Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cine ma poate ajuta cu inaltatoare de ghidon???....cele originale de Dragstar 650 sau 1100..

 

 

Sarbatori fericite pentru toata lumea... :)

Ahoi! Ti-ai masurat dimensiunea ghidonului? Eu l-am masurat cu sublerul si mi-a iesit 25,5! Pusca mea vreau sa-mi i-au un apehanger si nu stiu de care sa i-au 25 sau 26 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut si am si eu o intrebare daca se poate....Vreau sa iau si eu un dragstar de 650 si am gasit unul aici http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...000-349647.html

Daca se poate si puteti sa ma ajutati as vrea sa va dati si voi o parere si cam ce ar trebui sa verific daca o iau....Sunt incepator pe motoare,in sensul ca am A-ul de vreo 2 ani(si B-ul de vreo 13 ani),dar nu am decat vreo 10.000 de km si aia in proportie de 80% facuti numai cu maxiscutere.Sunt adeptul comfortului si a placerii de a merge cu un motor,nu a vitezei.Si inca o chestie,am 1.70cm inaltime,o sa stau bine pe ea?Pur si simplu dragstarul imi place cel mai mult,asa ca alte motoare ies din discutie....O sa ma duc si cu un mecanic daca o fii sa o iau,dar e alta cand primesti un sfat de la cineva care il are zi de zi....Nu stiu daca am pus intrebarea bine pe topicul asta,dar dupa vreo 50 de pagini citite am observat ca sunt foarte multi care stiu cu ce se "mananca" tipul asta de motor....

Va multumesc anticipat si imi cer scuze daca am postat aiurea!! SI....LA MULTI ANI SI UN AN NOU FARA ACCIDENTE!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi! Ti-ai masurat dimensiunea ghidonului? Eu l-am masurat cu sublerul si mi-a iesit 25,5! Pusca mea vreau sa-mi i-au un apehanger si nu stiu de care sa i-au 25 sau 26 :D

ghidonul tau este de 1 inch adica 25,4mm, in standard ghidoanele sunt de 22mm si de 25mm. de 26mm nu o sa gasesti.un an nou fericit!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut si am si eu o intrebare daca se poate....Vreau sa iau si eu un dragstar de 650 si am gasit unul aici http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...000-349647.html

Daca se poate si puteti sa ma ajutati as vrea sa va dati si voi o parere si cam ce ar trebui sa verific daca o iau....Sunt incepator pe motoare,in sensul ca am A-ul de vreo 2 ani(si B-ul de vreo 13 ani),dar nu am decat vreo 10.000 de km si aia in proportie de 80% facuti numai cu maxiscutere.Sunt adeptul comfortului si a placerii de a merge cu un motor,nu a vitezei.Si inca o chestie,am 1.70cm inaltime,o sa stau bine pe ea?Pur si simplu dragstarul imi place cel mai mult,asa ca alte motoare ies din discutie....O sa ma duc si cu un mecanic daca o fii sa o iau,dar e alta cand primesti un sfat de la cineva care il are zi de zi....Nu stiu daca am pus intrebarea bine pe topicul asta,dar dupa vreo 50 de pagini citite am observat ca sunt foarte multi care stiu cu ce se "mananca" tipul asta de motor....

Va multumesc anticipat si imi cer scuze daca am postat aiurea!! SI....LA MULTI ANI SI UN AN NOU FARA ACCIDENTE!

 

Din poze arata foarte bine. Singura chestie care mi s-a parut ciudata este discul de frana. Parca nu am mai vazut discuri zimtate pe margine la dragstare. Daca nu e discul orginal intreaba de ce l-a schimbat.

In general, sunt motoare foarte fiabile asa ca nu ai probleme cu ele. Uita-te daca sunt urme de lovituri pe undeva. Daca motocicleta porneste la rece si dupa ce se incalzeste putin motorul merge rotund, inseamna ca nu sunt probleme.

Ca bani mi se pare ca e ok.

 

 

Pentru toate Starurile, va urez LA MULTI ANI! si multi kilometri pe 2 roti.

Sper ca anul asta sa strangem mai tare randurile. La primavara nu ma voi lasa pana nu va voi convinge pe toti sa iesim impreuna la plimbare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din poze arata foarte bine. Singura chestie care mi s-a parut ciudata este discul de frana. Parca nu am mai vazut discuri zimtate pe margine la dragstare. Daca nu e discul orginal intreaba de ce l-a schimbat.

In general, sunt motoare foarte fiabile asa ca nu ai probleme cu ele. Uita-te daca sunt urme de lovituri pe undeva. Daca motocicleta porneste la rece si dupa ce se incalzeste putin motorul merge rotund, inseamna ca nu sunt probleme.

