DStar Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 DOT este un cod de identificare pentru cauciucuri DOT aproved - inseamna ca acele cauciucuri indeplinesc un anumit standard de siguranta (si in principal e vorba de striatii - de capacitatea de a evacua apa si a nu produce acvaplanare) Exista cauciucuri DOT aproved racing tyres - indeplinesc la minim standardele de siguranta - mai pe romaneste striatiile alea sunt suficiente cat sa nu iei amenda de la politie, dar o cam strangi in fund daca te prinde ploaia cu ele Ce vina am eu ca superbec nu stie nici ce vorbeste. El a zis "nu DOTuri" adica mi-am inchipuit ca e vorba de cauciucuri slick. Sunt foarte convins ca n-am gresit cu afirmatia mea. Reprezentanta e obligata sa-ti vanda motocicleta care sa poata fi inmatriculata, iar daca n-ar avea cauciucuri legale te-ar trimite acasa RARul. Aa, poate daca dai comanda speciala sau mai stiu eu, dar motoarele expuse spre vanzare au caucioace regulamentare. Pirelli Diablo Supercorsa sunt cauciucuri DOT aproved asa ca nu vad care e problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 DOT este un cod de identificare pentru cauciucuri DOT aproved - inseamna ca acele cauciucuri indeplinesc un anumit standard de siguranta (si in principal e vorba de striatii - de capacitatea de a evacua apa si a nu produce acvaplanare) Exista cauciucuri DOT aproved racing tyres - indeplinesc la minim standardele de siguranta - mai pe romaneste striatiile alea sunt suficiente cat sa nu iei amenda de la politie, dar o cam strangi in fund daca te prinde ploaia cu ele Ce vina am eu ca superbec nu stie nici ce vorbeste. El a zis "nu DOTuri" adica mi-am inchipuit ca e vorba de cauciucuri slick. Sunt foarte convins ca n-am gresit cu afirmatia mea. Reprezentanta e obligata sa-ti vanda motocicleta care sa poata fi inmatriculata, iar daca n-ar avea cauciucuri legale te-ar trimite acasa RARul. Aa, poate daca dai comanda speciala sau mai stiu eu, dar motoarele expuse spre vanzare au caucioace regulamentare. Pirelli Diablo Supercorsa sunt cauciucuri DOT aproved asa ca nu vad care e problema. mah tu esti pe bune? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 DStar. cred ca tu, prin cauciucuri sport intelegi slick-uri, ceea ce nu e normal si adevarat. din ce stiu, cauciucul sport e cauciucul de compozitie moale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Crazy-devil, una nu exclude pe alta. E vorba de aderenta. Cu cat cauciucul e de compozitie mai moale cu atat ofera o mai buna aderenta. Pana aici toata lumea e de acord, da? Dar si stiatile de pe cauciuc conteaza pentru aderenta. Imagineaza-ti un cauciuc foarte moale, cel mai moale, dar care arata ca un cauciuc de off-road. Ce zici, te-ai descurca cu el pe un SS? Eu n-am afirmat nico clipa ca un cauciuc sport n-ar fi moale, moale in comparatie cu ce folosesc eu - cauciucuri touring. Era vorba despre "nu DOT" Odata eram la granita dintre Germania si Elvetia. In fata noastra era un Lotus Elise cu numere de Elvetia. Si sa vezi faza. Granicerul nu-l lasa sa intre la el in tara. Meseriasul cu Lotus avea pe masina cauciucuri "DOT aproved racing tyres" si banuiesc ca fusese in Germania ca sa se dea tare pe autostrada. Doar ca s-a dat prea mult si i s-au tocit prea tare caucioacele. Vamesul, foarte scrupulos, i-a masurat adancimea santurilor, a vazut ca nu mai sunt in standardul minim si a decretat ca n-are voie sa intre cu masina in Elvetia. "nu DOT" nu Elvetia Daca te opreste politia pe strada nu te intreaba cat de moale e cauciucul ci daca santurile corespund standardului (adica DOT). "nu DOT" iei amenda. Adevarul e urmatorul. Probabil in jargonul amatorilor de curse moto DOT se foloseste ca o prescurtare pentru DOT aproved racing tyres - cauciucuri racing legale pe strada. Multi folosesc cuvintele fara sa le priceapa semnificatia ci pentru ca asa le-au prins ei dupa ureche - sa zicem ca te duci la vulcanizare si iti umfla ala cauciucurile 2.2 pe fata si 2.5 pe spate - nici habar nu are ce inseamna cifrele alea (ce unitati de masura reprezinta), dar stie ca asa e bine. Am vrut sa-l incurc pe superbec pentru ca a avut o atitudine impertinenta si se da mare specialist cand de fapt nu e. Cu multi care au postat aici m-am intersectat pe multe topicuri. Ca am fost de acord, ca n-am fost, imi place sa cred ca ne-am respectat reciproc. Dupa parerea mea, mistocarii astia care nu-si respecta partenerii de discutie merita sa li se dea peste nas atunci cand gresesc. Ceea ce am si facut. Altfel nu sunt genul care sa masoare cu sublerul fiecare cuvintel si sa numare toate virgulele. E ok acum? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 Crazy-devil, una nu exclude pe alta. E vorba de aderenta. Cu cat cauciucul e de compozitie mai moale cu atat ofera o mai buna aderenta. Pana aici toata lumea e de acord, da? Dar si stiatile de pe cauciuc conteaza pentru aderenta. Imagineaza-ti un cauciuc foarte moale, cel mai moale, dar care arata ca un cauciuc de off-road. Ce zici, te-ai descurca cu el pe un SS? Eu n-am afirmat nico clipa ca un cauciuc sport n-ar fi moale, moale in comparatie cu ce folosesc eu - cauciucuri touring. Era vorba despre "nu DOT" Odata eram la granita dintre Germania si Elvetia. In fata noastra era un Lotus Elise cu numere de Elvetia. Si sa vezi faza. Granicerul nu-l lasa sa intre la el in tara. Meseriasul cu Lotus avea pe masina cauciucuri "DOT aproved racing tyres" si banuiesc ca fusese in Germania ca sa se dea tare pe autostrada. Doar ca s-a dat prea mult si i s-au tocit prea tare caucioacele. Vamesul, foarte scrupulos, i-a masurat adancimea santurilor, a vazut ca nu mai sunt in standardul minim si a decretat ca n-are voie sa intre cu masina in Elvetia. "nu DOT" nu Elvetia Daca te opreste politia pe strada nu te intreaba cat de moale e cauciucul ci daca santurile corespund standardului (adica DOT). "nu DOT" iei amenda. Adevarul e urmatorul. Probabil in jargonul amatorilor de curse moto DOT se foloseste ca o prescurtare pentru DOT aproved racing tyres - cauciucuri racing legale pe strada. muhahahhahaha Multi folosesc cuvintele fara sa le priceapa semnificatia ci pentru ca asa le-au prins ei dupa ureche - sa zicem ca te duci la vulcanizare si iti umfla ala cauciucurile 2.2 pe fata si 2.5 pe spate - nici habar nu are ce inseamna cifrele alea (ce unitati de masura reprezinta), dar stie ca asa e bine. muhahhahahahahahahh Am vrut sa-l incurc pe superbec pentru ca a avut o atitudine impertinenta si se da mare specialist cand de fapt nu e. Cu multi care au postat aici m-am intersectat pe multe topicuri. Ca am fost de acord, ca n-am fost, imi place sa cred ca ne-am respectat reciproc. Dupa parerea mea, mistocarii astia care nu-si respecta partenerii de discutie merita sa li se dea peste nas atunci cand gresesc. Ceea ce am si facut. Altfel nu sunt genul care sa masoare cu sublerul fiecare cuvintel si sa numare toate virgulele. E ok acum? incredibil, nu credeam ca exista personaje ca tine libere pe internet...esti clona lu alex_en? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Crazy-devil Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 DStar.. nu stiu ce si cum sa-ti zic. dar aberezi si exagerezi. restul tragi tu concluzia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 se vorbea de miezul S1000RR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Octombrie 12, 2014 Autor Admin Share Postat Octombrie 12, 2014 se vorbea de miezul S1000RR. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 superbec o fi bulangiu el asa dar la faza cu S1000R cred ca te inseli DStar, omul chiar s-a dat cu ea (din cate stiu) si nu vorbeste din ''citite'' / ''auzite''.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Octombrie 12, 2014 Share Postat Octombrie 12, 2014 se vorbea de miezul S1000RR. Corect! Sa vorbim de miez Actiunea incepe la 0:40. A se vedea catalizatorul stock, deci nici macar evacuare full nu are. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DStar Postat Octombrie 13, 2014 Share Postat Octombrie 13, 2014 Mda, eu cred ca aveam dreptate si cu franele si cu caucioacele. Dar acum imi dau seama ca am gresit insistand prosteste pe aceasta tema. Imi cer scuze. Cateodata imi mai joaca si mie orgoliul feste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 18, 2014 Share Postat Octombrie 18, 2014 incredibil, nu credeam ca exista personaje ca tine libere pe internet...esti clona lu alex_en? nu e. nimeni nu poate fi la fel de varza ca si alex_en. garantat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_fred2000 Postat Octombrie 20, 2014 Share Postat Octombrie 20, 2014 Mda ce pot sa zic , nu pot face comparatie cu o japoneza ca o japoneza nu am avut. Am 13000km pe strada, facuti intr-un an cu ea, pot spune ca nu m-a dezamagit pana acum ! Electronica in conditii de strada merita fiecare banut ,isi face treaba foarte bine si face pilotarea ei foarte