abru Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 Ahoi! Ce am mai mesterit azi: 14010034.jpg14010035.jpg 14010038.jpg14010039.jpg Am mai dat jos roata din spate acum 1 an jumate ca sa schimb anvelopa si a venit usor jos, de data asta m-am chinuit vreo 30 de minute ca sa-l dau jos. Imi venea sa tampesc, pana la urma dupa ce am desfacut prinderea cardanului de bascula am reusit sa dau jos roata si chiar foarte usor. Tot am stat si m-am gandit ce dracu o impediacat sa iasa axul afara din butuc si dupa ce am consultat problema am vazut ca era un pic de rugina adunata acolo. Cu privire la uleiul care mi-a curs prin supapa de aerisire n-am ce sa-i fac pe acolo, se poate vedea in ultima poza ca nu e acces acolo, cand am sa-l umplu cu ulei am sa am grija sa pun ulei la fix si dupa aia sa verific daca apar scurgeri ulterioare. Oricum cu ocazia asta am curatat janta spate si interiorul cardanului pentru ca erau ceva depuneri dubioase acolo. Cand vine vorba de gazele de evacuare, e greu de facut treaba acolo daca nu ai sculele aferente ca sa vezi ce castigi (la putere) si dupa la sunet. Tulai, tulai...eu credeam ca mie imi place sa dezmembrez lucruri. Trebuie sa ii arat la nevasta sa vada ce cuminte sunt de fapt. P.S. Daca ai trai intr-o zona cu clima blanda si nu ai avea sezon de pauza ce ai face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 Dyna 2013 nu poate fi rejetat deoarece este pe injectie.Se face,in caz de tuning,doar recalibrare ECM,gen PowerCommander,Screaming Eagle,Cobra EFI,etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 (editat) Dyna 2013 nu poate fi rejetat deoarece este pe injectie.Se face,in caz de tuning,doar recalibrare ECM,gen PowerCommander,Screaming Eagle,Cobra EFI,etc Nu te contrazic, da e pe injectie numa m-am lasat dus de val . Am vrut sa zic ca omul a facut cumparaturi extra si a trebuit configurat si a arucat cu ceva bani.....dar e bine ca-i place si fie putin mai altfel, singura buba e ca mai bine plateste decat sa se bage el in ea. Acuma fiecare ne stiim ce si cat ne permitem sa investim sau sa ne bagam in ele. Tulai, tulai...eu credeam ca mie imi place sa dezmembrez lucruri. Trebuie sa ii arat la nevasta sa vada ce cuminte sunt de fapt. P.S. Daca ai trai intr-o zona cu clima blanda si nu ai avea sezon de pauza ce ai face? Apoi de dezmembrat nu e mare branza, de pus la loc e mai mare buba. Dar no, cum zicea un prieten Lego pentru copiii mari Nu mi-ar place sa traiesc intr-o zona in care e tot cald, gen Florida, California, Sicilia, Spania. Mie imi place sa fie si iarna si vara ca sa ma bucur de fiecare in parte, iarna nu merg pe 2 roti dar merg cu placa de snowboard, anul asta a fost mai dezamagitor din punctul asta de vedere. Editat Ianuarie 12, 2014 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Ianuarie 12, 2014 Share Postat Ianuarie 12, 2014 Salut, ma gandeam sa imi iau acest model de cruiser, reprezentand o alternatica pentru Shadow 600/750.Am auzit de la anumite persoane ca nu este un model tocmai fiabil (in comparatie) si apar anumite probleme la motor intre timp.Pentru a obtine o parere avizata, vreau sa ma adresez posesorilor de dragstar650(de preferat ce l-au tinut mai mult de 3-4 ani), cu intrebarea daca au avut probleme in acest timp.Va multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Nimc mai gresit....Motoare bomb-proof si ADN Virago.Dar eu zic sa mergi pe 1100 ca e mai cu cojones... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 (editat) Salut, ma gandeam sa imi iau acest model de cruiser, reprezentand o alternatica pentru Shadow 600/750. Am auzit de la anumite persoane ca nu este un model tocmai fiabil (in comparatie) si apar anumite probleme la motor intre timp. Pentru a obtine o parere avizata, vreau sa ma adresez posesorilor de dragstar650(de preferat ce l-au tinut mai mult de 3-4 ani), cu intrebarea daca au avut probleme in acest timp. Va multumesc ! Ahoi! Eu am de 1100cc si am prieteni care au de 400cc si de 650cc, al meu l-am luat cu probleme si le-am remediat in timp (fostului propietar chiar nu i-a pasat de el) si crede-ma ca a fost in stare jalnica cand l-am luat si tot mergea. Singura buba la dragstar e starter clutch-ul - ambreajul de pornire (care mi-am murit mie anul trecut) si e destul de scump. Dar am luat un kit care e mai bun ca cel original si remediaza problema lui. La prietenii mei care au de 650cc si 400cc nu au aparut astfel de bube si unu din el are aproape 100.000km si merge si acuma fara probleme. Al meu a trecut de 60.000km. Editat Ianuarie 13, 2014 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Lordule,ai reglat vreodata TPS-ul?Daca da,cu se simte? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 13, 2014 Share Postat Ianuarie 13, 2014 Lordule,ai reglat vreodata TPS-ul?Daca da,cu se simte? Ahoi! Nu n-am reglat pentru ca nici nu stiu ce e TPS , unde asta? pe la carburator? Daca da sa stii ca inca n-am umblat la carburatorul meu, acuma vreau sa il desfac si sa il curat si sinconizez, desigur cu ajutor de la cineva care a mai avut de a face cu carburatoare. Mai baieti, poate stiu eu gresit dar nu era un Dragstar de 650 care avea ceva probleme in treapta a 2 ? Un pinion care se tocea prematur sau ceva asemanator. Stiu sigur ca era un topic pe aici. Parca era un an cu probleme. In rest sunt super motorete. Ahoi! Eu nu imi aduc aminte de respectiva postare sau respectivul topic, daca eventual il gasesti chiar te rog sa-l postezi. Eu personal n-am avut o astfel de problema si nici nu stiu pe altii care ar fii avut. Un video pentru cei care vor sa-si schimbe placutele de frana, pe spate le-am verificat la mine si sunt complet duse, urmeaza si cele din fata sa le verific. Spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Racirea pe aer e posibil sa clacheze prin Bucuresti intr-o eventuala aglomeratie ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 Racirea pe aer e posibil sa clacheze prin Bucuresti intr-o eventuala aglomeratie ? Evident,ca o expunere prelungita nu face bine,dar probleme cauzate de caldura nu prea sunt.Eventual schimbi uleiul la intervale mai scurte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 14, 2014 Share Postat Ianuarie 14, 2014 (editat) Racirea pe aer e posibil sa clacheze prin Bucuresti intr-o eventuala aglomeratie ? Se uzeaza mai repede uleiul, sa stii ca japonezul a calculat-o ca sa reziste si in conditii urbane! E m-am dat cu a mea pe cand ningea afara si era destul de frig si asa tare se racea ca nu mergea bine. Editat Ianuarie 14, 2014 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Ahoi! @Goodkat, ma faci sa ma simt batran cand imi zici nea' ) desi sunt numai de 31 de ani. Eu cunosc mai multi propietari de dragstaruri de 1100,650 si 400 chiar 2 din gasca mea au de 400cc si 650cc si eu 1100cc si nici unu nu a intampinat probleme de genu'. Se poate ca o folosire necorespunzatoare a acelei motociclete a dus la aparitia problemei respective. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 De exemplu XV 1900 are probleme la a 3-a pana in 2006.Recunoscuta si de fabricant.Cazul prezentat de tine e foarte rar.Fie a fost o transa de pinioane nasoale,fie cineva a brutalizat cutia.Prefer sa schimb un pinion decat sa arunc motorul,cum se imtampla la Marauder-e.Oricum,e prima data cand aud de asa ceva.Poate cazuri izolate la primele modele de Dragstar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Acelasi!Dar cu cantitatea de ulei nu ai nimert-o.A mea e gata pt.aerografiere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Phoenix78 Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 Salutare stimabililor si Un An Nou mai Bun. Cu trebaluiri extra la motoare si fara incidente nefericite. Sanatate si, petreceri faine, bineinteles @transilvania72 frumusica piesa. Tre' sa ma apuc si eu de ceva modificari la a mea. Ghidonul e obligatoriu de schimbat, apoi aerografiere si sei. Spor la toate si sanatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 (editat) Un amic a paradit motorul unui Marauder si cand l-am desfacut erau praf cuzineti,axele cu came,bolturile bielelor,etc.Era clar lipsa de ungere si ala mai incepator nu a fost atent la zgomote,batai nou aparute si i-a dat sa mearga.Ei,ce suspectez eu este o roata dintata care face parte din angrenajul pompei de ulei si care culmea.....!Este din plastic!!!!Si care,evident ca era si ea bulita de tot.Poate ca la Intruder or mai fi schimbat una alta.Inca nu am autopsiat unul din asta ca sunt surprinzator de rezistente! Pe forumuri am citit ca mai sanatos e sa bagi,in Marauder 2,3-2,4 L. Editat Ianuarie 15, 2014 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 15, 2014 Share Postat Ianuarie 15, 2014 (editat) Acelasi!Dar cu cantitatea de ulei nu ai nimert-o.A mea e gata pt.aerografiere... Ahoi! Ce fain avansezi, nu pierzi timp. Bravo tie!!! Eu avansez greu buget si serviciul. Deabia astept sa vad rezultatul final! Editat Ianuarie 15, 2014 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
