Sari la conținut

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ce piese de înlocuiesc la o revizie de furca?

Simeringuri si ulei, astea sunt consumabile care se schimba periodic!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal la toata lumea...de curand am hotarat sa imi indeplinesc un vis mai vechi si miam achizitionat un dragstar de 650 din 97 cu 21000 km care oricum io nu cred...in fine....mia placut si lam luat...problema e alta insa...la prima tura facuta am observat ca daca il tin constant cam la sfert de acceleratie se aude un sunet metalic si parca bate motorul...daca cresc in ture sunetul dispare si totul e ok.....la relanti insa nu are nici o bataie...acuma ori nu sunt invatat io cu v power ori e ceva problema.....astept parerile voastere...nu am avut ocazia sa conduc alt dragstar sa vad diferenta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

singurul sunet pe care a mea il face este la transmisie! e posibil sa fie si la tine acelasi lucru. Nu imi dau seama daca poate fi ceva din motor ca urmare a descrierii tale evazive. Sunet metalic, ?!!? Dupa tine, de unde crezi ca vine acest sunet..!? cilindrii, cutie, transmisie..etc!?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal la toata lumea...de curand am hotarat sa imi indeplinesc un vis mai vechi si miam achizitionat un dragstar de 650 din 97 cu 21000 km care oricum io nu cred...in fine....mia placut si lam luat...problema e alta insa...la prima tura facuta am observat ca daca il tin constant cam la sfert de acceleratie se aude un sunet metalic si parca bate motorul...daca cresc in ture sunetul dispare si totul e ok.....la relanti insa nu are nici o bataie...acuma ori nu sunt invatat io cu v power ori e ceva problema.....astept parerile voastere...nu am avut ocazia sa conduc alt dragstar sa vad diferenta...

 

Ahoi, sunt multe pareri dar astea pot sau nu pot sa fie precise, recomandarea mea e sa-l duci la un mecanic si sa bagati ochiul in ea.

Sunt prea multe variabile de luat in calcul, poti sa te uiti la supape, poti sa te uiti la distributie (motor - cardan, din cate imi aduc aminte eu se face pe un lant de transmisie si eventual sa te uiti la ala), desigur e bine sa faci si un sync de crab dar din cate ma gandesc eu putin probabil sa fie de la carb.

Deci revin la recomandarea initiala, dute la un mecanic sau gaseste un alt om care are dragstar de 650cc si sa vedeti diferenta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In orice viteza suna frumos dar de exemplu cand il accelerezi mai tare ca sa schimbi viteza incepe acel sunet care e destul de tare si suparator

 

Mersi pt sfat. .....o sa chem un mecanicut sa fac toate astea si apoi sa vedem ce se intampla

 

Si apropo...daca il turez la neutru nu se aude nimic motorul merge bine...numai in sarcina face urat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In orice viteza suna frumos dar de exemplu cand il accelerezi mai tare ca sa schimbi viteza incepe acel sunet care e destul de tare si suparator

 

Mersi pt sfat. .....o sa chem un mecanicut sa fac toate astea si apoi sa vedem ce se intampla

 

Si apropo...daca il turez la neutru nu se aude nimic motorul merge bine...numai in sarcina face urat

Daca e pe liber si nu face faza asta atunci se poate ca e de la transmisie!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@alin_zbr

Despre furca fata tocmai se discutase cu o pagina inainte. Daca e ceva care nu ai inteles, e ok, intreaba si incercam sa venim cu alte lamuriri, dar n-are rost sa vorbim de 10 ori acelasi lucru.

 

@Calin Calinutz

Daca nu se aud zgomote la motor atunci cand nu este cuplat atunci logic ar fi sa nu aiba nimic la motor.

Daca zgomotele se aud doar intr-o anumita treapta de viteza s-ar putea sa fie busita cutia de viteze, dar daca se aude la fel in orice treapta este mai probabil sa fie ambreiajul. In cazul asta n-ar fi ceva asa de grav. Inlocuiesti discurile de ambreiaj si gata. Dar ar fi bine sa o duci la un mecanic inainte ca sa fii sigur de unde vine problema.

