Sari la conținut

BMW 1200 GS sau KTM 1190 Adventure?


Postări Recomandate

Ma bag si eu in discutie ca musca in.... calului si te intreb: le-ai incalecat pe ambele?ai simitit ceva fluturi in stomac la una dintre ele?cifrele "e reci" dar emotia bate diferenta dintre randamentul uneia in detrimentul celeilalte. Eu am bmw si l-am cumparat cu inima si sufletul in perioada cand habar nu aveam ca Gs-ul are inaltimea la shaua 840mm si eu in crac sunt mai scurt si la semafor stau pe varfuri.

Adica ce vreau sa zic este oare care dintre ele o sa-ti smulga zambetul pe coltu' gurii cand urci TF sau TA?Care zgomot de toba o sa-ti faca pielea de gaina.

Bafta cu oricare alegere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 123
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Vara asta ce-a trecut am mers si eu vreo 50km cu 1200GS din 2010 avand si pasager. Sunt subiectiv, n-am mers cu KTM, dar 1200GS mi s-a parut extraordinar si cred ca va fi urmatoarea mea motocicleta. Am ramas sincer impresionat, dar dupa cum am zis, n-am mers cu nici un KTM . Succes !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din punctul meu de vedere ar trebui sa te gandesti ce vrei sa faci cu motocicleta aia, oricare ar fi ea. In balanta ta, din punctul meu de vedere, fiecare din cele 2 exceleaza la ceva la care celalta este doar buna sau foarte buna, e.g. roata 21'' in off - KTM, cardan si un milion de alte chestii la BMW

Am avut RT cu care in 2 ani am facut vreo 50.000. Pentru ca am realizat ca desi RT-ul este o motocicleta FABULOASA, dar este limitata la asfalt BUN, am ales sa schimb cu GS (ADV in cazul meu) pentru ca am vrut sa pot vedea si drumurile pe care nu le-as fi putut visa vreodata cu RT-ul.

Cu KTM nu m-am dat decat foarte putin cu un 990 ADV care mi-a placut, dar nu intr-atat incat sa vreau sa-l am - nu ma vedeam facand 700+ pe zi pe seaua aia. Recunosc ca un 1190 nici macar nu am vazut (decat in mers prin afara tarii), nici pomeneala sa ma urc sau sa ma dau.

Asa cum ti-au mai zis cei de pe aici, ideal ar fi un test ride, daca se poate nu cel standard din Romania de 30 min. Ideal ar fi daca ai putea sa iei motocicleta un week-end, chiar daca ar fi ceva de plata - in fond nu vei da 1500 de euro pe niciuna din ele si ar trebui sa fii convins ca faci alegerea cea mai buna pt tine.

Inca o chestie pe care ar trebui s-o iei in calcul este echiparea motoarelor si ceea ce va mai trebui sa adaugi "extra" ca sa fie pe placul sufletului tau - aici am sa dau un exemplu intre Honda si BMW - cutii laterale (2) Honda - 1500EUR (plastic) si cutii laterale (2) plus topcase (toate 3 aluminiu) BMW - acelasi pret. Daca optezi pt cele de plastic la BMW - sunt vreo 600. Nu stiu preturile la KTM.

Atentie, nu sunt fanboy BMW, desi am avut 2 pana acum, dupa 2 Honde. S-a intamplat ca bavarezii sa-mi satisfaca asteptarile, ca si pachet total. Nu pot sa jur ca urmatoarea va fi aceeasi firma.

 

Later edit: userul @adrian 45 a avut ambele. A renuntat la BMW (chiar LC) si a ramas cu KTM din cate imi amintesc. Da-i un PM, ca e baiat fain!

Editat de dexxter
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum daua e mult diferita la 1190 fata de 990. E din doua bucati, reglabila in 2 pozitii, cred ca 86 si 88. Arata OK, sugereaza confort. Ajung cu picioarele pe jos, includiv cu calcaiele, pe reglajul de jos.

