Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

Acum 2 ore, xt600 a spus:

....... Daca lucrurile decurgeau normal, fara accidentarea de la Jerez, altfel stateau lucrurile... cel mai probabil avea inca doua titluri in palmares, Honda ar fi fost motocicleta suprema, etc. 

n-a fost sa fie.... :) :)

asta e

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 4,3k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Acum 7 ore, apriliacluj a spus:

n-a fost sa fie.... :) :)

asta e

Ducati deja era pe un trend crescator in materie de performanta, Qua deja il presa pe MM, iar MM deja mergea la limita cu honda....

ma indoiesc profund ca ar mai fi luat 2 titluri. 
 

in the meanwhile, Marc Marquez, Joan Mir, Alex
Rins and Fabio Quartararo during summer break:

image.thumb.png.d5bb7aefd9d0eea7b91904fc622cb0ac.png

Editat de damager
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 05.07.2023 la 21:20, damager a spus:

 

ma indoiesc profund ca ar mai fi luat 2 titluri. 

Titlurile 2020 si 2021 ar fi fost o formalitate pentru el. Mai greu in 2022, cu 8 Ducati impotriva lui, dar nu imposibil. Si motocicleta ar fi evoluat altfel, cu el in competitie. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 7/5/2023 at 9:20 PM, damager said:

ma indoiesc profund ca ar mai fi luat 2 titluri. 

 

Subscriu. Până la urmă căzătura de la Jerez care l-a stricat a fost datorată forțajului; deja se chinuia (prea mult) să depășească deficiențele motocicletei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, xt600 a spus:

Titlurile 2020 si 2021 ar fi fost o formalitate pentru el. Mai greu in 2022, cu 8 Ducati impotriva lui, dar nu imposibil. Si motocicleta ar fi evoluat altfel, cu el in competitie. 

  8 Ducati impotriva lui, iar restul motocicletelor de pe grila alaturi de el? Sau cum este calculul acesta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce diferente intre F1 si MotoGP

 

https://www.crash.net/motogp/news/1030714/1/revealed-how-much-money-dorna-gives-motogp-s-satellite-teams

 

In total, Dorna distributes €70m to teams across MotoGP, Moto2 and Moto3. This money predominantly comes from selling TV rights.

By comparison, the 10 F1 teams receive a combined total of €950m from Liberty Media. More than 10 times what MotoGP teams are making.

..

The cost of a satellite team leasing its bikes from a manufacturer is €2.2m, the report states.

The manufacturers ((Ducati, Aprilia, KTM and Honda) are incentivized with a payment of €1m from Dorna per bike given to a satellite team.

Yamaha are given just €500,000 by Dorna because they are not running a satellite team this year.

Ducati, who have three satellite teams, are only incentivized to run one. So, Dorna give them only €2.2m - the same as Aprilia, KTM and Honda.

 

Moto2 and Moto3 teams now receive €180,000 to €230,000 in subsidies from Dorna, the report says.

Dorna subsidises the engines in Moto2, charging €20,000 per rider to each team.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

12 minutes ago, ioio_viola said:

By comparison, the 10 F1 teams receive a combined total of €950m from Liberty Media. More than 10 times what MotoGP teams are making.

 

Comparația cu F1 este irelevantă. Drepturile TV sunt mult mai bănoase acolo, la fel și bugetele: o echipă mare cheltuie cam 200 de milioane pe an. O echipă mică, între 100 și 150 de milioane.

 

12 minutes ago, ioio_viola said:

Ducati, who have three satellite teams, are only incentivized to run one. So, Dorna give them only €2.2m - the same as Aprilia, KTM and Honda.

 

Interesant. De notat pentru japonezi - și mai ales pentru Yamaha. Deși cred că acum au înțeles.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, xt600 a spus:

Titlurile 2020 si 2021 ar fi fost o formalitate pentru el. Mai greu in 2022, cu 8 Ducati impotriva lui, dar nu imposibil. Si motocicleta ar fi evoluat altfel, cu el in competitie. 

Ma indoiesc de asta... punctul de cotitura a fost schimbarea gumei spate de catre michelin cu una care avea grip  mult mai mult pe parti.

asta e facut ca toata filozofia honda/MM de a intoarce motoreta in jurul rotii fata nu mai era posibila. Din acel moment au disparut si save-ure luo MM, pt ca pur si simplu spatele impingea mult mai mult fata si nu facea slide.
sau, sa ma expir altfel, cand honda a facut slide, MM s-a adunat de prin pietris.

iar sa schimbi o filozofie, cu sau fara MM iti ia mai mult decat cateva curse.  

