Sari la conținut

MotoGP - Discutii generale


adidas

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 4,2k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu aș privi-o atât de sumbru. Sezonul următor este oricum unul de restructurare și sacrificiu la HRC. Motiv pentru care vor doar contract doar pe un singur an, să poată avea locuri disponibile pentru 2025, când majoritatea contractelor expiră. Plecarea lui #93 a fost în defazaj față de piață, mai ales că s-a hotărât atât de târziu, aproape la sfârșit de sezon.

 

Dar da, în momentul de față, Repsol Honda este probabil cea mai nedorită echipă oficială - echipa cea mai titrată din competiție, a celui mai mare și titrat constructor. Totuși, probabil l-ar fi luat pe Oliveira dacă acceptau să-i ofere contract pe minim 2 ani. Asta arată că nu au încredere în el și în performanțele lui pe motocicleta lor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 31 minute, PzKpfW a spus:

pentru 2025, când majoritatea contractelor expiră

exact.

daca Digi va merge bine - poate ramane, daca merge rau poate isi gaseste cumva loc in alta echipa de GP. naiba stie.

 

doar nu va asteptati sa vina unu sa ia titlu cu honda in 24?

 

"o vai l-au ales pe Digia in loc de X sau Y care lua titlul" lol.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, PzKpfW a spus:

Nu aș privi-o atât de sumbru. Sezonul următor este oricum unul de restructurare și sacrificiu la HRC. Motiv pentru care vor doar contract doar pe un singur an, să poată avea locuri disponibile pentru 2025, când majoritatea contractelor expiră. Plecarea lui #93 a fost în defazaj față de piață, mai ales că s-a hotărât atât de târziu, aproape la sfârșit de sezon.

 

Dar da, în momentul de față, Repsol Honda este probabil cea mai nedorită echipă oficială - echipa cea mai titrată din competiție, a celui mai mare și titrat constructor. Totuși, probabil l-ar fi luat pe Oliveira dacă acceptau să-i ofere contract pe minim 2 ani. Asta arată că nu au încredere în el și în performanțele lui pe motocicleta lor.

Nu stiu dc e de incredere in performanta lui, cat dc o sa reuseasca sa se adapteze.
sa fim seriosi, care e perfomanta lui Mir, si totusi omul a fost campion mondial.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 9 minute, damager a spus:

Nu stiu dc e de incredere in performanta lui, cat dc o sa reuseasca sa se adapteze.
sa fim seriosi, care e perfomanta lui Mir, si totusi omul a fost campion mondial.

e un pic de hazard implicat combinat cu stil de pilotaj etc.

moto aia daca nu merge pt mir poate merge pt altcineva (nu Taka :)) )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

10 minutes ago, damager said:

Nu stiu dc e de incredere in performanta lui, cat dc o sa reuseasca sa se adapteze.
sa fim seriosi, care e perfomanta lui Mir, si totusi omul a fost campion mondial.

 

Adevărat. Dar asta poate fi spus despre orice pilot de pe grilă, nu? Pol și-a rupt dinții acolo, Lorenzo la fel. Mir este cel mai slab clasat pilot de pe grilă în afară de Pol (care a lipsit aproape trei sferturi de sezon).

 

Pe cine să aducă, având în vedere că (părerea mea) cel mai bun pilot i-a părăsit?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 2 minute, frigider a spus:

e un pic de hazard implicat combinat cu stil de pilotaj etc.

moto aia daca nu merge pt mir poate merge pt altcineva (nu Taka :)) )

Nu merge pt Mir, MM, Rins, Esp, Lorenzo.... cam multi ca sa zici ca pilotii sunt devina.

ma rog, in era trecuta, oricum a mers doar pt MM☺️

Chiar acum, PzKpfW a spus:

 

Adevărat. Dar asta poate fi spus despre orice pilot de pe grilă, nu? Pol și-a rupt dinții acolo, Lorenzo la fel. Mir este cel mai slab clasat pilot de pe grilă în afară de Pol (care a lipsit aproape trei sferturi de sezon).

 

Pe cine să aducă, având în vedere că (părerea mea) cel mai bun pilot i-a părăsit?

