Sari la conținut

a new Cafe Racer


theos_
 Share

Postări Recomandate

Salut.

Desi am mai avut vreo cateva motociclete este prima data cand deschid un topic aici. Totul a pornit in toamna cand aveam sportiva si am mers la bunul meu prieten John sa lucreze la galerie pentru a monta o toba sport. El are un garaj unde cel mai des lucreaza cu tabla, tevi, piele etc. si detine un Sportster 1200low si un SR500 bobber; vazandu-le parca parca a inceput sa-mi treaca de sportive si sa ma gandesc tot mai mult la ceva custom. Am vandut sportiva si am cumparat o Honda Vigor 650 pentru a o modifica. Fireste ca ea nu este o motocicleta tocmai potrivita de la care sa pleci dar tocmai inaintea mea isi luase si seful meu un SLR tot pentru a-l modifica si am vazut ca se poate. Eu nici macar nu auzisem vreodata de Honda Vigor dar are rotile cu spite si rezervor cu tunel, adica ceea ce ma interesa pe mine.

post-45009-0-63447700-1397647216_thumb.jpg

post-45009-0-57833900-1397647241_thumb.jpg

Asta este ! Adica era. :)

Singurul drum calare pe ea a fost de la mine acasa pana la garajul lui John, adica aproximativ 3-4 km, adusa acasa si dusa la RAR a fost numai pe platforma. Nu eram obisnuit cu asa ceva, avand tot timpul numai 4 in linie.

post-45009-0-70161500-1397647532_thumb.jpg

Imediat am bagat flexul in ea. Suna bine, nu ?

post-45009-0-12524500-1397647692_thumb.jpg

Am cumparat amortizoare laterale pentru a renunta la amortizorul central ca asa arata bine un cafe racer dar pana la urma nu le-am montat deoarece trebuiau scoase cam in exterior si nu aratau chiar bine. Cu parere de rau am renuntat la ideea de a avea amortizoare laterale pentru un aspect clasic.

Am mutat mai sus urechea de sus in care este prins amortizorul spate pentru a-i reduce garda la sol, era prea inalta, mai ales ca eu am 1,63.

post-45009-0-37190000-1397648024_thumb.jpg

Atunci mi-a dat John un amortizor de Gsx-r care a mers montat fara nici o modificare, aceste avand mai multe reglaje decat cel original.

post-45009-0-22681200-1397648171_thumb.jpg

Mi-a dat un prieten semighidoane de honda Cbr (merci Vali), am cumparat un rezervor de MZ (cred), niste evacuari de la niste comuniste si am construit evacuarea. De fapt John a construit, John este specialistul, el face/desface, eu doar il mai ajut cu ce pot.

post-45009-0-33258900-1397648426_thumb.jpg

Am demontat furca fata, am curatat bine 'tecile' si le-a vopsit electrostatic.

post-45009-0-89264100-1397648579_thumb.jpg

post-45009-0-50644800-1397648650_thumb.jpg

Am mers cu jambele (daca ele sunt) la un strung serios din oras si le-am scurtat (parca 10cm). Am mai taiat si dintr-o teava care vine in interior peste arc ca sa aiba loc inapoi internele. Din acea teava am taiat mai putin de 10cm ca sa stea arcul putin mai comprimat. La strung s-a facut si filet pe interior. Simeringuri noi, ulei si dupaia montate.

post-45009-0-79701200-1397648891_thumb.jpg

Rezervorul a fost taiat si latit cu doua degete, tunelul si exteriorul, construit suport de far, construita codita, cumparat scarite Walter Moto si facut prinderi.

Am fost cu teava la vreo doua ateliere dar nu au reusit s-o indoaie asa cum trebuie. Nu iesea perfect. Chiar am cumparat o sanie cu seful meu pentru a lua fiecare cate o parte curbata din fata pentru a folosi la codita. In final nu am folosit bucata de teava de la sanie deoarece s-a folosit un alt diametru. Renuntand la scaritele originale ale motocicletei a ramas axul basculei mai lung asa ca l-am scurtat si pe acesta si i s-a refacut filetul. Tot la strung la Olteanu.

post-45009-0-73043700-1397649365_thumb.jpg

Am pus pe pozitie tobele...

post-45009-0-64090200-1397649535_thumb.jpg

Am slefuit rezervorul, punctat acolo unde avea pori.

post-45009-0-28172000-1397649620_thumb.jpg

Dat cu mult feruginol interior (cand nu era asamblat) si exterior.

post-45009-0-36603900-1397649732_thumb.jpg

 

Cu siguranta am sarit multe chestii pe care le-am mai facut ca orele petrecute pe langa ea nu au fost putine deloc.