Ca bani mi se pare ca e ok.

 

 

Pentru toate Starurile, va urez LA MULTI ANI! si multi kilometri pe 2 roti.

Sper ca anul asta sa strangem mai tare randurile. La primavara nu ma voi lasa pana nu va voi convinge pe toti sa iesim impreuna la plimbare.

Multumesc mult de sfaturi!
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discul ala,a fost schimbat.Degeaba intrebi,persoana respectiva,e samsar de motociclete - n-are de unde sa stie de l-a inlocuit neamtzu' sau italianu' de la care a luat el,mobra aia... :cheers: .In poza aia,cu mai multe cruisere,e si-un Drifter,pe care l-am vazut de vanzare,pe mobile.de .Era cel mai ieftin,dintre toate Drifterele de 800 cc,din lista.Adica, cu mult mai ieftin decat alea din Germania.Chit c-are niste detalii cam ciudate - aripa spate,e modificata (urat),seaua e imbracata cel putzin ciudat (jeans albastru deasupra si lateralele din piele sintetica,neagra -mobra,e rosie...! :D ).Daca stau sa ma gandesc c-ar trebui sa inlocuiesc cel putzin aripa spate si sa refac seaua,...diferentza fatza de alta mobra,luata din Germania,dar in mintile ei...numai e chiar asa de mare...

Deci...uita-te la detalii...Ce vad eu,in pozele cu Dragstarul...e chel...n-are nimic ,e stock...Uita-te la capetele mansoanelor, manetelor si scaritelor- sa n-aibe zgarieturi adanci,adica semne de motocicleta trantita-n mers.Daca sunt, atunci poti sa-ti pui problema altor necazuri mai mari,pe care le-ar putea avea mobra...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut si am si eu o intrebare daca se poate....Vreau sa iau si eu un dragstar de 650 si am gasit unul aici http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...000-349647.html

Daca se poate si puteti sa ma ajutati as vrea sa va dati si voi o parere si cam ce ar trebui sa verific daca o iau....Sunt incepator pe motoare,in sensul ca am A-ul de vreo 2 ani(si B-ul de vreo 13 ani),dar nu am decat vreo 10.000 de km si aia in proportie de 80% facuti numai cu maxiscutere.Sunt adeptul comfortului si a placerii de a merge cu un motor,nu a vitezei.Si inca o chestie,am 1.70cm inaltime,o sa stau bine pe ea?Pur si simplu dragstarul imi place cel mai mult,asa ca alte motoare ies din discutie....O sa ma duc si cu un mecanic daca o fii sa o iau,dar e alta cand primesti un sfat de la cineva care il are zi de zi....Nu stiu daca am pus intrebarea bine pe topicul asta,dar dupa vreo 50 de pagini citite am observat ca sunt foarte multi care stiu cu ce se "mananca" tipul asta de motor....

Va multumesc anticipat si imi cer scuze daca am postat aiurea!! SI....LA MULTI ANI SI UN AN NOU FARA ACCIDENTE!

sal...la multi ani ..in legatura cu anuntul pe tip il cheama victor si este in nadlac el ia motoare din italia mai pune si el ceva si le revinde in tara nu are nici o treaba cu motociclismul o face pur si simplu din placere daca te uiti si la sectiunea enduro are vro zece enduroaice de vinzare si ceva maxi scutere majoritatea motoarelor provin din zona milano acoro are citi va concesionari de unde le ia omul are bani multi bani deci nu se caca pe el sa ia toate junghiurile el cum am mai spuso o face din placere la mecanica este zero stie sa le porneasca si atit,orcum este baiat serios eu am facut afaceri cu el este OK...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa zic de vanzator ca nu-l cunosc.....Singura chestie e sa o rezolv cu actele,in sensul sa-mi faca el RAR-ul ca sa nu am probleme si sa ma trezesc ca imi lipseste ceva si nu il pot inmatricula....Si apoi sa vedem cam cat cere pe ea...

Tocmai de asta v-am cerut ajutorul si sa va dati parerea si niste sfaturi macar asa cat se vede din poze si eventual niste ponturi(cum deja mi-ati dat si va multumesc) la ca ma uit daca ma duc sa o vad pentru ca e foarte greu sa ma duc sa o vad,el fiind in arad si eu in bucuresti.Si el la telefon imi spune ca arata impecabil si bat 600 si ceva de km si ma trezesc ca e vreo cazatura...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa zic de vanzator ca nu-l cunosc.....Singura chestie e sa o rezolv cu actele,in sensul sa-mi faca el RAR-ul ca sa nu am probleme si sa ma trezesc ca imi lipseste ceva si nu il pot inmatricula....Si apoi sa vedem cam cat cere pe ea...

