myhobby Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 salut...care stii sa montezi o bratara de intarire la un Suzuki k6 1000? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Bra' ce ma? Detaliaza sa stim cu totii despre ce e vorba. De aur, de argint, unde, etc ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myhobby Postat August 20, 2014 Autor Share Postat August 20, 2014 scuza.ma imparate super membru...o sa explic sa intelegi si tu nu voi... pt ca cine are habar stie ce vreau sa spun cu bratara de ramforsare... k5.k6 au fost rechemate de Suzuki pt.niste probleme la cadru .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 Verifica seria de la cadru si vezi daca a facut parte din lotul respectiv cu probleme. Nu toate se rup. Bratara gasesti pe ebay. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat August 20, 2014 Share Postat August 20, 2014 scuza.ma imparate super membru...o sa explic sa intelegi si tu nu voi... pt ca cine are habar stie ce vreau sa spun cu bratara de ramforsare... k5.k6 au fost rechemate de Suzuki pt.niste probleme la cadru .. Inainte sa faci mistouri invata sa deschizi un topic cum trebuie, dupa cum deschizi topicul asa o sa ti se si raspunda Pentru cine are NU habar, vorba colegului de mai sus, se verifica seria de sasiu si daca e intradevar din lotul cu probleme "bratara" care defapt cred ca o poti numi cadru de ramforsare, ranforsare, etc numai bratara nu ... in fine, ranforsarea si montarea ei sunt asigurate de Suzuki, sau au fost in momentul in care s-a facut recall-ul. » Post actualizat in 20 Aug 2014 20:29 a Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SuzukiRf600R Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 Inainte sa faci mistouri invata sa deschizi un topic cum trebuie, dupa cum deschizi topicul asa o sa ti se si raspunda Pentru cine are NU habar, vorba colegului de mai sus, se verifica seria de sasiu si daca e intradevar din lotul cu probleme "bratara" care defapt cred ca o poti numi cadru de ramforsare, ranforsare, etc numai bratara nu ... in fine, ranforsarea si montarea ei sunt asigurate de Suzuki, sau au fost in momentul in care s-a facut recall-ul. » Post actualizat in 20 Aug 2014 20:29 a In loc sa-i raspunzi frumos baiatului ca tu nu ai inteles, si poate nici alti useri nu au inteles ceea ce doreste, hai sa-l luam la misto ca e mai usor. Si hai sa folosim si cuvinte pe care nu le stim, ca poate mai "ramforsam" ideea ca "Expert" = le stiu pe toate. Vezi ce usor e sa iei pe cineva la misto? Chiar si incepator fiind... Dar asa ne place noua, atotstiutori. BR, Alexandru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 (editat) scuza.ma imparate super membru...o sa explic sa intelegi si tu nu voi... pt ca cine are habar stie ce vreau sa spun cu bratara de ramforsare... k5.k6 au fost rechemate de Suzuki pt.niste probleme la cadru » Post actualizat in 21 Aug 2014 12:03 Asemenea atitudine nu merita vreun raspuns! » Post actualizat in 21 Aug 2014 12:05 In loc sa-i raspunzi frumos baiatului ca tu nu ai inteles, si poate nici alti useri nu au inteles ceea ce doreste, hai sa-l luam la misto ca e mai usor. Si hai sa folosim si cuvinte pe care nu le stim, ca poate mai "ramforsam" ideea ca "Expert" = le stiu pe toate. Vezi ce usor e sa iei pe cineva la misto? Chiar si incepator fiind... Dar asa ne place noua, atotstiutori. BR, Alexandru Asa si? V-a cazut vreunuia vreun rang? Sau cand ne luam o mobra fie ea si cudru' de cositor, se rascoala tarata si devenim prea pretiosi pentru glumele altora?! Astea se numesc fite! (fitze, in caz ca nu pricepeti) Editat August 21, 2014 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 Kollar, ai cam sarit calu'. Daca te invirteai in lumea celor cu supersporturi, stiai din prima ce-i cu bratara la K5 -6. Doar ai simtit nevoia sa-l mistocaresti pe om si tot tu esti suparat. Mie mi-a luat fix 2 secunde sa ma prind ce-i cu "bratara". Ca fapt divers, eu nu postez deloc la rubrica moto teren, touring, choper. Pur si simplu sint paralel cu motoretele alea si mi se pare aiurea sa-mi dau cu parerea doar de dragul postarii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myhobby Postat August 21, 2014 Autor Share Postat August 21, 2014 Imi cer scuze daca am postat gresit...si cum sa nu iti raspund la misto ...cand tu ma iei cu MA plus ironiile tale de argint .aur etc » Post actualizat in 21 Aug 2014 13:03 Deja am vazut ca e la moda sau ce dracu o fi in capu la unii care raspund si iau la misto pe toata lumea care pune o simpla intrebare...vb lu Jagi documenteaza.te inainte sa arunci cu noroi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 lool! