IceLord Postat Ianuarie 17, 2014 Share Postat Ianuarie 17, 2014 (editat) La turometre e pe RPM (rotatii pe minut) la speedometru e problema (Imperial e MPH si Metric e KPH) deci la turometru nu-i bai. Editat Ianuarie 18, 2014 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
share_khan Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 La turometre e pe RPM (rotatii pe minut) la speedometru e problema (Imperial e MPH si Metric e KPH) deci la turometru nu-o bai. Nu mă refer la speedometer ci chiar la turometre, cele Harley nu indica corect rpm. Așa ca la achiziționare iți trebuie sa fie neaparat metric. Cele Harley sunt pt motoare americane. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Nu mă refer la speedometer ci chiar la turometre, cele Harley nu indica corect rpm. Așa ca la achiziționare iți trebuie sa fie neaparat metric. Cele Harley sunt pt motoare americane. dah?si care ar fi diferenta? ps:cele harley sint pt harley Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 E vorba de faptul ca Harley e single fire.Adica intrarea e pe negativ. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sorin 666 Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Acelasi!Dar cu cantitatea de ulei nu ai nimert-o.A mea e gata pt.aerografiere... Oh, super! Succes si poze la final! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 18, 2014 Share Postat Ianuarie 18, 2014 Merci,Sorine!Daca ai nevoie de ceva tips and tricks la V Strom,vorbim pe PM. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 Asta era turometru cu pricina - Recomandarea mea e ca ceeace cumparati SH sa incercati de indata, se poate ca mie mi-a fost trimis deja stricat !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 M-am hotarat si eu in sfarsit sa-mi iau dragstar. La ce ar trebui sa ma uit cand imi cumpar unul ? Exista vreo problema des intalnita ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 22, 2014 Share Postat Ianuarie 22, 2014 (editat) Daca a fost intretinut cat de cat....nu prea ai probleme! Si azi,ca tot am avut putin timp liber,am relocat rezervorul lichidului de frana.Costul s-a ridicat la 50 ron.si 1,5 ore(cu pauze de tigara,o berica,etc).Acum arata mai aerisit in partea din fata.Urmeaza relocarea intrerupatorului electric frana spate,taiati suportii si gata...deocamdata! Editat Ianuarie 22, 2014 de transilvania72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 Am mai pus de cateva ori aceasta intrebare dar nu am fost pe deplin lamurit.Voi folosi dragstarul pe langa plimbari afara si in oras (Bucuresti). As vrea sa stiu cum se descurca un posesor de dragstar 650 bucurestean in trafic ? Ai vreo sansa sa ajungi mai repede la destinatie sau e acelas lucru ca si cum ai merge cu masina ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 Depinde cat tupeu ai sa te strecori printre masini.Pentru asta recomand o naked de max.600cc.Desi se poate si cu DS 650.Dar avand in vedere traficul din Bucale,vara,recomand racire lichid si un mic tuning in sensul unui ventilator suplimentar sau intrerupator manual la ventilatorul deja existent pe motor.Adica sa-l pornesti tu,inainte de a urca temperatura prea mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stefoctav Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 Eu am DS 650 si nu ai de ce sa nu treci printre masini. EX : din Rahova (Cora) pana la Dragonul Rosu fac maxim 40 minute indiferent de trafic. Mobra e super misto, nu prea ai ce de ce sa-ti faci griji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vasi71 Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 Eu fac 85% din Km in Bucuresti.De ajuns, ajung mai repede decat cu masina,si cum s-a mai spus,depinde cat tupeu ai.La inceput stateam cuminte,ca si cum eream cu masina,dar cu timpul am inceput sa ma strecor printre masini.Unii soferi chiar iti fac loc,iar altii se baga un pic intre benzi sa nu poti trece (nr bulgaria in special ,si "gipanele").Per ansamblu sunt multumit cum ma strecor prin Bucuresti...a, sa nu uit, se cam incinge cand sunt calduri mari afara (38+) si dogoreste la picioare,dar cu toate astea stept cu nerabdare sezonul pt a lasa conserva acasa. Am mai pus de cateva ori aceasta intrebare dar nu am fost pe deplin lamurit.Voi folosi dragstarul pe langa plimbari afara si in oras (Bucuresti). As vrea sa stiu cum se descurca un posesor de dragstar 650 bucurestean in trafic ? Ai vreo sansa sa ajungi mai repede la destinatie sau e acelas lucru ca si cum ai merge cu masina ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nirvana Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 (editat) Salutare, Caut ceva tobe zgomotoase pt un Dragstar Clasic xvs 650.... de preferat sh ... Editat Ianuarie 23, 2014 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 Da gauri in ele, in capat. Iti trebuie un burghiu de calitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bogmad Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 Postez pentru un prieten mai ocupat. SE VINDE DRAG STAR 650 full customizat, an 2001, km. 35.000, tinuta in garaj, pret 3150 EURO. Se poate vedea in Bucuresti. http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=550541&selpic=1&zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 (editat) M-am hotarat si eu in sfarsit sa-mi iau dragstar. La ce ar trebui sa ma uit cand imi cumpar unul ? Exista vreo problema des intalnita ? Ahoi! Succes in a-ti alege ceeace iti e pe plac. La mai multe ai putea sa te uiti: - partea electrica, sa masori voltajele (daca vrei detalii iti