Sari la conținut

Postări Recomandate

Laurentiu - cred ca asta cauti.

 

http://cgi.ebay.co.uk/Yamaha-XVS-Dragstar-...=item45f8db15fa

 

E de pe ebay din UK ca pret e super ok. Trebuie vazut transportul.

merci dar as vrea sa fie in romania . Si apoi aia e licitatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

merci dar as vrea sa fie in romania . Si apoi aia e licitatie

 

Acum crezi ca alea din UK au alta forma? Da e licitatie mai are 24 ore pana se termina si nu a licitat nimeni deci posibil sa se termine fara castigator nefiind nimeni interesat.

Dar cum am scris pacat ca nu trimite prin posta nicaieri.

Mesaj completat

E si licitatie si nu trimite cu posta nici macar in UK, d'apoi in RO...

 

Da nu trimite, eu chiar i-am trimis un mesaj dar a spus ca nu stie nici pretul postei pentru UK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

UP

Hai nene...nica nica????

Hai oameni buni...FAC REDUCERI....

De vanzare...pentru XVS 1100

 

1. Rezervor original- 100 euro

2. Aripa spate Originala cu instalatie electrica, lampa STOP - 50 euro

3. Tobe Originale+ finale goale- 120 euro

4. Comenzile originale complete-60 euro

5. Sa artizanala doua locuri - 80 euro

6. Placile de sustinere comenzi avansate cu tijele necesare- 50 euro

 

eu am facut alti suporti pt comenzile avansate si mi-au ramas suportii....

Pt foto aici...

 

/index.php?...t&p=2195698

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

UP

Hai nene...nica nica????

Hai oameni buni...FAC REDUCERI....

De vanzare...pentru XVS 1100

 

1. Rezervor original- 100 euro

2. Aripa spate Originala cu instalatie electrica, lampa STOP - 50 euro

3. Tobe Originale+ finale goale- 120 euro

4. Comenzile originale complete-60 euro

5. Sa artizanala doua locuri - 80 euro

6. Placile de sustinere comenzi avansate cu tijele necesare- 50 euro

 

eu am facut alti suporti pt comenzile avansate si mi-au ramas suportii....

Pt foto aici...

 

/index.php?...t&p=2195698

up

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa lucrare, scuze intru cam rar pe la chopere desi detin unu stau mai des pe la comuniste si clasice ,ce vruiam sa iti spun i-mi place lucrarea dar fierul ala care sustine saua nu are ce cauta acolo se vede clar ca e ceva improvizat si paleste toata munca de areografie pacat ,nu este de cit parerea mea acum tu sti mai bine ce iti place, orcum la viraga totul a fost OK.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumoasa lucrare, scuze intru cam rar pe la chopere desi detin unu stau mai des pe la comuniste si clasice ,ce vruiam sa iti spun i-mi place lucrarea dar fierul ala care sustine saua nu are ce cauta acolo se vede clar ca e ceva improvizat si paleste toata munca de areografie pacat ,nu este de cit parerea mea acum tu sti mai bine ce iti place, orcum la viraga totul a fost OK.

Apoi crede-ma ca ma deranjeaza rau de tot si pe mine, ma tot gandesc ce si cum sa fac si am mare pana de idei! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apoi crede-ma ca ma deranjeaza rau de tot si pe mine, ma tot gandesc ce si cum sa fac si am mare pana de idei! :laugh:

 

din ce mi-am dat eu seama din poze, tu ai schimbat sistemul de prindere al aripii spate. la dragstarul standard aripa este prinsa de partea fixa a cadrului si mai are 2 ornamemente cromate pe lateralele aripii ca sa ii confere rezistenta. la tine aripa e prinsa de bascula si atunci nu mai poti prinde saua de aripa (pentru ca punctul de prindere din fata ar fi fix pe cand cel din spate s-ar misca. e corect ce am zis?

 

daca e asa atunci ai nevoie de suportul ala de fier ca altfel ramai cu saua in aer. uite ce as face eu - as gasi o bucata de tabla suficient de groasa cat sa sustina saua; as decupa tabla aia in forma seii ca sa arate elegant vazuta din spate; as modela un pic tabla aia (as curba-o) sa urmeze curbura aripii; pe urma as mai suda o bucata de tabla de prima, astfel incat ce-a de-a doua tabla sa stea chiar pe cadrul de sub sa; ce-a de-a doua tabla s-ar putea prinde foarte usor de cadru (cred ca doua gauri filetate e suficient si nu cred ca s-ar afecta rezistenta cadrului de la treaba asta) iar acolo unde se imbina cu prima placa i-as pune ceva intaritura ca sa nu se rupa sudura din cauza solicitarilor (de exemplu din platbanda aia se pot taia 2 bucati care ar fi indoite la unghiul necesar si pe urma prinse cu sudura sau suruburi de cele 2 placi).

 

varianta a 2a - fa rost de ornamentele originale si prinde aripa spate asa cum au gandit-o astia din fabrica. pe urma poti sa prinzi saua direct de aripa. daca nu se aseaza bine saua pe aripa poti sa mai faci un ornament in spate, ceva cu care sa maschezi un suport un pic inaltat. eventual pui o gentuta din aia mica de piele cum sunt alea care se pun legate de furca fata sau poti sa bagi stopul chiar sub sa si sa ii faci acolo un suport.

acum varianta asta merge doar daca nu a fost taiat din lateralele aripii si mai e suficient loc pentru ornamentele alea.