Tocmai de asta v-am cerut ajutorul si sa va dati parerea si niste sfaturi macar asa cat se vede din poze si eventual niste ponturi(cum deja mi-ati dat si va multumesc) la ca ma uit daca ma duc sa o vad pentru ca e foarte greu sa ma duc sa o vad,el fiind in arad si eu in bucuresti.Si el la telefon imi spune ca arata impecabil si bat 600 si ceva de km si ma trezesc ca e vreo cazatura...

o sa cam pierzi o zi ca motocicleta se afla la nadlac la vro 45 km de arad si sa traduci actele dureaza ca trebuie si legalizate apoi cit mai dureaza si rarul cred ca pierzi doua zile dar cred ca are vicor ce va relati pe la rar ca la cite moto a vindut, orcum trebuie sa iti iei si ceva bani in plus si sa ai timp mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu ce sa zic de vanzator ca nu-l cunosc.....Singura chestie e sa o rezolv cu actele,in sensul sa-mi faca el RAR-ul ca sa nu am probleme si sa ma trezesc ca imi lipseste ceva si nu il pot inmatricula....Si apoi sa vedem cam cat cere pe ea...

Tocmai de asta v-am cerut ajutorul si sa va dati parerea si niste sfaturi macar asa cat se vede din poze si eventual niste ponturi(cum deja mi-ati dat si va multumesc) la ca ma uit daca ma duc sa o vad pentru ca e foarte greu sa ma duc sa o vad,el fiind in arad si eu in bucuresti.Si el la telefon imi spune ca arata impecabil si bat 600 si ceva de km si ma trezesc ca e vreo cazatura...

 

 

salutare,

 

ca un fost posesor de yamaha dragstar iti pot spune ce sa verifici la prima vedere:

 

1.pornirea la rece (verifici inainte dk motorul e cald sau are temp. normala (ambientala)

2.opresti motorul de la butonul rosu ATENTIE ! asculta cu mare atentie sa nu auzi un CLANK in momentul in care ii iei contactul!!! semn ca starterul motorului e pe duca (se inlocuieste..dar kitul in USA cu transport cu tot este in jur de 400$

3.daca intra si iese usor din treapta 1

4.partea estetica(zgarieturi la mansoane oglinda parbriz dk are, cadru, semnalele pe spate, la jug-(ghidonul are limitatoare si acestea in cazul in care motorul e dat pe jos se rup sau se deformeaza destul de usor)

5. in mers in viteza 5 tragi brusc de acceleratie...motorul nu trebuie sa se tureze aiurea si viteza sa ramana aceeasi(semn ca e dus ambreiajul

 

cam asta stiu eu...

 

pentru o documentare profesionista in privinta dragstarului...incearca sa gasesti in revista motociclismo parca...prin 2006 sau 2007 a fost un material despre tot ce inseamna achizitionarea unui dragstar...

 

 

bafta la cumparare !

 

Si dupa, ASFALT CURAT ! Yamaha dragstar este un motor ce merita incercat...dar eu, dk nu e vorba de bani...te sfatuiesc sa-ti iei 1100 cm3. cu un 650 te obisnuiesti foarte repede si-ti ramane mic intr-un an maxim(bine, depinde si cati km faci) are o ciclica deosebita, este fff manevrabila atat in orash cat si in afara, stabilitate in curbe excelenta cu sau fara pasager, franare foarte buna(stiu la 1100) !

 

PS: dk mai ai neclaritati nu ezita pm sau ii mai intrebi pe cei care detin in acest moment dragstar !

 

:D

 

 

 

Mesaj completat

cat despre acte

 

pasul numarul unu

 

traducerea actelor din italiana in romana

 

dupa care:

 

obtinerea autenticitatii de la RAR -se face in mod obligatoriu de catre vanzator

actele de V-C

fisa de inmatriculare cu viza de radiere + certificat fiscal de la vanzator

actele originale de ITALIA (dk e la prima inmatriculare)

si un document sau declaratie privind transportul ( copie dupa talonul vehiculului cu care a fost adus in tara-in lipsa CMR)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut si am si eu o intrebare daca se poate....Vreau sa iau si eu un dragstar de 650 si am gasit unul aici http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...000-349647.html

Daca se poate si puteti sa ma ajutati as vrea sa va dati si voi o parere si cam ce ar trebui sa verific daca o iau....Sunt incepator pe motoare,in sensul ca am A-ul de vreo 2 ani(si B-ul de vreo 13 ani),dar nu am decat vreo 10.000 de km si aia in proportie de 80% facuti numai cu maxiscutere.Sunt adeptul comfortului si a placerii de a merge cu un motor,nu a vitezei.Si inca o chestie,am 1.70cm inaltime,o sa stau bine pe ea?Pur si simplu dragstarul imi place cel mai mult,asa ca alte motoare ies din discutie....O sa ma duc si cu un mecanic daca o fii sa o iau,dar e alta cand primesti un sfat de la cineva care il are zi de zi....Nu stiu daca am pus intrebarea bine pe topicul asta,dar dupa vreo 50 de pagini citite am observat ca sunt foarte multi care stiu cu ce se "mananca" tipul asta de motor....

