Blackrider Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 eu am pus tot semisynth la VN,valvoline sau castrol 10w40(iarna) si/sau 20w50(vara),compatibil cu abreiaj umed....ca altfel patina. il schimbam cam la 10.000km....ala mineral,il schimbam la 5000km. la porc ii dau numa mineral20w50 valvoline.... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshu2007 Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 Va multumesc la toti!Cred ca o sa pun un semisintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ancalagon Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 Uleiul sintetic e cel mai bun indiferent ce masinarie ai. Pe la noi nu se aduc insda decat numai anumite gradatii de sintetic si ti se pare la unele ca sunt prea fluide. De fapt, ele nu sunt mai fluide decat unul mineral la 80 de grade si-si fac treaba mult mai bine. Black, chiar si la HD, fiind motor racit cu aer, nu cred ca i-ar strica ceva mai de buna calitate. Uitati-va de curiozitate pe site-ul Amsoil, probabil cel mai bun ulei sintetic din lume. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Mai 22, 2007 Share Postat Mai 22, 2007 Eu am pus Motorex full sintetic la vn750 si am fo foarte multumit de el (dar si 40 de lei litrul), acum am bagat Motul 10w40 semisintetic si e ok. Cred ca totusi il dau jos si ii bag ceva 15w50, ca il chinuii prin Bucuresti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
spire Postat Mai 23, 2007 Share Postat Mai 23, 2007 Eu am pus Motorex full sintetic la vn750 si am fo foarte multumit de el (dar si 40 de lei litrul), acum am bagat Motul 10w40 semisintetic si e ok. Cred ca totusi il dau jos si ii bag ceva 15w50, ca il chinuii prin Bucuresti. Mda.. asta e partea naspa aici, Eu folosesc numai Motul semisintetic 10W40 de vreo 2 ani si is foarte multumit dar cand e vorba de mers prin traficul asta de toata scarba probabil ca ar trebui bagat un W50. ASFALT USCAT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 23, 2007 Share Postat Mai 23, 2007 Uleiul sintetic e cel mai bun indiferent ce masinarie ai. Pe la noi nu se aduc insda decat numai anumite gradatii de sintetic si ti se pare la unele ca sunt prea fluide. De fapt, ele nu sunt mai fluide decat unul mineral la 80 de grade si-si fac treaba mult mai bine.Black, chiar si la HD, fiind motor racit cu aer, nu cred ca i-ar strica ceva mai de buna calitate. Uitati-va de curiozitate pe site-ul Amsoil, probabil cel mai bun ulei sintetic din lume. De acord ca uleiul sintetic e cel mai bun pt orice masinarie, dar oare merita sa cheltuiesti 750.000/litru de sintetic? Avand in vedere ca il schimbi tot la 5 - 6 mii de km? Eu zic ca nu pentru ca in atatia km si un ulei semisintetic isi face treaba la fel de bine. Bine spui tu cu studiul site-ului AMSOIL, de acolo am gasit si eu un pdf in care se comparau mai multe tipuri de ulei si in care spunea ca MOTUL e al doilea dupa AMSOIL. Era pe undeva pus de mine pdf-ul ala... Black, chiar asta e dat in carte sa pui? Ulei mineral ? Asfalt Uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Mai 24, 2007 Share Postat Mai 24, 2007 da,porcul meu e model vechi si merge cu mineral din ala gros.... B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 da,porcul meu e model vechi si merge cu mineral din ala gros....B. Asta imi aduce aminte de dacie... tot ulei de-ala gros merge si la masina aia(daca o putem cataloga asa)... dar daca asa zice la carte inseamna ca asa trebe pus. Din ce an e modelul tau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Blackrider Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 porcul meu e din 1980. apropos de uleiuri,motoarele de chopper in V nu au turatii mari,asa ca poti pune orice ulei....numai sa fie compatibil cu ambreiajul. mineralul il schimbam la 5000km,iar semisynth la 10.000km. B. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
morpheus Postat Mai 25, 2007 Share Postat Mai 25, 2007 porcul meu e din 1980.apropos de uleiuri,motoarele de chopper in V nu au turatii mari,asa ca poti pune orice ulei....numai sa fie compatibil cu ambreiajul. mineralul il schimbam la 5000km,iar semisynth la 10.000km. B. Valeu! 