Radu H. Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 Merge si ulei de dizal si de transmisie si hidraulic ... ulei sa fie. Astia au impartit uleiurile pe grupe asa .. de fraieri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Noiembrie 8, 2014 Share Postat Noiembrie 8, 2014 (editat) eu vad 2 intrebari aici.... unde vrei sa bagi acel ulei? .....prin care orificiu? 1. in motor.... adica in cutie? acolo iti trebuie ulei de transmisie 2. in motor..... in amestecul de combustibil? acolo iti trebuie ulei 2T uleiul 2T are alta capacitate de ardere decat cel 4T arde mult mai curat, fara depuneri, si mizerie colaterala....., plus ca are si alta capacitate de ungere..... PS: cum a zis/intrebat un coleg mai inainte..... DA, eu m-am dat cu mobra, mz, ij, cz, jawa, comuniste in 2 timpi si pe timpul lui impuscatu....., si atunci erau uleiuri 2T !!!!......, si langa pompa de benzina era si o canistra in care puteai sa-ti prepari amestecul!!! doar erau o multime de trabanturi, wartburguri 2T numai bine weekend fain colegilor Editat Noiembrie 8, 2014 de apriliacluj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
riderontornadoes Postat Noiembrie 9, 2014 Autor Share Postat Noiembrie 9, 2014 bun. eu (initiatorul topicului)- m-am lamurit. si mi-am luat deja ulei special 2t. daca vreti sa continuati discutia, nu ma supar, ba chiar dimpotriva, sunteti amuzanti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 si tu ai dreptate cu uleiul de drujba caci si drujba merge tot cu ulei 2T care e acelasi ca si ptr scuter Drujba 4 chiar mergea cu ulei de motor in amestec cu benzina. Cred ca diferenta o face depunerea din carburator, probabil ungerea ambielajului este ok daca amestecul are concentratia suficienta. In rest ... petrochimistii , ca pulimea ... vorbeste asa ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
popicadi Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 salut. am un scuter i 2 timpi si mult ulei ramas de-a lungul timpului de la diverse schimburi/motociclete. ulei de calitate, 5100, 7100, chiar daca ceva mai vechi. ma gandeam sa il bag la scuter. dauneaza? Raspunsul e NU ! Socru meu a incercat chestia la masina de tuns iarba. In 5 minute nu se ma vedea nimic de fum pe vreo cativa zeci de metri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hardKnot Postat Noiembrie 10, 2014 Share Postat Noiembrie 10, 2014 @bURG_MAN a fost super tare cu replica aia, big like Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brandosu Postat Septembrie 25 Share Postat Septembrie 25 Bună , am un scuter 49 … cm a fost anulată baia , și îi fac eu amestecul.. săptămânal să nu exagerez , sau o săptămână jumate, mănâncă o bujie și scoate ceva fum la pornire …. Și în jur de 2 minute zici ca nu trage și merge întrerupt …. După ce își revine trage foarte bine … Ce doamne iartă-mă , să-i mai fac ??? Mă ajută careva un sfat ??? Apropo îi pun ulei HEXOL Roșu , pt drujbe , mașini tuns iarba 20 ml la 1- litru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 25 Share Postat Septembrie 25 Anulată baia?!? E în 4 timpi? Ai anulat și 2 din ei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi _ 2981 Postat Septembrie 25 Share Postat Septembrie 25 Doi timpi nu inseamna neaparat fara baie de ulei. Motoarele diesel mai mari si in doi timpi au fost mult timp proiectate cu baie de ulei. De acord ca nu are legatura cu topicul asta dar nu spuneti ca nu e posibil. https://en.wikipedia.org/wiki/Detroit_Diesel_Series_71 https://en.wikipedia.org/wiki/Detroit_Diesel_Series_92 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ENEOS Postat Septembrie 25 Share Postat Septembrie 25 Scuter 49 cm³ Baie de ulei Ce ne spune asta 9? Sigur nu e