COObra Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 pai cat vrei ma nene sa zica cu frumosul? plus ca e la mintea cocosului. tu cu opincile alea ai pretentia sa ramai pe strada? si in conditii meteo de cacao (umiditate, asfalt rece). asta cu anvelopele incepe sa fie ca aia cu uleiul. ar fi fost enervant JAGI, daca ala avea anvelope bune si el s-ar fi luat de el ca de ce are pilot power 3 si nu are 4 si ca de aia a cazut. dar nu stiu cum dracu se face, ca are dreptate si 90% din aia care se varsa, le cam ies sarmele. acum faptul e consumat, insanatosire grabnica la motociclist. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 (editat) Corecta observatia cu cauciucurile , insa din 90% care se varsa ,probabil in 60% plus cazul de fata cauza principala este neacordarea de prioritate "taiat fata" pe romaneste .Dupa cum arata masina ,motorul a intrat in plin Editat Noiembrie 12, 2014 de claman Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 Corecta observatia cu cauciucurile , insa din 90% care se varsa ,probabil in 60% plus cazul de fata cauza principala este neacordarea de prioritate "taiat fata" pe romaneste .Dupa cum arata masina ,motorul a intrat in plin O anvelopa buna iti mareste sansele de a ramane pe doua roti si cand iti este taiata fata . La fel si viteza si conduita adecvata in trafic . Ca si motociclist esti primul care iti dai aceste sanse sau nu . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claman Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 O anvelopa buna iti mareste sansele de a ramane pe doua roti si cand iti este taiata fata . La fel si viteza si conduita adecvata in trafic . + sistemul de franare ,tipul de placute ,temperatura asfaltului/franelor ,umiditatea, abs/cbs ,atentia distibutiva ,scanarea traficului ,experienta/skilul pilotului, karma ....si lista poate continua . Totusi ...daca iti taie calea in cativa metri ...victima sigura ,in cazul asta o anvelopa buna te ajuta sa intri frontal ,una proasta sa te duci taras Un accident are intotdeauna mai multi factori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 Ma iau unii la misto, pina se varsa si ei la un moment dat, nu am darul diplomatiei, cum e Denis SBZ , de exemplu. aici ai perfecta dreptate AIA CARE MERG ... se mai si varsa la un moment dat!!!!! pe net e cam greu sa cazi cu motorul AI MARE DREPTATE cu aderenta pe anvelopele vechi sau uzate si nu multi recunosc sau realizeaza cat de importanta este starea anvelopelor sau sa CONSTIENTIZEZE ca atunci cand anvelopa este veche sau la limita sa si adapteze stilul de mers la OPINCA!!! insa in cadrul unui accident, cum bine spunea cineva mai sus SUNT MAI MULTI .. FACTORI!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 (editat) Depinde cit de tare merg ei. Dar de ce ne luam motorete ? Ca sa mergem mai tare. Si, surprizaaaa! Soferii nu ne vad, sau nu am timp sa reactioneze. Editat Noiembrie 12, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ianachim Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 Depinde cit de tare merg ei. Dar de ce ne luam motorete ? Ca sa mergem mai tare. Si, surprizaaaa! Soferii nu ne vad, sau nu am timp sa reactioneze. SOFERII NU SE UITA/ASIGURA/II DOARE LA BASCA!!!!' de aceea vreau amenzi mai mari aici si RETINEREA/suspendarea permisului daca face accident!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 SOFERII NU SE UITA/ASIGURA/II DOARE LA BASCA!!!!' de aceea vreau amenzi mai mari aici si RETINEREA/suspendarea permisului daca face accident!!!!! Total de acord. Dacă se suspenda permisul mai scăpăm de bizonii din trafic. În seara asta erau zeci care treceau prin stânga refugiului de tramvai și apoi pe roșu, printre pietoni iar 2 mașini de politie au trecut calm ca și cum totul era în ordine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 Am mai spus-o si pe alte topicuri, angajati-va in politie si iesiti la ridicat carnete. Dupaia dati sfaturi. Sau, poate ajungeti si sefi la Rutiera. Toti vrem ce vrei tu, problema e ca sistemul nu vrea, nu are chef. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Noiembrie 12, 2014 Share Postat Noiembrie 12, 2014 adicatelea tarzan , pardon ninja, a venit pe linia de tramvai depasind cele doua coloane de prosti care acordau o asazisa "prioritate de bun simt " pentru nea cu opelul. 