theos_ Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 (editat) mai strange reboundul pe fata Theo ! felicitari pt cursa, cu putin noroc luai o cupita ! Nu a fost camera pe motocicleta mea, a fost pe un 600rr. Am depasit cu o roata pe cel de pe 3 dar eu am avut transponderul la suportul de toba (scarita spate) iar el pe furca fata. Transponderul meu a trecut linia de finish dupa transponderul lui. Asta e... Oricum, stiu ca mai am muulte de imbunatatit si e bine, pe viitor putem imbunatatii timpii. Later edit: ultima data cand am mers pe pista a fost in 2012 si atunci mergeam ceva mai bine, intre timp mi-am mai iesit din mana. Fara antrenament/experienta nu se poate. Editat Octombrie 22, 2015 de theos_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 mi-am adus aminte faza din ultimul tur ,ultimul viraj ,eu tot asteptam sa te depaseasca cineva in filmarea asta in ultimul tur ,daca tin bine minte locul 3 a fost un baiat cu un suzuki albastru ,nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Octombrie 22, 2015 Share Postat Octombrie 22, 2015 mi-am adus aminte faza din ultimul tur ,ultimul viraj ,eu tot asteptam sa te depaseasca cineva in filmarea asta in ultimul tur ,daca tin bine minte locul 3 a fost un baiat cu un suzuki albastru ,nu? Da, un K7 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 mai strange reboundul pe fata Theo ! De ce? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Octombrie 23, 2015 Share Postat Octombrie 23, 2015 hai pe topicul de suspensii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 care e recordu' de pe Adancata (noul desen)? si pe ce motoreta? stie cineva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 5, 2016 Share Postat Mai 5, 2016 bmw / 1:43:421 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Mai 15, 2016 Share Postat Mai 15, 2016 Am avut un weekend factastic. Am mai tras o cazatura cu cbr-ul 600 , destul de dureroasa de data asta ,dar mi-am revenit si am facut si prima intrare cu motor de 1000. Miarul a fost senzational. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Mai scurteaza din crash-pad-uri, O faci proiectil de catapulta daca agata un dimb, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Felicitari Goe pt timpul scos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Felicitari Goe pt timpul scos ! Care este timpul scos cu k6 1000 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 (editat) A mers 2:04 ,pt el este un timp foarte foarte bun! Theo,timpul este /pilot nu /motocicleta Felicitari organizatorilor pt acest weekend minunat ! Editat Mai 16, 2016 de cmd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Roberte Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Am avut un weekend factastic. Am mai tras o cazatura cu cbr-ul 600 , destul de dureroasa de data asta ,dar mi-am revenit si am facut si prima intrare cu motor de 1000. Miarul a fost senzational. ce s-a intamplat de ai trantit-o? p.s. bine ca nu s-a lasat cu urmari grave. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 A mers 2:04 ,pt el este un timp foarte foarte bun! Theo,timpul este /pilot nu /motocicleta Felicitari organizatorilor pt acest weekend minunat ! Da, stiu dar am citit ca a mers si cu o honda. Merci pentru raspuns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 Glumeam Theo "/motocilcleta" stiu ce calaresti si de aceea am zis ...cand ne vedem la Adancata ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c3h2o Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 pe 28-29 mai Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Mai 16, 2016 Share Postat Mai 16, 2016 ce s-a intamplat de ai trantit-o? p.s. bine ca nu s-a lasat cu urmari grave. Lipsa de experienta !! Fiind multi am avut ocazia sa fac si eu cateva depasiri si m-am lasat dus de val.Am ajuns in spatele unui gsxr 750 care se departa enorm pe drept dar il prideam pe frinare si am incercat sa-l depasesc pe exterior.Am aplecat-o mai