diesel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi _ 2981 Postat Septembrie 25 Share Postat Septembrie 25 Conceptul e valabil si pentru benzina . Exista in fabricatie masini de tuns iarba ,pe benzina in doi timpi, cu baie de ulei. Imi e lene sa caut link. Da, nu cred ca s-au facut vreodata scutere/moto in doi timpi cu baie de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Septembrie 25 Share Postat Septembrie 25 Acum 7 ore, Brandosu a spus: mănâncă o bujie și scoate ceva fum la pornire Daca pui 20ml/L inseamna ca problema nu e uleiul ci ceva la partea de carburatie, poate da prea multa benzina socul, poate nu inchide bine cuiul pontou... Mecanicul e solutia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Septembrie 25 Share Postat Septembrie 25 Orice motor rece face nazuri, dacă mănâncă bujii are amestec sărac, nu se pune problema de avans prea mare la astea cu senzor decât dacă a inversa careva firele. Dacă volanta este pe con cu pană, e posibil să fie plecată de la locul ei. Cum arată bujia când e moartă? Dacă este conectată o bobină generatoare din magnetou in loc de senzorul de aprindere, scânteia se produce dar nu la momentul cel mai potrivit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 25 Share Postat Septembrie 25 Acum 9 ore, Cristi _ 2981 a spus: Conceptul e valabil si pentru benzina . Exista in fabricatie masini de tuns iarba ,pe benzina in doi timpi, cu baie de ulei. Imi e lene sa caut link. Da, nu cred ca s-au facut vreodata scutere/moto in doi timpi cu baie de ulei. Poate la chinezi. Niciun producator respectabil de masini de tuns iarba nu face cu motor in 2T. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brandosu Postat Septembrie 25 Share Postat Septembrie 25 Acum 13 ore, ENEOS a spus: Anulată baia?!? E în 4 timpi? Ai anulat și 2 din ei? Probabil da , ca eu fac amestecul .. și văd și locașul unde ar trebui să pun ulei Acum 10 ore, Nguyen a spus: Daca pui 20ml/L inseamna ca problema nu e uleiul ci ceva la partea de carburatie, poate da prea multa benzina socul, poate nu inchide bine cuiul pontou... Mecanicul e solutia. Da si se îneacă foarte repede .. și cate o data dupa ce opresc imi curge benzina pe la filtru face așa o baltă jos , nu tot depuna și după aceea, pornește mai greu Acum 1 oră, Speedy.K a spus: Poate la chinezi. Niciun producator respectabil de masini de tuns iarba nu face cu motor in 2T. Eu l-am achiziționat , și mi s-a spus ca trebuie sa fac eu amestecul ca acolo unde trebuia sa pun ulei separat a anulat ca se tot înfundă sau ceva de genu,, Repet nu mă prea pricep și normal daca ulei se pune separat eu stiu ca este in 4 timpi Acum 1 oră, Speedy.K a spus: Poate la chinezi. Niciun producator respectabil de masini de tuns iarba nu face cu motor in 2T. Nu prea ma pricep, dar scuterul inainte benzina puneam într-un locaș, și uleiul in alt locaș.. și el mi-a spus ca sa fac eu amestecul ca a anulat acel locaș unde pun ulei Acum 10 ore, Penetru a spus: Orice motor rece face nazuri, dacă mănâncă bujii are amestec sărac, nu se pune problema de avans prea mare la astea cu senzor decât dacă a inversa careva firele. Dacă volanta este pe con cu pană, e posibil să fie plecată de la locul ei. Cum arată bujia când e moartă? Dacă este conectată o bobină generatoare din magnetou in loc de senzorul de aprindere, scânteia se produce dar nu la momentul cel mai potrivit. Neagră rău după maxim o săptămână … deci scuterul înainte , fostul propietar a băgat benzină și ulei separat , dar a zis ca acuma eu nu mai trebuie să procedez așa, și ca să fac eu amestecul 20 ml ulei roșu scrie pe el Hexol în 2 timpi și arată pe el motocoasa drujbe etc și este rosu Și a zis ca a anulat locașul unde