Inaltimea se schimba usor si dureaza 10 secunde, daca stii miscarea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In balanta ta, din punctul meu de vedere, fiecare din cele 2 exceleaza la ceva la care celalta este doar buna sau foarte buna, e.g. roata 21'' in off - KTM, cardan si un milion de alte chestii la BMW

 

FYI: omu' a zis ca nu vrea R iar 1190 fara R are roata tot de 19". ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o chestie pe care ar trebui s-o iei in calcul este echiparea motoarelor si ceea ce va mai trebui sa adaugi "extra" ca sa fie pe placul sufletului tau - aici am sa dau un exemplu intre Honda si BMW - cutii laterale (2) Honda - 1500EUR (plastic) si cutii laterale (2) plus topcase (toate 3 aluminiu) BMW - acelasi pret. Daca optezi pt cele de plastic la BMW - sunt vreo 600. Nu stiu preturile la KTM.

 

Da frate, ce nesimtiti astia la Honda sa ceara 1330€ (atat este site in Germania, inclusiv butucii) pe doua cutii amarate din plastic cu "aluminium look"! Iar topcase-ul inca 625€...

 

La KTM Adv, cele "touring" din plastic cu ceva aluminiu costa 455€/buc (valabil si la topcase) deci 910€ perechea, in timp ce o cutiile din aluminiu costa 870€ perechea inclusiv sistem de prindere (310/buc + 250).

 

La BMW LC, cel putin oficial la dealer, cutiile de aluminiu de Adv nu se mai monteaza pe GS. Oricum, cele din plastic arata foarte bine, se scot/pun foarte usor/rapid, nu vezi barele alea nasoale cand nu sunt montate si, cel mai important, cand nu sunt extinse ies destul de putin in afara, aspect care pt. mine este foarte important.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau iei genti de la Heavy duties: mai tari, sistem de prindere mai bine facut, mai frumoase (parerea mea) si mult mai ieftine....

 

Iar despre motor, la Triumph Tiger te-ai gandit? Cat de tare te grabesti sa iei unul? Daca mai ai putina rabdare, poate scoate Honda intre timp modelul nou de dual.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@GAMO, uite si un comparativ in care apar si motocicletele despre care de fapt cereai pareri, inclusiv Honda ta:

 

Problema este ca mie mi-a facut un chef nebun de plimbare si ma gandesc ca mai sunt vreo 4-5 luni pana atunci... :-L

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca ar fi dupa mine, neargumentat (doar am mai citit, nu m-am suit pe niciuna), dintre cele doua as alege KTM. desi, fiindca a mai adus aminte cineva de el, parca mai mult imi place

-ul. am auzit ca apar (n-am inteles exact daca vrei la 0 km) pe piata si noutati.

tu-ti cumperi motor dupa pozele si comentarii de pe net? bravo!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- plimbari organizate pe bani multi, pt. pensionari, cu motociclete pline de electronica, pe trasee turistice.

 

- pai cand primesti mult, nu poate fi pe bani putini! Care-i relevanta?

- aia nu-mi par deloc pensionari... si chiar daca, conteaza?

- despre motocicletele astea se vorbeste pe acest topic... si oricum, aparent asta este viitorul, n-o sa mai aiba nimeni de ales. Doar ca unii se misca mai greu.

- daca nici pasurile din Alpi nu sunt locul ideal de testare, atunci unde? pe autostrada? sa se porceasca in namoale?

:stuck:

» Post actualizat in 26 Nov 2014 09:40

Official Partner of BMW Motorrad.

Mie mi se pare chiar fair sa poti testa si cam toata concurenta. Ti-au parut cenzurati oamenii? Mie mi se pare ca au spus cam tot ce stim deja despre acele motociclete, le-au laudat si pe altele.

Iar ca GS-ul e taticul lor, per total... si un copil stie asta! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

KHK nu are rost. Orice test comparativ, Alpen Masters sau alte lucruri ar castiga BMW "niciodata nu va fi pe bune". Asa cum nici vinurile ale scumpe nu sunt bune si nu merita banii ca gasesti vin in hipermarket si la 10% din pret. Deci orice concurs castiga vinul respectiv e doar pt ca a fost sponzorizat de producatorul vinului respectiv, spaga, etc. Nicidecum pt ca e BUN. Intelegi??. Romanisme. Ca doar Honda e Honda( alea intotdauna sunt bune si service-le lor sunt doar decoratii si fac doar schimb de ulei si placute).

- pai cand primesti mult, nu poate fi pe bani putini! Care-i relevanta?