Exact... adica sa te astpeti acuma sa scoti din joben ce??? Un alt pilot de valoarea lui MM? Asta daca o sa apara peste 10 ani poate. Sau poate ne contrazice Acosta.... dar el nu e la honda.

parerea mea e ca si ei sunt la o rascruce de drumuri si habar nu au incotro o sa o apuce. Exista si sansa, sa plece din motogp ca suzuki nu? Mica zic eu, dar cine stie ce se discuta prin managementul honda.....

oricum, extrem de grea perioada pt ei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

În același timp, Dorna vorbește foarte serios de concesii pentru ei și Yamaha. Cred că i-ar ajuta foarte mult - la fel cum i-a ajutat și pe europeni. Spre deosebire de Yamaha, HRC sunt dispuși să facă orice pentru a reveni în top. Faptul că au încercat șasiu de la Kalex și că l-au ofertat pe Dall'Igna spune multe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, damager a spus:

Nu merge pt Mir, MM, Rins, Esp, Lorenzo.... cam multi ca sa zici ca pilotii sunt devina

Aia era moto veche. ;)

1 oră în urmă, damager a spus:

Exista si sansa, sa plece din motogp ca suzuki nu?

Prea au băgat bani și prea vor sa mai bage (au vb cu Gigi,Iisuse)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, PzKpfW a spus:

Nu aș privi-o atât de sumbru. Sezonul următor este oricum unul de restructurare și sacrificiu la HRC. Motiv pentru care vor doar contract doar pe un singur an, să poată avea locuri disponibile pentru 2025, când majoritatea contractelor expiră. Plecarea lui #93 a fost în defazaj față de piață, mai ales că s-a hotărât atât de târziu, aproape la sfârșit de sezon.

 

Dar da, în momentul de față, Repsol Honda este probabil cea mai nedorită echipă oficială - echipa cea mai titrată din competiție, a celui mai mare și titrat constructor. Totuși, probabil l-ar fi luat pe Oliveira dacă acceptau să-i ofere contract pe minim 2 ani. Asta arată că nu au încredere în el și în performanțele lui pe motocicleta lor.

Eu o privesc sumbru pentru ca ditamai HRC-ul are probleme in gasirea unui pilot pe masura maretiei. Ce daca este contract pe 1 an? Problema nu este contractul pe un an, ci faptul ca pilotii nu cred in proiectul HRC, ca altfel semnau cu 2 maini si erau siguri ca o sa aiba rezultate. Eu asa vad lucrurile.

Imi doresc 1000% ca Digia sa arate ca este mai pilot decat altii, dar am rezervele mele in ceea ce il priveste. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 ore, therocketscientist1 a spus:

Ce daca este contract pe 1 an? Problema nu este contractul pe un an

chiar nu e o problema pt ca dupa acel an expira contractele multor piloti deci daca nu iese cu hrc speri sa te muti.

Editat de frigider
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, therocketscientist1 a spus:

Mi se pare absolut normal sa incerce cu Fermin Aldeguer in loc de Digia care a avut deja 2 ani pe cea mai buna motocicleta si n-a prea rupt gura targului.

Ma indoiesc ca pricipalul obiectiv este dc a avut sau nu rezultate.

omul are podiumuri. Nu e mult, dar nici putin.

cred ca ei cauta niste calitati pe care nu putem sa le vedem noi, adaptabilitate poate, stil de mers. FA e un pilot cu un stil aparte, de aia si reusesta sa scoata performantele alea dintr-un cadru particular.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Speedweek:

 

Works agree: MotoGP World Championship 2027 with 850 cc
By Günther Wiesinger November 2nd, 2023 - 7:30 p.m


In the MotoGP World Championship, 990 cc was used from 2002 to the end of 2006, then 800 cc for five years, and 1000 cc since 2012. There will be another displacement reduction in 2027.

At the Austrian GP in mid-August, Ducati racing boss Gigi Dall'Igna explained when asked by SPEEDWEEK.com whether agreement could be reached among the five manufacturers on the idea of reducing the MotoGP engine capacity from 1000 to 850 cc for 2027 with a slight smile: “Three and a half manufacturers are in favor of it…”

The “half” manufacturer was Pierer Mobility AG with the brands KTM, Husqvarna and GASGAS, which was still stubborn at the time because it was hoping for two additional MotoGP slots from Dorna in return for concessions in this area. The clear rejection came from Aprilia Racing CEO Massimo Rivola, who wanted to achieve the reduction in engine power by increasing the bore (now a maximum of 81 mm) and maintaining the 1000 cc in order to limit the development costs for new performance parts.

“We agree to the reduction to 850 cc,” explained Pit Beirer in an interview with SPEEDWEEK.com. “We think this is a relatively sensible reduction. Because if you take away 150 cc, torque and power are taken out of this class. You can develop very cool MotoGP regulations with 850 cc. There is now a stable majority for the 850 cc.”