băgăm ulei ca se înfundă … Acum 17 minute, Brandosu a spus: Probabil da , ca eu fac amestecul .. și văd și locașul unde ar trebui să pun ulei Da si se îneacă foarte repede .. și cate o data dupa ce opresc imi curge benzina pe la filtru face așa o baltă jos , nu tot depuna și după aceea, pornește mai greu Eu l-am achiziționat , și mi s-a spus ca trebuie sa fac eu amestecul ca acolo unde trebuia sa pun ulei separat a anulat ca se tot înfundă sau ceva de genu,, Repet nu mă prea pricep și normal daca ulei se pune separat eu stiu ca este in 4 timpi Nu prea ma pricep, dar scuterul inainte benzina puneam într-un locaș, și uleiul in alt locaș.. și el mi-a spus ca sa fac eu amestecul ca a anulat acel locaș unde pun ulei Neagră rău după maxim o săptămână … deci scuterul înainte , fostul propietar a băgat benzină și ulei separat , dar a zis ca acuma eu nu mai trebuie să procedez așa, și ca să fac eu amestecul 20 ml ulei roșu scrie pe el Hexol în 2 timpi și arată pe el motocoasa drujbe etc și este rosu Și a zis ca a anulat locașul unde băgăm ulei ca se înfundă … Și îmi merge și întrerupt primele 5 minute Acum 13 ore, ENEOS a spus: Anulată baia?!? E în 4 timpi? Ai anulat și 2 din ei? Pai faza este ca fostul propietar , a zis asa : inainte baga benzina într-un locaș , ulei in alt locaș și acel locaș ce la anulat unde baga ulei separat nu mai funcționează ca la anulat și trebuie sa i fac eu amestecul… și ca automat trebuie sa pun ulei rosu de drujbe motocositoare etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Septembrie 26 Share Postat Septembrie 26 OMFG, OMFG !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pinnochio Postat Septembrie 26 Share Postat Septembrie 26 (editat) Curata,sau schimba,filtru de aer.Pune bujie NGK pentru 2 timpi.Verifica toba evacuare sa nu fie infundata.Poate pui ceva poze,sa vedem si noi dracovenia. Editat Septembrie 26 de pinnochio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nguyen Postat Septembrie 26 Share Postat Septembrie 26 Acum 10 ore, Brandosu a spus: Da si se îneacă foarte repede .. și cate o data dupa ce opresc imi curge benzina pe la filtru face așa o baltă jos , nu tot depuna și după aceea, pornește mai greu Benzina in filtru si bujie neagra inseamna ca problema e din carburator si anume cuiul pontou nu inchide pentru ca este uzat si/sau plutitorul e spart. Trebuie sa apelezi la cineva care stie sa verifice si sa repare carburatoare, altfel nu o sa reusesti sa-l faci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zo10000 Postat Septembrie 26 Share Postat Septembrie 26 Acum 10 ore, Brandosu a spus: Pai faza este ca fostul propietar , a zis asa : inainte baga benzina într-un locaș , ulei in alt locaș și acel locaș ce la anulat unde baga ulei separat nu mai funcționează ca la anulat și trebuie sa i fac eu amestecul… și ca automat trebuie sa pun ulei rosu de drujbe motocositoare etc Una e baia de ulei si alta e rezervorul de ulei pt amestec. Mai bine du-o la un mecanic, altfel ajungem sa povestim de ce a picat relantiul in baia de ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Brandosu Postat Septembrie 26 Share Postat Septembrie 26 Acum 3 ore, Nguyen a spus: Benzina in filtru si bujie neagra inseamna ca problema e din carburator si anume cuiul pontou nu inchide pentru ca este uzat si/sau plutitorul e spart. Trebuie sa apelezi la cineva care stie sa verifice si sa repare carburatoare, altfel nu o sa reusesti sa-l faci. Mersi de sfat Acum 3 ore, zo10000 a spus: Una e baia de ulei si alta e rezervorul de ulei pt amestec. Mai bine du-o la un mecanic, altfel ajungem sa povestim de ce a picat relantiul in baia de ulei. Ok mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.