Va multumesc anticipat si imi cer scuze daca am postat aiurea!! SI....LA MULTI ANI SI UN AN NOU FARA ACCIDENTE!

Ahoi si La Multi Ani!

In primul rand sa intrebi de carte de service (de obcei cei care aduc motoare din Germania au carte service, trebuie sa aiba facut schimbul de ulei, gume noi, filtru ulei si aer nou), alte recomandari: - sa verifici voltajul de incarcare cu un voltmetru (asta iti arata daca e dus sau nu releul de incaracare) si cat mai multe detalii despre moto ca orice amanunt duce la negociere de pret! La 1.70 o sa stai perfect si confortabil pe ea.

Toate bune!

Mesaj completat

ghidonul tau este de 1 inch adica 25,4mm, in standard ghidoanele sunt de 22mm si de 25mm. de 26mm nu o sa gasesti.un an nou fericit!

Multumesc mult de lamurire :D ! Numa bine si sanatate in noul an!

Mesaj completat

LA MULTI ANI SI FIE CA ANUL CARE VINE SA VA ADUCA NUMAI ZILE SENINE!

LA CATI MAI MULTI KILOMETRII FARA INCIDENTE!

:cheers:

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cat despre frane:

 

dragstar 650 ( 1 disc fata si tamburi spate)

 

 

dragstar 1100 (2 discuri fata si disc spate)

 

multa lume face greseala sa cumpere intr-un an (din lipsa de bani) un motor dragstar de 650 si dupa...sa constate ca trebuie sa-l vanda sa-si ia unu de 1100... ?!?! eu nu inteleg gandirea...dar e vorba de mine...

 

direct 1100

 

 

PS: am fost si eu mic (cu motoarele si cu gandirea dpdv financiar)... si am zis ca mai bine iau un vn800 decat dragstar 650 caci bani de unu de 1100 nu aveam

 

am gresit...am pierdut dar am castigat experienta pe care o transmit celui care doreste sa asculte si sa puna in practica

 

 

am zis!

 

Mesaj completat

 

 

protagonistele :

 

Yamaha Dragstar 1100 clasic -2005 32.000 km vanduta in 2010 undeva la 5000..

BMW 1100 RT cumparat in 2010 la super pret :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mmmm...Nu-i chiar asa...N-ai pus la socoteala,si experientza capatata cu mobra mai mica...! Daca te-arunci din prima, la una mare,si nici nu iesti un ditamai zdrahonu'... :D ...Risti sa faci buba,si sa mai si paradesti motoru'.Numai zic,ca-s unii,care dup-o faza d-asta, zic "nu-i de mine motocicleta,uite ce-am patzit..."... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mmmm...Nu-i chiar asa...N-ai pus la socoteala,si experientza capatata cu mobra mai mica...! Daca te-arunci din prima, la una mare,si nici nu iesti un ditamai zdrahonu'... :D ...Risti sa faci buba,si sa mai si paradesti motoru'.Numai zic,ca-s unii,care dup-o faza d-asta, zic "nu-i de mine motocicleta,uite ce-am patzit..."... :cheers:

 

 

Darian hai LMA sa-ti aduca noul an drumuri lungi, prietenoase pe asfalt uscat si vreme senina !

 

Cat despre subiect, eu tratez omu` cu respect...adica : motociclist sau nu... omu` intai trebuie sa aiba minte, sa fie cumpatat... iar el a demonstrat aici , cel putin mie mi-a demonstrat ca are tot ce-i trebuie(a intrebat, a asteptat raspunsuri si i s-au dat) si de asta si mi-am permis un sfat ! Acum, el judeca, analizeaza, care din raspunsuri ii sunt mai aproape de personalitatea, indemanarea, posibilitatile lui si ia decizia corecta numai din punctul lui de vedere... :lol:

 

Si daca are neclaritati mai intreaba...

 

PS: aspectul primordial in viata de motociclist nu se discuta aici... am fi off topic, nu?

