Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 4/20/2024 at 8:57 AM, damager said:

image.thumb.png.0f852c17f1d67ba82a0fb3b3f16253dd.png

 

Niciodată :)

 

Nu doar că Yamaha ar avea prea mult de recupera pe partea asta, neavând practic niciun fel de experiență cu arhitectura asta (i.e., investiție foarte mare), dar și pentru că:

  • în momentul de față motorul nu este cea mai mare problemă pe care o au, ci modul în care pun puterea jos + partea de aero
  • regulamentul din 2027 s-ar putea chiar să favorizeze motorul în linie

Prototipurile actuale sunt mari și grele și produc timpii pe tur prin accelerație și viteză de vârf. Prototipurile din 2027+ vor fi mai mici și mai ușoare și ar putea favoriza viteza în viraj. I-aș vedea mai degrabă venind cu un CP3 de competiție din 2027 decât cu un V4.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, PzKpfW a spus:

 

Nu doar că Yamaha ar avea prea mult de recupera pe partea asta, neavând practic niciun fel de experiență cu arhitectura asta (i.e., investiție foarte mare), dar și pentru că:

  • în momentul de față motorul nu este cea mai mare problemă pe care o au, ci modul în care pun puterea jos + partea de aero
  • regulamentul din 2027 s-ar putea chiar să favorizeze motorul în linie

Prototipurile actuale sunt mari și grele și produc timpii pe tur prin accelerație și viteză de vârf. Prototipurile din 2027+ vor fi mai mici și mai ușoare și ar putea favoriza viteza în viraj. I-aș vedea mai degrabă venind cu un CP3 de competiție din 2027 decât cu un V4.

Ei, nu este ca si cum Yamaha nu a construit niciodata in istoria ei, motoare in V. In plus, au atras in echipa de dezvoltare motoristi cu experienta. Nu constructia unui motor V4 ar fi problema, insa cum spui si tu, nu vad de ce ar renunta la abordarea lor cu 4 in linie. Din ceea ce spun pilotii, actualul motor are suficienta putere, problema lui este modul brutal in care o livreaza. Asadar, linia de urmat ar fi rafinarea actualului motor, astfel incat sa puna puterea la asfalt progresiv. De aici ar trebui sa porneasca marele reset. 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, PzKpfW a spus:

 

Niciodată :)

 

Nu doar că Yamaha ar avea prea mult de recupera pe partea asta, neavând practic niciun fel de experiență cu arhitectura asta (i.e., investiție foarte mare), dar și pentru că:

  • în momentul de față motorul nu este cea mai mare problemă pe care o au, ci modul în care pun puterea jos + partea de aero
  • regulamentul din 2027 s-ar putea chiar să favorizeze motorul în linie

Prototipurile actuale sunt mari și grele și produc timpii pe tur prin accelerație și viteză de vârf. Prototipurile din 2027+ vor fi mai mici și mai ușoare și ar putea favoriza viteza în viraj. I-aș vedea mai degrabă venind cu un CP3 de competiție din 2027 decât cu un V4.

Intrebarea e daca la 800 cm3 vor dezvolta suficienta putere da se nata cu V4. Ca la acel moment puterea va conta mai mult, motoarele fiind mai mici.

ramane de vazut si cu aero cum o sa fie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lucruri interesante,cică Pramac negociază cu Yamaha, da' și cu MM, caz în care rămân cu Ducati. În prima variantă primesc bani, în a doua dau...Să vedem ce iese...

https://www.crash.net/motogp/news/1047357/1/sensational-change-mooted-pramac-enter-advanced-negotiations-join-yamaha

https://www.crash.net/motogp/news/1047338/1/first-whispers-italy-pramac-are-trying-again-sign-marc-marquez

Editat de Le Mertois
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Astonishing twist as Yamaha tipped to acquire Gresini.

"Taken for granted" in the Spanish MotoGP paddock that Gresini will join Yamaha.

Yamaha are now being sensationally linked with acquiring the Gresini team.

“It is beginning to be taken for granted” in the Jerez paddock at this weekend’s Spanish MotoGP that Yamaha’s search for a new satellite team will lead them to Gresini, Spanish newspaper AS report.

It would mean Marc Marquez would search for a new team and bike in 2025 - he would not follow Gresini to Yamaha.

Yamaha boss Lin Jarvis is quoted by the bombshell new report: “From next year there will be two more Yamaha M1s on the grid, and a satellite team will take care of them.

“I can't reveal the name of the team, but rest assured that the goal of having four Yamaha riders will be achieved.”

The latest twist is remarkable because Yamaha have been strongly linked with Ducati’s other two satellite teams, VR46 and Pramac.

VR46 reportedly rejected Yamaha despite the link of Valentino Rossi.

Pramac were in “advanced talks” to join Yamaha next year, Speedweek had reported.

But now Gino Borsoi, the Pramac team manager, has “smiled mischievously” when asked about the link between Yamaha and Gresini in the Jerez paddock.

Gresini reportedly have a release clause in their contract with Ducati which would require a new suitor to buy out.

But Yamaha have proven that they still possess deep pockets after signing Fabio Quartararo to a new deal which makes him the highest-paid MotoGP rider, at a time when it seemed likely he would seek a more competitive bike.

The struggling Japanese manufacturer has also been desperate to add a satellite team to its ranks for 2025, so that they can benefit from double the data.

After weeks of assumptions that VR46 or Pramac might move, it is now unexpectedly Gresini in line.

The knock-on effect would be that Pramac and VR46 would sign new deals to stay at Ducati.

The rider market, particularly surrounding Marquez, would explode in a completely new direction.

Marquez has spoken about his desire for a factory bike in 2025 and insisted “all doors are open”.

But he would not go with Gresini to Yamaha, meaning other teams may sense the perfect time to swoop for him.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 4/28/2024 at 5:39 PM, ENEOS said:

Că visează el factory, dar factory nu știu dacă visează la el.

 

Visează și are șanse. Alegerea se va face între el, Bastianini și Martín.

 

1 hour ago, xt600 said:

 

N-am mai văzut o Yamaha atât de diferită vizual de pe vremea lui Biaggi.

image.thumb.png.2a9e7d39dd20a7b881dbfae803f15e73.png

 

La HRC, băieții nu sunt prea impresionați de noul prototip pe care a mers Bradl.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, PzKpfW a spus:

 

 

N-am mai văzut o Yamaha atât de diferită vizual de pe vremea lui Biaggi.

Da. Insa se pare ca nici Q nici Rins (mai ales Rins), nu sunt foarte entuziasmati. Desigur, poate nici nu vor sa dea din casa mai mult decat este necesar. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...