dan.c. Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 (editat) Va salut! E vorba de o furca normala, nu USD, de pe un FZS600. I-am schimbat simeringurile si dupa cativa km tot scapa ulei. Ar fi 2 variante, ori am pus semeringuri proaste, desi sunt cu cauciuc NOK, ori cele cateva ciupituri de la pietricele imi distrug semeringurile. As tinde spre a doua varianta. Ce solutii ieftine as avea? Sa ma apuc sa dau cu un smirghel fin in zonele afectate? Editat Mai 19, 2014 de dan.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Fa o poza clara si iti spun daca poti sa refaci suprafata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 19, 2014 Admin Share Postat Mai 19, 2014 (... ...) desi sunt cu cauciuc NOK (... ...) O curioziate, ce inseamna cauciuc nok? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Mai 19, 2014 Autor Share Postat Mai 19, 2014 Din pacate motocicleta e la socri, intr-un oras vecin, ma duc acolo in weekend. Este vorba de mici adancituri sa zic, cu un diametru de 1mm, cu marginea iesita in afara, daca dai cu mana peste se simte marginea taioasa. Clar, daca dau cu smirghel o nivelez, ramane doar adancitura, dar macar nu imi taie simeringul. Problema e ca nu stiu cat de rezistent e cromul ala la frecarea cu smirghel. @l.u.v. habar nu am, peste tot pe net se recomanda sa aiba aceasta proprietate, NOK. Apropo, ce marca de simeringuri imi recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zu1u Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 (editat) http://www.nok.com.sg/index.aspx Sunt o gramada de produse NOK contrafacute. Editat Mai 19, 2014 de zu1u Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 19, 2014 Admin Share Postat Mai 19, 2014 In mod normal cel care ti le-a schimbat (daca este meserias) ar fi trebuit sa observe daca este ceva in neregula cu furca. PS: completeaza-ti in datele de la profil orasul, sa stim unde te trimitem sa-ti faci rost si montezi simeringurile.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Mai 19, 2014 Autor Share Postat Mai 19, 2014 Eu sunt meseriasu' Am suspectat ciupiturile de la inceput, dar am sperat sa ma tina macar 1 sezon, oricum servisarea o fac anual si un set de simeringuri nu e o avere. In zona de lucru a furcii sunt 2,3 ciupituri pe fiecare telescop, mai sus sunt mai multe. Le-am izolat cand am bagat simeringurile astfel incat sa nu le zgarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Effect20CM Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 (editat) Va salut! E vorba de o furca normala, nu USD, de pe un FZS600. I-am schimbat simeringurile si dupa cativa km tot scapa ulei. Ar fi 2 variante, ori am pus semeringuri proaste, desi sunt cu cauciuc NOK, ori cele cateva ciupituri de la pietricele imi distrug semeringurile. As tinde spre a doua varianta. Ce solutii ieftine as avea? Sa ma apuc sa dau cu un smirghel fin in zonele afectate? sall aceeasi problema am avuto la un cbr 125 ...solutie ieftina care la mine a tinut fara probleme si inca mai e ok furca la mobra aia am mai vazuto pe drum a fost asa....aveam niste "ciupituri" mici gaurele pe suprafata cromata....am desfacut furcile...am luat partea cromata si am luat smirghel de 2500 si cu apa si am frecat bine de tot toata partea cromata...pana nu mai simteam zgarieturi sau ceva la unghie...apoi am degresat bine cu diluant "gaurelele" si am pus picatura in fiecare din gaurile respective...cate o "picatura" mica in fiecare...am lasat sa se usuce...bine bine...apoi am luat iarasi smirghel de 2500 si cu apa si am uniformizat unde a fost picatura....pana nu am mai simtit la unghie...si te asigur ca e o solutie ieftina si chiar buna ...am vazut asa ceva intrun tutorial pe youtube si am zis sa incerc ca nu am nimic de pierdut...si a mers de minune! sper sa iti fi fost de ajutor uite si clipul aici foloseste altceva in loc de smirghel...eu am foslosit smirghel de 2500 cu apa...si a iesit super Editat Mai 19, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 (editat) Va salut! E vorba de o furca normala, nu USD, de pe un FZS600. I-am schimbat simeringurile si dupa cativa km tot scapa ulei. Ar fi 2 variante, ori am pus semeringuri proaste, desi sunt cu cauciuc NOK, ori cele cateva ciupituri de la pietricele imi distrug semeringurile. As tinde spre a doua varianta. Ce solutii ieftine as avea? Sa ma apuc sa dau cu un smirghel fin in zonele afectate? Verifica si cuzinetii, sunt sanse mari sa fie afectati cei de sus, cu teflon la interior. Posibil ca teflonul sa arate ca in imagine Editat Mai 19, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 19, 2014 Admin Share Postat Mai 19, 2014 (editat) Foarte interesanta metoda! Cum ai frecat cu smirghelul? Dupa logica mea trebuie frecat transversal, nu longitudinal, sau ma insel?.. Editat Mai 19, 2014 de l.u.v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 (editat) sall aceeasi problema am avuto la un cbr 125 ...solutie ieftina