Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

A plecat de la Honda pentru că știa că la anul nu prea sunt șanse să câștige vreo cursă. Nu a vrut să mai piardă un an degeaba, cu căzături și oase rupte. Scopul lui pentru 2024 este să mai câștige curse și să "enjoy the bike, no?".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 minute, frigider a spus:

totusi a plecat la Gresini, credeam ca si-a calcat pe principii si se gandeste doar la titlu.

eh.

Ti-a explicat bine Panzer de ce a preferat Gresini. La Pramac i se oferea contract doar pe 2 ani, la Gresini a putut negocia unul pe 1 an, astfel incat sa aiba libertate totala de miscare pemtru 2025. In plus, motoreta specificatie 2024, de la Pramac, nu vine pe gratis. Are mult mai multe obligatii si stres decat la o echipa mai mica si cu o relativa autonomie fata de echipa de uzina. Plus ca este coleg cu fra'su, ceea ce reprezinta un confort psihologic deloc de neglijat. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

A plecat de la Honda pentru că știa că la anul nu prea sunt șanse să câștige vreo cursă. Nu a vrut să mai piardă un an degeaba, cu căzături și oase rupte. Scopul lui pentru 2024 este să mai câștige curse și să "enjoy the bike, no?".

da man, dar totusi.. de ce ai refuza 2 ani pe cea mai tare moto?

dracu, poa sa insemne 2 titluri.

 

in fine, numa el stie ce si cum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

26 minutes ago, frigider said:

de ce ai refuza 2 ani pe cea mai tare moto?

 

Sunt mai multe aspecte la mijloc.

  • Ducati au cea mai bună motocicletă acum. La anul sau peste 2 ani? Nu este atât de sigur.
  • Fiind echipă de client, primește upgrade-uri dar nu decide cum și în ce direcție se dezvoltă motocicleta. Echipa de uzină este echipa de uzină.
  • Orgoliu. Toată lumea știe că Ducati au cel mai bun material acum. O motocicletă Ducati va câștiga titlul anul ăsta. Poate vrea să demonstreze că el ca pilot poate face diferența - pe KTM sau Aprilia de exemplu.

Astea sunt doar lucrurile evidente, care se pot vedea din exterior. Probabil că au fost și alte elemente. El are cele mai multe informații și sunt sigur că a făcut alegerea cea mai bună pentru el. Pentru noi, este pozitiv deja faptul că-l vom vedea iar la bătaie pentru primele locuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, PzKpfW a spus:

Fiind echipă de client, primește upgrade-uri dar nu decide cum și în ce direcție se dezvoltă motocicleta. Echipa de uzină este echipa de uzină.

asta clar.

Acum 29 minute, PzKpfW a spus:

Orgoliu. Toată lumea știe că Ducati au cel mai bun material acum. O motocicletă Ducati va câștiga titlul anul ăsta. Poate vrea să demonstreze că el ca pilot poate face diferența - pe KTM sau Aprilia de exemplu.

da, dar tot arata ca e cel mai bun.

*cel putin cel mai bun de pe ducati.

 

scopul lui presupun ca e sa mai ia 2 titluri. 

Aprilia si KTM sa ia titlul din primul an? probabil sanse mai mici decat cu ducati SH.

 

eu unul nu cred ca mm are nevoie sa dezvolte ceva acum nici la anul si nici peste 2 ani.

asa ramanea la Honda si o dezvolta in 1-2-3 ani, pierzand 1-2-3 titluri.

 

Acum 32 minute, PzKpfW a spus:

Pentru noi, este pozitiv deja faptul că-l vom vedea iar la bătaie pentru primele locuri.

+3

 

omu a pierdut 4 ani pe bara, teraba lui daca vrea uzina Aprilia sau KTM , isi ingreuneaza treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum a suna : Zarco la HRC si Diggia la LCR? 

Asta, daca variantele VInales / Oliveira cad.

 

Diggia chiar merita sa ramana in MotoGp....e simpatic si in conditii mai dure merge f bine

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, damager said:

Cum a suna : Zarco la HRC si Diggia la LCR? 

Asta, daca variantele VInales / Oliveira cad.

 

Cred că Lecuona ar avea mai multe șanse să revină în MotoGP decât Di Giannatonio să rămână. Fabio pare băiat bun și muncitor, dar este nevoie de mai mult decât atât pentru a fi în MotoGP. Pe o motocicletă pe care alții câștigă curse, el a reușit doar un loc 4 în mai bine de un an și jumătate. Asta în cazul în care nici nu a prea fost accidentat.

 

După diva Raúl Fernández, ar fi cam cel mai slab pilot (titular) din competiție.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, PzKpfW a spus:

 

Cred că Lecuona ar avea mai multe șanse să revină în MotoGP decât Di Giannatonio să rămână. Fabio pare băiat bun și muncitor, dar este nevoie de mai mult decât atât pentru a fi în MotoGP. Pe o motocicletă pe care alții câștigă curse, el a reușit doar un loc 4 în mai bine de un an și jumătate. Asta în cazul în care nici nu a prea fost accidentat.

 

După diva Raúl Fernández, ar fi cam cel mai slab pilot (titular) din competiție.

Stiu. Mie mi-i se pare mai bin decat Lecouna. 
e o chestie subiectiva, e misto baiatul si sper sa mai ramana si sa gaseasca cheia succesului. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 ore, ENEOS a spus:

Și unii încă își închipuie că se urcă pe Ducati și hop!, ia titlul!

delir total, clar.

Acum 9 ore, therocketscientist1 a spus:

E un pic de diferenta intre Digia si MM93. Dar doar un pic. :) :) 

nu se scrie "umpic"?

asa am vazut pe retele :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Știe Stoner... Un pescar.

Lăsând miștoul asta e direcția în care ne îndreptăm, pornind de la generațiile cu cheia de gât am ajuns la cele care nu știu să ajungă acasă fără telefon...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 ore, ENEOS a spus:

Știe Stoner... Un pescar.

Lăsând miștoul asta e direcția în care ne îndreptăm, pornind de la generațiile cu cheia de gât am ajuns la cele care nu știu să ajungă acasă fără telefon...

Generatia cu cheia de gat fiind un etalon? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Zarco a confirmat deja că va merge la LCR pentru 2 ani.
  • Iker Lecuona tocmai și-a prelungit contractul cu HRC în WSBK.
  • Oliveira a spus că nu mai discută cu Honda, pentru că (la fel ca și lui Zarco) i s-a oferit un contract pe un singur sezon la Repsol.

În consecință, cea mai logică (și cam singura) soluție pentru Honda a devenit... Fabio Di Giannantonio. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...