Deocamdata in stadiu acesta suntem, dar mai este destul de lucru la ea.

John, specialistul, este coleg cu noi dar inca nu-i stiu nickname-ul :))

Revin de indata ce mai miscam ceva ! Pe curand !

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 62
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

foarte frumos prietene,BRAVO

sa ai grija de cel mic si continua treaba!

Bravo Teo!

 

Multumesc, bro ! Multumesc frumos ! :)

Cat depre fetita, am cea mai mare grija, ea imi face zilele frumoase.

Editat de theos_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ie ... hai ca se inmultesc si cafegii. poate incet incet se pune si de o intalnire intre voi, ca am vazut ca la un momendat s-a facut ceva de genu asta intre cei care construiesc custom`uri ... spor si sa te vedem pe asflat cu ea. :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Thanks, Zven !

Da, stiu ca a fost si John la intalnirea aceea, mi-a mai povestit una, alta.

Nu stiu ce se intampla, probabil am mai imbatranit, ca de ceva timp mi-am schimbat gusturile in materie de motociclete, imi plac mult si bobberele, motocicletele vintage... :D

Editat de theos_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai, mie-mi place ce ti-ai ales ca baza pt cafe-ul asta. eu as fi facut un scrambler sau tracker din ea dar vad ca ai facut treaba buna de tot. arata misto.

foarte curajoase si modificarile cadrului. hai sa ne vedem pe strada curand!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum ceva ani am vrut sa transform un DR750 in cafe-bobber, cu furca springer si sa mono etc ... si mi-au spus ca sunt nebun :D ma bucur sa vad ca suntem mai multi cu astfel de idei. spor maxim, e frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

si eu vreau sa-mi iau ceva in genul asta si sa o modific. Ori un Transalp vechi ori un XT600. initial sa-i dau jos coarnele alea inalte si sa-i pun ceva mai jos, si chestii marunte de cosmetica (far rotund etc). Nu o sa tind spre cafe 100% pt ca vreau sa se poata manevra decent pe teren accidentat.


Oricum ce sa zic, felicitari pt achizitie si pt ceea ce vrei sa faci :)

 

mi-am ciopartzit si RSV ul deja :) spre look naked :P nu mai suport look ul de vitezana

post-77849-0-53188100-1397661511_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bai, mie-mi place ce ti-ai ales ca baza pt cafe-ul asta. eu as fi facut un scrambler sau tracker din ea dar vad ca ai facut treaba buna de tot. arata misto.

foarte curajoase si modificarile cadrului. hai sa ne vedem pe strada curand!

Merci. Da, mergea mai bine un scrambler sau tracker dar imi place mai mult cafe, mai joasa.

 

Donorul se preta mai bine unui tracker dar gusturile nu se discuta si cafeul prinde contur. Frumos! Keep it up si posteaza cat mai multe poze cu evolutia ei.

Multam ! O sa ma pun poze.

 

Acum ceva ani am vrut sa transform un DR750 in cafe-bobber, cu furca springer si sa mono etc ... si mi-au spus ca sunt nebun ma bucur sa vad ca suntem mai multi cu astfel de idei. spor maxim, e frumos

Nu trebuia sa-i asculti :). Daca tu aveai ideea ta... Merci !

 

si eu vreau sa-mi iau ceva in genul asta si sa o modific. Ori un Transalp vechi ori un XT600. initial sa-i dau jos coarnele alea inalte si sa-i pun ceva mai jos, si chestii marunte de cosmetica (far rotund etc). Nu o sa tind spre cafe 100% pt ca vreau sa se poata manevra decent pe teren accidentat.

