Sari la conținut

Chiar da clasa bavarezul?


l.u.v
 Share

Postări Recomandate

Crazy-devil, una nu exclude pe alta.

 

E vorba de aderenta.

 

Cu cat cauciucul e de compozitie mai moale cu atat ofera o mai buna aderenta. Pana aici toata lumea e de acord, da?

 

Dar si stiatile de pe cauciuc conteaza pentru aderenta. Imagineaza-ti un cauciuc foarte moale, cel mai moale, dar care arata ca un cauciuc de off-road. Ce zici, te-ai descurca cu el pe un SS?

 

Eu n-am afirmat nico clipa ca un cauciuc sport n-ar fi moale, moale in comparatie cu ce folosesc eu - cauciucuri touring.

 

Era vorba despre "nu DOT"

Odata eram la granita dintre Germania si Elvetia. In fata noastra era un Lotus Elise cu numere de Elvetia. Si sa vezi faza. Granicerul nu-l lasa sa intre la el in tara. Meseriasul cu Lotus avea pe masina cauciucuri "DOT aproved racing tyres" si banuiesc ca fusese in Germania ca sa se dea tare pe autostrada. Doar ca s-a dat prea mult si i s-au tocit prea tare caucioacele. Vamesul, foarte scrupulos, i-a masurat adancimea santurilor, a vazut ca nu mai sunt in standardul minim si a decretat ca n-are voie sa intre cu masina in Elvetia. "nu DOT" nu Elvetia :)

Daca te opreste politia pe strada nu te intreaba cat de moale e cauciucul ci daca santurile corespund standardului (adica DOT). "nu DOT" iei amenda.

 

Adevarul e urmatorul.

Probabil in jargonul amatorilor de curse moto DOT se foloseste ca o prescurtare pentru DOT aproved racing tyres - cauciucuri racing legale pe strada.

Multi folosesc cuvintele fara sa le priceapa semnificatia ci pentru ca asa le-au prins ei dupa ureche - sa zicem ca te duci la vulcanizare si iti umfla ala cauciucurile 2.2 pe fata si 2.5 pe spate - nici habar nu are ce inseamna cifrele alea (ce unitati de masura reprezinta), dar stie ca asa e bine.

 

Am vrut sa-l incurc pe superbec pentru ca a avut o atitudine impertinenta si se da mare specialist cand de fapt nu e.

Cu multi care au postat aici m-am intersectat pe multe topicuri. Ca am fost de acord, ca n-am fost, imi place sa cred ca ne-am respectat reciproc. Dupa parerea mea, mistocarii astia care nu-si respecta partenerii de discutie merita sa li se dea peste nas atunci cand gresesc. Ceea ce am si facut. Altfel nu sunt genul care sa masoare cu sublerul fiecare cuvintel si sa numare toate virgulele.

 

E ok acum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 150
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Crazy-devil, una nu exclude pe alta.

 

E vorba de aderenta.

 

Cu cat cauciucul e de compozitie mai moale cu atat ofera o mai buna aderenta. Pana aici toata lumea e de acord, da?

 

Dar si stiatile de pe cauciuc conteaza pentru aderenta. Imagineaza-ti un cauciuc foarte moale, cel mai moale, dar care arata ca un cauciuc de off-road. Ce zici, te-ai descurca cu el pe un SS?

 

Eu n-am afirmat nico clipa ca un cauciuc sport n-ar fi moale, moale in comparatie cu ce folosesc eu - cauciucuri touring.

 

Era vorba despre "nu DOT"

Odata eram la granita dintre Germania si Elvetia. In fata noastra era un Lotus Elise cu numere de Elvetia. Si sa vezi faza. Granicerul nu-l lasa sa intre la el in tara. Meseriasul cu Lotus avea pe masina cauciucuri "DOT aproved racing tyres" si banuiesc ca fusese in Germania ca sa se dea tare pe autostrada. Doar ca s-a dat prea mult si i s-au tocit prea tare caucioacele. Vamesul, foarte scrupulos, i-a masurat adancimea santurilor, a vazut ca nu mai sunt in standardul minim si a decretat ca n-are voie sa intre cu masina in Elvetia. "nu DOT" nu Elvetia :)

Daca te opreste politia pe strada nu te intreaba cat de moale e cauciucul ci daca santurile corespund standardului (adica DOT). "nu DOT" iei amenda.