usoara si mai ales SIGURA chiar si pentru cineva care nu are experienta de racer ( in anumite limite impuse de conditile de strada bineinteles ). Pe circuit nu am ajuns cu ea cu toate ca as fi vrut mult dar nu am reusit anul asta . singurele circuite pe care am fost anul asta sunt Anina ring, Transalpina Banatului, Meses, Tihuta, si mai cateva neinsemnate un fel de touring sau un fel de race pe strada .A si modul RAIN e magnific pe ploaie ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 Se pare ca modelul 2015 mai sare citiva pasi inaintea competitorilor din segment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 Mda ce pot sa zic , nu pot face comparatie cu o japoneza ca o japoneza nu am avut. Am 13000km pe strada, facuti intr-un an cu ea, pot spune ca nu m-a dezamagit pana acum ! Electronica in conditii de strada merita fiecare banut ,isi face treaba foarte bine si face pilotarea ei foarte usoara si mai ales SIGURA chiar si pentru cineva care nu are experienta de racer ( in anumite limite impuse de conditile de strada bineinteles ). Pe circuit nu am ajuns cu ea cu toate ca as fi vrut mult dar nu am reusit anul asta . singurele circuite pe care am fost anul asta sunt Anina ring, Transalpina Banatului, Meses, Tihuta, si mai cateva neinsemnate un fel de touring sau un fel de race pe strada .A si modul RAIN e magnific pe ploaie ! Norocosule! Un sincer bravo pt alegerea facuta. » Post actualizat in 21 Oct 2014 17:48 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 Se pare ca modelul 2015 mai sare citiva pasi inaintea competitorilor din segment. Bomba! cu 2 secunde mai rapid decat HP4 (asa zice nenea ala spre sfarsit, ca au spus pilotii de teste) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 Nu secundele sunt importante ( ele sunt relative ) ci gadgeturile cu care vine de serie si ii confera plus valoare ( citveva mii de euro ? ) fata de o japoneza. » Post actualizat in 21 Oct 2014 17:57Bine, acum mai ramine sa-i vedem si pretul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 Denis, te tenteaza bavarezul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Denis_sbz Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 De tentant, e tentant, insa, nu se afla pe lista scurta. p.s. acum, depinde, pina-n primavara, lucrurile pot evolua intr-un sens sau altul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zimbrutza Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 Oare de ce nu scot si un 600cc? Nu ma refer la monocilindru/bicilindru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Adrian Postat Octombrie 21, 2014 Share Postat Octombrie 21, 2014 Oare de ce nu scot si un 600cc? Nu ma refer la monocilindru/bicilindru Probabil exista deja: R6 ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_fred2000 Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Cred ca este doar o chestiune de timp pana o sa vedem si un 600 bavarez.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Se pare ca modelul 2015 mai sare citiva pasi inaintea competitorilor din segment. In cazul asta unde mai este indemanarea ? Skilul dobandit dupa lungi sesiuni de antrenamente ? Acum poate si Ghita Ciobanul sa piloteze daca are niste notiuni de baza. Poate sunt eu mai invechit (ca multi altii) cu toate ca am o varsta destul de mica, dar toate birbrizurile astea care gandesc in locul omului nu mi se par nimic spectaculos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jorge Lorenzo Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 In cazul asta unde mai este indemanarea ? Skilul dobandit dupa lungi sesiuni de antrenamente ? Acum poate si Ghita Ciobanul sa piloteze daca are niste notiuni de baza. Poate sunt eu mai invechit (ca multi altii) cu toate ca am o varsta destul de mica, dar toate birbrizurile astea care gandesc in locul omului nu mi se par nimic spectaculos. Ohooo... stai linistit ca nu se piloteaza singura. O avea motocicleta asta electronica sa ajute pilotul, dar asta nu inseamna ca un pilot talentat si experimentat care merge cu Fireblade spre exemplu, o sa fie batut pe circuit de un incepator pe S1000RR. Electronica te ajuta intr-o anumita masura, dar nu inlocuieste talentul pilotului si nici nu incalca legile fizicii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Octombrie 22, 2014 Share Postat Octombrie 22, 2014 Ghita Ciobanu' s-ar putea sa poata, daca nu e cumva un antitalent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.