 

Oricum ce sa zic, felicitari pt achizitie si pt ceea ce vrei sa faci

 

mi-am ciopartzit si RSV ul deja :) spre look naked :P nu mai suport look ul de vitezana

Merci, Adrian ! Arata bine RSV-ul dezbracat, parca e mai musculos

 

spor la treaba.

vin bine scaritele

Danke !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

ai condus Vigor/SLR ul in starea stock, macar sa stii la ce comportament sa te astepti? (in materie de motorizare, ciclistica,frane) ?

E diferenta colosala ca stil intre asta si fostul tau gixxer :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca imi permiti un pic de critica (constructiva):

 

Geometria motocicleteii se preta unui scrambler/ street tracker nu unui cafe. Felul in care e pozitionat rezervorul,faptul ca e scurt, unghiul furcii , lungimea ei si lungimea coditei nu au proportiile ideale pentru a face un cafe. Daca ai observat cam toate cafe-urile moderne au lungimea coditei cam pe unde se termina axul rotii spate, hai sa zic cu indulgenta pana la pinionul spate. Doar daca faci saua dreapta, fara carena coditei in forma de glont, atunci iese ok ca lungime adica nu trece de pinionul spate si ai si loc pe ea.

 

Altceva: as fi pastrat si evacuarea originala, era frumoasa si parea mai subtire decat ce ai facut tu. E gresit sa schimbi diametru tevii, nu te ajuta deloc, ba chiar pierzi putere.

In locul tau nu as fi taiat deloc nici furca, as fi pus alta.

 

O schita la minut realizata cu mouse-ul. ... codita tipica stil cafe. Am trasat lungimea ideala a coditei si lungimea care ar iesi la motocicleta ta daca ai face codita in stilul asta. E pozitionata mult in spate comparativ cu cele moderne. Am facut linia rezervorului si a coditei un pic orientate in sus, pentru a arata mai dinamic, realizez totusi ca sunt paralele cu solul in viata reala.

 

cafe110.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai condus Vigor/SLR ul in starea stock, macar sa stii la ce comportament sa te astepti? (in materie de motorizare, ciclistica,frane) ?

 

E diferenta colosala ca stil intre asta si fostul tau gixxer :)

Am condus doar 3-4 km :))

Imi dau seama ca este alta mancare de peste dar orice invat are si un dezvat.

Anul trecut a murit un prieten cu sportiva, unul din motivele pentru care am renuntat la sportive. Motocicleta o voi folosi cel mai mult in oras, adica zilnic la serviciu si unde oi mai avea treaba.

 

Daca imi permiti un pic de critica (constructiva):

 

Geometria motocicleteii se preta unui scrambler/ street tracker nu unui cafe. Felul in care e pozitionat rezervorul,faptul ca e scurt, unghiul furcii , lungimea ei si lungimea coditei nu au proportiile ideale pentru a face un cafe. Daca ai observat cam toate cafe-urile moderne au lungimea coditei cam pe unde se termina axul rotii spate, hai sa zic cu indulgenta pana la pinionul spate. Doar daca faci saua dreapta, fara carena coditei in forma de glont, atunci iese ok ca lungime adica nu trece de pinionul spate si ai si loc pe ea.

 

Altceva: as fi pastrat si evacuarea originala, era frumoasa si parea mai subtire decat ce ai facut tu. E gresit sa schimbi diametru tevii, nu te ajuta deloc, ba chiar pierzi putere.

In locul tau nu as fi taiat deloc nici furca, as fi pus alta.

 

O schita la minut realizata cu mouse-ul. ... codita tipica stil cafe. Am trasat lungimea ideala a coditei si lungimea care ar iesi la motocicleta ta daca ai face codita in stilul asta. E pozitionata mult in spate comparativ cu cele moderne. Am facut linia rezervorului si a coditei un pic orientate in sus, pentru a arata mai dinamic, realizez totusi ca sunt paralele cu solul in viata reala.

 

cafe110.jpg

 

Multumesc si apreciez ca ai alocat timp pentru scris si poza. Da, asa este, mergea mai bine facuta scrambler dar eu am dorit s-o aduc mai spre cafe. Saua nu va avea bula aceea din spate, va fi dreapta, adica va urmari exact cadrul coditei. In legatura cu evacuarea, am optat pentru aspectul acesta clasic, intalnit pe nemtesti si comuniste chiar daca voi pierde din putere, nu ma intereseaza puterea. Cred ca nici in momentul acesta nu stiu cati cai are motocicleta (sau avea).

