danypop Postat Aprilie 13 Share Postat Aprilie 13 În sfârșit..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
frigider Postat Aprilie 13 Share Postat Aprilie 13 Acum 1 oră, danypop a spus: În sfârșit..... 25 de ani cica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Aprilie 13 Share Postat Aprilie 13 Acum 4 ore, Le Mertois a spus: Asta da știre... https://motorcyclesports.net/surprise-in-motogp-lin-jarvis-to-leave-yamaha-at-the-end-of-the-season/?fbclid=IwAR0NQhPZv7ldaukn3QsV61HCsa9OAyZjTO-FUwoFoU8nHFcwa8t4_qjRI7A Era timpul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Aprilie 20 Share Postat Aprilie 20 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Duminică la 18:44 Share Postat Duminică la 18:44 MotoGP in viziunea LibertyMedia...: https://www.crash.net/motogp/news/1046970/1/liberty-media-hit-motogp-warning-americans-arent-going-care-until Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Luni la 14:50 Share Postat Luni la 14:50 Meserie.... o sa se duca dracu si asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Luni la 16:24 Share Postat Luni la 16:24 On 4/20/2024 at 8:57 AM, damager said: Niciodată Nu doar că Yamaha ar avea prea mult de recupera pe partea asta, neavând practic niciun fel de experiență cu arhitectura asta (i.e., investiție foarte mare), dar și pentru că: în momentul de față motorul nu este cea mai mare problemă pe care o au, ci modul în care pun puterea jos + partea de aero regulamentul din 2027 s-ar putea chiar să favorizeze motorul în linie Prototipurile actuale sunt mari și grele și produc timpii pe tur prin accelerație și viteză de vârf. Prototipurile din 2027+ vor fi mai mici și mai ușoare și ar putea favoriza viteza în viraj. I-aș vedea mai degrabă venind cu un CP3 de competiție din 2027 decât cu un V4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xt600 Postat Marți la 04:43 Share Postat Marți la 04:43 Acum 11 ore, PzKpfW a spus: Nu doar că Yamaha ar avea prea mult de recupera pe partea asta, neavând practic niciun fel de experiență cu arhitectura asta (i.e., investiție foarte mare), dar și pentru că: în momentul de față motorul nu este cea mai mare problemă pe care o au, ci modul în care pun puterea jos + partea de aero regulamentul din 2027 s-ar putea chiar să favorizeze motorul în linie Prototipurile actuale sunt mari și grele și produc timpii pe tur prin accelerație și viteză de vârf. Prototipurile din 2027+ vor fi mai mici și mai ușoare și ar putea favoriza viteza în viraj. I-aș vedea mai degrabă venind cu un CP3 de competiție din 2027 decât cu un V4. Ei, nu este ca si cum Yamaha nu a construit niciodata in istoria ei, motoare in V. In plus, au atras in echipa de dezvoltare motoristi cu experienta. Nu constructia unui motor V4 ar fi problema, insa cum spui si tu, nu vad de ce ar renunta la abordarea lor cu 4 in linie. Din ceea ce spun pilotii, actualul motor are suficienta putere, problema lui este modul brutal in care o livreaza. Asadar, linia de urmat ar fi rafinarea actualului motor, astfel incat sa puna puterea la asfalt progresiv. De aici ar trebui sa porneasca marele reset. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
damager Postat Marți la 06:12 Share Postat Marți la 06:12 Acum 13 ore, PzKpfW a spus: Niciodată Nu doar că Yamaha ar avea prea mult de recupera pe partea asta, neavând practic niciun fel de experiență cu arhitectura asta (i.e., investiție foarte mare), dar și pentru că: în momentul de față motorul nu este cea mai mare problemă pe care o au, ci modul în care pun puterea jos + partea de aero regulamentul din 2027 s-ar putea chiar să favorizeze motorul în linie Prototipurile actuale sunt mari și grele și produc timpii pe tur prin accelerație și viteză de vârf. Prototipurile din 2027+ vor fi mai mici și mai ușoare și ar putea favoriza viteza în viraj. I-aș vedea mai degrabă venind cu un CP3 de competiție din 2027 decât cu un V4. Intrebarea e daca la 800 cm3 vor dezvolta suficienta putere da se nata cu V4. Ca la acel moment puterea va conta mai mult, motoarele fiind mai mici. ramane de vazut si cu aero cum o sa fie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Le Mertois Postat ieri la 09:20 Share Postat ieri la 09:20 (editat) Lucruri interesante,cică Pramac negociază cu Yamaha, da' și cu MM, caz în care rămân cu Ducati. În prima variantă primesc bani, în a doua dau...Să vedem ce iese... https://www.crash.net/motogp/news/1047357/1/sensational-change-mooted-pramac-enter-advanced-negotiations-join-yamaha https://www.crash.net/motogp/news/1047338/1/first-whispers-italy-pramac-are-trying-again-sign-marc-marquez Editat ieri la 09:21 de Le Mertois Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.