pixucs Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Salutare!am o problema care nu ii dau de cap!Motocicleta este o honda cbr f4 din 99,deci modelul pe carburatie! Problema se manifesta astfel: Cand merg cu ea, pe la 7-12000 de ture,daca o tin constant,incepe sa zgaltaie din ce in ce mai tare,si nu mai are putere!Problema se accentueaza din ce in ce mai tare!cand stau pe loc,langa ea,o pot tura fara probleme constant! La pornire, la ralanti nu sunt probleme, nu sesizez nici o diferenta fata de cand mergea bine! -Bujiile au cam 10000 km -Fitru de aer cam 15000 km -Filtru de benzina e ok -Amverifcat vizual toate vacumurile si conductele pentru aer! Orice sfat este bine primit! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Adventix Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Pompa de benzina ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gnraloo Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Cauta un CDI in stare buna si fa o proba cu el. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
~D3gY~ Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Salut! Incearca sa ii faci carburatia (curatat si sincronizat) si sa ii schimbi filtru de aer si bujiile. Daca problema persista ea poate fi generata si de : releu incarcare, joc pastile, compresie inegala, fise , bobine inductie si alte probleme electrice. Stiu ca vrei un raspuns cat mai direct, dar din pacate nimeni nu iti poate da un asemenea raspuns fara sa vada moto, sa o verifice. Cel mai bine o duci sa o vada un mecanic/electrician. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
saintpeter Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Am avut aceasi problema dar alta mobra tot pe carburatie si sa rezolvat cu o curatare amanuntita a carburilor, inclusic lasat la inmuiat in decarbusol peste noapte. bafta si iarna cat mai scurta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ChitZu Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Eu in momentul de fata am cam aceeasi problema, cu mentiunea ca eu nu pierd din putere, la mine doar "topaie" motocicleta de la 7000 8000 de ture in sus. Am schimbat bujii, spalat filtru aer, carburatie facuta dar am ramas cu aceleasi probleme.Sfatul pe care l-am primit a fost sa schimb kitul de lant, fiind lantul intins la maxim si probabil uzat inegal transmite vibratii in toata motocicleta. In Ianuarie, Februarie o sa schimb kitul de lant si sper sa rezolv problema. Teoretic daca pe N se tureaza bine si motorul functioneaza normal la turatii de 7000 + problema ar trebui sa fie in alta parte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Verificati porturile si traseul de air-vent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pixucs Postat Noiembrie 6, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2014 multumesc la toti!acum am reusit sa intru putin pe forum!astazi am scos mufa de la pompa de benzina,)care de fapt e ca o supapa de sens),ea merge in continuare la fel!sa fie ea problema?traseul de aer este verificat,si e ok!Cand o turez pe liber,se tureaza fara probleme,la orice turatie! Astazi am mai facut o proba,si problema se manifesta asfel:merg cu ea la ralanti,incep sa ii dau demaraj se tureaza pana la maxim,merg asa un timp si dupa incepe sa ma zgaltaie!eu banuiesc ceva cu alimentarea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Salut, Cand vorbesti de mufa, discutam de o conexiune electrica?..vad ca spui ceva de o supapa de sens..sa ne intelegem mecanic sau electric ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 multumesc la toti!acum am reusit sa intru putin pe forum!astazi am scos mufa de la pompa de benzina,)care de fapt e ca o supapa de sens),ea merge in continuare la fel!sa fie ea problema?traseul de aer este verificat,si e ok!Cand o turez pe liber,se tureaza fara probleme,la orice turatie! Astazi am mai facut o proba,si problema se manifesta asfel:merg cu ea la ralanti,incep sa ii dau demaraj se tureaza pana la maxim,merg asa un timp si dupa incepe sa ma zgaltaie!eu banuiesc ceva cu alimentarea! Din ce spui..da pare o problema de debit la alimentare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Noiembrie 6, 2014 Admin Share Postat Noiembrie 6, 2014 Daca ai desfacut pe acolo verifica si traseul de alimentare sa nu fie gatuit vreun furtun. Citisem pe forum mai demult, din ce imi amintesc, sper sa nu gresesc, parca Emylyo patise ceva asemanator la Hayabusa, era un furtun gatuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pixucs Postat Noiembrie 6, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2014 Cand vorbesc de mufa,m-a refer la contactul electric de unde se cupleaza pompa de benzina cu restul instalatie electrice...e o mufa undeva mai sus de pompa,pe sub sa!pe aia am scos-o si nu se vede nici o diferenta in mersul motorului! » Post actualizat in 06 Nov 2014 19:42furtunele sunt ok,verificate! » Post actualizat in 06 Nov 2014 20:12Incep sa cred ca prblema e de la platinele pompei de benzina!sunt