alex.alexey Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Salut , ieri am cumparat un Yamaha r6 2002. Problema sta in felul urmator . Am vazut ca nu tine frana de fata deloc bine . Apas si abia daca franeaza .Azi am dat etrierii jos , curatat pistonase ca lumea , degresat .. una alta . Am aerisit putin frana , am completat cu lichid. Dar frana tot nu tine . Discurile sunt ft bune , pompa face presiune , pistonasele merg bine , iar placutele au carne pe ele destula . Ce are ... ?Si mai am o problema cu acceleratia . Cand accelerez tare mai are o ezitare . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 de unde sti ca pompa face presiune? incearca cu alta pompa , daca tot asa face schimba furtunu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Octombrie 16, 2014 Autor Share Postat Octombrie 16, 2014 Pai impinge pistonasele bine , ma refer cu forta . aici nu ma refer ca am tinut eu pistonasele cu mana si am dat la frana . Mi-a spus cineva ca ar putea fii placutele , s-au intarit . Cum a stat mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 maneta de frana, la apasat e moale, tare? baga o cheie cu etrierul scos si apasa frana, ies toate pistonasele? (cheia bagata in etrier, ca sa nu scoti pistonasele de tot). Aerisirea ai facut-o bine? Incearca sa o faci invers cu o siringa mare prin aerisitor, deci pe dos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Octombrie 16, 2014 Autor Share Postat Octombrie 16, 2014 (editat) Inainte s-o iau frana era mai moale , dar tot nu tinea . Azi dupa ce am curatat pistonasele , nu ies toate deodata . Si da , am incercat cu o cheie intre pistonas . Acum e mai tare frana , se apasa mai greu Editat Octombrie 16, 2014 de alex.alexey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 Salut , . Am vazut ca nu tine frana de fata deloc bine .. Ce are ... ? Aeriseste franele din nou, foloseste o pompa de vacuum daca ai. Daca problema persista, inlocuieste placutele de frana (s-ar putea sa fie contaminate cu lichid de frana). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Octombrie 16, 2014 Autor Share Postat Octombrie 16, 2014 ok atunci , multumesc . O sa vad maine ce rezolv . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 16, 2014 Share Postat Octombrie 16, 2014 pentru o curatare cum trebuie trebuiesc scoase pistonasele de tot, date jos garniturile, o veselie intreaga. dar merita. totusi inainte de toate astea aeriseste circuitul si pe la pompa, sus. desfaci surubul care tine furtunul/furtunurile si il inchizi exact ca pe aerisitoarele de la etriere. tii maneta, desfaci, strangi, dai drumul la maneta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Daca ai maneta tare si toate pistonasele sunt mobile...schimba placutele! Posibil sa ai niste placute "low cost" care nu au nici o treaba cu franarea,sunt doar de "inventar". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Daca placutele sunt Ferodo Platinum, nu vei avea niciodată frână. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Azi dupa ce am curatat pistonasele , nu ies toate deodata . Cum asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Octombrie 17, 2014 Autor Share Postat Octombrie 17, 2014 O sa fac azi o poza la placute pentru ca nu ma pricep . Iar cu pistonasele , ma refer ca , cand apas frana nu ies toate de-o data , unu iese mai repede , altul ramane mai inaintru ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 O sa fac azi o poza la placute pentru ca nu ma pricep . Iar cu pistonasele , ma refer ca , cand apas frana nu ies toate de-o data , unu iese mai repede , altul ramane mai inaintru ... Foarte rar se intampla ca toate pistonasele sa iasa sincron. Etrierii respectivi nu sunt foarte predispusi la blocare dar mai stii... Inspecteaza cu o sursa puternica de lumina daca cumva s-au deformat si au iesit din canalul lor, gariturile de praf ale pistonaselor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Octombrie 17, 2014 Autor Share Postat Octombrie 17, 2014 Daca bag ceva intre pistonase si dau la maneta , ca sa nu iasa doar un pistonas de tot si restul sa ramana inauntru sau putin scoase . Merg bine , adica strang cu putere si ies toate 4 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Dupa ce le-ai curatat,incearca sa le si gresezi.Sigur se va schimba situatia. Vezi ca exista o vaselina de la trw pentru asa ceva.Cel putin asta folosesc eu,caci altceva n-am gasit momentan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rylalex Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 placutele sunt de vina. Eu mi-am luat o teapa asemanatoare cu placutele SBS care nu sunt chiar low cost. In prima mie de km frana extraordinar, acum au inceput sa scartaie si trebuie sa trag de levier cu putere pentru o frana de urgenta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 e normal sa-ti iasa pistonasele pe rand "la liber" placutele de pe modelul tau de etrier sunt folosite pe zeci de modele de motociclete, exista fake-uri sau pur si simplu placute foarte proaste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RedFox200 Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Pune si tu niste Nissin sau EBC HH, m-am ferit intotdeauna de TRW, Ferodo sau alte firme de genul asta. Cheltuiam cam 150 lei pe set, dar cel putin stiam o treaba. O singura data mi-am luat si eu ceva mai ieftin, chiar nu aveam bani, si am dat vreo 80 lei pe set. Nu se va mai intampla. Mai bine trag pe dreapta si mai strang bani decat sa mai iau placute ieftine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Octombrie 17, 2014 Autor Share Postat Octombrie 17, 2014 Mda, nu se mai vedea clar codul placutelor ca sa le fac poze . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Spatele placutelor arata asa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Octombrie 17, 2014 Autor Share Postat Octombrie 17, 2014 Asa arata , nu scrie de cine sunt facute . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 ba scrie. da jos tablele alea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adyp Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Eu cred ca-s EBC HH. In continuare, tot parerea mea e ca nu a facut aerisirea bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
avb Postat Octombrie 17, 2014 Share Postat Octombrie 17, 2014 Eu cred ca-s EBC HH. In continuare, tot parerea mea e ca nu a facut aerisirea bine.daca inca iti e moale maneta,da jos capacul de la bazinul de lichid,apasa maneta.de vreo cateva ori si vezi daca scoate blue mic I de aer in bazin.daca da ,atunci apasa maneta usor timp de cateva minute incontinuu pana nu Mai apart bule de aer.pe urma aeries esti etrierele.daca nici Asa nu ai resolvat problema.verifica furtunele sa fie originale,caci s ar putea sa fie elastice.pe pompa de Frana e trecuta o dimensiune in inch.gen 1/2,3/4.verifica dupa manual daca are debitul corect.daca ai o pompa cu debit Mai mic ,nu o sa fie efficiently presiunea.exercitata.pt franare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex.alexey Postat Octombrie 17, 2014 Autor Share Postat Octombrie 17, 2014 Maneta e tare , se apasa destul de greu . Dar in mers , daca pun frana se blocheaza undeva la 3 sferturi . Nu stiu cum sa zic . Apas un sfert din ea , nu se intampla nimic , dupa trebuie sa apas ceva mai tare si pleaca dintr-o data .Are o retinere. Iar dupa un sfert , tot nu tine . La viteza mica mica am incercat sa strang fata tare , franeaza , dar nu cum trebuie . Deci mai exact, merge intrerupt cand apas maneta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.