curbe! Natie de frustrati ( asta ca sa dau samanta pentru commenturi) .

 

Nu putem sa fim mai de acord: Pana sa ai reflexe mai importanta este ideea de a merge in limitele legale, sa faci o scoala suplimentara, sa mergi cu parteneri la drum lung, sa ti intretii motocicleta.. samd.

Editat de arw357
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faina initiativa si merita laudata dar sincer ii dau dreptate lu Zair, mersul pe doua rotzi este superb atata timp cat ai capul pe umeri si ai o planificare a actiunilor la ghidon.

Am vazut statiscile din Suedia unde si traiesc; in ultimi ani numarul moto a crescut cu cel putin 30 la suta dar rata accidentelor a scazut, dar asta sa intamplat prin reguli foarte clare si stricte referitoare la viteza, echipament, cursuri de risc s.a. lucruri care in Rom din pacate nu se practica inca. Baitul ala care iese din examen cu permisul in brate si se suie pe o racheta pun pariu ca nu stie decat sa isi tina echilibrul si sa jongleze cateva conuri; il atrage ideea de linie si de gaz in cilindri si poc cam asta a fost.

Editat de WHITE RAVEN
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as vrea sa va contrazic putin chiar daca sunt de aceeasi parere cu voi.

Nu neaparat viteza in sine omoara... toti putem merge cu 150-200... km/h etc. Dar cati dintre noi au puterea sa recunoasca ca pot frana in conditii optime de la aceasta viteza? Poti pierde fata/spatele pe franare la 30 km/h.

Eu nu am experienta necesara sa vorbesc dar cred ca sunt persoane cu experienta care pot confirma.

 

 

P.S. Sunt pe 2 roti de la 16 ani la 18 ani am luat categoria A si acum am 20 de ani si am un maxi de 400cc. Eu sunt constient ca trebuie sa incepi de jos chiar daca jumatate din "colegi" (multi motociclisti nu ma considera pentru ca am maxi) o sa faca misto pe seama mea.

Editat de Trifan93
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spune-mi Andrian cand trebuie sa ocolesti un obstacol la o viteza de 100 km pe h la 10 m departare, cum dirijezi motoreta di corp sau din ghidon !? Si dupa itzi itzi spun si dece ii dau dreptate lu Zair care sa saturat sa vada lumea pe aici vb de initiative de stopat accidente cu iconitele pe sub sea carene etc.. dar nimic despre educarea motociclistilor.

 

Apropo nu ma lua peste picior cu truismele de doi lei pt ca cred ca mai ai km si ceva cultura de biker de papat pana sa faci asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Spune-mi Andrian cand trebuie sa ocolesti un obstacol la o viteza de 100 km pe h la 10 m departare, cum dirijezi motoreta di corp sau din ghidon !? Si dupa itzi itzi spun si dece ii dau dreptate lu Zair care sa saturat sa vada lumea pe aici vb de initiative de stopat accidente cu iconitele pe sub sea carene etc.. dar nimic despre educarea motociclistilor.

 

Apropo nu ma lua peste picior cu truismele de doi lei pt ca cred ca mai ai km si ceva cultura de biker de papat pana sa faci asta

 

din ghidon :)

 

PS: zi-mi limita aia de km si ''cultura biker'' pe care o/ii mai am de papat pana sa am dreptul sa fac asta :)) (sa te iau.......peste picior)

 

Si pana una alta,nu-mi scrie numele eronat, daca vrei sa nu ne luam la pwla reciproc si vrei sa pastram un ton matur in discutie....

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu as vrea sa va contrazic putin chiar daca sunt de aceeasi parere cu voi.

Nu neaparat viteza in sine omoara... toti putem merge cu 150-200... km/h etc. Dar cati dintre noi au puterea sa recunoasca ca pot frana in conditii optime de la aceasta viteza? Poti pierde fata/spatele pe franare la 30 km/h.

Eu nu am experienta necesara sa vorbesc dar cred ca sunt persoane cu experienta care pot confirma.

 

 

P.S. Sunt pe 2 roti de la 16 ani la 18 ani am luat categoria A si acum am 20 de ani si am un maxi de 400cc. Eu sunt constient ca trebuie sa incepi de jos chiar daca jumatate din "colegi" (multi motociclisti nu ma considera pentru ca am maxi) o sa faca misto pe seama mea.

Bravo tie.Eu unu am inceput cu scutere de 49,pe cand alti imi radeau din casca,calare pe vreun miar:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Toti dam vina pe capra vecinului (conservari) hai sa analizam ce facem noi. Voi cum va comportati cand aveti un covrig in maini si stati intr-o conserva? Sunteti soferul model? Respectati toate regulile de circulatie?