10.000km pt un semisintetic e cam mult, dar daca fabricantu asa zice.... Eu pun la VN ulei motul 10W40 semisintetic si il schimb la 6000km, exact ca in cartea tehnica. Ce-i drept in carte nu spune daca sa fie 10W40 semisintetic sau sintetic. Oricum din cate stiu, e posibil sa ma insel, tot ulei mineral are la baza... asa ca atata timp cat nu ii scot pistoanele afara merge brici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Billy Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 Va rog daca cunoasteti, Astazi am achizitionat un Suzuki VZ 800 Marauder. Am scaritele de spate blocate pe pozitia "ridicat" si nu se pot deschide oricat ai trage de ele. Nu sunt indoite si nu prezinta nici alte urme de fortare. Langa scarita de spate dreapta exista un lacas de cheie care nu stiu la ce foloseste, mai ales ca cheia nu poate fi introdusa chiar datorita pozitiei scaritilor "ridicat" Va multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_prd Postat Iunie 11, 2007 Share Postat Iunie 11, 2007 Hehe..nu e ca pe cebereu, nu-i asa? Normal, scaritele coboara singure (sa nu fie ruginite in interior, incearca cu un WD 40). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshu2007 Postat Iunie 12, 2007 Share Postat Iunie 12, 2007 Ce parbriz sa pun la Marauder?Pe Louis este unu' de la Puig dar nu se potriveste bine.Voi ce aveti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Billy Postat Iunie 15, 2007 Share Postat Iunie 15, 2007 Am rezolvat-o cu scaritele..cu WD 40 ! minune de spray !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
moshu2007 Postat Iunie 16, 2007 Share Postat Iunie 16, 2007 Becul pe frina ramine aprins de la punerea contactului (aceeiasi intensitate).La calcarea pedalei sau folosirea fr.de mina nu se intimpla nimic.Ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
scottman Postat Iunie 16, 2007 Share Postat Iunie 16, 2007 Frate ti-a ramas blocat contactul de la pedala sau de la frina de mina....treci pe la mine s-a rezolvam pb...! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brisco Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 Are cineva cunostinte despre cat consuma un marauder de 800? Vreu sa imi iau unul din 98 si sunt curios... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cichician Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 /index.php?...59&hl=vz800 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chopperman Postat August 14, 2007 Share Postat August 14, 2007 Va rog daca cunoasteti, Astazi am achizitionat un Suzuki VZ 800 Marauder. Am scaritele de spate blocate pe pozitia "ridicat" si nu se pot deschide oricat ai trage de ele. Nu sunt indoite si nu prezinta nici alte urme de fortare. Langa scarita de spate dreapta exista un lacas de cheie care nu stiu la ce foloseste, mai ales ca cheia nu poate fi introdusa chiar datorita pozitiei scaritilor "ridicat" Va multumesc anticipat. Locasul de cheie este pentru a descuia saua sub care se afla un loc (o tava de plastic pe care eu nu o mai am) pentru diverse iar sub el bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 dupa vanzarea motorului (un bandit de 400 ) am hotarat sa imi iau ceva mai mare si am ajuns la doua variante .........prima nu conteaza pt ca nu face parte din categoria chopper dar a doua varianta este suzuki vz 800 despre care va rog sa imi dati si mie detalii privind fiabilitatea manevrabilitate , putere , etc. Pt mine e vorba de o schimbare de stil (pt ca e timpulsa ma fac tatic cuminte si sa nu dau un exempu prost copiilor) pe care nu as vrea sa o regret ............va multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_fender Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 eu am unul din 2001 care asteapta in parcare sa-mi iau carnetul.... deci si eu sunt interesat de detalii despre modelul asta ... pana sa le descopar singur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 daca as fi avut cascaval m-as fi aruncat la intruderul de 1800 ....imi place la nebunie , dar astea sunt doar vise pana una alta vreau sa aflu pareri despre marauder inainte sa merg la un test..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CustoMania Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 daca as fi avut cascaval m-as fi aruncat la intruderul de 1800 ....imi place la nebunie , dar astea sunt doar vise pana una alta vreau sa aflu pareri despre marauder inainte sa merg la un test..... Eu am avut, dar nu am fost foarte multumit de el...Modelul standard are ghidonul prea ingust pt mine, iar in viraje mi s-a parut cam greu de manevrat ( probabil tot din cauza ghidonului ). Nu mi-a placut forma aripii din spate si faptul ca este din plastic + jantele de aliaj ( eu fiind fan "spite" ). In rest nu am ce sa-i reprosez! Eu nu l-am avut decat o luna... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
black_fender Postat Mai 25, 2008 Share Postat Mai 25, 2008 sa strangem randurile pe-acest topic ! modele, poze,discutii, plimbari..etc..etc asta ar fi al meu: vz 800 din 2001 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Mai 29, 2008 Share Postat Mai 29, 2008 frumos specimen......dar dupa ce am vazut pozitia de mers cred ca o sa-mi sara vertebrele din coloana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.