Sari la conținut

bratara suzuki k6 1000


myhobby
 Share

Postări Recomandate

scuza.ma imparate super membru...o sa explic sa intelegi si tu nu voi... pt ca cine are habar stie ce vreau sa spun cu bratara de ramforsare... k5.k6 au fost rechemate de Suzuki pt.niste probleme la cadru ..

Inainte sa faci mistouri invata sa deschizi un topic cum trebuie, dupa cum deschizi topicul asa o sa ti se si raspunda ;)

Pentru cine are NU habar, vorba colegului de mai sus, se verifica seria de sasiu si daca e intradevar din lotul cu probleme "bratara" care defapt cred ca o poti numi cadru de ramforsare, ranforsare, etc numai bratara nu ... in fine, ranforsarea si montarea ei sunt asigurate de Suzuki, sau au fost in momentul in care s-a facut recall-ul.

» Post actualizat in 20 Aug 2014 20:29

a

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte sa faci mistouri invata sa deschizi un topic cum trebuie, dupa cum deschizi topicul asa o sa ti se si raspunda ;)

Pentru cine are NU habar, vorba colegului de mai sus, se verifica seria de sasiu si daca e intradevar din lotul cu probleme "bratara" care defapt cred ca o poti numi cadru de ramforsare, ranforsare, etc numai bratara nu ... in fine, ranforsarea si montarea ei sunt asigurate de Suzuki, sau au fost in momentul in care s-a facut recall-ul.

» Post actualizat in 20 Aug 2014 20:29

a

In loc sa-i raspunzi frumos baiatului ca tu nu ai inteles, si poate nici alti useri nu au inteles ceea ce doreste, hai sa-l luam la misto ca e mai usor. Si hai sa folosim si cuvinte pe care nu le stim, ca poate mai "ramforsam" ideea ca "Expert" = le stiu pe toate. Vezi ce usor e sa iei pe cineva la misto? Chiar si incepator fiind...

 

Dar asa ne place noua, atotstiutori.

 

BR,

Alexandru

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

scuza.ma imparate super membru...o sa explic sa intelegi si tu nu voi... pt ca cine are habar stie ce vreau sa spun cu bratara de ramforsare... k5.k6 au fost rechemate de Suzuki pt.niste probleme la cadru

» Post actualizat in 21 Aug 2014 12:03

Asemenea atitudine nu merita vreun raspuns!

» Post actualizat in 21 Aug 2014 12:05

In loc sa-i raspunzi frumos baiatului ca tu nu ai inteles, si poate nici alti useri nu au inteles ceea ce doreste, hai sa-l luam la misto ca e mai usor. Si hai sa folosim si cuvinte pe care nu le stim, ca poate mai "ramforsam" ideea ca "Expert" = le stiu pe toate. Vezi ce usor e sa iei pe cineva la misto? Chiar si incepator fiind...

 

Dar asa ne place noua, atotstiutori.

 

BR,

Alexandru

Asa si? V-a cazut vreunuia vreun rang? Sau cand ne luam o mobra fie ea si cudru' de cositor, se rascoala tarata si devenim prea pretiosi pentru glumele altora?!

Astea se numesc fite! (fitze, in caz ca nu pricepeti)

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kollar, ai cam sarit calu'. Daca te invirteai in lumea celor cu supersporturi, stiai din prima ce-i cu bratara la K5 -6. Doar ai simtit nevoia sa-l mistocaresti pe om si tot tu esti suparat. Mie mi-a luat fix 2 secunde sa ma prind ce-i cu "bratara". Ca fapt divers, eu nu postez deloc la rubrica moto teren, touring, choper. Pur si simplu sint paralel cu motoretele alea si mi se pare aiurea sa-mi dau cu parerea doar de dragul postarii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer scuze daca am postat gresit...si cum sa nu iti raspund la misto ...cand tu ma iei cu MA plus ironiile tale de argint .aur etc

» Post actualizat in 21 Aug 2014 13:03

Deja am vazut ca e la moda sau ce dracu o fi in capu la unii care raspund si iau la misto pe toata lumea care pune o simpla intrebare...vb lu Jagi documenteaza.te inainte sa arunci cu noroi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kollar, ai cam sarit calu'. Daca te invirteai in lumea celor cu supersporturi, stiai din prima ce-i cu bratara la K5 -6. Doar ai simtit nevoia sa-l mistocaresti pe om si tot tu esti suparat. Mie mi-a luat fix 2 secunde sa ma prind ce-i cu "bratara". Ca fapt divers, eu nu postez deloc la rubrica moto teren, touring, choper. Pur si simplu sint paralel cu motoretele alea si mi se pare aiurea sa-mi dau cu parerea doar de dragul postarii.