ofer); - partea mecanica, sa pornesti motorul cand e la rece si sa-l la-si sa se incalzeasca bine si sa mergi macar 5-10 km cu el si dupa aia sa te uiti la el la scurgeri pe la motor, cardan sau furca. - dragstarul are ceva probleme cu starter clutch (ambreaj de pronire) care scoate un sunet metalic mult prea puternic (chiar excesiv) ca asa ceva Succes! Daca a fost intretinut cat de cat....nu prea ai probleme! Si azi,ca tot am avut putin timp liber,am relocat rezervorul lichidului de frana.Costul s-a ridicat la 50 ron.si 1,5 ore(cu pauze de tigara,o berica,etc).Acum arata mai aerisit in partea din fata.Urmeaza relocarea intrerupatorului electric frana spate,taiati suportii si gata...deocamdata! Ahoi! Interesant unde la-si pozitionat, intra bine sub capacul de la trusa de chei? Am mai pus de cateva ori aceasta intrebare dar nu am fost pe deplin lamurit. Voi folosi dragstarul pe langa plimbari afara si in oras (Bucuresti). As vrea sa stiu cum se descurca un posesor de dragstar 650 bucurestean in trafic ? Ai vreo sansa sa ajungi mai repede la destinatie sau e acelas lucru ca si cum ai merge cu masina ? Am fost si eu cu dragstarul de 1100 prin orase mai mari de multe ori, eu personal nu a-si suporta sa fac plimbari la munca cu el zilnice. Vara chiar se incalzeste bine sub tine, eu personal umblu des pe la Cluj sau Brasov cu el si efectiv il simt cum fierbe sub mine dar daca schimbi uleiul mai devreme decat in mod normal e intre 5000-6000km, undeva pe la 4000-4500 cred-ca nu ar trebui sa apara probleme. Eu personal in orase mai mari ti a-si recomanda o biclicleta cursiera sau un motor mic. Editat Ianuarie 23, 2014 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 Ahoi! Interesant unde la-si pozitionat, intra bine sub capacul de la trusa de chei? Spatiu berechet....Mai incap niste scule extra,pentru drum lung! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 Merci frumos IceLord.Am pus ochii pe acesta. Dar inca nu am sunat, astept sa termin cu sesiunea de examene si apoi imi caut un dragstar, acesta fiind primul pe lista.Ma cam tem de racirea pe aer in oras. Nu prea planuiesc sa merg cu el prin aglomeratii bara la bara, dar inevitabil o sa mai fiu prins.Nu prea are rost sa-mi iau si motocicleta mica si dragstar, pentru ca nu o sa fac multi kilometrii si nu s-ar justifica costurile necesare intretinerii a doua motociclete. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 23, 2014 Share Postat Ianuarie 23, 2014 (editat) Spatiu berechet....Mai incap niste scule extra,pentru drum lung! No atunci e bine, eu vreau sa fac o smecherie si sa pun si eu ceva acolo, o sa revin cu detalii cand ajung acolo! Apropo, tu ai trusa de scule care intra acolo? Merci frumos IceLord. Am pus ochii pe acesta. Dar inca nu am sunat, astept sa termin cu sesiunea de examene si apoi imi caut un dragstar, acesta fiind primul pe lista. Ma cam tem de racirea pe aer in oras. Nu prea planuiesc sa merg cu el prin aglomeratii bara la bara, dar inevitabil o sa mai fiu prins. Nu prea are rost sa-mi iau si motocicleta mica si dragstar, pentru ca nu o sa fac multi kilometrii si nu s-ar justifica costurile necesare intretinerii a doua motociclete. Uite si video cand mi s-a dus si mie starter clutch-ul Arta fain, dar numai timpul va spune daca ai luat un motor fain, oricum e o motocicleta fiabila si daca o respecti te va respecta si ea. Eu chiar daca am avut probleme cu ea sa stii ca sunt multumit. A mea cand am luat-o avea 46.000 pe bord, acuma are undeva la 61.000 km dar am schimbat bordul si reali sunt undeva la 63.000 km. Editat Ianuarie 23, 2014 de IceLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 Si cam cat costa inlocuirea starter clutch-ului ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 La kilometri aia merita luata.DS greu se strica.Ulei de calitate 20w60 si schimbat de 2x pe an.In rest nu te doare capul. Si cu starter clutch e alta poveste.90 la suta din cazuri e ca nimeni nu regleaza TPS,iar cand acesta e dereglat da kick back zgomotos si produce uzuri.Voi pune documentatie deseara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 Si cam cat costa inlocuirea starter clutch-ului ? Depinde de calitatea lui uite http://www.ebay.com/sch/i.html?_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.Xyamaha+vstar+starter+clutch&_nkw=yamaha+vstar+starter+clutch&_sacat=0&_from=R40 sa mai pui taxele de transport si vama si TVA...etc La kilometri aia merita luata.DS greu se strica.Ulei de calitate 20w60 si schimbat de 2x pe an.In rest nu te doare capul. Si cu starter clutch e alta poveste.90 la suta din cazuri e ca nimeni nu regleaza TPS,iar cand acesta e dereglat da kick back zgomotos si produce uzuri.Voi pune documentatie deseara. Ahoi! Chiar astept cu curiozitate sa ma lamuresti cu TPS ca sunt pe langa ! @cr1s71 Starter clutch se duce de obicei dupa mai multe porniri si nu tine cont de nr.de km totul e de cate ori pornesti motorul, ca asa se uzeaza. Una e cand ai 60.000km si ai 10.000 de porniri si alta e cand ai 20.000km si ai 15.000 de porniri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MOTORIOUS Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 Pentru cei care vor tubeless...Vezi OUTEX tubeless kit.Mor de nu imi iau si eu.In caz de pana,bagi sfoara din latex,o umfli si mergi mai departe... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
share_khan Postat Ianuarie 24, 2014 Share Postat Ianuarie 24, 2014 Starter clutch-ul din cate stiu eu, este o problema intalnita la 1100,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.