 

Daca da felicitari.

 

Sa aruncati cu pietre atunci cand sunteti perfecti. Suntem oameni. Este in natura umana sa gresim.

 

Felicitari pentru pesroanele care vor sa ajute cu o vorba buna.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai facut o treaba foarte buna. Mi-am permis sa modific titlul si am tintuit topicul, in speranta ca vei continua si pe viitor. Daca intampini probleme in editare sau mai stiu eu ce, da-mi te rog un mesaj privat si te ajut eu. :cheers:

 

Ontopic: Trista statistica :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O buna idee de a sistematiza realitatea din " teren" prin statistici. Felicitari initiatorului! Astfel in munca de preventie putem intelege mai bine unde trebuie actionat. Fac si altii statistici, am comentat si eu in link-ul de mai jos una facuta de englezi:

/index.php?/topic/689785-campanie-atentie-la-motociclisti-pe-data-de-1-martie/page-14&do=findComment&comment=3686424

 

sau direct: http://www.bikelawyer.co.uk/bike-accident-statistics

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu m-am luat de nimeni, nu incerca sa aduci victimizare unor user ai acestui topic pentru ca n-are rost. Am pus niste intrebari si am lasat de inteles ca acest topic nu schimba cu nimic situatia mortilor sau a viitoarelor accidente. Din cate imi aduc aminte noi 2 si inca alti cativa useri ne am intalnit odata la Cesar si am discutat despre ceea ce ar trebui facut pentru canumarul accidentelor sa scada si pentru ca responsabilitatea moto pe 2 roti sa fie una ca cea intalnita in tarile in care numarul mortilor este mai mic. Acum vrei sa mi spui ca aceasta contabilitate este benefica cuiva? Zi mi cum.. cu ce, de ce..

In afara catorva pareri pertinente ale unor useri ce se rup de sentimentul motociclistic vs. cel automobilistic n-au fost decat certuri si munti de ripuri, zi mi cu ce a ajutat aceasta sectiune si cate relatii intre useri a distrus pe motivul refuzului adevarului precum cel provocat de mine mai sus. Ca numai cocosi si capre am contabilizat in ultimul timp.

Pai si atunci ce facem, ne plictisim la serviciu si mai bagam un topic nou unde stim ca nu rezolva nimic si care din contra te poate induce in eroare?. Pe bune acum.. cine e nebun aici eu sau doar cei ce vor sa iasa in evidenta prin mesaje de tip rip si alte lucruri ieftine. Ai numarat, ai bagat la cap ce e bine si ce e rau.. pai atunci baga info-ul respectiv la cap si fereste-te de donatori de pungi la 0,5l de sange de la mine sau altii din jur, nu trebuie sa demonstrezi altora ce nu vor sa ti aprecieze intelepciunea scrisa pe forum, cea a zambetului plina de muste este priceless.

De profesionisti in sfaturi sunt satul, de povesti cu km pe 2 roti mi e dor.

Daca chiar crezi ca Dumnezeu exista pe motocicleta inseamna ca am putea merge cu totii fara maini pe ghidon cu o blonda buna rau in locul rezervorului si cu vreo maicuta sub sa. Pana sa ai reflexe mai importanta este ideea de a merge in limitele legale, sa faci o scoala suplimentara, sa mergi cu parteneri la drum lung, sa ti intretii motocicleta.. samd. Ce faci daca Dumnezeu se culca 5 min si icoanele lipite pe carene nu l trezesc cand o fufa se intoarce pe linia de tramvai obosita de la serviciu?!!? Mai pui un +1 pe bannerul de aici?

 

 

Cum ti am spus mai sus.. poate facem chiar si o cheta pentru motociclistii bisericosi unde botezul noii achizitii poate aduce fonduri incredibile in combaterea mortii pe 2 roti.

 

ok...vad ca tu esti in continuare cel mai nemultumit

 

imi pare sincer rau ca ma desconsideri in halul asta...sa crezi ca incerc sa obtin "audienta" din mortile unor oameni...mi-e greu sa cred ca unul din topicurile de rip au fost deschise din acest motiv...refuz chiar sa cred asta!

