Sari la conținut

Postări Recomandate

raman dator cu o bere cand ajung prin Gheorghieni

 

am vandut viroaga... maine ma duc sa vad 3 dragstare :cheers:

Succes in achizitionarea unui dragstar. Sper ca ne tii la curent si ne incanti cu poze!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare oameni buni.

O mare rugaminte am, daca e cineva din bucuresti care a schimbat la dragstar 1100 chitul de pornire (one way clutch sau frai) va rog un nr de tel ca am si eu niste intrebari.

Multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Succes in achizitionarea unui dragstar. Sper ca ne tii la curent si ne incanti cu poze!

 

nu am cumparat inca nimic. Am vazut 3 bucati insa destul de scumpute la 4500. Ce-i drept aratau bine. Insa ca sa le faci o proba trebuia s alasi banul jos drept garantie si nu puteai sa te dai decat pe o mini straduta fiindca nu sunt inmatriculate. Oricum am ajuns la concluzia ca 1100 este f mare pentru mine, eu fiind un tip de 1,72 si vreo 70 de kg. Oricum 70% din drumuri le fac prin oras asa ca m-am reoirientat din nou spre 650. Va tin la curent

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi! Eu am 1.73 si 68 kg si am comenzi avansate la el si stau ca in fotoliu pe el,chiar @Darian mi-a facut seaua ca sa fie mai confortabila si lejera. Deja asa m-am obisnuit cu el de nici nu iti inchipui, am deja 12000 de km cu el.Adevarul e ca prin oras nu e bine cu el se incalzeste prea tare si simti cum fierbe sub tine. De exemplu am coborat de pe autostrada de la Cluj si am intrat in Cluj la ora de varf 16.30 si mi s-a incalzit de mi se aprindea becul la ulei.....E un motor pentru plimbari lungi extraurbane,eu am noroc ca stau la munte si prin oras eu nu ma plimb. Asa ca alegere placuta le modelul preferat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ahoi! Eu am 1.73 si 68 kg si am comenzi avansate la el si stau ca in fotoliu pe el,chiar @Darian mi-a facut seaua ca sa fie mai confortabila si lejera. Deja asa m-am obisnuit cu el de nici nu iti inchipui, am deja 12000 de km cu el.Adevarul e ca prin oras nu e bine cu el se incalzeste prea tare si simti cum fierbe sub tine. De exemplu am coborat de pe autostrada de la Cluj si am intrat in Cluj la ora de varf 16.30 si mi s-a incalzit de mi se aprindea becul la ulei.....E un motor pentru plimbari lungi extraurbane,eu am noroc ca stau la munte si prin oras eu nu ma plimb. Asa ca alegere placuta le modelul preferat.

 

multam, sunt in cautari acum

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Steliadis, daca vrei sa iti iei motor pentru plimbari in oras, iti recomand sa te reorientezi catre un naked. Dragstarul NU e de oras. Mai ales de BUCURESTI. In Tg Mures prind sa zicem 4-5 semafoare la un drum prin oras. In timpul zilei, daca e cald cum e acum, simti caldura. Si iarta-mi limbajul, dar o sa-ti prajesti ouale in traficul de Bucuresti. Tine minte ca racirea se face la mers, nu pe loc. Ergo, inotatorii tai o sa aiba de suferit. Depinde si ce vrei. Daca faci drumuri de weekend spre Valea Prahovei sau litoral si asta inseamna ca mergi pe Kiselef in Bucuresti spre iesire, atunci da. Dar pentru semafoarele alea infernale, NU. Plus de asta, ia in considerare ca este o motocicleta lata (depinde si de ghidon bineinteles - eu il am mai drept si iesit un pic in laterale fata de cel de stock). In niciun caz nu te poti strecura cum ai putea cu un naked. Sau Virago (nu am mers cu una dar impresia mea este ca e mai "subtirica").

