Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ai sudat in ideea de a topi materialul nu ? As incerca si eu traba asta :P

 

Da, ii dai intensitatea la maxim si topesti tabla. Pe interior o sa ramana o teava de evacuare pe aia o topesti folosind electrozi lungi sa poti topi cat mai mult din ea. Nu topesti totul o data ca este posibil de la caldura sa atingi si nichelul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, ii dai intensitatea la maxim si topesti tabla. Pe interior o sa ramana o teava de evacuare pe aia o topesti folosind electrozi lungi sa poti topi cat mai mult din ea. Nu topesti totul o data ca este posibil de la caldura sa atingi si nichelul.

 

 

Aha........"ai aderstend" de cum da soarele ma apuc de topit ;)

 

Merci :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrea cineva dau eu tobe de dragstar zgomotoase in schimbul tobelor originale..si daca veniti in constanta vi le si montez..si dau si o cafea si o bere si am si o visinata buna...:laugh:

 

 

Pune si poze cu ele, ca m-ai facut curios. Recunosc ca eu mi-am gasit "idealele", dar poate altii...cine ste... ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragstar 1100 Classic de vanzare: 2002, model SUA, sei Corbin Tour DeLuxe, sissybar Corbin, portbagaj Yamaha Star, coburi piele XtraLarge + suporti cromati, engine-guard Cobra Freeway-bar, talpici pt rider & pasager, mansoane Yamaha Tour deLuxe, cauciucuri cu white-wall bune, tobe, trusa de scule.

Revizia este abia facuta in septembrie 2010, TOTUL ESTE NOU: placute de frana fata/spate, ulei motor + filtru ulei K&N, filtru de aer K&N (3,5mil. lei), bujii, ulei cardan.

Pret: 4.600 Euro. Tel: 0724.680.515

 

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
Dragstar 1100 Classic de vanzare: 2002, model SUA, sei Corbin Tour DeLuxe, sissybar Corbin, portbagaj Yamaha Star, coburi piele XtraLarge + suporti cromati, engine-guard Cobra Freeway-bar, talpici pt rider & pasager, mansoane Yamaha Tour deLuxe, cauciucuri cu white-wall bune, tobe, trusa de scule.

Revizia este abia facuta in septembrie 2010, TOTUL ESTE NOU: placute de frana fata/spate, ulei motor + filtru ulei K&N, filtru de aer K&N (3,5mil. lei), bujii, ulei cardan.

Pret: 4.600 Euro. Tel: 0724.680.515

 

 

 

 

Mai este de actualitate ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

UP

Hai nene...nica nica????

Hai oameni buni...FAC REDUCERI....

De vanzare...pentru XVS 1100

 

1. Rezervor original- 100 euro

2. Aripa spate Originala cu instalatie electrica, lampa STOP - 50 euro

3. Tobe Originale+ finale goale- 120 euro

4. Comenzile originale complete-60 euro

5. Sa artizanala doua locuri - 80 euro

6. Placile de sustinere comenzi avansate cu tijele necesare- 50 euro

 

Pentru Dragstar 650

1. Tobe usor zgariate....

 

eu am facut alti suporti pt comenzile avansate si mi-au ramas suportii....

Pt foto aici...

 

/index.php?...t&p=2195698

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi poseorilor de dragstar!

Am reusit sa pun si eu mana pe un xvs 1100 din 1999 si m-ar interesa un manual!

Apropo ce ulei folositi Motul, Castrol...etc eu m-am gandit la 10w40 sau la 20w40 (mai mult m-am gandit la 10w40 - ca de obicei e mai racoare la mine) si unde gasesci uleuri si filtre de ulei la preturi decente?

Filtru de aer unde gasesc si la ce preturi (de obicei am folosit Champion la virago si am fost multumit)?

Iar ceva ce ma surprinde e ca e cam galagios cand opresc motorul se aude un CRANK mare, ce stiti despre asta? se intampla si la voi acelasi lucru? si mi se pare dubios respectivul crank!

 

Ceva poze:

1.post-25613-1286919955_thumb.jpg

2.post-25613-1286919965_thumb.jpg

3.post-25613-1286919980_thumb.jpg

4.post-25613-1286919998_thumb.jpg

 

Am sa mai revin cu alte poze pentru ca o sa vreau sa vand: -aripa spate, far, sea!

