gabyziggy Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 Am motoreta asta de ~2 ani. Anul trecut imi lua maxim 6.3 % iar dupa ultimele alimentari imi ia 7%. Mie mi se pare cam mult, e adevarat ca prin oras consumul e mai mare, insa si in afara consumul nu scade sub 6.5 % singur pe ea. Motorul e din 2000 si are cam 46,000 km. M-as duce la mecanic insa nu stiu daca, tinand cont de varsta ei, consumul e in parametrii, si care ar fi un cosum optim (din considerente reale)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pepsi Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 (editat) Ai schimbat vreodată filtrul de aer? Dacă nu, e un punct de pornire. Aceasi chestie valabil și pt bujii. An avut timp de 6 ani SV, niciodată nu am scos consum mai mare de 6L în afară.În general 5L consuma. Editat Iunie 21, 2014 de pepsi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TwinS Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 (editat) La mine vreo 6% afara si viteza asa 160-170 am peste 120kg in oras sub 6.5-7 niciodata. Pune-ti Bujii iridium schimba filtru de aer si fa-i o sincronizare de carburi si vreo 12 mii n-ar trebui sa ai treaba cu ele . Editat Iunie 21, 2014 de TwinS Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyziggy Postat Iunie 21, 2014 Autor Share Postat Iunie 21, 2014 da, de intretinere ma ocup constant, in toamna am schimbat filtrul de aer si in primavara asta bujiile » Post actualizat in 21 Jun 2014 11:45 in oras sub 6.5-7 niciodata. Pune-ti Bujii iridium schimba filtru de aer si fa-i o sincronizare de carburi si vreo 12 mii n-ar trebui sa ai treaba cu ele . daca in oras nu scade sub 6,5-7 inseamna ca ai probleme mai mari ca mine sincronizarea i-am facut-o undeva prin septembrie. Ce ma supara e ca indiferent de drum, consumul e intre 6.5 si 7.4, pana si hornetul in afara scoate mai bine. Anul asta am de facut nistre drumuri ft lungi si colegii zic ca ar trebui sa consume cam 5 iar in oras 6,5 si de-asta cred ca cv nu e in regula, pt ca mie nici in afara fara (forje sau cv de genul) nu imi scade sub 6 jumate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 7 imi consuma mie TLu in afara.Viteze intre 140- 160 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 am acelasi model de motocicleta.NU are voie sa consume atat! in afara,daca mergi pana in 120 la ora trebuie sa consume intre 4 si 4,6 l/100 de km,iar in oras aglomerat(bucuresti) in jur de 6%. am facut de zeci de ori consumul atat in orase cat si la drumuri lungi si sunt foarte,foarte multumit de ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyziggy Postat Iunie 21, 2014 Autor Share Postat Iunie 21, 2014 da, frumos consumul ScoRider, a ta din ce an este, e modelul pe injectie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 da, frumos consumul ScoRider, a ta din ce an este, e modelul pe injectie? nu,este din 2001. crede-ma pe cuvant ca atunci cand am luat-o,consumul a fost primordial in alegerea facuta. am testat si f650 gs,dakar,cb 500,er5, si pana la urma m-am oprit la SV. uite aici toata povestea : /index.php?/topic/704338-cumpar-motocicleta-economica/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyziggy Postat Iunie 21, 2014 Autor Share Postat Iunie 21, 2014 exact pentru consum l-am cumparat si eu, si acum consuma mai mult decat o masina, nu mai zic cand am forjat-o in primavara asta consumul mi-a sarit de 15 % ce mi se pare aberant de mult, iar cand mai raman blocat in trafic imi miroase a benzina Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 ia-o usurel la verificat ca nu e normal ce se intampla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TwinS Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 pana-n 140 km/h 5l e corect pana-n 180 km/h pana-n 6.2l-6.3l corect in oras turatia asa un 5000-6000 pana-n 100 km/h (pe portiunile cu limita de 70) sub 8 corect subturat pana-n 3500-4000 si mai si impingi de ea pana-n 6l corect si asta . Peste 8l consumu deja timp de reglat curatat carburile dupa care ar trebui sa-si revina la normal. Motor sport chiar si entry level ca aia e SV-u pe carburatie de 650 72 de cai ca-s caii pusi pe masina sau moto cand tot acelerezi si franezi consuma n-ai ce sa-i faci . Mai este o alternativa numita bicicleta consuma doar grasime corporala si mers cateva zile pe saptamana e o placere in loc sa te coci in echipament. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyziggy Postat Iunie 21, 2014 Autor Share Postat Iunie 21, 2014 ms mult de informatii, ma duc sa-mi fac reglajul ))) buna asta cu bicicleta mare dreptate ai (y) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladf Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 (editat) In afara,daca mergi pana in 120 la ora trebuie sa consume intre 4 si 4,6 l/100 de km,iar in oras aglomerat(bucuresti) in jur de 6%. am facut de zeci de ori consumul atat in orase cat si la drumuri lungi si sunt foarte,foarte multumit de ea. Cand am scris pe topicul de SV ca asta e consumul mi-a cam sarit lumea in cap. Ma repet, la drum intins, mers normal nu sare de 5% nici cu pasager. In oras nu sare de 5.5% (Targu Mures). Regimul de turatii: la mers normal e pana in 5000 in oras si pana in 6500 in afara. Editat Iunie 21, 2014 de vladf Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 (editat) Cand am scris pe topicul de SV ca asta e consumul mi-a cam sarit lumea in cap. Ma repet, la drum intins, mers normal nu sare de 5% nici cu pasager. In oras nu sare de 5.5% (Targu Mures). Regimul de turatii: la mers normal e pana in 5000 in oras si pana in 6500 in afara. eu nu ) si eu merg tot linistit cu ea( max 5000 ture) Editat Iunie 21, 2014 de ScoRider Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyziggy Postat Iunie 21, 2014 Autor Share Postat Iunie 21, 2014 Stie cineva un mecanic bun in Bucuresti, la preturi decente, care sa faca urmatoarele? curatare carburator; reglare carburator; sincronizare; verificare compresie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 21, 2014 Share Postat Iunie 21, 2014 ultimele mele consumuri, sv650s din 1999 46.000km, toba sport, filtru k&n https://www.spritmonitor.de/en/detail/639584.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zven Postat Iunie 22, 2014 Share Postat Iunie 22, 2014 exact pentru consum l-am cumparat si eu, si acum consuma mai mult decat o masina, nu mai zic cand am forjat-o in primavara asta consumul mi-a sarit de 15 % ce mi se pare aberant de mult, iar cand mai raman blocat in trafic imi miroase a benzina du motoreta la un service sa iti faca carburatia, din moment ce miroase a benzina inseamna ca ai amestecul prea bogat si iti arunca benzina pe esapament. Curatat, reglat, sincronizat. D-ai o tura de la plin la plin si mai vezi dupa aia. Intrebare: la relanti iti sta cuminte sau fluctueaza? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dany_Tm Postat Iunie 22, 2014 Share Postat Iunie 22, 2014 Parerea mea: Ai zis ca ai motorul de 2ani. Ti-ai facut mana intre timp si tragi mai tare de el fara sa iti dai seama. Mie imi consuma 7 in afara minim cu pasager maxim 8 la mers sportiv adica minim 180. Mii se pare normal consumul tau. Am si eu bujiile schimbate si filtru aer normal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Maximo74 Postat Iunie 22, 2014 Share Postat Iunie 22, 2014 Stie cineva un mecanic bun in Bucuresti, la preturi decente, care sa faca urmatoarele? curatare carburator; reglare carburator; sincronizare; verificare compresie. ...baietii de la GRG! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Iunie 22, 2014 Share Postat Iunie 22, 2014 Stie cineva un mecanic bun in Bucuresti, la preturi decente, care sa faca urmatoarele? curatare carburator; reglare carburator; sincronizare; verificare compresie. Tng.Daca nu vrei sa ai dupa probleme si sa fi nevoit ca sa o faci a 2 a oara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anonymous Postat Iunie 22, 2014 Share Postat Iunie 22, 2014 Ar fi util de mentionat si in ce oras e calculat consumul 'urban', Bucurestiul e un oras aparte la capitolul trafic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabyziggy Postat Iunie 22, 2014 Autor Share Postat Iunie 22, 2014 du motoreta la un service sa iti faca carburatia, din moment ce miroase a benzina inseamna ca ai amestecul prea bogat si iti arunca benzina pe esapament. Curatat, reglat, sincronizat. D-ai o tura de la plin la plin si mai vezi dupa aia. Intrebare: la relanti iti sta cuminte sau fluctueaza? relantiul il am undeva la 1400, sta cuminte, nu flucturaza, sunetul motorului nu se aude sacadat » Post actualizat in 22 Jun 2014 10:32 Ar fi util de mentionat si in ce oras e calculat consumul 'urban', Bucurestiul e un oras aparte la capitolul trafic... peste tot, si in Bucuresti si in alte orase consumul e acelasi, insa nici la drum intins fie ca e de 200 sau 600 de km nu pot sa am un consum decent sub 6,5 si nu merg tare cu ea (mi-e frica de permis, asta vara l-am avut suspendat) maxim 130 in depasiri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yoyo_man Postat Iunie 22, 2014 Share Postat Iunie 22, 2014 E mare, e foarte mare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bonzoo Postat Iunie 22, 2014 Share Postat Iunie 22, 2014 1400.....e un relanti f mare! parerea mea e: reglajul carburatoarelor a fost facut prost! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 22, 2014 Share Postat Iunie 22, 2014 (editat) verificare compresie. Asta e primul lucru in lista de lucrari. Celelalte urmeaza dupa aia. N-ar fi rau sa iei in calcul si o verificare/reglare a jocului supapelor. Daca imi aduc aminte bine, SV-ul, functie de conditiile de exploatare e destul de elastic la schimbarea temperaturii bujiilor. Si asta poate fi luata in calcul. Porneste usor cand e fierbinte? Miros de benzina se simte? Cu consumul de ulei cum sta? Editat Iunie 22, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.