Deci, gandeste-te la asta. Si inca ceva - poate altii nu imi dau dreptate, dar eu mi-as lua o motocicleta din Ardeal - nu de alta dar ardelenii is ardeleni, altfel au grija de ele (exceptiile fac regula)

 

Numa bine rau la nime

 

padre

Editat de padre2211
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci, gandeste-te la asta. Si inca ceva - poate altii nu imi dau dreptate, dar eu mi-as lua o motocicleta din Ardeal - nu de alta dar ardelenii is ardeleni, altfel au grija de ele (exceptiile fac regula)

 

Numa bine rau la nime

 

padre

 

Salutare oameni buni. Sa o luam pe rand. Iesirile se fac in we in limita sa spun a 200-250 de km in jurul Buc, nu neaparat pe Valea Prahovei, ba chiar incerc sa ocolesc zona fiindca-i prea aglomerata. Cat despre oras, am un drum fain cu tot felul de scurtaturi si nu prea stau la semafoare atunci cand merg la job. Oricum eu sunt destul de linishtit in trafic ma mai strecor in limita posibilitatilor atunci cand masinile stau la semafor. Si cu viroaga mea + borsele laterale si reuseam sa ma bag. Acum Padre sincer iti spun, desi iti multumesc tare pentru sfaturi, m-am indragostit de Dragstar. Ieri m-am dat cu unul si nu vroiam sa ma mai dau jos. Cat despre ardeleni jos palaria, sotia mea e din Cluj... asa am invatat mai multe despre ardeleni. Ins amotocicleta o sa o cumpar din Germania, niste ardeleni mai de la vest. Am vb cu un prieten care pleaca duminica intr-o cursa si care-mi va aduce de acolo viitoarea "amanta" . Acum stau pe siteuri si caut. Daca ai (aveti) sugestii de siteuri va astept cu drag. Prietenul este cunoscator asa ca ma las pe mainile lui. Eu trebuie sa-i dau doar adresele... si banii :-))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Steliadis, sa ai bafta oricum ar fi!. Si da, nu as da Dragstaru pe altceva acum (normal, in banii astia :) ).

Acum vin cu o intrebare sa stiu ce fac vara asta - are cineva o aripa de dragstar 650 de vanzare (nu stiu daca e la fel cu cea de 1100)???

 

Multam fain si, normal, numa bine rau la nime!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Discutiile despre ardeleni nu isi prea au locul aici ca nu au legatura cu subiectul.

 

Totusi, daca tot a venit vorba, parerea mea e ca nici ardelenii nu mai sunt ce-au fost. Eu am fost de multe ori prin Ardeal, cunosc multi oameni de pe acolo. Aia de care sunt mai apropiat sunt oameni ok din punctul meu de vedere. Altfel nici nu as fi stat de vorba cu ei, nu?. Dar am intalnit si foarte multi tzepari. Chiar deranjant de multi. Profita de imaginea de "ardelean cinstit" si incearca sa te prosteasca in fata. Nici macar nu au talent la fraiereala. Te prinzi foarte repede ce vor sa faca.

 

Daca ma intrebati pe mine, romanii sunt cam la fel peste tot. Eu am fost prin toata tara si am cunoscut oameni din toate regiunile, iar in Bucuresti nu mai spun ca peste jumatate sunt veniti de prin alte locuri, nu sunt bucurestenti get beget. Cei veniti din Ardeal nu sunt cu stea in frunte. Sunt fix la fel ca ceilalti.

 

Comportamentul civilizat tine mai mult de educatia pe care o primim acasa decat de regiunea in care ne-am nascut.

 

@steliadis

Bafta multa. Sa iti gasesti motocicleta pe care o visezi. Oricum un Dragstar nu il iei pentru ca e cea mai puternica motocicleta sau cea mai utila. Eu am ales-o pe-a mea pentru ca era frumoasa.

Cam asa mi s-a intamplat pana acum si cu femeile :) Nu m-a interesat niciodata daca o tipa are bani sau stie sa gateasca. Important a fost sa imi placa cum arata, cum zambeste, cum vorbeste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni oriunde sunt oameni buni si oameni mai putini buni. Siteuri cu anunturi moto www.mobile.de www.motoscout.de

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Steliadis, daca vrei sa iti iei motor pentru plimbari in oras, iti recomand sa te reorientezi catre un naked. Dragstarul NU e de oras. Mai ales de BUCURESTI. In Tg Mures prind sa zicem 4-5 semafoare la un drum prin oras. In timpul zilei, daca e cald cum e acum, simti caldura. Si iarta-mi limbajul, dar o sa-ti prajesti ouale in traficul de Bucuresti. Tine minte ca racirea se face la mers, nu pe loc. Ergo, inotatorii tai o sa aiba de suferit. Depinde si ce vrei. Daca faci drumuri de weekend spre Valea Prahovei sau litoral si asta inseamna ca mergi pe Kiselef in Bucuresti spre iesire, atunci da. Dar pentru semafoarele alea infernale, NU. Plus de asta, ia in considerare ca este o motocicleta lata (depinde si de ghidon bineinteles - eu il am mai drept si iesit un pic in laterale fata de cel de stock). In niciun caz nu te poti strecura cum ai putea cu un naked. Sau Virago (nu am mers cu una dar impresia mea este ca e mai "subtirica").