 

 

 

Mesaj completat

Ah si inca ceva DARIAN .... pai ce ...dragstarul de 650 nu prinde 160..? te poti face muci si la 50 km/h...intr-o proasta depasire, sau in urma unei franari sau etc.... multe aspecte sunt de luat in seama, de aceea niciodata nu esti zeu pe motor... e de ajuns secunda aia de neatentie ....parerea mea :moto:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@JustMe_DF

Cam asta e si parerea mea acum. Doar ca aici pe forum este periculos sa ti-o exprimi. Intreba la un moment dat cineva ce cruiser sa isi ia pentru inceput si corul binevoitorilor i-a zis ca Virago 250, Kawasaki nu stiu de care... Cand am zis ca merge sa inceapa cu Dragstarul de 1100 mi-am primit oprobiul imediat. Dar asta nu inseamna ca nu e adevarat. In general nu regret ca am luat 650 decat atunci cand as avea nevoie sa fac o depasire mai in scurt si nu ma ajuta motorul. Dar daca ar fi sa incep din nou motociclismul de la zero cu un Dragstar de 1100 as incepe.

 

@george_eu25

Consumabilele oricum trebuiesc schimbate, chiar daca zice vanzatorul ca sunt noi. Cand va incepe sezonul schimbi si uleiul si filtrele. E cel mai sigur asa iar de costat nu costa foarte mult.

Daca nenea e samsar, prea multe reduceri nu cred ca face. El a cumparat motorul cu un pret, a avut niste cheltuieli sa il aduca si asteapta si ceva profit caci munca voluntara nu cred ca face.

Ambreiajul e mai zgomotos la Dragstar asa ca nu e de speriat daca se aude mai tare cand bagi in viteza.

Daca vei cumpara motocicleta, vorbeste cu nenea sa se uite si dupa parbriz, crash-bar si genti laterale (cu suporturi cu tot). S-ar putea sa vrei sa iti pui iar daca el se ocupa de comert cu motociclete s-ar putea sa iti gaseasca la preturi mai mici.

Editat de DStar
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D Mersi de urari,la fel, si tie !

 

Eu,consider ca degeaba e matur si responsabil,daca n-are experientza.Asta,n-o capeti din citit...Exact cum ziceai si tu,nu stii ce se poate intaimpla - dar,cu atit mai periculos e cu o motocicleta mare,grea si puternica,decat cu una mai 'potolita'. Eu,de exemplu,am inceput acu' 10 ani, cu un Shadow vechi,de 500 cc.A 2-a zi,dupa ce l-am adus acasa,am dat cu el,de pamint.Nu m-a speriat.De 5 ani,am un Vulcan de 750.Acuma, jinduiesc dupa un Drifter de 1500.Acum 5 ani, n-as fi indraznit sa-mi doresc una,asa mare (mare,din toate punctele de vedere) .Mai ales ca eu,sunt mic si usor... :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci sa va lamuresc....Am 31 de ani si mi-au trecut fitele,nu vreau nci viteza,nici putere...Vreau un motor fiabil cu care sa ies la o plimbare vara cu sotia,eventual pentru cate un drum la munca cand frumos afara...genul asta.De-aia am si avut maxiscutere,pentru comfort.Daca ma duce pana la mare sau la munte cu sotia in spate si sa mearga cu o viteza de croaziera de 110-130 km/h eu sunt super multumit.Daca intra in cerintele astea nu am de ce sa ma plictisesc de el!Vreau neaparat ceva pe cardan si initial am avut in vedere virago 535 sau deauville,dar la deauvillle stau cam pe muchie cu echilibrul pe loc si daca mai iau si pasager.....nu am vrut sa risc.Intre virago 535 si dragstar ,mi-a placut dragstarul mai mult asa am decis sa merg pe el si am cautat cat mai multe informatii despre dragstar....Legat de acte o sa vb cu cel care le vinde si sa vedem la ce pret ajung dar sa fie inclus si RAR-ul,ca sa nu mai am batai de cap aici.

Acum sa vedem ce-o fii....Inca o data va multumesc pentru sfaturi si sper sa ma numar printre voi in scurt timp!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D Mersi de urari,la fel, si tie !

 

Eu,consider ca degeaba e matur si responsabil,daca n-are experientza.Asta,n-o capeti din citit...Exact cum ziceai si tu,nu stii ce se poate intaimpla - dar,cu atit mai periculos e cu o motocicleta mare,grea si puternica,decat cu una mai 'potolita'. Eu,de exemplu,am inceput acu' 10 ani, cu un Shadow vechi,de 500 cc.A 2-a zi,dupa ce l-am adus acasa,am dat cu el,de pamint.Nu m-a speriat.De 5 ani,am un Vulcan de 750.Acuma, jinduiesc dupa un Drifter de 1500.Acum 5 ani, n-as fi indraznit sa-mi doresc una,asa mare (mare,din toate punctele de vedere) .Mai ales ca eu,sunt mic si usor... :cheers:

