mike_mp Postat Ianuarie 24, 2015 Share Postat Ianuarie 24, 2015 (editat) Felicitari pt motor Chiuchi ! ai facut o treaba buna si pt capitolul Cruiser e ce trebuie . Eu consider ca daca vei vrea nevoie vreodata de mai multa putere, tb sa schimbi stilul si sa treci eventual pe un CB 1100 , dar sper (ca si in cazul meu) sa nu avem aceasta problema. Cruiserele astea sunt pt relaxare si placere nu pt adrenalina . uite un site american cu accesorii pt V Star/Drag Star 650 . Sper sa-ti fie de folos : http://www.westendmotorsports.com/yamaha-parts-vstar-c-303_306.html In rest numai de bine ! Editat Ianuarie 24, 2015 de mike_mp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciuchi Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Baieti, imi dati o idee/varianta sau imi recomandati pe cineva care-mi poate pune niste "tinte" asemanatoare celor din pozele atasate, pe seaua conducator + pasager? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Părintele Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 http://accesoriipiele.ro/?product_cat=tinte-capse-tepi vezi aici, sunt foarte ieftine și cu puțin efort eu zic că îți poți face singur. dacă te pasionează așa ceva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Niste tzepi ar fi misto Tintele or fi ieftine, dar operatiunea cred ca e destul de migaloasa. Trebuie rabdare sa masori fiecare tinta din aia la fix ca daca nu se aseaza regulat or sa arate urat. Dificultatea ar fi ca trebuie desfacuta pielea aia de pe sa si pe urma trebuie pusa la fel si sa se potriveasca la fix. Nah, nu zic ca e rocket science, dar depinde fiecare cat timp are la dispozitie pentru asa ceva. Eu il stiu pe userul Darian ca facea sei customizate. Are mana buna si are si scule dedicate. Decat sa faci improvizatii mai bine mergi la unul care se pricepe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciuchi Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Niste tzepi ar fi misto Tintele or fi ieftine, dar operatiunea cred ca e destul de migaloasa. Trebuie rabdare sa masori fiecare tinta din aia la fix ca daca nu se aseaza regulat or sa arate urat. Dificultatea ar fi ca trebuie desfacuta pielea aia de pe sa si pe urma trebuie pusa la fel si sa se potriveasca la fix. Nah, nu zic ca e rocket science, dar depinde fiecare cat timp are la dispozitie pentru asa ceva. Eu il stiu pe userul Darian ca facea sei customizate. Are mana buna si are si scule dedicate. Decat sa faci improvizatii mai bine mergi la unul care se pricepe. I-am dat un MP userului darian, insa nu merge Iata buba: "The following errors were foundThe member darian cannot receive any new messages This personal message has not been sent" Alta modalitate de a lua legatura cu el? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 I-am dat un MP userului darian, insa nu merge Iata buba: "The following errors were foundThe member darian cannot receive any new messages This personal message has not been sent" Alta modalitate de a lua legatura cu el? Pfff, pai si eu ce sa zic la faza asta? Am vazut ca si-a trecut o adresa de mail la profil. Da-i un email si vezi poate asa raspunde. Eu l-am cunoscut doar in treacat - pe la niste plimbari de chopperisti, dar nu sunt prieten cu el si nu ii stiu datele de contact. As putea sa intreb alti prieteni sa vedem cine il cunoaste mai bine si cum putem da de el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
IceLord Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Ahoi! Darian mi-a facut mie seile la virago 535 si la dragstar. A facut treaba buna: Virago Dragstar Pe Facebook e Darian Gheorghe eventual de acolo obtineti si nr.de telefon. Eventual il gasiti si pe aici cu lucrarile lui /index.php?/topic/291524-reparatii-sei/page-81 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciuchi Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 Multam mult baieti, il caut pe facebook si iau legatura cu el. Ceea ce vreau eu e destul de simplu, dar nu ma bag singur ca mi-e c-o fac varza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Ianuarie 26, 2015 Share Postat Ianuarie 26, 2015 (editat) Acum am vazut si eu ... pai Darian are la semnatura ditamai bannerul cu 2 numere de telefon. Cel mai simplu e sa-i dai un telefon si te lamuresti pe loc » Post actualizat in 27 Jan 2015 08:53Star Calendar 2015 Editat Ianuarie 26, 2015 de DStar Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciuchi Postat Ianuarie 27, 2015 Share Postat Ianuarie 27, 2015 Acum am vazut si eu ... pai Darian are la semnatura ditamai bannerul cu 2 numere de telefon. Cel mai simplu e sa-i dai un telefon si te lamuresti pe loc » Post actualizat in 27 Jan 2015 08:53 Star Calendar 2015 Am reusit sa vorbesc inca de aseara cu el pe facebook. Cu primul drum care-l am la bucuresti iau si seile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Ianuarie 29, 2015 Share Postat Ianuarie 29, 2015 Are cineva schema electrica pt dragstar? O stiu pe aia din cartea de service, da' mi-ar fi buna una color daca o aveti digitala. Stiu ca exista schema color in manualul Clymer, daca nu gasesc altfel o sa-l cumpar p-ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike_mp Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 Astazi am trecut pe la un showroom moto si concluzia a fost ca Dragstarul 650 chiar este o motocicleta frumoasa Incercam sa fiu obiectiv , dar raportandu-ma la ce am , chiar majoritatea cruiserelor (in afara de puterea mai mare si frane mai bune poate ) nu-mi spuneau nimic. Am constatat totodata ca pozitia pe Drag Star si suspensia sunt un vis fata de concurenta ...