mult decat o fac de obicei si am dat cu scarita dreapta.Pe asfalt am alunecat normal dar in decor am inceput sa ma rostogolesc si am aterizat in final pe ceafa .Am rani pe umarul stang si brate .Inca ma mai doare capul si spatele la baza coastelor.Sunt foarte fericit ca nu m-a inpiedicat sa continui cu distractia pana la final .Pana duminica la pauza de pranz am reparat si motorul si am facut cateva teste cu el dar il voi mai lua cu mine doar ca motor de rezerva , in caz ca fac k6-ul praf. Noi venim sigur si pe 28-29. Multam fain CMD! » Post actualizat in 16 May 2016 21:26 Mai scurteaza din crash-pad-uri, O faci proiectil de catapulta daca agata un dimb, Da ,o voi face . In timp va primii si o alta finala si scarite .Asta a fost doar primul test cu motorul asta si m-am simtit mult mai bine decat ma asteptam .Cred ca va remane doar pentru circuit pentru multa vreme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Mergeti pe circuit ca e mult mai safe! ) Puteai sa iti rupi gatu' si sa fii mort acu', ca ai dat tu cu scarita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Nico tu esti un baiat super dar in ultimul timp ai o atitudine ciudata orientata spre noi cei care mergem pe circuit,astia suntem si te rog sa ne iubesti cu defectele noastre,cand si tu mergeai pe circuit era totul bine si roz,acum cum nu ai mai ajuns sau nu vrei sa mai ajungi/nu-ti doresti ti se pare ca noi suntem cel putin14 din carti. Goe vad ca a picat intr-un mediu safe si nu a patit mai nimic,greseli se pot face peste tot . Te salut si astept sa te vad din nou pe circuit si cu ganduri mai bune Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Nico tu esti un baiat super dar in ultimul timp ai o atitudine ciudata orientata spre noi cei care mergem pe circuit,astia suntem si te rog sa ne iubesti cu defectele noastre,cand si tu mergeai pe circuit era totul bine si roz,acum cum nu ai mai ajuns sau nu vrei sa mai ajungi/nu-ti doresti ti se pare ca noi suntem cel putin14 din carti. Goe vad ca a picat intr-un mediu safe si nu a patit mai nimic,greseli se pot face peste tot . Te salut si astept sa te vad din nou pe circuit si cu ganduri mai bune Multumesc George, postul meu este ironic la adresa celor care se dau numai pe circuit sau indeamna lumea NUMAI la circuit pentru ca e mai safe. Imi face placere sa merg la circuit si o voi mai face de cate ori o sa am tragere de inima+bani,logistica,etc. Dar intre timp imi folosesc motocicleta sa merg la plimbare, chiar si la serviciu uneori, fac asta de 10 ani cu o singura cazatura din greseala personala in primul an. De cand am ajuns pe la circuite am mai luat 2 cazaturi, tot greseli personale. Amandoua m-au costat mai mult decat cazatura pe strada, atat in bani cat si fizic. Am mai atras atentia asupra faptului ca la circuit intervine imediat competitia cu ceilalti, competitia cu tine si timpi mai buni, lucru care daca insisti va duce mereu la ceva cazaturi, urmarile fiind cam in functie de noroc, de la dauna totala a motocicletei pana la oase rupte, spitale, etc. Si da,va iubesc cu defectele voastre, numai nu mai propavaduiti si voi peste tot ca circuitul e Mesia si culmea sigurantei! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Mergeti pe circuit ca e mult mai safe! ) Puteai sa iti rupi gatu' si sa fii mort acu', ca ai dat tu cu scarita Am facut o mare mare prostie ca mi-am pierdut rabdarea intr-un moment in care nu avea nici un rost si nu am avut destula experienta care sa compenseze pentru excesul de bravura si prostie.De data asta am fost super ok la capitolul conditie fizica dar am ramas corijent la capitolul pregatire psihica. » Post actualizat in 17 May 2016 06:34 Da, acum mi-am cazut fisa ca daca aveam mai multa experienta nu faceam greseala respectiva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Am facut o mare mare prostie ca mi-am pierdut rabdarea intr-un moment in care nu avea nici un rost si nu am avut destula experienta