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi poseorilor de dragstar!

Am reusit sa pun si eu mana pe un xvs 1100 din 1999 si m-ar interesa un manual!

Apropo ce ulei folositi Motul, Castrol...etc eu m-am gandit la 10w40 sau la 20w40 (mai mult m-am gandit la 10w40 - ca de obicei e mai racoare la mine) si unde gasesci uleuri si filtre de ulei la preturi decente?

Filtru de aer unde gasesc si la ce preturi (de obicei am folosit Champion la virago si am fost multumit)?

Iar ceva ce ma surprinde e ca e cam galagios cand opresc motorul se aude un CRANK mare, ce stiti despre asta? se intampla si la voi acelasi lucru? si mi se pare dubios respectivul crank!

 

Am sa mai revin cu alte poze pentru ca o sa vreau sa vand: -aripa spate, far, sea!

 

Bafta domnule! Ai reușit sa-ți împlinești visul! O sa ai de facut iarna asta :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi poseorilor de dragstar!

Am reusit sa pun si eu mana pe un xvs 1100 din 1999 si m-ar interesa un manual!

Apropo ce ulei folositi ..................

 

 

 

Motul si daca lasi o adresa de mail iti trimit eu manualul de service.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are ceva risere la aceesi inaltime cu cele originale????....sau cine stie daca se pot schimba doar suruburile de la cele originale???...mercic.

Mesaj completat

S-o gasi pe undeva bugspoiler pt. Dragstar Classic de 650????

 

 

http://cgi.ebay.de/Bugspoiler-Typ-2-Yamaha...=item2a0aff1c2a

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motul si daca lasi o adresa de mail iti trimit eu manualul de service.
IceLordHellFire@yahoo.com Multumesc baieti pentru urari chiar e un vis indeplinit, mai trebuie sa vand virago-ul si sa mai acoper din gauri.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

tare frumoasa jucaria, sa o calaresti cu placere si la cati mai multi km impreuna si fara incidente.

Multumesc mult la fel si tie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai ICE-ule, ai innebunit? BRAVO DOMNULE si maxime felicitari. Cu bine si cu multi km. sa fie. Hai ca se mareste gasca si imi pier gandurile de Harley. :wink:

 

Cum e popoul pe saua aia? Anvelopa spate e la dimensiunile din talon? Sper ca schimbi ghidonul. :blink:

 

 

P.S. Multam mult Carmello pt. link. E cam scumpa dracia... Sa vedem..studiez problema. Poate reusesc sa il fac la cineva care face carene in carbon. :)

Editat de Bogmad
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...Am reusit sa pun si eu mana pe un xvs 1100 din 1999 si m-ar interesa...

Cu tot respectul, ai gresit topicul! Posteaz-l in alta parte, aici nu's decat viragisti(fara crank-uri). In rest multa bafta si felicitari pt alegerea facuta, sa-l stapanesti sanatos!

Editat de cristi 57
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bai ICE-ule, ai innebunit? BRAVO DOMNULE si maxime felicitari. Cu bine si cu multi km. sa fie. Hai ca se mareste gasca si imi pier gandurile de Harley. :D

 

Cum e popoul pe saua aia? Anvelopa spate e la dimensiunile din talon? Sper ca schimbi ghidonul. :wink:

 

 

P.S. Multam mult Carmello pt. link. E cam scumpa dracia... Sa vedem..studiez problema. Poate reusesc sa il fac la cineva care face carene in carbon. :blink:

Multumesc, n-am inebunit iar talon nu are pentru ca e adusa din Italia si eu o sa o inmatriculez! Singura nelamurire pe care o am e ca nu stiu cum e suspensia sapte originala pentru ca e cam rigid motorul si cam atinge daca trec damburi mai mari! :) Cred-ca a fost modificat ca sa fie extrem de lowride!

Eu numai bloc motor Harley mi a-si lua doar ca sa-l pun pe un cadru facut la comanda si baza aia sa construiesc un motor :D !