 

nu. nu e topic de audienta si nu am ce demonstra. Sunt genul de utilizator pasiv, care mai mult citesti si scrie mai putin. Din pacate nu am participat fizic la foarte multe evenimente (doar financiar), iar atunci cand am participat nu m-am bagat in vorba cu nimeni. Am stat mai in umbra. Imi pare rau ca nu am putut participa la discutile filozofice pe care le-ati purtat...ce vrea sa zic e ca din tot forumul asta, maxim 2 persoane ma stiu personal. Nu am ce sa demonstrez in fata nimanui si daca as face-o nu ar ajuta cu nimic. Sunt doar un nume pe un forum. Imi inchipui ca ti-e greu sa intelegi dar fa un efort.

 

Cum s-a zis in primele postari, am tras un semnal de alarma. Tot facem campanii de constientizare, fara ca noi insine sa constientizam ca problemele sunt in alta parte. Tot aud "moarte conservarilor", sau "fiecare gradina are uscaciunile ei"...dar chiar si din putinele statistici puse de mine e usor de vazut ca exista o problema grava si in tabara noastra. A iesit soarele, e inceput de sezor...a fost o iarna lunga, la toti le e dor de capre, de plimbari, de aer, de viteza...reflexele nu mai sunt ca in toamna..trebuie 1 saptamana de adaptare...drumurile nu sunt ca in toamna si da...nici soferii nu s-au readaptat. Ideea era sa schimbam noi ce putem si sa fim atenti macar acum la inceput de sezon pana revenim la normal. Luna asta a fost aproape un accident pe zi, doar din cele discutate aici pe forum...

 

Succes, drumuri bune si sper sa avem ocazia sa iesim la o bere sa povestim, dar sa nu stii ca sunt eu :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incercati sa va pastrati "on topic", rafuiti-va pe perso daca nu se poate altfel ! Discutia asta este interesanta si utila tuturor. Eu am inceput sa calculez. Diferentele intre statistica UK si cea romaneasca sunt relevante. Daca in UK soferii poarta vina in proportie de 48% la noi au fost apreciati ca vinovati de catre Tince1290 doar in proportie de 18,5%. E drept ca statistica UK a fost mai mult ca sigur facuta luand ca baza vinovatiile stabilite de catre autoritati. Dar diferenta este totusi relevanta. La noi, motociclistii au fost vinovati in proportie de 70,3%, chiar daca vinovatia nu este "oficiala", faptul ar trebui sa ne dea de gandit.

 

Campaniile antiacident sunt fara indoiala utile, dupa fiecare dintre ele se simte imediat o schimbare de atitudine in trafic din partea soferilor, dar trebuie sa ne uitam mai atent si in gradina noastra!

Sugerez autorului sa introduca in tabel si clasa motorului implicat, (ceva gen supersport, touring, chopper/cruiser, semienduro/enduro ).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Daca nu te intereseaza ceva, e mai simplu si matur sa ignori si sa mergi mai departe,

 

dar romanul nu e ''prost'' destul pana nu e si fudul....

 

Adica nu puteau sa scape saracii,fara sa le spui TU ce parere ai despre chestia asta :) Ca si cum cu totii asteptau, timorati,parerea lui ZAIR, sa vada, oare da unda verde? sau da cu degetul de ''unlike'' :))

 

Invata frate ca e forum si fiecare are dreptul la o opinie. Doar ca unii (gen tu) si-o exprima de parca ei sunt o autoritate in orice domeniu in care se apuca sa comenteze...

 

Daca esti asa bine dispus si pozitiv,de ce nu iei tu initiativa sa faci topicul ala cu istoric pe 2 roti, cu servisari (nu servisuri) facute, etc...

 

In rest, e usor si tipic romanesc sa ne ca.cam in initiativa oricarui om pe aici...

 

 

:10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dpmdv topicul este f util! Daca maca un singur "copil pe ss" nu mai baga mana in gaz cu gandul la statistica asta si ajunge intreg acasa, atunci "misiune indeplinita". In definitiv suntem suma alegerilor pe care le facem. Atunci cand alegi sa iti asumi riscul si sa mergui cu 200km/h prin nu stiu ce sat, accepti si riscul ca nenea Ion sa iasa cu papucul pe care il conduce de 20 ani si sa vireze la stanga. No offense, dar in cazul asta nu il pot blama 100% pe Ion. Asemenea discutii in schimb te pot face sa te gandesti bine cand faci alegerea de care vorbeam...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bravo asa este din ghidon si cum o faci!? Dezvalui tehnica, cineva va avea de invatzat ceva de la tine. Asta inseamna cultura de biker, nu sa sari cu oole intepate de viespi si sa iei peste picior pe uni si pe altzi din spatele tastaturii. Eu fac instructaj cu persoane din clubul meu pt a obtine permisul moto si crede-ma ca aici nu este usor sa il obtii, am mai spus colo colo dar nimeni nu sa aratat interesat in tara sa le povestesc cum o tara a reusit sa scada drastic numarul de accidente :(