Beirer confirms after the most recent MSMA meetings: “In principle, Aprilia would like to stick to the 1000 cc engine. That was originally our idea too. But after a lot of discussion, we moved into the 850cc direction, which definitely has positive aspects. Of course, it was initially a cost factor for us not to change the engine so radically because it would have been cheaper to continue working on the basis of an existing engine. And the cost side concerns not only Aprilia, but all of us.”

KTM's top speed record at 366.1 km/h
In the discussions about the MotoGP technology regulations for the five years from 2027 to 2031, two cornerstones should be in the foreground: The MotoGP rockets should not get any faster, because the top speed record of Brad Binder (KTM) has stood since then Mugello 2023 at an incredible 366.1 km/h. In addition, costs should be reduced rather than increased. That's why a budget cap was even negotiated, which also exists in Formula 1, but which is difficult to control. Negotiations are underway to eliminate devices and limit winglet sizes. One thing is certain: fossil fuel will be obsolete after 2026, and the fuel must then consist of 100 percent synthetic fuel.

At the beginning of the 2023 season, the manufacturer's association MSMA discussed reducing the displacement (since 2012 at 1000 cc), but this was then rejected because the construction of completely new engines and performance parts would lead to higher development costs, they said majority view.

But the idea came up again in the summer and there was talk of a new MotoGP displacement limit of 850 cc for the period after 2026.

As a reminder: The MotoGP four-stroke era started in 2002 with 990 cc, from 2007 up to and including 2011 it was used with 800 cc.

By the way: The top speed in MotoGP has increased by around 40 km/h in 20 years, because Tohru Ukawa achieved this on the 1.1 km long Mugello straight in 2002 with the 990 cc five-cylinder Honda RC211V only 324.5 km/h.

Marc Márquez increased the record to 350.6 km/h in Doha/Qatar in 2015 with the 1000 cc V4 Honda.

The glorious MV Agusta times are long gone: Giacomo Agostini raced to victory in Monza in 1971 with the 90 hp three-cylinder 500 cc four-stroke MV with a winning average of 204.5 km/h. And on the ultra-fast, 14.1 km long Ardennes route in Spa-Francorchamps, the 500cc bikes even achieved an average speed of 220 km/h in the mid-1970s.

In the end, the Dorna managers will have the final say if the factories cannot agree on the winglets and devices. Because those responsible at Dorna can introduce a veto and invoke the safety factor. Safety definitely plays a role, for example when it comes to top speed (reduction in displacement) and aerodynamics (because of the dangerous turbulence and “dirty air”).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

39 minutes ago, ioio_viola said:

daca ramane Triumph au varianta de 660 https://triumphromania.ro/motociclete/trident-660/

 

Sunt șanse mari ca pe viitor clasa intermediară să treacă la motoare bicilindru. Ar fi și relevant pentru producători, majoritatea motoarelor de stradă din clasa medie fiind bicilindre. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ar fi relevant pentru ceilalti producatori daca nu ar fi un singur provider de motoare la Moto 2.

 

Triumph nu e singura marca cu tricilindru. Crezi ca Yamaha primeste date din Moto 2 de la englezi ? Ca eu nu cred in scenraiul asta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Triumph au fost cei care au venit cu un pachet competitiv și competițional. Coleactează date, dar au și investit (și investesc) în proiect. Yamaha nu par dispuși să investească nici în proiectul de MotoGP, deci nu cred că au venit măcar cu o ofertă în acest sens.

 

2 hours ago, RuInCV said:

Ar fi relevant pentru ceilalti producatori daca nu ar fi un singur provider de motoare la Moto 2.

 

Când a fost creată clasa Moto2, unul dintre scopuri a fost reducerea costurilor având în vedere că este o clasă deschisă în principal echipelor private. Cel mai costisitor component fiind motorul, s-a decis să se meargă pe o formulă monomarcă. Este ceva destul de comun în motorsport.

 

2 hours ago, RuInCV said:

Triumph nu e singura marca cu tricilindru.

 

Cerința FIM Dorna nu a fost pentru un motor în 3 pistoane (erau cerințe vagi: motor aspirat, între 2 și 4 pistoane, etc.). Au vrut doar să înlocuiască vechea platformă de la Honda care era... veche (o evoluție a motorului de pe CBR 600 RR din 2007). Inițial au încercat să facă asta în 2016, dar nu și-a afirmat nimeni interesul, așa că au mai mers încă 3 ani cu Honda din lipsă de alternative.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...