 

 

 

Darian ... diferentele dintre 650 si 1100 sunt atat de mici ... ca alternativa impotriva lui 1100: gabarit aproape la fel, vitezele sunt tot pe acolo...dar in opinia mea zvacul de care zice DSTAR...franele de care spune eu... ma fac sa-mi sustin parerea ca in cazul unui dragstar 650 e o risipa de bani in momentul in care esti constient ca faci ceva drumuri... si ca ...in foarte putin timp trebuie sa o schimbi... nici nu mai vorbesc de un pasager la drum lung in cazul unei depasiri;

 

Eu am avut VN800A... care dupa cum stii e o motocicleta extraordinara...dar care in anumite situatii m-a tradat... atunci cand ai nevoie de cuplu... atunci sa nu ai ?

 

Incepator... ?!? sunt incepatori constienti si altii zmei ..asa cum sunt motociclisti mai batrini cumpatati si altii mai figuranti...depinde de fiecare alegerea tipului de exprimare :moto: dar aici vorbim doar de caracteristicile motorul dragstar 650/1100 ... iar pentru un incepator ar conta gabaritul...si eu tocmai ca nu vad diferenta... :lol:

in schimb vad plusurile ...si alea sunt esentiale

 

respect !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ JustMe DF

 

Orice motor de capacitate mai mare este clar mai bun/apt/puternic decat un altul ca el, dar de capacitate mai mica.

 

Sunt de acord cu majoritatea celor spuse de tine, dar cazuistica nu este neaparat aceeasi ca si in cazul lui george eu25. De ce??? Pai daca tu ai 1,95 cm (de ex. ) si vreo 120 kg, atunci datele problemei, cat si necesitatile/confortul rider-ului sunt diferite si automat nu mai este corect sa generalizam.

 

Ca sa ma explic, dar si poate a-i mai oferi ceva ajutor si lui George, iata de ce eu, pana la urma prefer sa-mi pastrez Dragstar-ul de 650 in loc sa il schimb cu un unul de 1100, cum, de altfel, am avut de cateva ori intentia de a o face:

 

- sa incepem cu diferenta costului de achizitie (pretul) dintre un 650 si un 1100; second sau noi, luati-le cum vreti

 

- fac o medie de 20.000 km pe an, atat in oras cat si in afara lui, in absolut toate conditiile de trafic si vreme; CONSUMUL DE COMBUSTIBIL ESTE SIMTITOR MAI MARE LA 1100 DECAT LA CEL DE 650, iar eu sunt unul dintre cei ce folosesc mobra si ca o varianta mai rentabila a masinii si a rezolvarii problemelor cotidiene

 

- greutate totala ceva mai mare si automat manevrabilitate mai grea (cel putin la inceput) pentru Dragstar 1100, mai ales la strecuratul printre masini

 

- in traficul URBAN de Bucuresti, vara, 1100-le se incinge si mai rau decat cel de 650

 

- ca viteza, Dragstar-ul de 1100 prinde doar cu vreo 15-20 de km/h in plus fata de 650, ceea ce....sa fim seriosi, nu e mare lucru pt. o persoana care vrea sa termine autostrada cat mai repede

 

- am o inaltime de 1,74cm si pt. mine, talpicile de la Dragstar-ul Calssic 650 imi vin perfect, astfel incat suplinesc cu brio comenzile avansate

 

- prefer ca economiile improtante de costuri (consum si pret de achizitie) sa le investesc in mici sau mari customizari ale motorului, pt. a-l personifica si diferentia dupa bunul plac de cele clasice, iesite pe poarta fabricii

 

- ca sa nu fi acuzat de subiectivism, recunosc si ca la 1100 ai un cuplu mai bun si mai forta, dar iar spun ca in cazul greutatii mele corporale, nu este un castig care sa merite sa le anuleze pe cele scrise mai sus

 

- tot ca un plus pentru 1100, recunosc ca la capacitatea mai mare, sunetul tobelor modificate este mult mai apropiat de cel grosimea sunetului de Harley, dar depinde mult si de tobele care le pui/modifici.

 

 

In rest....cu respect si stima pentru noi toti si LA MULTI ANI 2011 !

 

 

P.S. Eu Dragstar-ul il mai schimb doar cu Harley, cred....si nu orice Harley; dar pana atunci, pt. a nu-mi mai chinui gabaritul pe toate tipurile de carosabil, sper sa bag curand si un al 2-lea armasar in propriul garaj, un enduro-touring.

Editat de Bogmad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Bogmad la dragstar-ul de 1100cc scrie frumos in manual ca e limitat la 175km/h si 6000 rot/min :D cu privire la cel de 650cc n-am idee ce si cum e limitat sau daca e limitat.