 

Adevarul e urmatorul.

Probabil in jargonul amatorilor de curse moto DOT se foloseste ca o prescurtare pentru DOT aproved racing tyres - cauciucuri racing legale pe strada. muhahahhahaha

Multi folosesc cuvintele fara sa le priceapa semnificatia ci pentru ca asa le-au prins ei dupa ureche - sa zicem ca te duci la vulcanizare si iti umfla ala cauciucurile 2.2 pe fata si 2.5 pe spate - nici habar nu are ce inseamna cifrele alea (ce unitati de masura reprezinta), dar stie ca asa e bine. muhahhahahahahahahh

 

Am vrut sa-l incurc pe superbec pentru ca a avut o atitudine impertinenta si se da mare specialist cand de fapt nu e.

Cu multi care au postat aici m-am intersectat pe multe topicuri. Ca am fost de acord, ca n-am fost, imi place sa cred ca ne-am respectat reciproc. Dupa parerea mea, mistocarii astia care nu-si respecta partenerii de discutie merita sa li se dea peste nas atunci cand gresesc. Ceea ce am si facut. Altfel nu sunt genul care sa masoare cu sublerul fiecare cuvintel si sa numare toate virgulele.

 

E ok acum?

 

 

incredibil, nu credeam ca exista personaje ca tine libere pe internet...esti clona lu alex_en?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

superbec o fi bulangiu el asa :) dar la faza cu S1000R cred ca te inseli DStar, omul chiar s-a dat cu ea (din cate stiu) si nu vorbeste din ''citite'' / ''auzite''....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda, eu cred ca aveam dreptate si cu franele si cu caucioacele.

 

Dar acum imi dau seama ca am gresit insistand prosteste pe aceasta tema.

 

Imi cer scuze. Cateodata imi mai joaca si mie orgoliul feste

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator r_amonna

incredibil, nu credeam ca exista personaje ca tine libere pe internet...esti clona lu alex_en?

 

nu e. nimeni nu poate fi la fel de varza ca si alex_en. garantat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda ce pot sa zic , nu pot face comparatie cu o japoneza ca o japoneza nu am avut. Am 13000km pe strada, facuti intr-un an cu ea, pot spune ca nu m-a dezamagit pana acum ! Electronica in conditii de strada merita fiecare banut ,isi face treaba foarte bine si face pilotarea ei foarte usoara si mai ales SIGURA chiar si pentru cineva care nu are experienta de racer ( in anumite limite impuse de conditile de strada bineinteles ). Pe circuit nu am ajuns cu ea cu toate ca as fi vrut mult dar nu am reusit anul asta . singurele circuite pe care am fost anul asta sunt Anina ring, Transalpina Banatului, Meses, Tihuta, si mai cateva neinsemnate un fel de touring :) sau un fel de race pe strada :).A si modul RAIN e magnific pe ploaie !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mda ce pot sa zic , nu pot face comparatie cu o japoneza ca o japoneza nu am avut. Am 13000km pe strada, facuti intr-un an cu ea, pot spune ca nu m-a dezamagit pana acum ! Electronica in conditii de strada merita fiecare banut ,isi face treaba foarte bine si face pilotarea ei foarte usoara si mai ales SIGURA chiar si pentru cineva care nu are experienta de racer ( in anumite limite impuse de conditile de strada bineinteles ). Pe circuit nu am ajuns cu ea cu toate ca as fi vrut mult dar nu am reusit anul asta . singurele circuite pe care am fost anul asta sunt Anina ring, Transalpina Banatului, Meses, Tihuta, si mai cateva neinsemnate un fel de touring :) sau un fel de race pe strada :).A si modul RAIN e magnific pe ploaie !