care sa compenseze pentru excesul de bravura si prostie.De data asta am fost super ok la capitolul conditie fizica dar am ramas corijent la capitolul pregatire psihica. Detalii. Postul meu putea sa nici nu aiba legatura cu tine. Tu doar esti ultimul caz care ai venit sa povestesti ce s-a intamplat. Si asta e de bine si denota curaj si faptul ca vrei sa inveti din greselile pe care le faci, pentru ca majoritatea motociclistilor (si de circuit si de strada) cand cad tac chitic, repara mobra si nu zic nici pas, sa nu li terfeleasca orgoliul lor de piloti. Toti cand ajungem acolo nu avem rabdare, vrem sa ardem etape, sa progresam repede, mai dam o tura cu cauciucu' ala ca 'mai merge', uite-asa se ajunge la cazaturi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Toti aveti dreptate in felul vostru, dar intelegeti ca fiecare judeca dupa propriile experiente. cine a cazut nasol pe strada si pe circuit nu, normal ca va spune ca pe circuit e cel mai safe si invers. Important e sa te ridici si sa mergi mai departe sau sa pui punct cand nu vrei sa mai risti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Lipsa de experienta !! Fiind multi am avut ocazia sa fac si eu cateva depasiri si m-am lasat dus de val.Am ajuns in spatele unui gsxr 750 care se departa enorm pe drept dar il prideam pe frinare si am incercat sa-l depasesc pe exterior.Am aplecat-o mai mult decat o fac de obicei si am dat cu scarita dreapta.Pe asfalt am alunecat normal dar in decor am inceput sa ma rostogolesc si am aterizat in final pe ceafa .Am rani pe umarul stang si brate .Inca ma mai doare capul si spatele la baza coastelor.Sunt foarte fericit ca nu m-a inpiedicat sa continui cu distractia pana la final .Pana duminica la pauza de pranz am reparat si motorul si am facut cateva teste cu el dar il voi mai lua cu mine doar ca motor de rezerva , in caz ca fac k6-ul praf. Noi venim sigur si pe 28-29. Multam fain CMD! » Post actualizat in 16 May 2016 21:26 Da ,o voi face . In timp va primii si o alta finala si scarite .Asta a fost doar primul test cu motorul asta si m-am simtit mult mai bine decat ma asteptam .Cred ca va remane doar pentru circuit pentru multa vreme. Ai vazut ca CONTEAZA si agregatul cu care te dai, indiferent cit de priceput sau nepriceput esti? Din cauza asta ai sa vezi oameni care scot 2.00 pe Adancata cu S1000RR. Si ceilalti comenteaza ca nu-i trebuie asa ceva. Eu am inteles demult aspectul asta, din experienta. Stai sa vezi cum e cu anvelope race noi noute, moi si fierbinti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator goe 75 Postat Mai 17, 2016 Share Postat Mai 17, 2016 Si de data asta am avut anvelope noi pe ambele motoare ,supercorsa BSB, fata dot 2015, spate dot 2014.Mie mi s-au parut senzationale. In materie de timpi ,singurul gol pe care l-am avut a fost sa merg sub 2.10 relaxat si fara sa simt ca fac un efort deosebit si l-am atins .Drept urmare am reusit sa fac sesiuni de 20-25 de minute si sa vad steagul final si in pauza sa lucrez la motorul cazut.In toamna am reusit sa termin o singura sesiune , in rest am iesit dupa 6-7 ture atat de obosit ca imi venea sa cer salariu. In privinta motoarelor , sigura mare diferenta pe care o pot aprecia cu adevarat este ca gsxr-ul are slipper clutch si intru mult mai putin stresat in curbe .Si faptul ca are scarietele mai inalte imi da mai multa siguranta ,acum ca am vazut ce insemna sa dai cu ele de pamant dar stiam exact ce am sub mine si trebuia sa actionez in consecinta. Cand vine vorba de diferenta de putere dintre cele doua eu cred ca realizati ca nu sunt in stare si nu am curajul sa folosesc toata puterea gsxr-lui. » Post actualizat in 30 May 2016 05:25Inca nu au aparut poze pe FB din weekend-ul asta .Cunoaste careva pe fotografii care au fost duminica (ma refer la cei adusi de organizatori) ? Sau daca au alt site unde urca pozele ,o informatie ar fi bine venita. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.