Numa bine si sanatate tuturor in noul an.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai,sincer va multumesc la toti pentru ajutor.....Chiar vreau sa-mi iau un dragstar!!

@bogmad tu il folosesti mereu,iar eu am de gand doar sporadic,eventual la un sfarsit de saptamana.Ziceai ceva de 20000km pe an.....Pai eu ma gandeam la un 5-7000 km pe an,asta in cazul meu.Stiu ce inseamna un motor mai mare,stiu ca are un cuplu mai bun,ca te bazezi altfel pe el...etc,dar eu ca incepator sa trec direct pe 1100 mi se pare cam....E ca si cum ai da unuia care de-abia a luat carnetul un porsche!!!Plus ca nici nu prea am acum 4-5000 de euro de dat pe un motor!Asa il iau asta si daca mai am si vreo "buba" incet,incet il pun pe picioare!Oricum eu sunt constient ca nu are cum sa aibe doar 22000 km in 10 ani.....Tocmai de asta va intrebasem pe la ce sa ma uit si multumesc pentru sfaturi!Stiti cum e,la o masina o mai bagi pe tester,mai vezi daca a avut ceva probleme,mai vezi km,ore de functionare....etc,da la motor nu prea ai cum!Zicea cineva(imi cer scuze ca nu am retinut cine) ca e cheala.Cam care sunt imbunatatirile,optionalele sau costumizarile care ar trebui sa le mai aibe ca sa fie cat de cat "full" ,cum zic samsarii??Ma gandesc ca poate mai scad din pret daca nu are multe din ele....II trimesesem eu un mail in care ii ceream mai multe poze si un pret final care sa includa si RAR-ul....Asa ca mai devreme am primit raspunsul lui si inca niste poze fata de ce era pe linkul trimis de mine....Pretul final 2800euro + taxele de RAR,care inseamna total 2900 euro.Aici mai adaug vreo 250-300euro drumul si ies la vreo 3200.Deci ca sa nu va mai tot sacai,ar merita 3200euro?

 

Astea-s ultimele poze

http://img521.imageshack.us/i/picture012vt.jpg/

Editat de george_eu25
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pretul pare foarte decent daca motocicleta este in stare buna. Cel mai bine e sa vezi si tu care sunt preturile pe mobile.de/mobile.ro. Acolo gasesti o gramada de dragstare la vanzare si vezi si tu cum se prezinta fata de cea pe care vrei sa o iei.

 

Ce ar mai trebui sa ii pui in plus, cred ca am mai zis.

Parbriz - pentru calatoriile lungi ajuta mult. In loc sa iei tot vantul in fata te protejeaza parbrizul. Nu stiu exact pretul dar cred ca in jur de 200 euro cu tot cu suportul. Depinde si cat de inalt e, ce firma etc

Crash-bars - sper sa nu ai nevoie niciodata dar in caz de accident s-ar putea dovedi foarte folositoare. Daca pici iti protejeaza picioarele sa nu ramana prinse sub motocicleta. Se mai poate intampla sa scapi motocicleta pe jos si stand pe loc sau la viteza foarte mica, caz in care ti-ai dori sa pice pe crash-bar decat pe rezervor. Un crash-bar cred ca pleaca de pe la 100 euro

Genti laterale - daca faci calatorii mai lungi atunci iti vei dori sa ai si ceva loc pentru bagaje asa ca... cu cat gasesti genti mai mari cu atat vei fi mai fericit. E nevoie si de suporturi ca altfel se ating de roata in timpul mersului. Aici pretul variaza foarte mult, in functie de marime, calitatea pielii, calitatea lucraturii, zorzoane etc. Cred ca pleaca de la 300 euro si poate ajunge la mii

 

Nu stiu daca te-ai gandit inca dar mai mult o sa te coste echipamentul moto decat accesoriile. Daca iei pentru 2 persoane atunci trebuie sa inmultesti cu 2. Sfatul meu e sa nu faci rabat si sa iei echipament full, din cap pana in picioare. In primul rand te protejeaza importriva curentilor de aer. De astia nu ai cum sa scapi. Merge si cu "pleata'n vant" si in tricou dar cica se deconteaza mai spre batranete. Daca doamne fereste ai un accident, atunci s-ar putea ca echipamentul sa faca diferenta intre niste julituri minore si cateva luni de spitalizare cu oasele rupte. Eu pana acum nu am cazut dar mereu port echipament de protectie complet, indiferent pe unde merg. Ma gandesc ca nu strica o protectie in plus, mai ales in zonele sensibile - articulatii si coloana, pentru ca astea sunt foarte greu de reparat.