Seaua e faina dar e pentru drumuri bune, iar pe aici pe la mine nu ma pot bucura de asa ceva de aia o pun la vanzare si o pun pe cea originala dar o modific si pe aia!

Numa bine si sanatate!

Mesaj completat

Cu tot respectul, ai gresit topicul! Posteaz-l in alta parte, aici nu's decat viragisti(fara crank-uri). In rest multa bafta si felicitari pt alegerea facuta, sa-l stapanesti sanatos!

Ahoi! Eu sunt simultan pe doua topicuri pentru ca am doua jucarii, cred-ca incep sa fac colectie daca nu vand virago-ul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Singura nelamurire pe care o am e ca nu stiu cum e suspensia sapte originala pentru ca e cam rigid motorul si cam atinge daca trec damburi mai mari! :) Cred-ca a fost modificat ca sa fie extrem de lowride!

 

 

 

Vezi ca suspensia spate se poate modifica din reglajul amortizorului, ti l ridici sau cobori dupa cum iti place , citeste in manualul pe care ti l am trimis cum se face.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hohohoho... am simtit eu ca se coace ceva aici! Iceuleeeeeeeeeeee ai crescut mare!Felicitari mesere! Fain motorul

Cu suspensia aia ma lovit prima data ca swing cradle-ul nu sta in continuarea cadrului si nu arata chiar fericit. Vezi daca mai ai telescop sub, daca da, scurteaza-l.

Zgomotul s-ar putea sa fie de la sprocketul electromotorului , deci ambreiajul lui sa fie subred. Nu prea inteleg ce ar putea sa fie daca nu...

Mesaj completat

Vezi ca sunt shei foarte comode si pentru arcuri!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca suspensia spate se poate modifica din reglajul amortizorului, ti l ridici sau cobori dupa cum iti place , citeste in manualul pe care ti l am trimis cum se face.

Bafta.

Ahoi! E doar pistonul in spate si baiul e ca e chel, ieri l-am desfacut si am ramas masca ca nu e arc si nici ceva ce sa reglez :D ! Oricum stau si ma gandesc ca ce e de facut :D !

Mesaj completat

Hohohoho... am simtit eu ca se coace ceva aici! Iceuleeeeeeeeeeee ai crescut mare!Felicitari mesere! Fain motorul

Cu suspensia aia ma lovit prima data ca swing cradle-ul nu sta in continuarea cadrului si nu arata chiar fericit. Vezi daca mai ai telescop sub, daca da, scurteaza-l.

Zgomotul s-ar putea sa fie de la sprocketul electromotorului , deci ambreiajul lui sa fie subred. Nu prea inteleg ce ar putea sa fie daca nu...

Mesaj completat

Vezi ca sunt shei foarte comode si pentru arcuri!

Apoi pana la urma am copt-o si nu regret! Deja l-am bagat la modificari asa mici (tablarie/vopsit) dar asa treptat! Apoi ar mai trebui sa ma uit la alt dragstar de 1100cc dar nu-i nici unu pe aici prin zona, am un prieten care are dragstar de 400cc dar e total diferita bascula la el fata de a mea si are arc pe piston! Si am mai reparat frana la roata din spate ca imi statea maneta la picior blocata cand franam (era stramba comanda avansata si usor avariata - semn ca a fost scapata pe o parte).

 

Poze de azi:

1. post-25613-1287085616_thumb.jpg

2. post-25613-1287085641_thumb.jpg Si calutul se uita mirat!

3. post-25613-1287085651_thumb.jpg

4. post-25613-1287085663_thumb.jpg

Sa vad ce mai frec zilele astea pe la el si revin cu poze!

Mesaj completat

Arcuri pentru sea unde a-si putea sa gasesc?

Mesaj completat

Piston cu arc pentru bascula unde a-si putea gasi?

Editat de IceLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iaca aici dragu tati, ieftin si bun!

http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Yamaha-V-St...sQ5fAccessories

 

sau aici toate

 

http://shop.ebay.com/i.html?_nkw=xvs+1100+...6.c0.m270.l1313

 

Ce arcuri pentru sa iti trebuie ? Alea pe care le ai sunt super. Dupa ce o sa ai si suspensie in spate o sa fie confort maxim... nu chiar, da o sa fie lejer!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...