 

Nu cred ca e foarte relevant cati bani a dat cineva pe motocicleta. Cand vrei sa afli cam care este pretul pietei te uiti pe 2-3 site-uri cu anunturi si te prinzi. Eu ii sfatuiesc pe toti sa nu caute chilipiruri. Foarte rar, aproape niciodata, gasesti marfa buna cu un pret mult mai mic decat pretul pietei. Daca gasesti o astfel de oferta, cel mai probabil e ca e ceva neinregula. In cazul unei motociclete, ori nu are actele in regula ori are probleme mecanice. Majoritatea problemelor mecanice se rezolva, dar costa bani si, la final, te trezesti ca "chilipirul" a costat mai mult decat o motocicleta cu un pret peste media pietei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am luat dragstar-ul meu de 1100 mult sub pretul pietei si am reconditionat-o (mai ales partea electrica pentru ca avea scurturi electrice) dupa care a venit partea estetica la care si acum am foarte mult de munca, implicit pasiunea inseamna devotament, dedicatie si curiozitatea prin care invetii ce si cum iti functioneaza jucaria pe care o calaresti.

Iar pana acuma sunt multumit de ceeace am realizat, plus ca am placerea de a face fiecare particica din puzzle.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am luat dragstar-ul meu de 1100 mult sub pretul pietei si am reconditionat-o (mai ales partea electrica pentru ca avea scurturi electrice) dupa care a venit partea estetica la care si acum am foarte mult de munca, implicit pasiunea inseamna devotament, dedicatie si curiozitatea prin care invetii ce si cum iti functioneaza jucaria pe care o calaresti.

Iar pana acuma sunt multumit de ceeace am realizat, plus ca am placerea de a face fiecare particica din puzzle.

 

Pasiunea nu are pret. Daca iti place sa surubaresti si ai si posibilitatea sa o faci e super sa te ocupi de proiecte din astea - sa iei motociclete mai ponosite si sa scoti din ele bijuterii.

 

Dar pentru muritorii de rand e altceva. Fiecare ora la mecanic costa, piesele costa si nu exista nici mare pasiunea de a mesteri cu mana ta; din contra doar frustrare ca motocicleta sta in service si nu poti sa mergi cu ea. Asa ca e mai bine sa iei o motocicleta care a fost bine intretinuta si sa nu ai probleme cu ea. Acum nah, orice motocicleta se poate strica, dar una bine intretinuta are sanse mult mai mici sa se strice. De aceea spuneam ca nu e relevant criteriul pretului ci mai degraba raportul pret/calitate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sal la toata lumea...de curand am hotarat sa imi indeplinesc un vis mai vechi si miam achizitionat un dragstar de 650 din 97 cu 21000 km care oricum io nu cred...in fine....mia placut si lam luat...problema e alta insa...la prima tura facuta am observat ca daca il tin constant cam la sfert de acceleratie se aude un sunet metalic si parca bate motorul...daca cresc in ture sunetul dispare si totul e ok.....la relanti insa nu are nici o bataie...acuma ori nu sunt invatat io cu v power ori e ceva problema.....astept parerile voastere...nu am avut ocazia sa conduc alt dragstar sa vad diferenta...

 

Am avut eu Dragstar de 650. Si al meu facea asa. Ia vezi uleiul e in parametri? Inainte sa te apuci s-o desfaci schimba-i uleiul daca n-a fost schimbat. Recomand Motul 5100- 10w40 si schimba-i si filtrul de ulei (daca il schimbi tu sa ai mare grija la suruburi ca nu-s la fel de lungi. Plus mare grija la strans. Capacul e de aluminiu si imediat bulesti filetul daca nu esti atent. Asa ca mare grija la schimbatul filtrului de ulei.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

Am nevoie de ajutorul unui posesor de Dragstar xvs650 cu sau fara crashbar.. si anume: Din lipsa de bani am decis sa caut materiale pentru confectionarea unui crashbar. Am gasit niste tevi din inox potrivite ca si grosime\lungime dar nu stiu daca materialul este potrivit pentru asta. (aici am nevoie de sfaturi). A doua rugaminte este legata de dimensiunile crashbar-ului; nu as vrea sa le duc la indoit si cand le iau sa nu se potriveasca pe motor. Am incercat sa fac eu niste masuratori dar nu cred ca sunt indeajuns de exacte si nu vreau sa risc.

