Sari la conținut

Postări Recomandate

M-am plimbarit azi toata ziulica.A fost super vremea. Big Smile on my face :)

Fain de tine, si o poza n-ai pus sa-ti vedem si zambetul pe jucarie :pics:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

am iesit astazi la o mica plimbare, desi a fost foarte frig. maxim 30 min de mers. cand am ajuns cu moto la garaj am observat ca o misc greu din loc (impinsa ma refer). pun mana pe tambur, foarte cald. e clar, merge infranata. inainte de a da roata spate jos, vreau sa va intreb daca ati patit asa ceva si care ar fi cauza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am iesit astazi la o mica plimbare, desi a fost foarte frig. maxim 30 min de mers. cand am ajuns cu moto la garaj am observat ca o misc greu din loc (impinsa ma refer). pun mana pe tambur, foarte cald. e clar, merge infranata. inainte de a da roata spate jos, vreau sa va intreb daca ati patit asa ceva si care ar fi cauza.

Daaaa, s-a mai scris despre asta, parca chiar eu: intreg lantul cinematic incepand de la pedala de frana pana la tija ce actioneaza

parghia de la tambur contine multe bucse, suruburi, saibe, imbinari de tip "nuca", toate astea, daca nu-s bine curatate si gresate

duc la blocarea intregului sistem, pedala ramane mai jos, respectiv roata ramane franata. Nu desfa tamburul, spala cu spray de discuri

toate elementele de imbinare, baga un WD40, si dupa aceea spray de uns lantul si o sa vezi ca revine la normal. Ideea e ca o parte din traseul acestor parghii trece pe langa tobe ale caror caldura usca vaselina, mai intra mizerie, apa, astfel incat se intampla.

Cand mai patesti asa ceva la drum, ridica pedala cu varful de la picior, si incearca sa n-o mai folosesti pana nu o ungi.

Hai norock!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am iesit astazi la o mica plimbare, desi a fost foarte frig. maxim 30 min de mers. cand am ajuns cu moto la garaj am observat ca o misc greu din loc (impinsa ma refer). pun mana pe tambur, foarte cald. e clar, merge infranata. inainte de a da roata spate jos, vreau sa va intreb daca ati patit asa ceva si care ar fi cauza.

Ahoi!

 

Nu stiu daca ai incercat sau sa desurubezi piulita de la comanda de frana si aia mai lasa din tensiunea la tambur.

In poze asta post-25613-0-35623800-1364157838_thumb.jpg vezi cam pe unde ii piulita respectiva.

Cu aproximatie nu mai stiu pe unde e piulita aia dar cauta sa vezi de la comanda de la picior pana la tambur ca trebuie sa fie pe undeva ceva care sa lase din tensiuna care e acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a schimbat cineva cuzinetii? daca da, care au fost simptomele? la mine se aude o bataie cand e motorul rece, o bataie care se aude la fiecare timp de detonatie. se aude jos, la vibrochen si ma gandesc ca ar putea fi cuzinetii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pai asta inseamna ca daca e problema de la cuzineti trebuie schimbat si vibrochenul? oricum, la cat costa unul nou mai bine schimbi tot motorul de la sh. iarna viitoare cred ca fac motorul bucati, poate descopar buba. bine, el merge bine, cand se incalzeste dispare orice zgomot, insa oricum nu sunt multumit de bataia de la rece.

vibrochenul in partile laterale este prins in rulmenti? ma gandesc ca o varianta a problemei ar fi acesti rulmenti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dap, cam asta inseamna, bine, cel putin teoretic se poate rectifica vilbrochenul si poti cauta un meserias (cred ca mai exista) care sa faca cuzinetii la cota necesara. In orice caz , nu cred ca este de acolo ; bataia de biela creste sau scade in intensitate in functie de turatie insa este permanenta, indiferent de temperatura. Vilbrochenul nu este "prins" in lateral in rulmenti, exista cuzineti atat la fusurile manetoane cat si la fusurile paliere. Cu riscul de a ma repete, te sfatuiesc sa apelezi la un mecanic, desfacutul motorului doar de dragul de-a explora este destul de costisitor, setul de garnituri nu i chiar ieftin...

Editat de fast_joe
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

iti dau dreptate, setul de garnituri costa destul de mult. am invatat ceva din raspunsurile tale si iti multumesc. pe de o parte m-am linistit, in sensul ca bataia de biela este permanenta, nu functie de temperatura, la mine fiind doar la rece. probabil este altceva, insa oricum ar fi, daca nu este "tratata" problema din "faşă" , se va agrava. sa vad cum se comporta sezonul asta si functie de asta ma hotarasc daca sa-l desfac sau nu mai devreme de iarna viitoare. si de asemenea functie si de parerile unor mecanici cu experienta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dati-mi voie sa va spun un lucru pe care mi l-a spus un meseriash vechi si f priceput.

