minoru Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Imi recomanda cnv un service pentru schimb ulei,as incerca eu dar este pt prima data si nu vreau sa fac vreo prostie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Grimstone Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 (editat) ambulanta moto vb cu Patrick 0724228200 Editat Iunie 25, 2014 de Grimstone Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lexysexy Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Imi recomanda cnv un service pentru schimb ulei,as incerca eu dar este pt prima data si nu vreau sa fac vreo prostie /index.php?/topic/537449-bucuresti-crangasi-grant-racing-garage-service-general/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the Pig Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 du-o la ambulantamoto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 (editat) Imi recomanda cnv un service pentru schimb ulei,as incerca eu dar este pt prima data si nu vreau sa fac vreo prostie Nu faci nici o prostie daca te uiti aici: Daca nu te descurci, mai discutam Singurul lucru mai delicat, care se poate intampla la Kawasaki, e sa nu se amorseze instalatia din cauza filtrului de ulei. Si asta se rezolva dar e nevoie de putina experienta ca sa o rezolvi. Editat Iunie 25, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Apoi desfaci busonul de ulei si torni cat scrie in manual ca trebuie sa torni Daca tot dai sfaturi macar dale cum trebuie ,nu vorbi prostii ! busonul se desface imediat ce s-a dat drumul la ulei , altfel o sa stai jumate de zi sa-ti curga uleiul din motor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 (editat) Daca tot dai sfaturi macar dale cum trebuie ,nu vorbi prostii ! busonul se desface imediat ce s-a dat drumul la ulei , altfel o sa stai jumate de zi sa-ti curga uleiul din motor ! majoritatea motoarelor au carter breather si comunica cu aerul atmosferic prin airbox Nu e nici o problema daca nu se desface busonul de umplere. Ce spui tu e valabil la schimbul de antigel, pentru ca sistemul de racire e presurizat si volumul de lichid de racire din instalatie e controlat de supape. bafta! Editat Iunie 25, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 majoritatea motoarelor au carter breather si comunica cu aerul atmosferic prin airbox Nu e nici o problema daca nu se desface busonul de umplere. Ce spui tu e valabil la schimbul de antigel, pentru ca sistemul de racire e presurizat si volumul de lichid de racire din instalatie e controlat de supape. bafta! fa o proba si vezi cam in cat timp se scurge cu / fara capac , stiu ca exista un aerisitor in motor , ca altfel n-ar curge uleiul aproare deloc , dar e mult mai rapida varianta cu busonul scos pentru ca intra o cantitate mai mare de aer decat poate intra pe furtunu ala mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 (editat) Mai mult de 45-60 de secunde nu dureaza sa se scurga uleiul din baie indiferent daca scoti sau nu busonul de umplere. Editat Iunie 25, 2014 de Cesar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 (editat) mnda , sa se scurga, dar nu tot uleiul , adica pana incepe sa picure si cand pui uleiul nou te trezesti ca intra cu vreo 100 de ml mai putin decat e precizat pentru motorul ala , ca sa se scurga bine uleiu uzat din motor trebuie lasat vreo 15 minute si sa fie incalzit in prealabil , asta pentru cine nu vrea sa amestece ulei uzat cu ulei nou , mai ales daca vrei sa schimbi tipul de ulei . Editat Iunie 25, 2014 de rares_04cpl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Si atentie la evacuare, ca daca motorul e pornit pentru mai mult timp, cand bagi mana pe acolo sa desfaci busonul, s-ar putea sa atingi cu mana de tevile de evacuare si sa friga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 mnda , sa se scurga, dar nu tot uleiul , adica pana incepe sa picure si cand pui uleiul nou te trezesti ca intra cu vreo 100 de ml mai putin decat e precizat pentru motorul ala , ca sa se scurga bine uleiu uzat din motor trebuie lasat vreo 15 minute si sa fie incalzit in prealabil , asta pentru cine nu vrea sa amestece ulei uzat cu ulei nou , mai ales daca vrei sa schimbi tipul de ulei . Ai cuvantul meu ca nu ramane ulei in motor daca nu scoti busonul de umplere si am schimbat ulei la sute de motociclete. Se poate da afara si mai mult ulei dintr-un motor decat ar curge in