 

Multumesc anticipat celor ce ma pot ajuta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va multumesc pentru urari si aprecieri. Abia astept sa vin si eu in Buc si sa incalec "utilajul" pt prima data cu adevarat :)

Cum sunt incepator mai am cateva intrebari pentru voi referitor la un drum lung, aprox 1100-1200 km undeva in luna aprilie (daca o sa permita vremea).

Vreau sa imi aduc motocicleta in Slovacia si ma gandeam sa fac o plimbare pana aici.

In mod normal cu masina drumul asta il fac in aprox 14-16h cu tot cu oprile pt mancare/nevoi.

E clar pentru mine ca nu il pot face cu moto dintr-o bucata, cel putin nu acum cand nu am experienta, dar:

- se poate face un asa drum in 2 zile? adica plecat din Bucuresti si oprit pentru somn undeva aproape de granita sau mai devreme depinde cum rezist apoi urm zi restul de drum.

- voi cam cati km rezistati?

- este mai obositor/solicitant mersul pe autostrada sau pe drumurile nationale? (ma gand ca este diferit fata de masina) - in functie de asta imi pot programare si pauza/ele

- cam cu ce trebuie sa ma pregatesc pentru drum? sunt ceva piese de schimb ce nu trebuie sa lipseasca? (moto o sa fie trecuta pe la un mecanic inainte pentru o revizie)

- ce echipament folositi la drumuri lungi? (momentan am in dotare o geaca de piele cu niste protectii din spuma pentru spate,umeri,coate, o casca intreaga si o pereche de manusi)

 

Momentan astea sunt lucrurile la care m-am gandint, va rog sa mai adaugati daca este cazul :).

Referitor la echipament vreau sa imi achizitionez ceva si pentru zona picioarelor dar deocamdata am gasit niste blugi cu ceva protectii tot din spuma pe la Louis dar cam scumpi.

Cred ca o sa optez pentru o pereche de blugi normali mai largi si niste aparatori hard pentru tibie/genunchi pe sub ei.

Evident prima data o sa fac o sesiune de acomodare si sper ca o sa imi dau seama daca am curaj sa fac acest drum.

In caz contrar imi ramane sa o duc cu platforma.

 

@Valhalla, da, mai sunt ceva accesorii care nu apar in poze :)

@Tom, ai reusit sa aduci motocicleta acasa?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Cosmin,

 

Inca o data iti doresc sa o stapanesti cu placere si asfalt uscat.

Referitor la drum da-mi voie sa iti spun sincer, parerea mea:

- sunt cam multi km, dar dupa ce te obisnuiesti cu motorul cred ca poti sa il faci in 2-3 zile.

Asa cum stii si tu problema este in tara noastra minunata unde te plictisesti pana ajungi la granita!!!

Te astept cand se deschide sezonul pentru o iesire de 200-250 km.

- in ceea ce priveste solicitarea din punct de vedere al drumului la noi trebuie sa fii atent atat pe autostrada cat si pe alte

drumuri pentru ca unii soferi romani cred (inca), ca soseaua este numai a lor...Afara se schimba total toate datele problemei.

- eu am condus maxim intr-o zi aprox 400 km, dar cu opriri, mers lejer etc...

- nu am plecat niciodata cu nicio piesa la mine, nu am avut nicio problema tehnica cu ea pe drum, sigur nu o sa ai nici tu.

- in general la fiecare iesire (drum lung sau scurt) folosesc tot echipamentul (geaca cu protectii, pantaloni cu protectii).

Stii si tu cum circula unii pe drumurile de la noi!!!

Nu am reusit inca, cam in 2 sapt ma duc sa o iau, oricum la noi este cam frig si ploua, numai de iesit nu este...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ ChickenX

 

Nu e deloc imposibil ceea ce vrei tu.

 

Pana la Arad faci cam 9-10 ore, cu tot cu opriri. Depinde si cat de tare mergi si cat de aglomerat e drumul, dar cred ca te poti incadra in timpul asta.