Pai hai sa vezi cum e. Eu am intrat tocmai ca sa aflu ce-i aia "bratara". N-am luat la misto pe nimeni. Dar apoi mi-a sarit in ochi, zgariindu-mi cristalinu', atitudinea intepata a unora. Pe care am comentat-o.

 

N-am comentat nimic de "bratara" sau ce dreaqu-i aia, am comentat doar atitudinea si fitele. Gen:

 

cand tu ma iei cu MA

 

Adica mai nou tre' sa punem accentu' pe "domnule" cand vorbim unii cu altii pe forum... Atunci...bine...ma!

 

Si la final, ghici ce? Am aflat si de-acu' inainte o sa stiu ce-i aia "bratara de intarire/ranforsare" la K6. Un plus in viata mea, zic io...

Editat de Kollar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki gsxr 1000 2005-2006 au avut o problema la cadru. Mai exact sudura din dreapta de sus a cadrului. Suzuki a avut o solutie pentru a cea problema cu o "bratara": de metal care efectiv imbraca sudura si o intareste. NU toate motocicletele au acea problema. Initial se instaleaza GRATUIT de toti dealerii Suzuki dar la ce plictiseala e la elf si motor team nu cred ca te vor baga in seama. Cauta pe forumuri din state sau alte tari si vezi ultimele 6 cifre ale codului de sasiu (cred) si vezi daca se incadreaza in lotul respectiv cu probleme.

Editat de Spaima Ursuletilor de Plus
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

January 21, 2009
VOLUNTARY SAFETY RECALL CAMPAIGN #2A08
2005 AND 2006 GSX-R1000 MOTORCYCLES
FRAME REINFORCEMENT BRACE INSTALLATION/FRAME REPLACEMENT
Dear Suzuki Owner:
This notice is sent to you in accordance with the requirements of the National Traffic and Motor
Vehicle Safety Act. Suzuki Motor Corporation has decided that an issue related to motor
vehicle safety may arise with respect to some model year 2005 and 2006 GSX-R1000
motorcycles. According to our records, you are the owner of one of these motorcycles.
Why is Suzuki conducting this recall?
Suzuki has received reports of cracking or breakage of the motorcycle frame in certain
extreme situations where unusually high stress is placed on the frame, such as collisions
involving the front wheel/fork assembly.
Suzuki has also received reports of cracking or breakage of the frame behind and below the
steering neck when the motorcycle is subjected to repeated hard landings from hazardous
maneuvers such as extreme or extended wheelies or other stunts. Suzuki believes that this
type of driving activity is reckless — and illegal when performed on a public roadway — and
does not condone it. If the frame becomes broken during this type of extreme use, a crash
could occur.
While ordinary operation of the motorcycle does not create a risk of cracking or breakage of
the frame, Suzuki has decided voluntarily to conduct this Safety Recall to minimize the
potential for frame cracking or breakage in the circumstances described above.
What will Suzuki do?
Your Suzuki dealer will inspect the relevant area of the frame for cracks. The illustration on
page 2 shows the area to be examined for cracks. If no cracks are found, a frame
reinforcement brace will be attached to the frame using bolts and epoxy adhesive. The brace
is aluminum and very lightweight (less than 2 pounds). It is very slender and fits underneath
the top spar of the frame behind and below the steering neck. The appearance, performance
and handling of your Suzuki remain unchanged with the reinforcement brace installed.
The service to inspect your frame and install the reinforcing brace takes approximately 3 hours
to complete, and your motorcycle will have to be left at the dealership overnight so that the
epoxy adhesive that is used can cure. The service will be performed at no cost to you for parts

» Post actualizat in 21 Aug 2014 18:43

What motorcycles are excluded from this Recall?
Any motorcycle with a frame modified in such a manner that the reinforcement brace could
not be installed is excluded from this Recall.

This Recall is being undertaken voluntarily and not pursuant to the vehicle warranty. The
acceptance or exclusion of any vehicle for the service and installation described above shall
not be construed as modifying or waiving the terms of the vehicle warranty in any respect.


» Post actualizat in 21 Aug 2014 18:50

Poze:

 

 

Cu respect TNG!


» Post actualizat in 21 Aug 2014 18:58

Vin nr:


» Post actualizat in 21 Aug 2014 19:03

Service buletin oficial Suzuki cu toate informatiile...

 

 

post-15340-0-79020200-1408647034_thumb.jpg

post-15340-0-28525600-1408647041_thumb.jpg

post-15340-0-50723000-1408647501_thumb.jpg

SERVICE BULETIN GSXR 1000 K_5_6 FRAME.pdf

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ceva (mai mult) timp imi caut o motocicleta.
Initial vroiam 954, dar cum nu sunt multumit de ce am gasit iau in considerare si GSX-R 750/600 04/05.
Aveti idee daca aceste modele au avut astfel de probleme cu cadrul ? Vad ca TNG a mentionat doar de cele 1000 cmc, dar auzisem ca toate suzuki-urile din anii respectivi au astfel de probleme.

Multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

daca stai sa citesti ce a pus tng acolo ai sa vezi ca, de fapt, nici alea de 1000 n-au avut probleme. daca vrei tu sa aterizezi de p-o roata ca de pe luna atunci da... ce sa mai zicem de zx6/zx9 98-99? la alea se rupea cadrul intr-o veselie tot tin aceeasi cauza si nu mai plangea nimeni...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ceva (mai mult) timp imi caut o motocicleta.

Initial vroiam 954, dar cum nu sunt multumit de ce am gasit iau in considerare si GSX-R 750/600 04/05.

Aveti idee daca aceste modele au avut astfel de probleme cu cadrul ? Vad ca TNG a mentionat doar de cele 1000 cmc, dar auzisem ca toate suzuki-urile din anii respectivi au astfel de probleme.

 

Multumesc !

Problema e intalnita doar la un lot de gsxr 1000 2005-2006 restul nu au avut probleme de genu. 2006 2007 cel de 600 are problema cu releul de incarcare pentru ca este amplasat intre motor si radiator. Si cam la 20k 25k se mai prajeste. In rest nu cunosc alte probleme de fabrica la suzuki.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca stai sa citesti ce a pus tng acolo ai sa vezi ca, de fapt, nici alea de 1000 n-au avut probleme. daca vrei tu sa aterizezi de p-o roata ca de pe luna atunci da... ce sa mai zicem de zx6/zx9 98-99? la alea se rupea cadrul intr-o veselie tot tin aceeasi cauza si nu mai plangea nimeni...

 

Precum usernames de pe care postai inainte sa iei ban pe forum, spui foarte multe informatii eronate.

Nu e o bucurie pentru mine ca am vazut mai multe cazuri de ZX6 din generatia amintita dupa impact frontal cu masini cu sasiul intreg sau usor deformat, in nici un caz rupt din sudura.

Doar la ZX10 prima generatie au mai fost probleme de fisuri ale sasiului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

nu e prima oara cand ma freci la cap cu cele usernames. ai avut vreo poveste de amor cu el? te-a lasat si suferi? l-ai lasat tu si cand ai vrut sa te intorci nu te-a mai primit?

 

on-topic: faptul ca ai vazut cadre intregi e normal, daca se rupeau toate dadeau kawa faliment. in plus fortele actioneaza altfel la impact frontal decat la aterizare. vezi ca numai la momentul actual sunt doua zx9 de vanzare in bucuresti, unul verde cu roti galbene si nr. de BT, are cadrul rupt, fara impact frontal. al doilea e rosu inchis, la fel, fisurat jos, unde vine si "brace-ul" celor de la suzuki...

 

daca eu dau informatii eronate mai bine zi-ne tu despre cauciucuri din experienta ta vasta de semizeu! te rog eu mult!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Solutiile constructive intre modele sunt complet diferite - cordonul de sudura care ceda la K5-K6 este in spatele gaurii de ram air, la ZX6 nu exista asa ceva.

Cele doua sasiuri nu pot fi comparate decat daca se vrea o discutie de nivel gradinita.

Putina lume stie (sau vrea sa stie) ca sudura nu a fost niciodata problema ci, proiectarea gaurii de ram air. Aceasta muta fluxul de forfecare in cordonul sudat (orice student de anul 1 la inginerie mecanica stie ca sudura este un concentrator de efort) si, pentru ca asta n-ar fi fost de ajuns pentru dezastrul ce avea sa se intample, au proiectat cordonul de sudura drept, intr-un plan paralel cu cel al suspensiei fata. Alti producatori au adoptat solutii alternative, cu un cordon de sudura in zig-zag si aceeasi pozitionare, in spatele gaurii de ram air.

De parca n-ar fi fost suficient de indolenti cu modelul K5-K6 (peticirea nu este o rezolvare a problemei), nici generatia urmatoare n-a scapat de erori dar, din fericire pentru ei mult mai putine au cedat.


» Post actualizat in 27 Aug 2014 11:40

E o parere personala, ca, Suzuki e cel mai slab constructor de sasiuri dintre cei patru producatori japonezi. Totusi, asemenea greseli de conceptie, potential fatale pentru motociclisti sunt de neiertat.


» Post actualizat in 27 Aug 2014 11:42

Off:

N-ar fi o idee rea ca moderatorii si adminii sa curete sectiunile e service si nformatii tehnice de trolls si clone. Sunt suficienti pe forumul de timp liber :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...