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Si pana una alta,nu-mi

scrie numele eronat,

daca vrei sa nu ne luam la pwla reciproc si vrei

sa pastram un ton

matur in discutie....[/

quote]

Ma iei cu luat la pwla asta inseamna ca nu ai cultura si respect de biker... imi pare rau pt nume , tastez de pe tableta si se intampla sa eronez cuv.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ok...vad ca tu esti in continuare cel mai nemultumit

 

imi pare sincer rau ca ma desconsideri in halul asta...sa crezi ca incerc sa obtin "audienta" din mortile unor oameni...mi-e greu sa cred ca unul din topicurile de rip au fost deschise din acest motiv...refuz chiar sa cred asta!

n-ai inteles nimic din ce am scris mai sus si in continuare te victimizezi fara ca intr-un post sa ti se reproseze ca n-ai numarat corect. Aceaste accidente nu se vor imputina in urma unei contabilitati a mortilor si a ranitilor, ele se vor diminua odata cu schimbul mentalitatii posesorilor de permise de conducere, asta era singurul lucru pe care trebuia sa l intelegi. Am desconsiderat solutia propusa de tine si nu numaratoarea facuta. Totusi.. sa nu ajungem la discutiile din anii trecuti unde doar bannerele amplasate peste drumurile nationale sau mai stiu eu ce intersectii vor scade numarul topicurilor din aceasta sectiune.

Sunt doar un nume pe un forum. Imi inchipui ca ti-e greu sa intelegi dar fa un efort.

Peste picior daca vrei sa ma iei o poti incerca la fotbal, dar atata timp cat nu te-am jignit n-are rost sa continui in acest stil

Cum s-a zis in primele postari, am tras un semnal de alarma. Tot facem campanii de constientizare, fara ca noi insine sa constientizam ca problemele sunt in alta parte.

DE acele campanii s-a tot discutat in ultimii ani si in ultimii 6 am participat la toate cat timp n-am fost plecat in alte tari. Ce ti am spus mai sus a fost doar sa constientizezi ca prin ele numarul decesurilor nu a scazut, responsabilitatea nu a crescut in randul nimanui si anarhia in randul anumitor grupuri de motociclisti incepatori a crescut de la an la an. Problemele cum spuneai sunt in alta parte, incepand cu o asociatie a motociclistilor inexistenta,i continuand cu lipsa de respect dintre noi si in final cu lipsa unei monitorizari a intersectiilor/drumurilor ce permit viteze mari pentru ca posesorii unor motoare puternice sa nu isi mai permita sa puna si viata altora in pericol

..si sper sa avem ocazia sa iesim la o bere sa povestim, dar sa nu stii ca sunt eu :P

vom avea ocazia si crede ma ca in niciun caz atata timp cat nu mi se aduc argumente logice/ inteligente nu imi poate schimba nimeni principiile si parerile dezvoltate in ceea ce am vazut.

 

:cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Adi Sanchez ftw !!

 

Ala de tii ambreiajul sau ala cu care franezi?

nu bro, doar i-am raspuns la om ca m-a intrebat ceva de schimbat directia si i-am zis ca se poate si cu un deget sa-mpingi semighidonul :) nu faceti atata caz...

Editat de Kali
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Domnilor , este o statistica la fel ca multe altele de pe acest topic . Este trista dar face parte din realitatea in care traim , fie ca ne place fie ca nu ne place . Nu inteleg ce rost isi au contrele . Daca nu facea el statistica , o facea altul . Eu cred ca este mai bine sa ingropati securea razboiului si sa incercam sa nu devenim simple numere intr-o statistica . O zi faina , cu stima .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe mine ma bucura cand cineva filtreaza informatiile si nu le inghite buluc precum curcanul. Fiind vorba despre statistici atat de triste, poate ca ar fi bine sa mai citim si noi din cand in cand, sa ne reamintim ca o putem lua pe coaja oricand. Pana la urma, e important sa scapi intreg si cu viata. Putina informatie nu strica.

 

Poate dezbatem mai pe larg la Salon, daca veniti ;)

Editat de Kali
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

nu mai inteleg nimic.....

eu AM APRECIAT MUNCA OMULUI si m.ati sters iar balacareala cu virajul din deget A RAMAS

 

 

BRAVO.....

SPOR LA ....MEDIAT"...????

 

 

epic :))

 

asta m-a surprins si pe mine.......

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...