Deci, gandeste-te la asta. Si inca ceva - poate altii nu imi dau dreptate, dar eu mi-as lua o motocicleta din Ardeal - nu de alta dar ardelenii is ardeleni, altfel au grija de ele (exceptiile fac regula)

 

Numa bine rau la nime

 

padre

 

 

eu merg cu dragstarul prin Bucuresti si pana acum nu mi-a fiert / prajit nimic....ce sa zic ceva caldura face, dar nimic exagerat, doar ceva normal pentru motoarele racite cu aer..poate colegii din tg. mures sunt mai sensibili....pe de alta parte sa sti ca, din cand in cand poti sa mai si mergi printre conserve....asculta la mine, vrei drgastar cumpara cu toata increderea dragstar, eu stiu bine ce inseamna si nakedul, insa iti spun sigur, dragu' iti da satisfactii mai mari, inclusiv in Bucuresti....iar dragu l-am luat din Italia nu din Ardeal, si e super ok, superingrijit...

Editat de Titi Hornet
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu iti fa griji,chiar daca e racirea pe aer e in asa fel calculata incat sa se faca bine si in traficul urban. In schimb tre sa folosesti ulei care rezista la temperaturi mai inalte si din pacate trebuie sa-l schimbi mai repede (normal intre 5000-6000 de km, dar in urban 4000-5000 deja tre sa-l schmbi).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu iti fa griji,chiar daca e racirea pe aer e in asa fel calculata incat sa se faca bine si in traficul urban. In schimb tre sa folosesti ulei care rezista la temperaturi mai inalte si din pacate trebuie sa-l schimbi mai repede (normal intre 5000-6000 de km, dar in urban 4000-5000 deja tre sa-l schmbi).

Oameni buni am platit motorul azi dupa ce l-am gasit pe un site in "Jermania". A si plecat platforma sa-l ia ... sper undeva pe miercuri sa ajunga inapoi in Bucuresti. Sunt extrem de fericit, abia astept sa va arat niste foto si cel mai mult sa-l scot la plimbare. Astazi m-am intalnit si cu Dstar si am inteles incadata, daca mai era nevoie, cat este de frumos Dragstarul.

 

V-am pupat, asfalt uscat...

 

ps - pentru dragstaristii interesati am stabilit cu Dstar sa incercam sa mergem in we din 13 la Lehliu unde este o mega adunare de choppere si dupa acea cred ca in we de 20 iulie sa facem o Transalpina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

=u

Nu iti fa griji,chiar daca e racirea pe aer e in asa fel calculata incat sa se faca bine si in traficul urban. In schimb tre sa folosesti ulei care rezista la temperaturi mai inalte si din pacate trebuie sa-l schimbi mai repede (normal intre 5000-6000 de km, dar in urban 4000-5000 deja tre sa-l schmbi).

 

nu inteleg de ce fuge lumea de racirea pe aer....n-are nici pe dracu in oras.... eu taiam Buc in doua cu viroaga si n-aveam nici pe dracu'....la fel acum si cu Banditu, care are racire aer+ulei (deci cam la fel ca viroaga, numai ca are un radiator mic de ulei, dar fara ventilator). Din contra chiar....la racirea pe apa....vara cand imi pornea ventilatoru' la VN...imi sulfa toata caldura aia pe craci si spre oo. Eu consider ca e si mai lejer cu racirea pe aer/ulei...scapi de grija antigelului/pompei de apa etc... schimb uleiu' si gata!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni am platit motorul azi dupa ce l-am gasit pe un site in "Jermania". A si plecat platforma sa-l ia ... sper undeva pe miercuri sa ajunga inapoi in Bucuresti. Sunt extrem de fericit, abia astept sa va arat niste foto si cel mai mult sa-l scot la plimbare. Astazi m-am intalnit si cu Dstar si am inteles incadata, daca mai era nevoie, cat este de frumos Dragstarul.

 

V-am pupat, asfalt uscat...

 

ps - pentru dragstaristii interesati am stabilit cu Dstar sa incercam sa mergem in we din 13 la Lehliu unde este o mega adunare de choppere si dupa acea cred ca in we de 20 iulie sa facem o Transalpina

Pe ce site l-ai gasit? Ca si eu caut.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, distractie mare!