 

 

Ca discutie generala, Dragstar 650 vs 1100, cred ca toata lumea are dreptate. Exista argumente pro si contra. Daca unul din cele 2 modele nu ar fi avut nici o utlitate atunci nu s-ar mai fi vandut dar ambele modele se vand la fel de bine.

Eu sustineam ideea ca un incepator poate lua direct Dragstarul de 1100 fara sa isi puna viata in pericol. Daca nu stii sa mergi cu motocicleta iti poti rupe gatul si cu ceva mai mic si cu ceva mai mare, nu? Cei care isi iau choppere oricum sunt mai ponderati si parca nici nu am prea vazut accidente grave in care sa fie implicati chopperisti. Deci, parerea mea, e ca se poate sa incepi direct cu 1100.

Dar pe langa siguranta mai sunt si multe alte lucruri care influenteaza alegerea. Si ce vrei sa faci cu motocicleta aia, si cat vrei sa o tii dar si cati bani vrei (sau poti) sa cheltui cu ea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

 

P.S. Eu Dragstar-ul il mai schimb doar cu Harley, cred....si nu orice Harley; dar pana atunci, pt. a nu-mi mai chinui gabaritul pe toate tipurile de carosabil, sper sa bag curand si un al 2-lea armasar in propriul garaj, un enduro-touring.

 

:D

 

* your point - my point :lol:

 

sper sa nu deranjeze inca un punct de vedere. eu nu mai am chopper, dar am avut 2, acelasi model, doua capacitati diferite (400 si 800 cmc). mi-au placut amandoua. totusi, cele mai lungi drumuri, cele mai frumoase excursii le-am facut cu cel de 400. de ce? ...n-am o explicatie "stiintifica". poate ca ma simteam mai sigura pe mine mergand cu el, era mai bine "croit" ptr. gabaritul meu si imi dadea o stare de confort maxim.

sa nu uitam ca la choppere puterea si cuplul nu cresc f. mult odata cu marirea capacitatii cilindrice, asa cum e la sportive sau tourere. diferenta e mica si, btw., se pot face imbunatatiri prin ...tunning. nu ma pricep, stiu doar teoretic, dar sunt destui p-aici care au facut asta (crescut putere si cuplu prin modificari la sistemul de rulare, racire, aprindere, etc.).

so, sa-ti iei acelasi motor, capacitate mai mare, e o chestie asa, mai mult psihologica, cred. ..te face sa te simti mai barbat(a) :cheers:

 

daca esti incepator si n-ai mers niciodata pe moto, nici pe bicicleta si poate n-ai nici permis cat. B, cel mai bine ptr. siguranta ta e s-o iei incet, "de jos". imi amintesc ca in anul cand mi-am luat eu permis (Intruderul de 400) am cunoscut un biker f. simpatic, care avea un EN 500. la o luna dupa ce l-am cunoscut a vadnut EN-ul si si-a luat un cruiser superb (Intruder 1800), am zis wow! ...dar dupa inca o luna a avut primul accident (in oras), apoi inca unul in aceeasi vara, mai nasol, undeva pe un drum afara, intr-un sat. si apoi inca unul, undeva prin Grecia. nu dau nume, ca il stie toata lumea ca pe un cal breaz :lol: ...sper ca ramas unul dintre cei mai simpatici bikeri de p-aici. :moto:

salutari!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Bogmad la dragstar-ul de 1100cc scrie frumos in manual ca e limitat la 175km/h si 6000 rot/min :D cu privire la cel de 650cc n-am idee ce si cum e limitat sau daca e limitat.

Numa bine si sanatate tuturor in noul an.

 

Nu pot decat sa iti spun ca ai dreptate...al meu la 170 chiar si peste zburda linistit desi foarte rar am incercat asta...in ceea ce priveste consumul 5-6l extraurban...urban 7-8l...nu vad unde este diferenta asa de mare...nu sunt in masura sa dau sfaturi dar...1100 este mult peste ceea ce iti ofera 650 si cand spun asta ma refer la siguranta si confort...

 

@george_eu25...as adauga sa verifici eventuale scurgeri de ulei la cilindrul 2...cel dinspre sea..am vazut la mai multe problema asta...in cazul asta poate avea ceva problema cu garnitura de chiuloasa...mai verifica flansele de la carburatoare, nu ar trebui sa aiba crapaturi...sunt sub rezervor si arata ca un gat curbat iar ca material ceva gen cauciuc..plastic...nu stiu sigur...

Mesaj completat

@Bogmad...DA...HD va fii urmatorul...mai exact FXCWC Softail Rocker...asta asa ca planga Darian.

Editat de xvs650
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...