Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 4/20/2024 at 8:57 AM, damager said:

image.thumb.png.0f852c17f1d67ba82a0fb3b3f16253dd.png

 

Niciodată :)

 

Nu doar că Yamaha ar avea prea mult de recupera pe partea asta, neavând practic niciun fel de experiență cu arhitectura asta (i.e., investiție foarte mare), dar și pentru că:

  • în momentul de față motorul nu este cea mai mare problemă pe care o au, ci modul în care pun puterea jos + partea de aero
  • regulamentul din 2027 s-ar putea chiar să favorizeze motorul în linie

Prototipurile actuale sunt mari și grele și produc timpii pe tur prin accelerație și viteză de vârf. Prototipurile din 2027+ vor fi mai mici și mai ușoare și ar putea favoriza viteza în viraj. I-aș vedea mai degrabă venind cu un CP3 de competiție din 2027 decât cu un V4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, PzKpfW a spus:

 

Nu doar că Yamaha ar avea prea mult de recupera pe partea asta, neavând practic niciun fel de experiență cu arhitectura asta (i.e., investiție foarte mare), dar și pentru că:

  • în momentul de față motorul nu este cea mai mare problemă pe care o au, ci modul în care pun puterea jos + partea de aero
  • regulamentul din 2027 s-ar putea chiar să favorizeze motorul în linie

Prototipurile actuale sunt mari și grele și produc timpii pe tur prin accelerație și viteză de vârf. Prototipurile din 2027+ vor fi mai mici și mai ușoare și ar putea favoriza viteza în viraj. I-aș vedea mai degrabă venind cu un CP3 de competiție din 2027 decât cu un V4.

Ei, nu este ca si cum Yamaha nu a construit niciodata in istoria ei, motoare in V. In plus, au atras in echipa de dezvoltare motoristi cu experienta. Nu constructia unui motor V4 ar fi problema, insa cum spui si tu, nu vad de ce ar renunta la abordarea lor cu 4 in linie. Din ceea ce spun pilotii, actualul motor are suficienta putere, problema lui este modul brutal in care o livreaza. Asadar, linia de urmat ar fi rafinarea actualului motor, astfel incat sa puna puterea la asfalt progresiv. De aici ar trebui sa porneasca marele reset. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, PzKpfW a spus:

 

Niciodată :)

 

Nu doar că Yamaha ar avea prea mult de recupera pe partea asta, neavând practic niciun fel de experiență cu arhitectura asta (i.e., investiție foarte mare), dar și pentru că:

  • în momentul de față motorul nu este cea mai mare problemă pe care o au, ci modul în care pun puterea jos + partea de aero
  • regulamentul din 2027 s-ar putea chiar să favorizeze motorul în linie

Prototipurile actuale sunt mari și grele și produc timpii pe tur prin accelerație și viteză de vârf. Prototipurile din 2027+ vor fi mai mici și mai ușoare și ar putea favoriza viteza în viraj. I-aș vedea mai degrabă venind cu un CP3 de competiție din 2027 decât cu un V4.

Intrebarea e daca la 800 cm3 vor dezvolta suficienta putere da se nata cu V4. Ca la acel moment puterea va conta mai mult, motoarele fiind mai mici.

ramane de vazut si cu aero cum o sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lucruri interesante,cică Pramac negociază cu Yamaha, da' și cu MM, caz în care rămân cu Ducati. În prima variantă primesc bani, în a doua dau...Să vedem ce iese...

https://www.crash.net/motogp/news/1047357/1/sensational-change-mooted-pramac-enter-advanced-negotiations-join-yamaha

https://www.crash.net/motogp/news/1047338/1/first-whispers-italy-pramac-are-trying-again-sign-marc-marquez

Editat de Le Mertois
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...