tocite tare si afumate!O sa incep de acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 Pare sa fie o problema electrica..intreruperi in ingnition/aprindere in circuitul de producere. Pe lateral rampa de carburatoare ai un senzor unghiular/throttle sensor, verifica in prima etapa conectorul de intrare si tensiunea. Acest senzor semnalizeaza ICM(ignition module) pentru a compensa timpul de aprindere in raport cu deschiderea clapetei. Posibil la 7000 rot/min, pe zona de sus a rezistentei potentiometrului sa fie o problema/zona oxidata si de aici necorelare intre aprindere si deschidere clapeta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pixucs Postat Noiembrie 6, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2014 o sa verific !multumesc dedant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 La F4 carburatie poti sa scoti TPS de tot si tot nu intrerupe. O sa mearga doar cu un avans mai mic la aprindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lessy Postat Noiembrie 6, 2014 Share Postat Noiembrie 6, 2014 la kitul de lant te-ai uitat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pixucs Postat Noiembrie 6, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 6, 2014 nu m-am uitat,nu stiu sa il verific » Post actualizat in 07 Nov 2014 10:25astazi sa desfac pompa de benzina sa ma uit acolo la pastilegasisem pe cineva care a incercat sa repare acolo,nu-s adeptul,dar vreau sa fiu sigur ca ea e de vina,sa nu cumpar una-alta degeaba » Post actualizat in 07 Nov 2014 15:42am curatat contactele la pompa,motocicleta functioneaza un pic mai bine,dar tot nu cum trebuie!Merg cu ea la ralanti,cand ii demaraj in prima viteza,se duce imediat pana in 12000,merge ok cateva secunde,dupa iar incepe sa ma zgaltaie!bujiile sunt ok,nu sunt negre! » Post actualizat in 09 Nov 2014 19:59 nimeni nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 salutare. a mea,un srad pe carburatie mi-a facut asa de 2 ori: 1 filtrul pompei de benzina din rezervor era plin cu mazga si nu mai tragea destula benzina 2 am avut 1-2 fire crestate ce duceau la bujii. in anumite conditii la fel imi facea,mergea in 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Noiembrie 19, 2014 Share Postat Noiembrie 19, 2014 nu m-am uitat,nu stiu sa il verific » Post actualizat in 07 Nov 2014 10:25 astazi sa desfac pompa de benzina sa ma uit acolo la pastilegasisem pe cineva care a incercat sa repare acolo,nu-s adeptul,dar vreau sa fiu sigur ca ea e de vina,sa nu cumpar una-alta degeaba » Post actualizat in 07 Nov 2014 15:42 am curatat contactele la pompa,motocicleta functioneaza un pic mai bine,dar tot nu cum trebuie!Merg cu ea la ralanti,cand ii demaraj in prima viteza,se duce imediat pana in 12000,merge ok cateva secunde,dupa iar incepe sa ma zgaltaie!bujiile sunt ok,nu sunt negre! » Post actualizat in 09 Nov 2014 19:59 nimeni nimic? pompa nene, platoul de platini mai exact! daca nu-l crezi pe om mai ales dupa cum ai vazut cum arata alimenteaz-o pe direct dar vezi sa ai rezervorul plin! pana pe la jumate o sa mearga ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cesar Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 Din ce spui..da pare o problema de debit la alimentare. Asta ma pregateam si eu sa scriu Tocmai ma confrunt cu o problema similara la o motocicleta care la mers in oras merge struna dar cum a iesit la drum intins, peste 120Km/h ramane fara benzina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 20, 2014 Share Postat Noiembrie 20, 2014 Mama ei de carburatie, era un topic despre avantajele carburatiei. Ai piese defecte, poftim, cauta piese, daca gasesti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pixucs Postat Noiembrie 21, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2014 Platoul de platine l-am curatat,acumfunctioneaza pompa!cand pun contactul se aude cum tacane 1-2 secunde!si in timpul mersului se simte ca functioneaza daca tin mana pe ea!acum ma gandesc ca nu baga debit destul,ca asa se comporta!sper sa nu trebuiasca sa ii sincronizez carburatoarele! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator r_amonna Postat Noiembrie 21, 2014 Share Postat Noiembrie 21, 2014 da, daca le sincronizezi sa stii ca o strici! =)))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
1%1%1% Postat Noiembrie 21, 2014 Share Postat Noiembrie 21, 2014 sincronizarea este valabila pt mers relanty , pornire la rece nu are treaba cu turatiile mari , oricum la 12.0000 deja esti destul de aproape de limita, superioara , vrei mai mult te rogi" de ea ca de altfel de orice motocicleta , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pixucs Postat Noiembrie 22, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2014 am sa mai incerc sa ii scot pompa,sa ii umpu rezervorul sa vad cum merg fara pompa cum zicea un coleg de-al nostru!Asta daca nu vine zapada!Cand o turez pe loc,se aude foarte ok motorul,nu sesizezi defectiunea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.