Norocosule! Un sincer bravo pt alegerea facuta.

» Post actualizat in 21 Oct 2014 17:48

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Se pare ca modelul 2015 mai sare citiva pasi inaintea competitorilor din segment.

 

 

In cazul asta unde mai este indemanarea ? Skilul dobandit dupa lungi sesiuni de antrenamente ?

Acum poate si Ghita Ciobanul sa piloteze daca are niste notiuni de baza.

Poate sunt eu mai invechit (ca multi altii) cu toate ca am o varsta destul de mica, dar toate birbrizurile astea care gandesc in locul omului nu mi se par nimic spectaculos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul asta unde mai este indemanarea ? Skilul dobandit dupa lungi sesiuni de antrenamente ?

Acum poate si Ghita Ciobanul sa piloteze daca are niste notiuni de baza.

Poate sunt eu mai invechit (ca multi altii) cu toate ca am o varsta destul de mica, dar toate birbrizurile astea care gandesc in locul omului nu mi se par nimic spectaculos.

 

Ohooo... stai linistit ca nu se piloteaza singura. O avea motocicleta asta electronica sa ajute pilotul, dar asta nu inseamna ca un pilot talentat si experimentat care merge cu Fireblade spre exemplu, o sa fie batut pe circuit de un incepator pe S1000RR. Electronica te ajuta intr-o anumita masura, dar nu inlocuieste talentul pilotului si nici nu incalca legile fizicii ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca rolul electronicii nu este acela de a te ajuta sa scoti timipi buni pe pista sau in mare parte nu este pentru a scoate timpi buni , ci mai degraba ca Gita Ciobanul care iese cu ea pe strada sa nu-si rupa gatul si din punctul asta de vedere isi face treaba bine ( intre anumite limite desigur ) .Oricum daca vrei pe circuit poti sa dezactivezi tot dintr-o apasare de buton deci nu te obliga nimeni sa mergi cu ABS sau DTC activate, dar daca le dezactivezi pe strada si nu ai dobindita destula experienta pe " Fireblade " , esti in miinile domnului ! :crack:

Editat de adi_fred2000
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca rolul electronicii nu este acela de a te ajuta sa scoti timipi buni pe pista sau in mare parte nu este pentru a scoate timpi buni , ci mai degraba ca Gita Ciobanul care iese cu ea pe strada sa nu-si rupa gatul si din punctul asta de vedere isi face treaba bine ( intre anumite limite desigur ) .Oricum daca vrei pe circuit poti sa dezactivezi tot dintr-o apasare de buton deci nu te obliga nimeni sa mergi cu ABS sau DTC activate, dar daca le dezactivezi pe strada si nu ai dobindita destula experienta pe " Fireblade " , esti in miinile domnului ! :crack:

Unii, multi dealtfel, ca au mers cu motorete touring de 60-70cai, pt ei orice SBK 1000 pare la fel. Am trecut si eu prin asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am reusit sa fac un S 1000 R sa fuga de poponeata pe Skat Kart, avand activat TC. Mai mersesem cu motoreta, stiam(cat de cat) ce poate. Avea caucicurile din fabrica.

Nu m-am asteptat sa fuga asa rau, tind sa cred ca daca trageam mai tare, nu ma mai putea ajuta, ma imprastiam, asta a fost senzatia.

Am mers si cu S 1000 RR(nu pe circuit), si cu ZX-10 2005, K6 1000(modificat si cu instalatie NOS), etc, sincer, mi s-a parut ca trage mai tare Bmw-ul. De frane nu mai vorbesc, si R si RR au niste frane de iti zboara capu' de pe umeri. Faptul ca toate astea sunt decuplabile, puterea si feeling-ul.

Pentru mine, Bmw ocupa primul loc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...