Am analizat bine si treaba cu furca. Am dorit s-o schimb dar era greu sa gasesc o furca pe care sa se nimereasca roata mea, cu etrierul pe partea stanga. Dorisem sa iau una de cb500 dar avea prinderea etrierului pe partea dreapta. Nu am gasic ceva sa se potriveasca pe roata ca faptul ca este spitata a fost unul dintre criteriile cumpararii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am condus doar 3-4 km :))

Imi dau seama ca este alta mancare de peste dar orice invat are si un dezvat.

Anul trecut a murit un prieten cu sportiva, unul din motivele pentru care am renuntat la sportive. Motocicleta o voi folosi cel mai mult in oras, adica zilnic la serviciu si unde oi mai avea treaba.

 

 

Multumesc si apreciez ca ai alocat timp pentru scris si poza. Da, asa este, mergea mai bine facuta scrambler dar eu am dorit s-o aduc mai spre cafe. Saua nu va avea bula aceea din spate, va fi dreapta, adica va urmari exact cadrul coditei. In legatura cu evacuarea, am optat pentru aspectul acesta clasic, intalnit pe nemtesti si comuniste chiar daca voi pierde din putere, nu ma intereseaza puterea. Cred ca nici in momentul acesta nu stiu cati cai are motocicleta (sau avea).

Am analizat bine si treaba cu furca. Am dorit s-o schimb dar era greu sa gasesc o furca pe care sa se nimereasca roata mea, cu etrierul pe partea stanga. Dorisem sa iau una de cb500 dar avea prinderea etrierului pe partea dreapta. Nu am gasic ceva sa se potriveasca pe roata ca faptul ca este spitata a fost unul dintre criteriile cumpararii.

Puteai sa intorci roata ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Puteai sa intorci roata ;)

 

Nu ma gandisem la lucrul asta :))

Pe cerc este o sageata cu directia si probabil de-asta nu m-am gandit. In fine, este aceeasi furca numai ca este mai scurta. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Theos te urmaresc! :) fain proiect dar eu personal il vad mai mult un flat tracker decat cafe racer dar oricum sunt convins ca va fi super dupq ce lini ai ales sa ii dai. Spor la treaba. Si uite ce am pentru tine :)

 

Te rog explica-mi cum ai taiat furca ca is ca si tine in 2 proiecte cafe implicat iar la cb ul meu furca e prea lunga si arata nasol...daca nu reusesc sa o scurtez iau 1000 de euro de la gura si imi iau un ohlins upside down ca nu suport sa imi iasa asa furca in sus...problema la furca ohlins e ca nu stiu daca pot pastra roata fata originala...uite aici cum arata furca mea.

post-70908-0-40233200-1397847189_thumb.jpg

post-70908-0-11445000-1397850336_thumb.jpg

post-70908-0-52931500-1397850356_thumb.jpg

Editat de Pop Raul Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu este complicat, demontezi jambele, mergi la un strungar bun sa le taie si sa faca filet interior. Trebuie sa duci si capacele de sus pentru a proba filetul. Trebuie sa lucreze cu grija pentru a nu zgaria nichelul ca dupaia va curge uleiul pe la semering. Semeringuri noi si protectiile antipraf. Spor !

Imi place 'mobra' ta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da are sens ce zici tu dar mobra sper sa ajunga la 100 de cai la gata acum are pe la 80 de caluti si am nevoie de suspensie pe masura am vaz ca hohlins au kit-uri spate pe ka 700 de euro regkabile pe gaz si ma gandeam sa pun si furca fata...eu am de gand sa particip la raliuri de epoca cu mobra...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-o sa scoti 100 de cai din ea. dar asta e alta discutie. oricum ai lua-o, factorul limitant in cazul tau (vrei sa faci curse cu ea), nu va fi suspensia ci cadrul (ca geometrie si rigiditate). deci furca ohlins nu-si justifica prezenta (decat daca ai tu pata pusa :)), ce zicea GoodKat este o solutie mult mai avantajoasa ca bani si oricum arhisuficienta din punct de vedere tehnic.

spor la surubareala!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...