- aia nu-mi par deloc pensionari... si chiar daca, conteaza?

- despre motocicletele astea se vorbeste pe acest topic... si oricum, aparent asta este viitorul, n-o sa mai aiba nimeni de ales. Doar ca unii se misca mai greu.

- daca nici pasurile din Alpi nu sunt locul ideal de testare, atunci unde? pe autostrada? sa se porceasca in namoale?

:stuck:


» Post actualizat in 26 Nov 2014 09:40

Mie mi se pare chiar fair sa poti testa si cam toata concurenta. Ti-au parut cenzurati oamenii? Mie mi se pare ca au spus cam tot ce stim deja despre acele motociclete, le-au laudat si pe altele.

Iar ca GS-ul e taticul lor, per total... si un copil stie asta! :hug:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca aici era vorba despre doua motociclete cu un pret comparativ - nu compara nimeni 1200gs cu honda cb500x, nu? De unde pana unde comparatia cu vinurile nu stiu... ??!?!

Dar ne place sa vorbim prost si pe langa obiect.

 

"Testele" facute de reviste sunt fix pix pentru ca:

1. ziaristii sunt niste piscotari care se bucura de o excursie gratuita la o lansare in spania / italia.

2. chiar presupunand prin absurd ca nu sunt influentabili de "cadouri", parerea lor e tot una pur subiectiva ca orice parere, nu?

 

Singura metoda de a face o alegere potrivita, dupa cum s-a spus mai sus deja: ride-test cu fiecare dintre ele. Punct. Restul e can-can si porceala ca honda e honda si bmw au inventat roata cu spite. Sa fim seriosi...

 

 

 

KHK nu are rost. Orice test comparativ, Alpen Masters sau alte lucruri ar castiga BMW "niciodata nu va fi pe bune". Asa cum nici vinurile ale scumpe nu sunt bune si nu merita banii ca gasesti vin in hipermarket si la 10% din pret. Deci orice concurs castiga vinul respectiv e doar pt ca a fost sponzorizat de producatorul vinului respectiv, spaga, etc. Nicidecum pt ca e BUN. Intelegi??. Romanisme. Ca doar Honda e Honda( alea intotdauna sunt bune si service-le lor sunt doar decoratii si fac doar schimb de ulei si placute).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu', chiar pe forum nu-i ca la biserica.

Nici nu-s toti de aceeasi credinta, unii nu stiu slujba, altii n-au voce de cor...

+/- = +, zic eu.


» Post actualizat in 26 Nov 2014 20:55

Sunt multi beemvisti, e clar. E normal, atata vreme cat GS este (a fost?) regele. Au aparut insa uzurpatori: multi, capabili, unii tineri. Cazul asta cu 1190 este simptomatic. Toti producatorii vor din felia asta de "adventure", ca merge bine. KTM mi s-a parut insa ca vrea tortul cu tava cu tot si marketingul lor (putin cat este) suna diferit ca pana deunazi: Adventure nu isi cumpara acum nu numai un endurist-catemist care (ce pacat) imbatraneste oleaca sau se lasa corupt de asfalt, ci si unul care ajunge sa vada inovatia, solutia, competenta, portocaliul...

 

Am fost la Milano, la EICMA, in 2013 si mi-au curs balele langa GSA "olive" (citeste kaki). Ca un suflet de ostean ce sunt, am stat la coada sa ma urc pe el. :)

Ah, ce macho m-am simtit la gandul ca o sa imi iau unul: mare, pieptos, fioros, kaki... Esenta de adventure. Cam mare, ca nu ajungeam cu adidasii pe jos, da' fain.

 

In stand la KTM nu mi-a venit sa cred ce frumos era Adventure, lansat in acelasi timp cu GSA. Vaai, ce vopsea portocalie si stravezie pe rezervor, sa incalzita si cusuta cu ata portocalie, accesorii (capace, parti, ornamente) de aceesi culoare... Aaa... MSC..., ooo... roti de strada... Hmm...

Am venit si a doua zi, sa ma uit la filme, sa fac poze, sa ii trimit si nevestei ce am gasit eu...

 

Asa am ajuns sa va intreb si pe voi, dupa ce in prealabil am cam taiat peste Honda, dragostea mea... OK, ma refer la Crosstourer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...