KHK Postat Decembrie 4, 2014 Share Postat Decembrie 4, 2014 800le meu zice ca are plin 207kg, probabil tu ai luat greutatea celui din 2013 . Nu ma intreba de ce difera?!! Pai aici e vorba de motocicletele actuale, asadar eu m-am uitat la 2015 Una dintre diferente este ABS-ul, care e standard abia din 2013. Si or mai fi si altele... ca n-o fi ABS-ul 7kg in timpurile recente. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Decembrie 5, 2014 Autor Share Postat Decembrie 5, 2014 Pare in aceeasi clasa cu Honda ta... Apropos, daca te gandesti totusi la ktm ia in calcul si daca Angelo are sau nu diagnoza la Sibiu. Totusi Cornel are o mufa pt laptop si softul pt 990, deci nu ar trebui sa fie mare smecherie pt asta nou. Zice ca are. N-am vazut. E cam aceeasi situatie si cu BMW despre care stiu ca cei de la Brasov sunt capabili de mentenanta, probabil si service. Nu cred ca la Sibiu au mecanic de moto, ca nu sunt clienti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat Decembrie 8, 2014 Share Postat Decembrie 8, 2014 Prea multa planificare si exceluri, bataie de cap. Transformati placerea in chin Da cate o tura cu ele si ia ce-ti place!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
revo Postat Decembrie 8, 2014 Share Postat Decembrie 8, 2014 Prea multa planificare si exceluri, bataie de cap. Transformati placerea in chin Da cate o tura cu ele si ia ce-ti place!! Like Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Decembrie 9, 2014 Autor Share Postat Decembrie 9, 2014 Prea multa planificare si exceluri, bataie de cap. Transformati placerea in chin Da cate o tura cu ele si ia ce-ti place!! Am pierdut sansa, pentru anul asta. De-acum, poate la primavara... Parca vad ca iarasi cumpar fara sa probez. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlady_80 Postat Decembrie 9, 2014 Share Postat Decembrie 9, 2014 (editat) alege KTM 1290 SUPER ADVENTURE Editat Decembrie 9, 2014 de vlady_80 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adimotor Postat Ianuarie 15, 2015 Share Postat Ianuarie 15, 2015 (editat) Tu nu zici rau, dar drumurile nu sunt numai in Ungaria, Austria, Italia si Elvetia. Viata e facuta din detalii. E destul sa mergi de la Agnita la Sighisoara si le gasesti intre vertebre. Vezi L5-S1, mai sus de noada... Plus ca astia cu V-Strom mai vor sa iasa de pe drum, sa o ia pe la tara... Eu ce fac? Ma intorc acasa, cu RT-ul meu? Eu sunt plin de admiratie pentru cei care se dau cu astfel de "autobuze" fara sa le rupa oglinzile, sparga carenele... Nu ma vad in stare. Ca si altii, eu am ales bmw lc, e fain de tot, poti face si drumuri mai nasoale mai ales daca ai si roti spitate, confortul e mai bun decat al ktm-ului, zic eu. KTM e mai bun in off, dar nu stiu cat off faci cu o mobra destul de grea si mai ales destul de scumpa. Bmw-ul imi place si pentru centrul de greutate coborat. Dar vorba celorlalti, fa proba cu amandoua si i-ati gs lc . Of, macar de iti luai crosstourer in loc de crossruner...Bafta. Editat Ianuarie 15, 2015 de adimotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Ianuarie 16, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2015 Ca si altii, eu am ales bmw lc, e fain de tot, poti face si drumuri mai nasoale mai ales daca ai si roti spitate, confortul e mai bun decat al ktm-ului, zic eu. KTM e mai bun in off, dar nu stiu cat off faci cu o mobra destul de grea si mai ales destul de scumpa. Bmw-ul imi place si pentru centrul de greutate coborat. Dar vorba celorlalti, fa proba cu amandoua si i-ati gs lc . Of, macar de iti luai crosstourer in loc de crossruner...Bafta. Da, asa a fost gandirea, asta vara: Crosstourer cu DCT. Am mers la dealer sa evalueze Crossrunner, pentru buy-back si nu a mai facut oferta, pana azi. Intre timp mi-am zis ca o fi fain, dar e mare cum altul nu-i. Cand mi-am luat primul Varadero am zis sa imi iau o scula mare. L-am luat si pe al doilea... Dupa ce am trecut pe Crossrunner am vazut ca cel mai mare nu este egal cu cel mai bun si ca pierdusem din distractie, cativa ani. » Post actualizat in 16 Jan 2015 06:01 Aaa... In plus, nu am reusit un ride-test cu Crosstourer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovideo Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 (editat) Dupa ce am trecut pe Crossrunner am vazut ca cel mai mare nu este egal cu cel mai bun si ca pierdusem din distractie, cativa ani.» Buna observatia,valabila si ptr mine! Editat Ianuarie 16, 2015 de ovideo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SLYther™ Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 Uite ce face mosulica asta cu ktm 1190.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Ianuarie 16, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 16, 2015 Da, da... Un dement. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