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 (editat) Kollar, ai cam sarit calu'. Daca te invirteai in lumea celor cu supersporturi, stiai din prima ce-i cu bratara la K5 -6. Doar ai simtit nevoia sa-l mistocaresti pe om si tot tu esti suparat. Mie mi-a luat fix 2 secunde sa ma prind ce-i cu "bratara". Ca fapt divers, eu nu postez deloc la rubrica moto teren, touring, choper. Pur si simplu sint paralel cu motoretele alea si mi se pare aiurea sa-mi dau cu parerea doar de dragul postarii. Pai hai sa vezi cum e. Eu am intrat tocmai ca sa aflu ce-i aia "bratara". N-am luat la misto pe nimeni. Dar apoi mi-a sarit in ochi, zgariindu-mi cristalinu', atitudinea intepata a unora. Pe care am comentat-o. N-am comentat nimic de "bratara" sau ce dreaqu-i aia, am comentat doar atitudinea si fitele. Gen: cand tu ma iei cu MA Adica mai nou tre' sa punem accentu' pe "domnule" cand vorbim unii cu altii pe forum... Atunci...bine...ma! Si la final, ghici ce? Am aflat si de-acu' inainte o sa stiu ce-i aia "bratara de intarire/ranforsare" la K6. Un plus in viata mea, zic io... Editat August 21, 2014 de Kollar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 (editat) Suzuki gsxr 1000 2005-2006 au avut o problema la cadru. Mai exact sudura din dreapta de sus a cadrului. Suzuki a avut o solutie pentru a cea problema cu o "bratara": de metal care efectiv imbraca sudura si o intareste. NU toate motocicletele au acea problema. Initial se instaleaza GRATUIT de toti dealerii Suzuki dar la ce plictiseala e la elf si motor team nu cred ca te vor baga in seama. Cauta pe forumuri din state sau alte tari si vezi ultimele 6 cifre ale codului de sasiu (cred) si vezi daca se incadreaza in lotul respectiv cu probleme. Editat August 21, 2014 de Spaima Ursuletilor de Plus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 21, 2014 Share Postat August 21, 2014 (editat) January 21, 2009 VOLUNTARY SAFETY RECALL CAMPAIGN #2A08 2005 AND 2006 GSX-R1000 MOTORCYCLES FRAME REINFORCEMENT BRACE INSTALLATION/FRAME REPLACEMENT Dear Suzuki Owner: This notice is sent to you in accordance with the requirements of the National Traffic and Motor Vehicle Safety Act. Suzuki Motor Corporation has decided that an issue related to motor vehicle safety may arise with respect to some model year 2005 and 2006 GSX-R1000 motorcycles. According to our records, you are the owner of one of these motorcycles. Why is Suzuki conducting this recall? Suzuki has received reports of cracking or breakage of the motorcycle frame in certain extreme situations where unusually high stress is placed on the frame, such as collisions involving the front wheel/fork assembly. Suzuki has also received reports of cracking or breakage of the frame behind and below the steering neck when the motorcycle is subjected to repeated hard landings from hazardous maneuvers such as extreme or extended wheelies or other stunts. Suzuki believes that this type of driving activity is reckless — and illegal when performed on a public roadway — and does not condone it. If the frame becomes broken during this type of extreme use, a crash could occur. While ordinary operation of the motorcycle does not create a risk of cracking or breakage of the frame, Suzuki has decided voluntarily to conduct this Safety Recall to minimize the potential for frame cracking or breakage in the circumstances described above. What will Suzuki do? Your Suzuki dealer will inspect the relevant area of the frame for cracks. The illustration on page 2 shows the area to be examined for cracks. If no cracks are found, a frame reinforcement brace will be attached to the frame using bolts and epoxy adhesive. The brace is aluminum and very lightweight (less than 2 pounds). It is very slender and fits underneath the top spar of the frame behind and below the steering neck. The appearance, performance and handling of your Suzuki remain unchanged with the reinforcement brace installed. The service to inspect your frame and install the reinforcing brace takes approximately 3 hours to complete, and your motorcycle will have to be left at the dealership overnight so that the epoxy adhesive that is used can cure. The service will be performed at no cost to you for parts » Post actualizat in 21 Aug 2014 18:43 What motorcycles are excluded from this Recall?Any motorcycle with a frame modified in such a manner that the reinforcement brace couldnot be installed is excluded from this Recall.This Recall is being undertaken voluntarily and not pursuant to the vehicle warranty. Theacceptance or exclusion of any vehicle for the service and installation described above shallnot be construed as modifying or waiving the terms of the vehicle warranty in any respect. » Post actualizat in 21 Aug 2014 18:50Poze: Cu respect TNG! » Post actualizat in 21 Aug 2014 18:58Vin nr: » Post actualizat in 21 Aug 2014 19:03Service buletin oficial Suzuki cu toate informatiile... SERVICE BULETIN GSXR 1000 K_5_6 FRAME.pdf Editat August 21, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 De ceva (mai mult) timp imi caut o motocicleta.Initial vroiam 954, dar cum nu sunt multumit de ce am gasit iau in considerare si GSX-R 750/600 04/05.Aveti idee daca aceste modele au avut astfel de probleme cu cadrul ? Vad ca TNG a mentionat doar de cele 1000 cmc, dar auzisem ca toate suzuki-urile din anii respectivi au astfel de probleme.Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 daca stai sa citesti ce a pus tng acolo ai sa vezi ca, de fapt, nici alea de 1000 n-au avut probleme. daca vrei tu sa aterizezi de p-o roata ca de pe luna atunci da... ce sa mai zicem de zx6/zx9 98-99? la alea se rupea cadrul intr-o veselie tot tin aceeasi cauza si nu mai plangea nimeni... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Spaima Ursuletilor de Plus Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 De ceva (mai mult) timp imi caut o motocicleta. Initial vroiam 954, dar cum nu sunt multumit de ce am gasit iau in considerare si GSX-R 750/600 04/05. Aveti idee daca aceste modele au avut astfel de probleme cu cadrul ? Vad ca TNG a mentionat doar de cele 1000 cmc, dar auzisem ca toate suzuki-urile din anii respectivi au astfel de probleme. Multumesc ! Problema e intalnita doar la un lot de gsxr 1000 2005-2006 restul nu au avut probleme de genu. 2006 2007 cel de 600 are problema cu releul de incarcare pentru ca este amplasat intre motor si radiator. Si cam la 20k 25k se mai prajeste. In rest nu cunosc alte probleme de fabrica la suzuki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Multumesc frumos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 daca stai sa citesti ce a pus tng acolo ai sa vezi ca, de fapt, nici alea de 1000 n-au avut probleme. daca vrei tu sa aterizezi de p-o roata ca de pe luna atunci da... ce sa mai zicem de zx6/zx9 98-99? la alea se rupea cadrul intr-o veselie tot tin aceeasi cauza si nu mai plangea nimeni... Precum usernames de pe care postai inainte sa iei ban pe forum, spui foarte multe informatii eronate. Nu e o bucurie pentru mine ca am vazut mai multe cazuri de ZX6 din generatia amintita dupa impact frontal cu masini cu sasiul intreg sau usor deformat, in nici un caz rupt din sudura. Doar la ZX10 prima generatie au mai fost probleme de fisuri ale sasiului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 nu e prima oara cand ma freci la cap cu cele usernames. ai avut vreo poveste de amor cu el? te-a lasat si suferi? l-ai lasat tu si cand ai vrut sa te intorci nu te-a mai primit? on-topic: faptul ca ai vazut cadre intregi e normal, daca se rupeau toate dadeau kawa faliment. in plus fortele actioneaza altfel la impact frontal decat la aterizare. vezi ca numai la momentul actual sunt doua zx9 de vanzare in bucuresti, unul verde cu roti galbene si nr. de BT, are cadrul rupt, fara impact frontal. al doilea e rosu inchis, la fel, fisurat jos, unde vine si "brace-ul" celor de la suzuki... daca eu dau informatii eronate mai bine zi-ne tu despre cauciucuri din experienta ta vasta de semizeu! te rog eu mult! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Solutiile constructive intre modele sunt complet diferite - cordonul de sudura care ceda la K5-K6 este in spatele gaurii de ram air, la ZX6 nu exista asa ceva. Cele doua sasiuri nu pot fi comparate decat daca se vrea o discutie de nivel gradinita. Putina lume stie (sau vrea sa stie) ca sudura nu a fost niciodata problema ci, proiectarea gaurii de ram air. Aceasta muta fluxul de forfecare in cordonul sudat (orice student de anul 1 la inginerie mecanica stie ca sudura este un concentrator de efort) si, pentru ca asta n-ar fi fost de ajuns pentru dezastrul ce avea sa se intample, au proiectat cordonul de sudura drept, intr-un plan paralel cu cel al suspensiei fata. Alti producatori au adoptat solutii alternative, cu un cordon de sudura in zig-zag si aceeasi pozitionare, in spatele gaurii de ram air. De parca n-ar fi fost suficient de indolenti cu modelul K5-K6 (peticirea nu este o rezolvare a problemei), nici generatia urmatoare n-a scapat de erori dar, din fericire pentru ei mult mai putine au cedat. » Post actualizat in 27 Aug 2014 11:40E o parere personala, ca, Suzuki e cel mai slab constructor de sasiuri dintre cei patru producatori japonezi. Totusi, asemenea greseli de conceptie, potential fatale pentru motociclisti sunt de neiertat. » Post actualizat in 27 Aug 2014 11:42Off: N-ar fi o idee rea ca moderatorii si adminii sa curete sectiunile e service si nformatii tehnice de trolls si clone. Sunt suficienti pe forumul de timp liber Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Cesar problema asta este si la 750/600 modelul k4-k5 ? Sau doar la 1000 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Eu stiu ca doar motocicletele de 1000 au avut probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat August 27, 2014 Share Postat August 27, 2014 Daca nici dupa atatea informatii care le-am scris acolo nu s-a inteles.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.