mod normal daca sta dreapta sau pe stander, dar aia e o cu totul alta poveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 Ai cuvantul meu ca nu ramane ulei in motor daca nu scoti busonul de umplere si am schimbat ulei la sute de motociclete. Se poate da afara si mai mult ulei dintr-un motor decat ar curge in mod normal daca sta dreapta sau pe stander, dar aia e o cu totul alta poveste. eu ma refeream la timpul care este lasat uleiul sa se scurga, si la faptul ca multi mecanici nu lasa suficient busonul desfacut , asa incat sa se duca aproape tot uleiul , ramanand o buna parte din uleiul vechi , ceea ce nu e prea bine » Post actualizat in 25 Jun 2014 12:57 Nu am vrut decat sa il ajut pe om, ce-i cu bulangeala? Poti sa ma completezi politicos daca e cazul. scuze, am folosit o exprimare cam dura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 du-te mah la culcare cu busonul tau cu tot, ai inceput sa dai sfaturi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 in ultimul post ma refeream la surubul de scurgere , greseala de exprimare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
the Pig Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 cel mai bine e sa te duci la cineva calificat ( ficat ficat ficat!!!) si te invata el ce si cum.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 ))))))asta cu busonul e tare ....cica trebuie deschis ca se face vid ma ...si nu curge uleiul din motor...hahahahahhahahahahh...eu inca il culc vreo 30 de grade spre cric..daca tu mai gasesti dupaia ulei in el...iti dau o sticla de JACK.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 (editat) dupa 50 de secunde cat o zis mai sus ? ulei mai ai in el stai linistit , ))))))asta cu busonul e tare ....cica trebuie deschis ca se face vid ma ...si nu curge uleiul din motor...hahahahahhahahahahh...eu inca il culc vreo 30 de grade spre cric..daca tu mai gasesti dupaia ulei in el...iti dau o sticla de JACK.... Editat Iunie 25, 2014 de rares_04cpl Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Iunie 25, 2014 Share Postat Iunie 25, 2014 (editat) Oricum ulei iti ramane in motor gogule (vezi diferenta de litri intre motor uscat si schimb de ulei data de manual), ideea era ca ti se goleste baia de ulei, adica locul unde ai cam 80-90% din uleiul motorului ... Sa iti zic o faza, gsxf 600, radiator de ulei cu intrarea si iesirea pe sus, acolo iti ramane pe putin 300 de ml de ulei vechi, nicaieri in manual nu zice sa dai radiatorul jos si sa il golesti de ulei la schimb ... Editat Iunie 25, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 (editat) Oricum ulei iti ramane in motor gogule (vezi diferenta de litri intre motor uscat si schimb de ulei data de manual), ideea era ca ti se goleste baia de ulei, adica locul unde ai cam 80-90% din uleiul motorului ... Sa iti zic o faza, gsxf 600, radiator de ulei cu intrarea si iesirea pe sus, acolo iti ramane pe putin 300 de ml de ulei vechi, nicaieri in manual nu zice sa dai radiatorul jos si sa il golesti de ulei la schimb ... bine...... » Post actualizat in 26 Jun 2014 06:38 dupa 50 de secunde cat o zis mai sus ? ulei mai ai in el stai linistit , stau stau.... Editat Iunie 26, 2014 de Bica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
minoru Postat Iunie 26, 2014 Autor Share Postat Iunie 26, 2014 Va multumesc,ideea era ca am fost la un service pe la marmosim(intre 13sept si razoare,eu locuiesc in trafic greu)cei de acolo mi au cerut 390ron,in conditiile in care am fos la unix si am cumparat 4l ulei+filtru la 120lei.......cred k am sa il schimb singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 unix... 120 lei... hmm ,ce ulei ai cumparat? pt auto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Iunie 26, 2014 Share Postat Iunie 26, 2014 Spui doar ca la service uleiul a fost mai scump,dar nu spui nimic de ce producator,vascozitate,clasa este uleiul care l-ai cumparat cu 120ron! Acelasi lucru trebuie specificat si fata de uleiul care ti-a fost oferit la service. Sunt atatea diferente intre uleiuri incat nu doar pretul dicteaza. Un ex:uleiul 10w50 o sa fie considerabil mai scump de cat 15w50 si asta de la acelasi producator.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
minoru Postat Iunie 26, 2014 Autor Share Postat Iunie 26, 2014 Castrol actevo 10w40 4T,pt motociclete...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.