abru Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Acelasi!Dar cu cantitatea de ulei nu ai nimert-o.A mea e gata pt.aerografiere... Foarte bine arata. De curiozitate, ai de gand sa pui ceva coburi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Aici te inseli matale. V-Stromul, SV-ul, Cagiva Raptor au pinionul tot din plastic. Se rupe doar daca prinde ceva intre el si celalalt pinion, precum o bucata de metal plecata la plimbare. Eu tot cred ca arborele la Marauder e amplasat prea sus si uleiul prea putin. La intruder intra 2.8 L....sau sa fie o greseala de a inginerilor si toata lumea baga cat scrie in carte dar cartea zice gresit? Ar fi prea de tot. Matale mai pune poze cu motoreta ca tare faina e. Asa este....Dar sunt plastice si plastice.Cat despre ulei,probabil de aia se recomanda mai mult decat in carte.Oricum nu imi bat capul ca nu am asa ceva.Desi am citit despre Maraudere cu km.seriosi si zero fatalitati.Cine stie? Foarte bine arata. De curiozitate, ai de gand sa pui ceva coburi? Coburi nu,in schimb am lasat loc pt.sissy rabatabil si demontabil pt.cort,sac,etc.Vezi poze anterioare. Ahoi! Ce fain avansezi, nu pierzi timp. Bravo tie!!! Eu avansez greu buget si serviciul. Deabia astept sa vad rezultatul final! Nici mie nu mi-e moale,dar vreau sa o termin pana la jumatatea lunii feb.Mai pun niste foto la final.Mai trebuie oglinzi,turometru,lumini spate,aerografie si gata.Tot ce e alb trimit in Germania.Vezi adriandedea.com.Desi este un site parasit,poti vedea cum lucra tipul.Sau tatuaje facute de el pe FB sub numele de ALLGREYS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Ahoi! @transilvania72 o intrebare, ce fel de turometru iti comanzi sau ai? Eu mi-am luat unu sh si mi-am luat teapa de 50€ si nu functioneaza....desi ca aspect e fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Iau de la Louis si costa 99 euro.Acolo scrie ca merge la orice motor cu aprindere electronica,adica CDI.Sper sa nu ma fentez.Tu de unde l- ai luat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 L-am luat de la cineva de aici de pe forum si dupa vreo 4 luni m-am gandit sa-l montez si tot l-am legat si nu se misca si nu facea nimic. Am intrebat in stanga in dreapta si nimeni nu m-a lamurit, dupa care l-am dus la un electricean si l-a testat mi-a zis ca e dus. Pune o poza sa vad daca e la fel! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
M.I.B. Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 ...A mea e gata pt.aerografiere... Tare, bravo, imi place. (Y) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 (editat) L-am luat de la cineva de aici de pe forum si dupa vreo 4 luni m-am gandit sa-l montez si tot l-am legat si nu se misca si nu facea nimic. Am intrebat in stanga in dreapta si nimeni nu m-a lamurit, dupa care l-am dus la un electricean si l-a testat mi-a zis ca e dus. Pune o poza sa vad daca e la fel! Rectific la asta """"Acolo scrie ca merge la orice motor cu aprindere electronica,adica CDI""".M-am grabit si am vorbit aiurea!DS 1100 are aprindere digitala TCI(dual fire ignition & digital)).Deci trebuie un turometru adecvat sistemului.Daca tu ai luat turometru pentru CDI(care nu se mai prea foloseste)atunci nu era bun pentru DS.Mai exact nu functioneaza la aprinderi CDI.Am gasit la Louis,modelul bun pt.DS 1100 la 90 euro si merge pana la 12 mii ture.Dar am mai gasit si la Polo la 50 euro si doar la 8 mii turatii.Partea proasta este ca Polo percepe taxe expediere mai mari ca si la Louis.Dar cred ca il voi lua.Oricum DS nu tureaza pana la 12 mii rpm. Editat Ianuarie 16, 2014 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 16, 2014 Share Postat Ianuarie 16, 2014 Rectific la asta """"Acolo scrie ca merge la orice motor cu aprindere electronica,adica CDI""".M-am grabit si am vorbit aiurea!DS 1100 are aprindere digitala TCI(dual fire ignition & digital)).Deci trebuie un turometru adecvat sistemului.Daca tu ai luat turometru pentru CDI(care nu se mai prea foloseste)atunci nu era bun pentru DS.Mai exact nu functioneaza la aprinderi CDI.Am gasit la Louis,modelul bun pt.DS 1100 la 90 euro si merge pana la 12 mii ture.Dar am mai gasit si la Polo la 50 euro si doar la 8 mii turatii.Partea proasta este ca Polo percepe taxe expediere mai mari ca si la Louis.Dar cred ca il voi lua.Oricum DS nu tureaza pana la 12 mii rpm. Puff, interesant ce zici tu aici si uite asa invat si eu inca cate ceva ce n-am stiut. Chiar te rog sa-mi dai de stire cand il vei monta, se leaga la amble bobine de inductie sau la una, eu pe cel defect pe care il am doar la una am incercat, dar in momentul asta oricum e irelevant. Am sa-ti fac poza sa vezi ce turometru am eu (defect) Oricum a noastre mai mult de 8000RPM sigur nu urca. M-am uitat pe fuga la POLO dar nu am gasit nimic tre sa ma uit cu mai mare atentie. Multumesc de lamuriri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.