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, damager a spus:

Ma indoiesc de asta... punctul de cotitura a fost schimbarea gumei spate de catre michelin cu una care avea grip  mult mai mult pe parti.

Da, pneurile sunt o variabila foarte importanta in ecuatia performantei si avem exemple notabile in acest sens, in istoria competitiei, insa sa spui ca un pilot precum MM, nu mai poate lua un titlu mondial din acest motiv,  este un pic cam mult. De exemplu, titlul 2020, a fost luat de un pilot care  obtinut o singura victorie, cu un total de 171 de puncte din 14 curse. Deci, pentru ca pneuri, ar trebuii sa inteleg ca MM nu ar fi fost in stare sa obtina mai mult de cele 171 de puncte ale lui Mir. Valabil si pentru sezonul 2021. Cu toate abesentele de pe grila, cu toata starea lui fizica, deplorabila, tot a obtinut trei victorii, inca un podium si 142 de puncte, adica cam jumatate din punctele campionului Q. Nu sunt foarte convins ca am mai vorbi astazi despre Q, drept campion in 2021, cu MM fit pe grila. In 2022 lucrurile ar fi fost intr-adevar mai complicate.. ar fi avut o opozitie puternica din partea celor 8 piloti Ducati, legati intre el prin ordine de echipa (sau mai bine zis interechipe), dar  nu ar fi fost imposibil pentru el.  So.. cel putin doua titluri din trei ar fi fost o formalitate pentru el.. singurul care putea sa isi puna bete in roate, era el. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, xt600 a spus:

Da, pneurile sunt o variabila foarte importanta in ecuatia performantei si avem exemple notabile in acest sens, in istoria competitiei, insa sa spui ca un pilot precum MM, nu mai poate lua un titlu mondial din acest motiv,  este un pic cam mult. De exemplu, titlul 2020, a fost luat de un pilot care  obtinut o singura victorie, cu un total de 171 de puncte din 14 curse. Deci, pentru ca pneuri, ar trebuii sa inteleg ca MM nu ar fi fost in stare sa obtina mai mult de cele 171 de puncte ale lui Mir. Valabil si pentru sezonul 2021. Cu toate abesentele de pe grila, cu toata starea lui fizica, deplorabila, tot a obtinut trei victorii, inca un podium si 142 de puncte, adica cam jumatate din punctele campionului Q. Nu sunt foarte convins ca am mai vorbi astazi despre Q, drept campion in 2021, cu MM fit pe grila. In 2022 lucrurile ar fi fost intr-adevar mai complicate.. ar fi avut o opozitie puternica din partea celor 8 piloti Ducati, legati intre el prin ordine de echipa (sau mai bine zis interechipe), dar  nu ar fi fost imposibil pentru el.  So.. cel putin doua titluri din trei ar fi fost o formalitate pentru el.. singurul care putea sa isi puna bete in roate, era el. 


sa zicem ca in 2020 poate ar fi luat prin prisma faptului ca victoriile au fost impartite, desi am si aici indoieli, in stilul lui MM sigur ar fi trantit-o si el de sificient de multe ori, dej mergea cu mobra mult peste limita ei.

in 2021 nici o sansa dupa parerea mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zvonuri despre mișcările piloților din MotoGP și WSBK:

  • Bulega (Ducati - WSSP) → Ducati - WSBK
  • Rinaldi (Ducati - WSBK) → HRC - WSBK
  • Lecuona (Honda - WSBK) → LCR Honda - MotoGP
  • Rins (LCR Honda - MotoGP) → Yamaha - MotoGP
  • Morbidelli (Yamaha - MotoGP) → VR46 Ducati - MotoGP

Nicio veste despre unde ar putea ajunge Di Giannantonio (care aproape sigur va pleca din MotoGP) sau cine ar putea fi al doilea pilot oficial Yamaha în WSBK. La fel, nu se știe ce va face la anul Augusto Fernández, cel care-i va face (cel ami probabil) loc lui Pedro Acosta la anul la MotoGP.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, PzKpfW a spus:

Zvonuri despre mișcările piloților din MotoGP și WSBK:

  • Bulega (Ducati - WSSP) → Ducati - WSBK
  • Rinaldi (Ducati - WSBK) → HRC - WSBK
  • Lecuona (Honda - WSBK) → LCR Honda - MotoGP
  • Rins (LCR Honda - MotoGP) → Yamaha - MotoGP
  • Morbidelli (Yamaha - MotoGP) → VR46 Ducati - MotoGP

Nicio veste despre unde ar putea ajunge Di Giannantonio (care aproape sigur va pleca din MotoGP) sau cine ar putea fi al doilea pilot oficial Yamaha în WSBK. La fel, nu se știe ce va face la anul Augusto Fernández, cel care-i va face (cel ami probabil) loc lui Pedro Acosta la anul la MotoGP.