 

El mi-a spus in felul urmator. Toti pornim moto la rece pe cricul lateral si anume cu moto inclinata in partea stanga. Logic este ca si tot uleiul va sta tot in partea stanga fiind inclinata si baia de ulei. Ambreiajul la majoritatea japonezelor este in DREAPTA si automat uleiul din zona ambreiajului nu este acolo. Automat o perioada buna de timp toata partea dreapta a motorului va merge fara ulei si in special ambreiajul. Datorita lipsei de ungere apare o asa zisa bataie. Tot el m-a indrumat ca moto sa il pornesc mereu in pozitie verticala unghi de 90 grade cu solul.

Am facut aceast lucru, experiment si am vazut diferenta, anume ca nu aveam nicio bataie si totul era ok.

 

Va las si pe voi sa va dati cu parerea desp acest aspect si sa incercati.

Va rog sa reveniti cu pareri si impresii in privint asta!

 

Eu personal de cand am aflat asta pornesc moto doar in pozitie verticala(la 2 - 3 min dupa ce il indrept de pe cric)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

a schimbat cineva cuzinetii? daca da, care au fost simptomele? la mine se aude o bataie cand e motorul rece, o bataie care se aude la fiecare timp de detonatie. se aude jos, la vibrochen si ma gandesc ca ar putea fi cuzinetii.

Eu n-am schimbat cuzinetii dar o bataie tot se aude...Trebuie totusi tinut minte ca, motorul de dragstar, pe langa altele, e un motor destul de galagios...Ba tachetii, ba cuzinetii, pana la urma poate nu e nimic... Un mecanic bun iti va spune ce si cum fara batai de cap... Dati search pe youtube la dragstar sound sau dragstar noise si faceti surf prin clipuri... O sa auziti mobre mai glagioase ca ale voastre(unele poate chiar cu probleme de cuzineti, tacheti si alte ) ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Era o ironie fina legata de treaba cu "mi a spus cineva ca...". Uleiul din carterul drept cred ca se poate scurge in cel stang doar daca mobra e culcata.

 

Ca vrei sau nu sa ti cont de ce am postat e doar o chestie personala.

Persoana care mi-a spus toate cele este un bun mecanic moto cunoscut ca Terry, din campina. Tipul a umblat in multe moto si are o experienta mare la toate tipurile de mobre.

E ciudat cum tu faci unele afirmatii doar de dragul de a posta o "ironie fina"

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intr-un fel e logic ce zice mecanicul tau, dar nu cred ca e chiar asa mare problema.

 

In primul rand, cred ca japonezii s-au gandit la treaba asta cand au proiectat motocicleta. Dragstarul nu a fost primul model facut de Yamaha. Daca ar fi fost probleme cu modelele anterioare atunci probabil ca ar fi gandit alta solutie.

In al doilea rand, in momentul in care pornesti motorul, uleiul e sub presiune si cred ca circula foarte bine prin toate ungherele prin care ar trebui sa circule chiar daca motocicleta e inclinata.

 

Faza e ca e mai comod sa dai drumul la motor cand motocicleta e pe cric. Eu intai dau drumul la motor si pe urma imi termin tigara si o arunc la cos, imi pun manusile, casca, imi trag fermoarele, mai dau o roata in jurul motocicletei sa vad daca nu e ceva in neregula, ...pana fac toate astea se incalzeste si motorul. Daca as sta complet echipat sa astept sa se incalzeasca as muri de cald sau de nerabdare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit un video in care apare aceeasi problema ca la dragstarul meu. E vorba de sunetul care se aude la cilindrul din spate si care dispare in momentul in care motorul se incalzeste.

 

 

Hm......Cu sincronizare carburatie cum stai, bujii?! Mie personal imi da impresia ca acel cilindru nu merge (sacanteie sau alimentare).

Acum am dat doar o parere nu dati cu bibiul!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut toate reglajele, schimbat bujii, curatat carburatoare, reglat joc la culbutori. Eu ma gandesc ca ar putea fi bataie de bolt sau poate segmentul de compresie dus.. Oricum nu imi dau seama pana nu desfac motorul. Poate a mai avut cineva problema asta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am facut toate reglajele, schimbat bujii, curatat carburatoare, reglat joc la culbutori. Eu ma gandesc ca ar putea fi bataie de bolt sau poate segmentul de compresie dus.. Oricum nu imi dau seama pana nu desfac motorul. Poate a mai avut cineva problema asta..

Ahoi!

Nu ma consider mare mecanic, dar imi dau iara cu parerea...

Te-ai uitat exact daca ai scantie la bujie?

Oare nu pierde din compresie la cilindrul din spate?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am gasit un video in care apare aceeasi problema ca la dragstarul meu. E vorba de sunetul care se aude la cilindrul din spate si care dispare in momentul in care motorul se incalzeste.

Facea la fel si cand ai luat-o? Ai schimbat uleiul dupa achizitie? Daca da, ai verificat presiunea uleiului dupa schimb?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am gasit ceva foarte interesant insa nu imi dau seama daca este doar capacul sau contine si luminile.

Din descriere lasa de inteles ca ar avea si LED stop, pozitie si semnalizare.

 

http://www.moto-gear.ro/dispersor-lampa-stop-transparent-yamaha-spate-produs-134458.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...