mirel_us00 Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Salutare! Am o mare nedumerire. Vreau sa schimb si eu motorasul pe care il detin de vreo 4 ani(Kawasaki zr-7 din 1999) si altceva mai nou. Tin sa mentionez ca nu prea ma intereseaza altceva inafara de cele doua motociclete mentionate. Adica desi merg de 4 ani nu prea ma pasioneaza sa detin o sportiva. Motoru va fi folosit preponderent in oras. Suma disponibila ar fi undeva la 4000 euro. La capitolul estetica sta mai bine vfr-ul (la banii astia gasesc dupa 2002) dar mai apare partea de manevrabilitare(unde sta mai bine fazer-ul). Mai am vreo 2 luni pana cand il voi cumpara asa ca astept o perere. Si principalu avantaj al vfr-ului e ca il pot lua mai nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zvoner5 Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 (editat) Am avut si eu dilema asta la un moment dat. Am ales Fazer pentru manevrabilitate mai buna in oras, greutate mai mica, si la banii astia iti iei un FZ6-S2 mult mai nou ca un VFR, care e o motocicleta de baza mai scumpa. Mie imi place cum arata Fazerul semicarenat, si mi se pare o motocicleta care se preteaza foarte bine si la touring cu pasager, dar VFR-ul clar are un appeal de motocicleta timeless cu bascula aia single-side si motor V4 mai sportiv care suna demential chiar si cu tobe stock, pana la urma doar tu poti sa alegi. Editat Mai 14, 2014 de zvoner5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The One. Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 (editat) Salut, Daca folosesti preponderent in oras motocicleta, Fz6-le este cel mai potrivit din foarte multe puncte de vedere( te strecori mai usor, consum decent etc). Si daca iesi din oras, face fata cu brio fara probleme atat timp cat iesi sa te bucuri de drum. Editat Mai 14, 2014 de pantera002 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marc87 Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 (editat) Daca iesi din oras deja se inverseaza treburile...nu e ca si cum ar fi un chin vfr-ul in oras, consumul e undeva pe la 7l/100 Editat Mai 14, 2014 de Marc87 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
juld5 Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Si eu am avut dilema asta si am ales fazerul pentru ca: 1. Mai usor si mai manevrabil. 2. pozitia pe moto era mai confortabila pentru mine, la vfr imi cam chinuia mainile. 3. Consuma mai putin. 4. mi s-a parut mai micuta ceea ce ajuta sa te strecori printre masinile oprite la semafor, 5. Motorul este mai simplu decat la vfr ceea ce implica mai putina bataie de cap in caz ca ceva se strica. Ca si argumente pro VFR aveam : 1. arata bine. 2. motor in V cu sunet/cuplu/putere superioare, 3. este honda, 4. arata bine... ah, am ma zis asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Eu am ales clar Fazerul inca de la prima cautare.... Am condus si alte motoare dar ca Fazerul nu se compara. Manevrabilitate , confort iar daca vrei sa te dai tare te lasi pe rezervor si se duce glont. Eu cu sotia in spate merg cu 200 fara probleme cand ii dau talpa iar cand merg lejer am si eu si ea confort sporit. Si sa nu mai vorbesc de consum....super bine iesi in oras. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TwinS Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Vrf si oras vara pica din start din ce mi-au povestit un propietar are cate un radiator pe fiecare parte si tot aeru cald ti-l sufla pe picioare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Am avut si VFR 800(prin 2008) si acum am FZ6, cum au spus si ceilalti, VFR-ul se preteaza mai bine la drum lung, consumul era foarte mic si la VFR. Frane foarte bune, avea CBS, daca nu esti genu' care sa le aiba cu franarea, sistemul ala poate face minuni. FZ6(eu am N), e un all rounder extraordinar, agil, frane bune, pozitie ok. Problema e ca la ture lungi te sparge seaua, devine foarte tare si te rupe(cel putin eu asa simt), problema care poate fi rezolvata cu una "custom made" cu gel. Plus ca Yamaha e mult mai ieftina decat VFR, daca e din acelasi an, deci bani "castigati" pentru tine. Bafta multa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aturdoc9 Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 La bani acestia ie fz6 abs este mai ok pt oras ,pozitia mai comfortabila ,cat despre consum nu este mare diferenta intre cele doua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zvoner5 Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 (editat) Salut, Daca folosesti preponderent in oras motocicleta, Fz6-le este cel mai potrivit din foarte multe puncte de vedere( te strecori mai usor, consum decent etc). Si daca iesi din oras, face fata cu brio fara probleme atat timp cat iesi sa te bucuri de drum. Glumesti? Sa te bucuri de drum poate iesi cu un chopper sau cu un naked slabut, pe cand asta are ~100hp, top speed undeva la 250km/h si peste 9000rpm iese sportiva din el si-i ca plecat din pusca. Daca nu stii mai bine nu zici. Editat Mai 14, 2014 de zvoner5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 14, 2014 Admin Share Postat Mai 14, 2014 Votez FZ6 (pentru ca am eu unul de vanzare.. ).. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 (editat) Am avut si VFR 800(prin 2008) si acum am FZ6, cum au spus si ceilalti, VFR-ul se preteaza mai bine la drum lung, consumul era foarte mic si la VFR. Frane foarte bune, avea CBS, daca nu esti genu' care sa le aiba cu franarea, sistemul ala poate face minuni. FZ6(eu am N), e un all rounder extraordinar, agil, frane bune, pozitie ok. Problema e ca la ture lungi te sparge seaua, devine foarte tare si te rupe(cel putin eu asa simt), problema care poate fi rezolvata cu una "custom made" cu gel. Plus ca Yamaha e mult mai ieftina decat VFR, daca e din acelasi an, deci bani "castigati" pentru tine. Bafta multa! la s2 e schimbata seaua, e mai moale si mai aderenta. la 2005 era beton din cauza materialului . la s2 e umblat putin la motor si bascula si frane. ciclistica putin mai buna. daca alegi fz, neaparat carenat. am avut si n si am s2 acum. diferenta mare. Editat Mai 14, 2014 de florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brian Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Daca il vei folosi preponderent in oras, parerea mea, este ca unul din criteriile in alegere ar trebui sa fie latimea motorului care te va ajuta atunci cand inaintezi prin coloana pana la semafor. Stiu ca si manevrabilitatea te ajuta (in situatia mentionata cat si in alte conditii) insa nu sunt (inca) foarte convins ca merita ceva mai multa manevrabilitate in defavoarea posibilitatii de a te strecura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcone Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 FZ6 pentru oras, VFR pentru afara fara discutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LucianU Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Si FZ-ul este bun afara...eu am si nu am de ce sa ma plang..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 recunosc ca nu m-am urcat pe VFR pana acum, dar cred ca pozitia in saua unui FZ6 este mai relaxata. prefer un ghidon lat in locul semighidoanelor, in special la drumuri lungi. este doar o parere personala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
juld5 Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 Shaua tare de la fz6 a inceput sa ma deranjeze dupa 600 de km din care 100 pe asfalt de cacao. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brian Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 (editat) FZ clar, dar N...nu S (no offence Iulian). VFR-ul ala mi se pare o motocicleta tare nereusita, desi imi place VF750, mai vechiuta un pic. FZ6 daca nu e varianta S2 e cam lenes (dpmdv). Am facut un test drive cu unul si nu m-a incantat foarte tare...trageam de gaz si nu se intampla mare lucru (nici nu cred ca am ajuns cu ea peste 8-9000, deci poate din cauza aia), dar acum depinde de fiecare. Editat Mai 14, 2014 de brian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Mai 14, 2014 Share Postat Mai 14, 2014 FZ6 pentru oras, VFR pentru afara fara discutie. In sfarsit cineva care stie ce zice ... toti faaaaa FZ-ul face si drege, normal, ca e un naked-comuter, pe cand VFR-ul e sport-touring, normal ca la mers preponderent in oras FZ-ul castiga ... FZ clar, dar N...nu S (no offence Iulian). VFR-ul ala mi se pare o motocicleta tare nereusita, desi imi place VF750, mai vechiuta un pic. Nu stiu de el, dar eu m-am suparat ... faptul ca tu habar nu ai cu ce se mananca VFR-ul asta nu inseamna ca e degeaba. Personal nu-s fan Ducati dar nu dau peste nas posesorilor sau celor ce se gandesc sa isi cumpere unul, fiecare alege ce-l atrage. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brian Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 (editat) Maaa, tu te-ai suparat ca m-am luat de VFR!! Nu am de ce sa ma supar. Ar fi fost interesant, insa, daca ziceai si ce anume ti se pare nereusit la VFR. Editat Mai 15, 2014 de brian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
littlekriminal Postat Mai 15, 2014 Share Postat Mai 15, 2014 VFR-ul nereusit, hahaha. Ai zis bine, chiar ti se pare! Daca nu ai mers, cum poti spune ca ti se pare nereusita? Nereusita din punctul de vedere al design-ului si al culorii? Ca alt punct de vedere nu stiu cum poti avea. VFR-ul este o motocicleta geniala, chiar si pentru oras, doar ca FZ-ul e si mai bun pentru oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirel_us00 Postat Iulie 3, 2014 Autor Share Postat Iulie 3, 2014 (editat) Salutare tuturor din nou! Multumesc tuturor pentru sfaturi! Azi am achizitionat jucaria. Yamaha Fazer din 2008. 6500km. N-am apucat sa ma dau cu el mai mult pentru ca inca este la service pentru schimburi. Maine ii pun numere rosii si sa inceapa distractia. Sper sa fi facut alegerea buna dar din putin cand m-am plimbat cu el sunt foarte incantat, pozitia fiind mai comoda si decat la zr7 vechi. Numai bine si asfalt uscat! Editat Iulie 3, 2014 de mirel_us00 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
finu Postat Iulie 4, 2014 Share Postat Iulie 4, 2014 arata-ne noua achizitie. s-o calaresti sanatos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mirel_us00 Postat Iulie 8, 2014 Autor Share Postat Iulie 8, 2014 Iata jucaria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iulie 8, 2014 Share Postat Iulie 8, 2014 asta nu e modelu 2008. e an 2004-2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.