Ieri am auzit un sunet metalic, neplacut, ritmic, in partea stanga a rotii din spate.

Astazi am desfacut cardanul si am gasit piesa asta uzata rau de tot.

Desi am schimbat uleiul din cardan recent (in urma cu vreo 3000 km), nu m-am gandit sa demontez cardanul de tot ca sa verific starea lui si gradul de gresare.

Acel cuplaj n-a mai vazut vaselina de ani buni...

Piesa noua nu e o avere (cca 100 lei),dar vroiam sa va intreb daca ati mai auzit de probleme similare sau alte lucruri la care ar trebui sa fim atenti.

Multumesc anticipat,

hai norock!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincer sa-ti zic nu am auzit, dar eu anul asta am schimbat uleiul in cardan si cu un magnet am umblat pe langa pe acolo si am avut un pic de uzura acolo, pentru ca s-a lipit de magnet ceva. Oricum functionarea e buna, eu sezonul urmator trebuie sa fac o curatare a carburatorului si o syncronizare. Aseara am iesit la o plimbare de seara prin padurile de aici ca era luna plina si nu puteam sa ratez o astfel de plimbare, cand l-am pornit si dupa ce l-am lasat sa se incalzeasca putin i-am dat gaz si pe aleea unde locuiesc a dat un rateu de credca au vibrat bine multe geamuri la vecini si chiar pe moment am piedut un pic din putere, dar dupa aceea totul a mers bine. Ma gandesc ca poate o fisa sau o bujie imi face figuri. Oricum sezonul urmator obligatoriu curatare carb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, distractie mare!

Ieri am auzit un sunet metalic, neplacut, ritmic, in partea stanga a rotii din spate.

Astazi am desfacut cardanul si am gasit piesa asta uzata rau de tot.

Desi am schimbat uleiul din cardan recent (in urma cu vreo 3000 km), nu m-am gandit sa demontez cardanul de tot ca sa verific starea lui si gradul de gresare.

Acel cuplaj n-a mai vazut vaselina de ani buni...

Piesa noua nu e o avere (cca 100 lei),dar vroiam sa va intreb daca ati mai auzit de probleme similare sau alte lucruri la care ar trebui sa fim atenti.

Multumesc anticipat,

hai norock!

 

Cuplajul respectiv este o particularitate a cardanului de 650 , cel de 1100 fiind dintr-o bucata. Dat fiind faptul ca este destul de bine ascuns in cele doua bucse de cauciuc cam scapa din vedere atunci cand se face intretinerea cardanului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand Yamaha Dragstar XVS 650 an 2001, primul propietar in tara, consumabile schimbate, km 16700, carte service, suporticoburi+coburi, sisy-bar, ghidon dragbar, comenzi avansate.

 

Se mai dau in plus un set de tobe custom si comenzile originale.

 

 

 

 

Detalii si poze aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vand Yamaha Dragstar XVS 650 an 2001, primul propietar in tara, consumabile schimbate, km 16700, carte service, suporticoburi+coburi, sisy-bar, ghidon dragbar, comenzi avansate.

 

Se mai dau in plus un set de tobe custom si comenzile originale.

 

Detalii si poze aici.

 

daca publicai anuntul saptamana trecuta erau mari sanse sa ma ai client. Arata bine motorul, spor la vanzare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de apreciere.

Ce sa zic ... l-am pus in vanzare ca am ochit ceva.Daca nu reusesc sa-l vand nu e nici o problema.

 

 

P.S. Poate ne vedem la Lehliu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multam de apreciere.

Ce sa zic ... l-am pus in vanzare ca am ochit ceva.Daca nu reusesc sa-l vand nu e nici o problema.

 

P.S. Poate ne vedem la Lehliu.

 

eu merg cu siguranta la LEHLIU, sper sa rezolv tot ce tine de RAR, inmatriculare si toate prostiile pana atunci... ne vedem acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oameni buni am platit motorul azi dupa ce l-am gasit pe un site in "Jermania". A si plecat platforma sa-l ia ... sper undeva pe miercuri sa ajunga inapoi in Bucuresti. Sunt extrem de fericit, abia astept sa va arat niste foto si cel mai mult sa-l scot la plimbare. Astazi m-am intalnit si cu Dstar si am inteles incadata, daca mai era nevoie, cat este de frumos Dragstarul.

 

V-am pupat, asfalt uscat...

 

 

nu e riscant sa cumperi de la distanta?

 

eu unul as vrea sa o vad cu ochii mei, s-o aud, s-o....simt :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...