asdglasfk Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 si un GS care face ceva similar, pe la 01:15 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KINGS Postat Ianuarie 16, 2015 Share Postat Ianuarie 16, 2015 » Post actualizat in 16 Jan 2015 13:36Stiu ca e KTM vs GS dar e o dedicatie pentru prietenul meu GAMO )))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digitallysane Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 Nu mi-e foarte clar ce astepti de la un astfel de topic, ba chiar ma astept sa stii deja raspunsul. Sunt motociclete atat de diferite, ar trebui sa stii ce iti place si ce nu la ele, mai ales ca ai experienta atat cu motare cu cardan cat si cu cele cu lant. Cand mi-am luat mototcicleta curenta, a fost simplu sa aleg KTM 1190R. Nu am nimic cu BMW, dar toate solutiile lor sunt exact opusul a ceea ce eu caut intr-o motocicleta adventure. Nu vreau cardan si nu vreau boxer. Asa ca nu puteam alege decat intre Tiger, V-Strom si KTM. De aici a fost chiar simplu. M-ar fi interesat poate si ST daca nu avea cardan. Esti sigur ca nu stii deja pe care o vrei? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator _Raul_ Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 (editat) Din categoria "De ce motocicletele adventure nu au nici o taina cu enduro-turismul". QED. Editat Ianuarie 19, 2015 de _Raul_ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 Hai sa punem 1190 la adevarata lui valoare: Si o comparatie cu 990 Baja 1190 o sa fie urmatoarea moto dupa ce o sa ma plictisesc de 990. E interesanta ideea de 150 cai, suspensii electronice, traction control, abs........ Pe unde ma duc eu cu 990 2010, am simtit lipsa de traction control, mai ales spre cabanuta de vacanta unde pe iarba uda e un adevarat chin sa urci fara sa pierzi aderenta(+ ca e grea de tinut in caz de .....) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Ianuarie 19, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 19, 2015 Nu mi-e foarte clar ce astepti de la un astfel de topic, ba chiar ma astept sa stii deja raspunsul. Sunt motociclete atat de diferite, ar trebui sa stii ce iti place si ce nu la ele, mai ales ca ai experienta atat cu motare cu cardan cat si cu cele cu lant. Cand mi-am luat mototcicleta curenta, a fost simplu sa aleg KTM 1190R. Nu am nimic cu BMW, dar toate solutiile lor sunt exact opusul a ceea ce eu caut intr-o motocicleta adventure. Nu vreau cardan si nu vreau boxer. Asa ca nu puteam alege decat intre Tiger, V-Strom si KTM. De aici a fost chiar simplu. M-ar fi interesat poate si ST daca nu avea cardan. Esti sigur ca nu stii deja pe care o vrei? Pai, daca m-ai intrebat, sa iti raspund... Am avut o motocicleta cu cardan: Moto Guzzi. Cumparatorul ei m-a comentat, la cateva luni dupa ce i-am vandut-o, ca nu am facut pic de intretinere la cardanul ala, ca nu mai avea ulei etc. N-a fost nici el mai breaz: a facut un chopper dintr-o minunata motocicleta de politie. Cardanul asta este ridicat la nivel de mare scula. Nu face motorul (dintr-o motocicleta) cat cardanul. Daca reduc tare mistourile din trupa, in turele lungi, in top sunt cele despre unsul lantului. Asadar, dupa 3 honde si dorinta de cardan am zis: "Honda Forever! Imi iau Crosstourer". Asa a si fost planul initial, doar ca nu am mai avut rabdare pana sa apara Crosstourer si am luat Crossrunner. Bun si asta. E cu rost intrebarea (mea) pe forum. L-am gasit eu, rostul. Sa iti zic... Desi citesc tot netul, nu gasesc eu toate alea cate le pot gasi altii care ar putea comenta la topicul asta. Mai rar pe la noi, e drept, pot sa apara oameni care au (folosit) si de-aia si de-aia si au o parere, alta decat cea a altora de pe net. Nu m-am dat cu 1190. M-am urcat, pe iarna, dar nu m-am dat. Cu GS m-am dat: de la prieteni, in ture de o zi chiar, ori de la Bavaria, de mai multe ori, in testele pe care si-a cheltuit BMW banii de marketing. Mi-a placut GS. Super-masina! Am targuit serios trei, pana acum, pentru care am calatorit la Bucuresti si la Arad. Ar fi trebuit sa cumpar GS650, cu ani in urma, dar am cazut cu o zi inainte si am rupt un ligament. Semn rau. De alte doua ori am negociat intrucatva oferte de la Bavaria. In final(uri), tot Honda am luat. OK..., am ajuns acum sa gandesc ca nu-i musai sa vreau cardan si ca boxerul da un centru de greutate jos, dar este un model mai vechi de motor, facut si vandut de dragul traditiei, cu plusuri si minusuri... Chiar acum sunt orientat catre KTM (nu R). Nu am cumparat inca, insa am cerut oferte de la dealeri, eventual cu "buy-back" pentru Crossrunner, pe care l-am pus si pe forum si am scris despre vanzarea lu pe Facebook. Vedem ce iese si cum raman. Iarna-i lunga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digitallysane Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 Am înțeles (cred). Din păcate nu te pot ajuta cu comparația, am experiență doar cu 1190R. Baftă! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Ianuarie 19, 2015 Share Postat Ianuarie 19, 2015 Cauta pe advrider.com . Acolo o sa gasesti o gramada de comparative intre motocicletele de adventure de la oameni care s-au dat cu ele zeci de mii de km cu fiecare. O sa gasesc acolo si problemele de la fiecare model. In Romania nu o sa vezi asa ceva. » Post actualizat in 19 Jan 2015 23:23a » Post actualizat in 19 Jan 2015 23:24O sa gasesti* Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GAMO Postat Ianuarie 20, 2015 Autor Share Postat Ianuarie 20, 2015 Cauta pe advrider.com . Acolo o sa gasesti o gramada de comparative intre motocicletele de adventure de la oameni care s-au dat cu ele zeci de mii de km cu fiecare. O sa gasesc acolo si problemele de la fiecare model. In Romania nu o sa vezi asa ceva. » Post actualizat in 19 Jan 2015 23:23a» Post actualizat in 19 Jan 2015 23:24O sa gasesti* Asa e. Advrider e un forum bogat in astfel de opinii si sunt mai multi rideri care au sau au avut ambele motoare. Fiind un loc unde se aduna cei care prefera "dirt", nu e greu sa vezi acolo preferinta pentru 1190 R. In plus, multe istorii cu cardane... La 1190 se distinge problema caldurii care se acumuleaza sub sa/rezervor si a inchiderii capacului de la filtrul de aer. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
capusang Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 (editat) 1190 o sa fie urmatoarea moto dupa ce o sa ma plictisesc de 990. E interesanta ideea de 150 cai, suspensii electronice, traction control, abs........ Pe unde ma duc eu cu 990 2010, am simtit lipsa de traction control, mai ales spre cabanuta de vacanta unde pe iarba uda e un adevarat chin sa urci fara sa pierzi aderenta(+ ca e grea de tinut in caz de .....) no offence, dar daca si posesor de 990 are nevoie de traction control pe off-road, se duce dracului ideea de motociclist pe motoare mari-adventure-pe offroad. Editat Ianuarie 20, 2015 de capusang Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
digitallysane Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 Asa e. Advrider e un forum bogat in astfel de opinii si sunt mai multi rideri care au sau au avut ambele motoare. Fiind un loc unde se aduna cei care prefera "dirt", nu e greu sa vezi acolo preferinta pentru 1190 R. In plus, multe istorii cu cardane... La 1190 se distinge problema caldurii care se acumuleaza sub sa/rezervor si a inchiderii capacului de la filtrul de aer. La modelul 2015 sunt modificari care vizeaza ambele aspecte. no offence, dar daca si posesor de 990 are nevoie de traction control pe off-road, se duce dracului ideea de motociclist pe motoare mari-adventure-pe offroad. Nici o legatura cu realitatea. Orice motor mare beneficiaza de controlul tractiunii pe suprafete unde se rupe aderenta usor (si, evident, nu doar acolo). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 Astia cu 990 sunt zei, am uitat. Crede-ma ca sunt situatii in care e mai bine cu traction control si nu vrei riscuri suplimentare. Sa urc 500-600 de m pe iarba uda si mare cu cauciucuri intermediare, topcase, sidecase, pasagera, pe teren neregulat(santuri,musuroaie...) si inclinatie destul de mare+ ca nu urci doar la deal, trebuie sa mai iei si cateva curbe de 90 grade ca sa eviti unele zone mai naspa----> este foarte bun traction control-ul cand esti obosit si nu vrei riscuri inutile. Daca te opresti si e iarba destul de uda nu mai pleci de pe loc. E foarte grea de tinut daca pica si de ridicat cu bagaje. Plus ca la 115 cai si 100 Nm se pierde aderenta pe offroad FOARTE USOR. 990 e un motor scump care nu e de tavaleala sau cel putin asa il consider eu si il tratez ca atare. PLUS ca traction controlul poti sa il dezactivezi, asa ca nu te deranjeaza cu nimica daca ai chef de prostii. ( --> e foarte bine sa ai traction control, abs, suspensii electronice,quick shifter....asta e viitorul ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Ianuarie 20, 2015 Share Postat Ianuarie 20, 2015 da' intreb si eu ca prostu... TC nu e mana stanga? ambreiajul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Ianuarie 21, 2015 Share Postat Ianuarie 21, 2015 (editat) De fapt e pe dreapta. OLD SCHOOL. Sau depinde ce mana preferi? De aia prefer eu TC-ul. Oricum e o discutie gen: ce ulei, abs/nonabs, injectie/carburatie.....asa ca nu are rost sa o continui, fiecare crede ce il taie capul. Bine sau rau, pe pielea lui experimenteaza. Editat Ianuarie 21, 2015 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.