 

sper sa iti fie de folos ideile mele. daca nu am reusit sa explic destul de clar ce am vrut sa spun, o sa incerc sa fac niste desene. din pacate, cateva zile nu voi avea net asa ca desenele le voi pune mai tarziu daca e cazul.

Mesaj completat

Ceva poza cu LUPU...post-25613-1300312249_thumb.jpg..dupa ce @Darian a refacut seaua!

 

 

din poza asta din lateral s-ar parea ca varianta 1, cea cu tabla s-ar putea simplifica si mai mult. - adica o bucata de tabla mai grosuta care sa urmeze exact conturul seii pe dedesubt. cum ziceam, aceasta bucata de tabla s-ar putea prinde de cadrul de sub sa. cred ca ar fi destul de solid.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

din ce mi-am dat eu seama din poze, tu ai schimbat sistemul de prindere al aripii spate. la dragstarul standard aripa este prinsa de partea fixa a cadrului si mai are 2 ornamemente cromate pe lateralele aripii ca sa ii confere rezistenta. la tine aripa e prinsa de bascula si atunci nu mai poti prinde saua de aripa (pentru ca punctul de prindere din fata ar fi fix pe cand cel din spate s-ar misca. e corect ce am zis?

 

daca e asa atunci ai nevoie de suportul ala de fier ca altfel ramai cu saua in aer. uite ce as face eu - as gasi o bucata de tabla suficient de groasa cat sa sustina saua; as decupa tabla aia in forma seii ca sa arate elegant vazuta din spate; as modela un pic tabla aia (as curba-o) sa urmeze curbura aripii; pe urma as mai suda o bucata de tabla de prima, astfel incat ce-a de-a doua tabla sa stea chiar pe cadrul de sub sa; ce-a de-a doua tabla s-ar putea prinde foarte usor de cadru (cred ca doua gauri filetate e suficient si nu cred ca s-ar afecta rezistenta cadrului de la treaba asta) iar acolo unde se imbina cu prima placa i-as pune ceva intaritura ca sa nu se rupa sudura din cauza solicitarilor (de exemplu din platbanda aia se pot taia 2 bucati care ar fi indoite la unghiul necesar si pe urma prinse cu sudura sau suruburi de cele 2 placi).

 

varianta a 2a - fa rost de ornamentele originale si prinde aripa spate asa cum au gandit-o astia din fabrica. pe urma poti sa prinzi saua direct de aripa. daca nu se aseaza bine saua pe aripa poti sa mai faci un ornament in spate, ceva cu care sa maschezi un suport un pic inaltat. eventual pui o gentuta din aia mica de piele cum sunt alea care se pun legate de furca fata sau poti sa bagi stopul chiar sub sa si sa ii faci acolo un suport.

acum varianta asta merge doar daca nu a fost taiat din lateralele aripii si mai e suficient loc pentru ornamentele alea.

 

sper sa iti fie de folos ideile mele. daca nu am reusit sa explic destul de clar ce am vrut sa spun, o sa incerc sa fac niste desene. din pacate, cateva zile nu voi avea net asa ca desenele le voi pune mai tarziu daca e cazul.

Mesaj completat

 

 

 

din poza asta din lateral s-ar parea ca varianta 1, cea cu tabla s-ar putea simplifica si mai mult. - adica o bucata de tabla mai grosuta care sa urmeze exact conturul seii pe dedesubt. cum ziceam, aceasta bucata de tabla s-ar putea prinde de cadrul de sub sa. cred ca ar fi destul de solid.

E exect cum zici tu, aripa e prinsa de basculta si daca prind seaua de aripa rup tot pe acolo la prima plimbare :laugh: ! In plus nu prea pot sa pun ceva dedesup de sea pentru ca imi e frica ca loveste aripa. Deja a lovit inainte de a vopsi motorul si atunci ca sa nu mai loveasca am ridicat la maxim suspensia pe spate si ieri am facut o plimbare sa vad daca eventual loveste si se pare ca nu inca. Am luat si o gentuta ca sa ascund bara trebuie sa o montez si sa vad rezultatul, si daca nu merge nici asta am sa fac ceva ca sa dispara bara ca e chiar urata!

Multumesc de sfaturi si sunt un bun punct de vedere!

:laugh:

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hehehe,ai nevoie de mai mult decat pasiune si munca, la ce utilaje foloseste omul....

utilajele mari si foarte scumpe precum matrita pentru juguri si aparatul de taiat cu apa (pentru janta) nu sunt ale lui, plateste sa le foloseasca dar intradevar are un atelier cu scule profi (strung, aparat de sudura etc). Abia astept sa vad forma finala a lucrarii mai ales ca vorbim de modificarea substantiala a jantei pe spate la o motocicleta cu cardan.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

De cateva luni m-am alaturat si eu fericitilor posesori de Yamaha DragStar ( de prin toamna lui 2010).

Am un DragStar XVS 650 Classic din 2000.

 

Am atasat si o poza de anul asta de prin ianuarie insa din pacate m-am grabit asa de tare sa ies incat nu am mai avut grija sa curat si eu dupa iarna care inca nu trecuse.

Sper sa ne intalnim si noi intr-un cadru organizat la o drumetie si nu numai.

 

Toate cele bune,

 

Ciprian

post-48117-1301177015_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna @cip789 sa fiti sanatosi impreuna si sa faceti cat mai multi km impreuna fara evenimente!

Ne gasesti si pe www.star.forumers.ro

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...