Cu MB72 la Pramac si JZ5 out sau la Gresini? "Se discuta ca un Zarco" este bun pentru dezvoltare.

Ma astept ca mai repede sa plece PE44, nu AF37.

Ramane de vazut. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 11.07.2023 la 19:32, PzKpfW a spus:

Zvonuri despre mișcările piloților din MotoGP și WSBK:

  • Bulega (Ducati - WSSP) → Ducati - WSBK
  • Rinaldi (Ducati - WSBK) → HRC - WSBK
  • Lecuona (Honda - WSBK) → LCR Honda - MotoGP
  • Rins (LCR Honda - MotoGP) → Yamaha - MotoGP
  • Morbidelli (Yamaha - MotoGP) → VR46 Ducati - MotoGP

 

 

Inca o miscare dinspre Mgp catre Sbk

 

A front-running team in the Moto2™ World Championship, Marc VDS Racing Team will bring Sam Lowes across to #WorldSBK with their own Ducati-powered team in 2024 🚀 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, ENEOS a spus:

Dupa  milioanele investite in tehnologie, sigur vor renunta la ea ☺️, ca zice Stoner☺️

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nah ca s-au schimbat regulile in timpul jocului;

gp_weekend-12_7-v2.big.jpg

Changes to how MotoGP™ riders enter Q2 approved

The Grand Prix Commission agrees to change the sessions timed for entry into Q2

 

The Grand Prix Commission, composed of Messrs. Carmelo Ezpeleta (Dorna, Chairman), Paul Duparc (FIM), Hervé Poncharal (IRTA) and Biense Bierma (MSMA), assisted by Messrs. Jorge Viegas (FIM President), Carlos Ezpeleta (Dorna), Mike Trimby (IRTA, Secretary of the meeting) and Corrado Cecchinelli (Director of Technology), in electronic meetings held in July 2023, made the following decisions, effective immediately:

MotoGP™ Class Practice Sessions timed for entry into Q2

Following unanimous agreement between the MotoGP™ Class Teams, the GPC has approved a proposal to change the sessions timed for entry into Qualifying 2. 

The first premier class practice session of a Grand Prix weekend will no longer be timed for qualifying/entry into Qualifying 2. 

It will remain 45 minutes in length and will now be named Free Practice 1. 

The second, 60-minute practice session on Friday will now be named Practice. It will be the sole practice 
session timed for entry into Q2. 

The 30-minute session on Saturday morning will now be named Free Practice 2. 

MotoGP™ Class sessions therefore now comprise: 

• Friday
− Free Practice 1 (FP1): 45 mins
− Practice (PR): 60 mins, timed for entry into Q2

• Saturday
− Free Practice 2 (FP2): 30 mins
− Qualifying 1 (Q1): 15 mins
− Qualifying 2 (Q2): 15 mins 
− MotoGP™ Tissot Sprint (SPR)

• Sunday
− Warm Up (WUP): 10 mins 
− Race (RACE)

A regularly updated version of the FIM Grand Prix Regulations which contains the detailed text of the regulation changes may be viewed shortly on: 

https://www.fim-moto.com/en/sports/view/fim-world-championship-grand-prix-4327

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 15.07.2023 la 21:57, ENEOS a spus:

In ceea ce priveste regulamentul tehnic, sunt lucruri pe care el le-a mai declarat acum vreo 2-3 ani.  Si are multa dreptate. Din pacate, este auzit, dar nu si ascultat. 

Cat priveste regulamentul, omul spune ceea ce spun eu de ani de zile: 

"There needs to be a cap on the rules that’s there for 10 years, so that manufacturers can reasonably catch up to each other and not keep moving this imaginary rule system that doesn’t really seem to be there. Even when I was there, I remember people saying «oh we can change the rules to fit that». What’s the point of a rulebook if you can change it?All of this stuff, it’s pushing the price up so far, and you’ve got half the bikes on the grid dictating who’s allowed to beat who. It’s not fair and it’s not the way a world championship should be’.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KTM se pare că încearcă să "fure" echipa LCR de la Honda; asta le-ar permite să le ofere cele două locuri lui Pedro Acosta și... Marc Márquez.

 

Iar Álex Rins pare să fie din ce în ce mai aproape de locul lui Morbidelli la Yamaha.

 

Dacă mișcările se concretizează, cel care va fi tras paiul scurt pare să fie Joan Mir.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...