care la mine a tinut fara probleme si inca mai e ok furca la mobra aia am mai vazuto pe drum a fost asa....aveam niste "ciupituri" mici gaurele pe suprafata cromata....am desfacut furcile...am luat partea cromata si am luat smirghel de 2500 si cu apa si am frecat bine de tot toata partea cromata...pana nu mai simteam zgarieturi sau ceva la unghie...apoi am degresat bine cu diluant "gaurelele" si am pus picatura in fiecare din gaurile respective...cate o "picatura" mica in fiecare...am lasat sa se usuce...bine bine...apoi am luat iarasi smirghel de 2500 si cu apa si am uniformizat unde a fost picatura....pana nu am mai simtit la unghie...si te asigur ca e o solutie ieftina si chiar buna ...am vazut asa ceva intrun tutorial pe youtube si am zis sa incerc ca nu am nimic de pierdut...si a mers de minune! sper sa iti fi fost de ajutor uite si clipul aici foloseste altceva in loc de smirghel...eu am foslosit smirghel de 2500 cu apa...si a iesit super Functioneaza cel mai bine cu un epoxi pentru metal amestecat cu pilitura fina de otel. Am folosit o data pe o zona afectata grav si am folosit UHU. E bine ca zona afectata sa fie pregatita inainte de aplicare, pentru a creste rugozitatea. Adezivii acril nu prea rezista in timp din pacate. Editat Mai 19, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Mai 19, 2014 Autor Share Postat Mai 19, 2014 Ok, epoxi pentru metal va fi atunci, sa vad ce gasesc pe la magazinele de bricolaj. Razuirea cu cutterul nu prea imi inspira incredere, cred ca voi merge pe varianta cu smirghelul. Ce simeringuri imi recomandati? Pe celelalte le-am luat de pe ebay, dar am asteptat ceva, nu ma deranjat ca era iarna, dar acum, vreau ceva pe stoc in magazinele noastre online. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Gasesti smirghel fin la magazinele specializete pe vopseluri auto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Mai 19, 2014 Autor Share Postat Mai 19, 2014 @Cesar, daca ma lacomesc cu epoxiul si pun prea mult pe langa, o sa am batai de cap apoi sa il finisez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Nu, se netezeste usor la smirghel, nu ai probleme cu el. Esentiala pentru succesul reparatiei este pregatirea zonei inainte de aplicarea rasinii. Las-o 24 de ore sa se polimerizeze si sa se intareasca. Atentie sa dozezi bine compusii A si B la epoxy. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Mai 19, 2014 Autor Share Postat Mai 19, 2014 Inafara de o degresare buna, cum pot sa pregatesc zona? E vorba de niste gauri foarte mici, eventual sa zgarii putin cu un ac in ele, altceva nu vad ce pot face. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Mai 19, 2014 Admin Share Postat Mai 19, 2014 Da, zgarie putin inauntrul lor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Indian73 Postat Mai 19, 2014 Share Postat Mai 19, 2014 Poxilina este perfecta dar ai foarte mare grija la pregatire si degresareiar finisarea o poti realiza usor lipind smirgelul pe o placuta dreapta de plastic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Inafara de o degresare buna, cum pot sa pregatesc zona? E vorba de niste gauri foarte mici, eventual sa zgarii putin cu un ac in ele, altceva nu vad ce pot face. Foloseste un abraziv de foarte mici dimensiuni. Cu orice scula cu varf vei reusi sa faci doar zgarieturi care nu fac zona rugoasa si nici nu pregatesc suprafata pentru lipire. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 (editat) e o intrebare sau o afirmatie? Un abraziv in miniatura de tip piatra sau disc Nu e nevoie de o scula diamantata. Editat Mai 20, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Discurile alea sunt pt dremmel - daca nu ai mana finuta dai o gaura in telescop de toata frumusetea - alea taie exact ca si flexul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 (editat) Dremel (la romani), pentru unelte e cum e Adidas (tot la romani), pt pantofi sport Cine nu se pricepe sa nu se bage. Editat Mai 20, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Cu varful conic nu poti face polizarea de care are nevoie jamba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Mai 20, 2014 Autor Share Postat Mai 20, 2014 Pai cromul meu e punctat. M-ati băgat în ceata cu toate uneltele astea. :-D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dan.c. Postat Mai 27, 2014 Autor Share Postat Mai 27, 2014 (editat) Am inteles, multumesc! Am rezolvat. Smirghel de 1000, 1500 si 2000. Cu cel de 1000 am dat in locurile unde aveam ciupituri mai reliefate, cu cel de 1500 pe cele mici si cu 2000 am finisat. E o mare diferenta intre cum se simtea la mana inainte si dupa. Momentan nu am umplut cu epoxi, sincer la cat sunt de mici(ma refer la adancime) nici nu cred ca voi avea vreodata nevoie, dar daca e cazul, dau telescoapele jos si pun epoxiul. Multumesc tuturor de indrumari! Editat Mai 27, 2014 de dan.c. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.