10 autovehicole s-au oprit pt a permite intoarcerea si s-a trezit miezu din fanta sa depasasca si sa nu fie instare sa opreasca pt ca el ie motociclist... pai nenica, isi cam merita soarta ca sa zic asa. gume, suspensii si alte acarete tehnice trebuie sa intre in discutie dupa condusul preventiv si anticiparea reactiilor celorlalti participanti la trafic, popular : belitul ochilor cine merge tare are sansa sa isi rupa oasele, cine merge raceing pe strada are sansa sa dea coltu! cine are urechi de auzit sa auda, cine e ninja... sa isi ia cagula! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arcgotic Postat Noiembrie 13, 2014 Share Postat Noiembrie 13, 2014 Insanatosire grabnica la motociclist! gume, suspensii si alte acarete tehnice trebuie sa intre in discutie dupa condusul preventiv si anticiparea reactiilor celorlalti participanti la trafic, popular : belitul ochilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
November Postat Noiembrie 14, 2014 Share Postat Noiembrie 14, 2014 Era un coleg teiu29, care ma lua la misto (mai mult nu poate) ca de ce nu pomenesc de cauciucuri.Acum, din poze se vede clar ce anvelope avea motorul. Riderul nu cred ca o sa se mai urce pe motor vreodata. Norocul lui ca nu a dat cu capul. Nu te lua nimeni la misto,dar incearca si tu sa faci diferenta dintre un accident produs din cauza anvelopelor uzate vs alte motive care au dus la producerea accidentului. Nu comentez si nu ma refer in special la cazul de fata,insa nu in toate situatiile este suficient sa ai anvelope ok si gata, ai evitat accidentul. Dinamica accidentelor rutiere este variata,te rog sa nu uiti asta ! Un set de cauciucuri corespunzator iti poate salva viata de cele mai multe ori,aici sunt de acord cu tine.Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Noiembrie 14, 2014 Share Postat Noiembrie 14, 2014 (editat) Si in primele comentarii ale mele de pe acest topic, am pomenit de anvelope? Gijas!! Pomeneam de adrenalina pe strazi publice. Si dupa ce un coleg a postat foto cu accidentul, am pomenit si de anvelope, dar in sensul ca o sa aibe probleme cu asigurarile. Deci, ... . Editat Noiembrie 14, 2014 de JAGI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al3xu2107 Postat Februarie 9, 2015 Share Postat Februarie 9, 2015 salutare! numele meu este alex am 25 de ani sunt motociclistul despre care s.a tot vorbit lunile astea pe aici. Pt cei ce au dubii sau isi dau aiurea cu parerea... accidentul nu a fost provocat din vina mea, viteza mare nu aveam, soferul auto a vrut sa intoarca dar nu a dat semnal si nici nu s.a asigurat ... nu am avut timp sa franez nici sa culc motorul... am incercat sa il evit dar tot in el am intrat... daca frana il puteam evita dar el nu a luat piciorul de pe acceleratie motiv pt care se vede si in poza impactul s.a produs pe contrasens. eu m.am ales cu mana stanga rupta in 2 locuri, mana dreapta in 3 locuri am o placa de titan in ea, omoplatul drept si bazinul rupt. in momentul de fata m.am recuperat in mare parte ... mai am probleme doar cu mana dreapta din cauza tijei. » Post actualizat in 09 Feb 2015 22:44daca aveti nelamuriri s.au intrebari... va raspund la toate » Post actualizat in 09 Feb 2015 22:49poze cu ce a mai ramas din motor si cu mana dreapta in care am tija.... » Post actualizat in 09 Feb 2015 22:52motorul a fost/este un kawasaki zx7r din 2000. il vand pe bucati sau intreg... daca este cineva interesat » Post actualizat in 09 Feb 2015 23:07. pt colegul care a spus ca nu ma voi mai urca pe motor... te inseli...am dat si cu capu dupa cum se vede in poza si DA ma voi urca iar pe motor, astept sa ma refac si imi iau alta motocicleta.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TETEA. Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 Recuperare completa iti doresc! Esti foarte tanar si ai mari sanse sa-ti refaci sanatatea. Iar data viitoare cand te vei urca pe motor ia cu tine si lectia asta in "ghiozdanul" mintii. Sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prafrau Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 o sa mai sara lumea cu asta, dar motoarele nu se culca niciodata tabla si plasticul nu o sa incetineasca mai bine decat cauciucul in rest, au zis deja altii mai cu experienta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al3xu2107 Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 am destul de multi km ... am evitat multi soferi dar.... pe asta nu am mai reusit... asa a fost sa fie... eu de obicei pe drumul respectiv mergeam peste 100 in dimineata cu pricina aveam 60km.h era destul de urat afara si nu aveam chef sa ajung prea devreme la munca... si drept urmare... am ajuns la spital nu am mai ajuns la munca.. pana acum eram atent... de acum in colo... voi fi si mai atent... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adipopescu88 Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 ce echipament aveai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 (editat) o sa mai sara lumea cu asta, dar motoarele nu se culca Fiecare accident are dinamica lui. Uneori e mai bine pe jos cu c.urul sters si un umar dizlocat de la impact, decat sa sari in aer, faci un flick si cazi in cap. Alteori, intri cu capul in roata si acolo ramai. Tine si de noroc. Sanatate dude! Editat Februarie 10, 2015 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 Succes in recuperare, e bine ca esti optimist. Mai e mult pina departe. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Februarie 10, 2015 Share Postat Februarie 10, 2015 Sa ghicim in cauciucuri! Pe fata are un Continental iar pe spate cred ca e ceva touring mai vechi gen Pilot Road ajuns aproape de atze. Fratieur, inainte de a te gandi sa te urci din nou in sa gandeste-te ca in sportul asta al nostru conteaza si atitudinea. Atitudinea inseamna sa iti tii motocicleta in stare tehnica buna, sa nu conduci cand vremea e atat de nasoala incat nu are rost sa scoti motoreta, sa ai asigurare, sa ai numar la vedere, toata aceasta atitudine te salveaza sau te baga in...spital. Iar cand stii ca nu ai gume, e frig ca dracu si probabil f aluncos pe jos, starea tehnica a motoretei lasa de dorit, mergi la acea limita a evitarii oricarui pericol,care devine f mica in conditiile date.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedant68 Postat Februarie 11, 2015 Share Postat Februarie 11, 2015 Am vazut multe motoare cu anvelopele in stare critica, se investesc bani multi in aftermarket( scarite de toate culorile, manete de 150 euro, indicator treapta, halogen, ect) iar la capitolul anvelope se lasa pana la final, practic cand coama este stearsa total, iar motorul trebuie sa circule pe sosea in toate conditiile si sa si franeze in limite .. Nu mai vorbesc de echipament, blugi si tercot pe motor de viteza... cine nu stie cum "musca " asfaltul, cred ca nu isi da seama ce inseamna sa cazi de pe motor chiar la 20 km/h pe asfalt... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al3xu2107 Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 aveam casca , manusile si geaca cu protectii.. la casca mi.a sarit viziera dar ea a ramas pe cap, manusile am aterizat in pumni si mi s.au spart protectiile si geaca nu are nimic. cauciucul pe fata abia il aveam de 2 luni si pe spate urma sa il schimb in cateva zile... » Post actualizat in 13 Feb 2015 09:09deja bagase.m in ea 500e doar caucicul mai trebuia schimbat si... nu am mai apucat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Februarie 13, 2015 Share Postat Februarie 13, 2015 nu va mai luati de om chiar asa. intradevar guma de pe spate era pe finalul vietii... DAR sunt cazuri in care "te scoate" norocul sau reflexele / experienta sunt cazuri in care nu mai ai ce face. am trecut prin toate aceste cazuri. odata numai bafta chioara a facut sa nu ma infig in dorel care in timp ce vorbea la telefon si-a adus aminte ca merge in directia incorecta si a incercat sa-mi taie fata de am zis ca a facut-o intentionat... odata am trecut prin 2 trepte de viteza si ambele frane ca sa nu ma infig in dobitocul care a facut stanga fara sa-l intereseze de traficul de pe celelealte 2 benzi... oadata am fost luat pe sus de nici nu am inteles in prima faza cat e ceasul si ce mi se intampla... astea sunt exemple doar, cazuri sunt mai multicele... si in toate cazurile de mai sus eu eram regulamentar sau aproape, nu cu 100 in oras sau in depasiri turbate... acum, e evident ca trebuie sa avem grija cat de mult. si e cat se poate de corect sa fii cu franele si gumele in stare cat mai buna... in cazul de sus insa presupun ca cu fata a franat deci guma aia de spate nu era chiar asa de critica... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
circel Postat Februarie 15, 2015 Share Postat Februarie 15, 2015 la 100 la ora guma veche se stabilizeaza. cum o lasi la 60 nu te mai poti baza pe ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.