Asta inseamna cam jumatate din drum. Eu am facut drumul asta cu motocicleta de multe ori si n-am depasit niciodata 10 ore.

Cealalta jumatate e mai usoara pentru ca o sa ai mai multe autostrazi si poti sa scoti medie de viteza mult mai buna.

 

O motocicleta de tip cruiser e facuta pentru autostrada. Nu obosesti mai tare pe autostrada decat pe alte drumuri. Da, e mai monoton, dar pentru tine e mai bine asa decat sa te umpli de nervi pe Valea Oltului in spatele unui TIR.

Dupa o perioada, incep sa-ti cam amorteasca toate alea pentru ca stai nemiscat in aceeasi pozitie. Nu e nicio problema. Mai faci 100 km, te mai opresti, daca esti fumator tragi o tigare, daca nu dai un ocol pe langa motocicleta si pleci din nou. Stii cum se spune... pauzele lungi si dese cheia marilor succese. Totusi, nu face pauze prea lungi daca nu vrei sa te prinda noaptea pe drum.

 

Pentru drumuri lungi echipamentul e foarte important. Si nu e vorba de protectie la accidente ci de confort.

Costumul de piele e cel mai bun. Aerul curge mai bine pe langa el, in schimb costumele din material textil se umfla de la vant si te flutura cu tot cu motocicleta. Nu e pericol sa cazi din cauza asta, dar e mai putin confortabil.

E bine ca ai geaca de piele. Ideal ar fi sa ai si pantaloni de piele. La pantaloni aerodinamica nu e asa de importanta, dar sunt alte chestii - pietricele sau insecte de care te apara mult mai bine. Pentru asta e bine sa ai si cizme inalte. Genunchere trebuie sa ai musai ca te tot bate vantul si altfel peste cativa ani te vei trezi cu un reumatism de toata frumusetea. Si manusile sunt importante. Odata mi-a intrat o viespe chiar intre manseta de la geaca si manusa, m-a intepat si mi s-a umflat mana de mai mare frumusetea. De atunci, la drumuri lungi nu mai plec decat cu manusi lungi - tip muschetar, care trec peste manseta de la geaca.

Casca e si ea foarte importanta. O casca proasta suiera si fluiera si te oboseste foarte mult. Castile ieftine au si aerodinamica proasta. Pana pe la 90-100 km/h nu se simte mare diferenta, dar dupa ce treci de viteza asta o sa inceapa sa-ti zgaltaie capul cu totul. O sa vezi ca o casca cu aerodinamica buna isi merita toti banii.

 

Nu ai nevoie de nicio piesa de schimb sau altceva. Ti-ai luat o motocicleta foarte solida. Foarte putin probabil sa se strice ceva la ea multi ani de aici inainte. Trebuie sa ai la tine doar bani de benzina si nah, o mica rezerva pentru orice eventualitate, asta asa ca sa stai linistit pe drum.

 

Te sfatuiesc sa pleci pe lumina si sa ajungi pe lumina. Noaptea nu e prea placut. Motocicleta este destul de joasa si iei in freza toate farurile. Pe autostrada conteaza mai putin, poti sa mergi si noaptea fara probleme, dar daca te prinde noaptea pe drumuri nationale, mai ales daca e aglomeratie, mai bine te opresti.

Daca iti iei bagaje cu tine asigura-te ca sunt bine legate de motocicleta si ca nu atarna nicio sforicica. S-au mai intamplat cazuri in care au zburat bagajele in mers, iar cel mai nasol ar fi sa ti se impleticeasca ceva la roata spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi pentru linistea ta sufleteasca, iti remonad un cablu de ambreiaj. Asta poate pica fara niciun anunt. Deasemenea,un kit de pana sa nu ai surprize ar fi util, in rest apa, paie si bataie :). Cum spunea Dstar, e o motocicleta fiabila si simpla.

Cat despre traseu, tiruri sunt peste tot iar pana la Arad o sa te apuce toate cele. Parerea mea e ca sa ramai in Arad sau pe aproape.Nu te fortezi nici tu, si ai timp si de admirat si locurile.

 

Multa Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...