(amercicana) . De-abia astept sa pornesc motorul si sa ma bucur de o plimbare .... poate nu mai avem foarte mult de asteptat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciuchi Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 M-am apucat usor usor sa curat una alta si zilele trecute am demontat si luat acasa parbrizul. Avea ceva rugina pe partea de metal din fata si am zis sa-l demontez si curat piesa cu piesa etc, Buba e ca am cam matuit geamul de la atata frecat cu burete si tifon Am primit niste sfaturi ca daca-l duc la un polish auto iese fara probleme si foarte ok, numa' sa stie "meseriasu" sa-l faca. Adica sa dea putin, sa-l lase sa se raceasca, iar mai da iar il lasa cateva minute... Este un plastic destul de gros, are 6mm grosime. Alte variante de la voi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Februarie 1, 2015 Share Postat Februarie 1, 2015 (editat) Alte idei nu ar fi, decat daca iei altul sau vrei sa-l faci tu. Dupa cate stiu trebuie sa nu apesi prea tare pe scula de polishat si sa nu insisti pe un singur loc, ca se incalzeste si se topeste plasticul. Incet si cu grija se face. In schimb sa ai grija cand o prinzi la loc. Sa nu strangi suruburile prea tare ca iti crapa parbrizul. Cel mai bine ar fi o cheie dinamometrica si sa afli cat e valoarea de strangere ... e mult mai putin decat ai crede. Succese. M-am apucat usor usor sa curat una alta si zilele trecute am demontat si luat acasa parbrizul. Avea ceva rugina pe partea de metal din fata si am zis sa-l demontez si curat piesa cu piesa etc, Buba e ca am cam matuit geamul de la atata frecat cu burete si tifon Am primit niste sfaturi ca daca-l duc la un polish auto iese fara probleme si foarte ok, numa' sa stie "meseriasu" sa-l faca. Adica sa dea putin, sa-l lase sa se raceasca, iar mai da iar il lasa cateva minute... Este un plastic destul de gros, are 6mm grosime. Alte variante de la voi? Editat Februarie 1, 2015 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike_mp Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 (editat) Are cineva schema electrica pt dragstar? O stiu pe aia din cartea de service, da' mi-ar fi buna una color daca o aveti digitala. Stiu ca exista schema color in manualul Clymer, daca nu gasesc altfel o sa-l cumpar p-ala. Sper sa fie lizibila. daca nu e ok, da-mi un o adresa de mail si iti trimit schema la o rezolutie mai buna . se pierde aici putin din calitate Editat Februarie 2, 2015 de mike_mp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ciuchi Postat Februarie 2, 2015 Share Postat Februarie 2, 2015 Are cineva de vanzare un "rack portbagaj" pentru Dragstar 650 Classic ca cel din imaginea atasata? Daca are cineva va rog PM sau mesaj/apel la 0727.184.678 Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike_mp Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 (editat) eu am luat asa ceva de pe forum , asa ca poate mai gasesti la cineva . este o piesa frumoasa pt motor » Post actualizat in 03 Feb 2015 15:03astazi mi-am pornit si eu jucaria dupa 3 luni de hibernare : Editat Februarie 3, 2015 de mike_mp Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Februarie 3, 2015 Share Postat Februarie 3, 2015 Multumesc mult pt schema. E foarte misto. Intre timp am luat si manualul Clymer, ca n-am avut rabdare. Fain motorul tau, o sa fie o placere sa iesi cu el. Sper sa fie lizibila. daca nu e ok, da-mi un o adresa de mail si iti trimit schema la o rezolutie mai buna . se pierde aici putin din calitate Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
share_khan Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Ce anvelope cu talon alb imi recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Exact. Metzeler ME880. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
share_khan Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 (editat) Am inteles ca Metzeler nu s-ar comporta bine pe ploaie... voi ce ziceti? Ambele sunt cu talon alb si ME888 si ME880. Editat Februarie 4, 2015 de share_khan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Daca sunt in buna stare se comporta bine pe ploaie, atat cat se poate cere de la un cauciuc in conditii de ploaie. Eu am Metzeler Marathon ME880 si am fost supermultumit. Tot Metzeler o sa iau si de aici inainte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SrgX Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 (editat) Eu am avut Pirelli Route pe xvs650. Nu am avut probleme nici pe ploaie (mers cu viteza) nici pe gheata (mers cu grija). (Nu aveau talon alb) Editat Februarie 4, 2015 de SrgX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Tocmai am vazut aseara un film despre motociclete customizate. Iron Horse Motorcycles pun pe toate motoarele lor cauciucuri Metzeler. BMW pun tot Metzeler pe motociclete, dar acolo poti sa spui ca e vorba si de alte interese ca sunt firme nemtesti amandoua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mike_mp Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Am si eu o nelamurire : pt Dragstar 650 unde avem spite , cauciucurile sunt cu camere ( Tube Tires) . Merg insa si cele Metzeler Tube Less (TL) dar puse cu camera ? Intreb asta pt ca am vazut si la producator pe site ca pt Drag star 650 dau ca varianta pe cele TL -ME 880 Marathon . Exista asadar si Metzeler TT dar si TL . Ma gandesc asadar ca merg puse si cele TL daca le pui camera , nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.