Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,5k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Nu ai prins nimic pe franare, asfaltul de pe sosea e (ar trebui sa fie) aderent si grunjos, dar suprafata din parcarile astea e parca lustruita. Dar mai sunt si ceva indicatoare care ti spun cu ce viteza sa circuli pe acolo, viteza la care sigur nu te versi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca ma laud si eu aici. n-am stat sa scriu in fiecare zi, dar am facut un sumar. in toamna, la motocicleta mea am facut asa:
Hoooo, ca n-am facut nimic. doar mi-am luat inca o motocicleta :lol: (998)

apoi, pe parcursul iernii am inzestrat-o cu: (un fel de bianca dragusanu, varianta premium)
(cateva sunt doar mofturi de experimentat, nu necesitati)

 

1. Power Commander

2. Quickshifter

3. Parbriz Puig

4. Scarite race

5. amortizor de ghidon HyperPro

6. Manete race

7. aripa fata de carbon

8. capete de ghidon

9. urmeaza sa-mi iau ambreiaj anti-hopping

 

restul de consumabile care nu le iau in calcul (filtre, ulei, bujii, curele...)

 

916 deocamdata nu primeste nimic. doar consumabile cel mai probabil.

Editat de Crazy-devil
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil mergeai cu 5 km/h in parcarea subterana si de asta te-ai ales cu capace sparte si polizate.

Cred ca aveam 20-30 ceva de gen. Nu e o parcare mare deci nu avea indicatoare. Ori am prins ceva ori am apucat de frana mult prea tare, prostia a fost a mea ca am mers prea repede . Eram drept drept am apucat maneta si m-am trezit pe jos.

Asa arata si nu cred ca se freca asa urat de la alunecat la 5 km/h , dara de rosu de pe jos avea 2-3 m :

x3eTaQl.jpg

 

E deformat si crapact capacul unde intra tija ambreiajului si pisa ulei pe langa tija. Piesa/capacul frecat din dreapta cum te uiti la ea nu pare pleznita si nici nu stiu ce e acolo insa nu pare sa curga ceva de acolo.

Cine stie, e posibil sa fii fost afectat si ghidonul/ceva de la ghidon? Am si capatul mansonului frecat.

Editat de 9470m
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa inveti, se mai intample. Probabil ai piscat frana prea tare pentru suprafata asta. Se repara.

Ghidonul poate s-a strambat un pic, daca a cazut pe el. Simti o schimbare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa inveti, se mai intample. Probabil ai piscat frana prea tare pentru suprafata asta. Se repara.

Ghidonul poate s-a strambat un pic, daca a cazut pe el. Simti o schimbare?

Nu am mai mers cu ea , datorita locului unde curge uleiul si forma carenei pica fix in fata rotii din spate uleiul si exista riscul sa ma intind iarasi pe jos.Eu mor de draci ca nici n-am ajuns la 50 de km de mers pe ea, nici n-am apucat sa-i fac actele complet(nu are identificare facuta, e trecuta decat la fiscal pe numele meu..e "intre" acte) si deja am crapat-o..in parcare...... Si va dura ceva timp pana o repar, n-am apucat sa ies decat de 4-5 ori de cand am luat permisul in octombrie,

Editat de 9470m
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi pare rau pentru tine. Iti inteleg necazu'. Asta este, te-a mancat rau (stai linistit ca si eu as fi facut la fel). Nu stiu ce experienta moto ai dar, din pacate ti-ai ales rau momentul si locul de a fae cunostinta cu motoru'. In general pardoseala parcarilor subterane sunt lustruite. Daca este oarece pe jos, cateva picaturi de apa, nu mai vorbesc de ulei, motorina, este jale. Suna a sablon dar bine ca ai scapat cu bine, in rest iti doresc succes in a face banii pentru reparatii. Hai ca mai este ceva pana la primavera, dupa cum se arata pe afara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Am "scapat" cu genunchiul /cotul/mana "polizate" bine si umarul si soldul burdusite :) . Astept primavara sa o repar si sa ma urc pe ea, experienta moto am spus-o mai sus, sub 50 km ( nu mii...nu sute..50, atat) ,cred ca as putea lua premiu' prostului la categoria cea mai rapida cazatura dupa permis :rusinica: .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc. Am "scapat" cu genunchiul /cotul/mana "polizate" bine si umarul si soldul burdusite :) . Astept primavara sa o repar si sa ma urc pe ea, experienta moto am spus-o mai sus, sub 50 km ( nu mii...nu sute..50, atat) ,cred ca as putea lua premiu' prostului la categoria cea mai rapida cazatura dupa permis :rusinica: .

 

Tu sa fii sanatos, fierul se repara !!! Cumpara-ti echipament si nu te da batut... Nu conteaza de cate ori cazi , important este sa te ridici de fiecare data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@9470m Hahaha, naspa de tine. Eu macar am facut aproape 100 de km pana s-o intind pe jos :)). Stai linistit, toti o patim. Eu am servisat-o deja si astept sezonul. Cum zicea si Banditbiker82, cumpara-ti echipament, sau daca ai, POARTA-L. In rest, hai cu primavara si asfalt uscat.

 

Eu o sa povestesc ce am facut la mobra mea abia cand termin tot, poate vin si cu o poza, doua.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa ce i-am pus niste rimstripes... CAM00116.jpg

azi am zis sa-mi fac un suport pentru gps pentru concediu de la vara...cine stie cand o fi bun ..

CAM00131.jpg

 

care imi da idee cum sa leg alimentarea gps ? m`am gandit direct de pe baterie, da nu-i ok, pentru ca ar incarca incontinuu ... m`am gandit pe firele de la stop, ca oricum arde stopu` intr`una :) imi da si mie cineva o idee?

Editat de SkyWay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce sa nu fie ok? Eu la masina tin GPS-ul mereu in bricheta, si nu are nici pe naiba. Ia o mufa de bricheta, o alimentezi la baterie printr-o siguranta ... si gata.

Intrebare: cum si unde ai facut supotul? As vrea si eu unul la fel ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce as avea nevoie de siguranta? crezi ca ar baga o tensiune suplimentara? Mi-e sa nu pape bateria aiurea, si de aia sa fi alimentat de pe stop. Ca ala se aprinde doar cand e in functiune motoru' :)

Suportul ala e de la un banal suport de telefon, si prinderea am facut'o dintr-un bloc de aluminiu, de la munca.. l`am gaurit, gaura 23, ca ghidonu e 22, si am zis ca-i pun un manson subtirel de cauciuc, l-am taiat in 2, pe mijlocul cercului, astfel a rezultat o distanta de 4 mm (cat e panza la masina), si dupa aia gauri, filete.. si gata :) poti sa-ti mai faci si din ceva platband de aluminiu.. si de facut l`am facut azi... fiind mai lejer la munca.. si am zis ca ar fi util :)

Editat de SkyWay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce as avea nevoie de siguranta? crezi ca ar baga o tensiune suplimentara? Mi-e sa nu pape bateria aiurea, si de aia sa fi alimentat de pe stop.

Cum o sa fac eu: pus pe contact si releu+siguranta. Siguranta e buna daca o pui cum zice robert, ca te poti pomeni ca baga vreun nebun un fier si iti mai ia foc si mobra (sau daca face vreun scurt din senin). E bine ca ai facut gaura mai mare sa pui si niste cauciuc, mai reduce din vibratii.

 

PS: Misto FeZeu'!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce as avea nevoie de siguranta? crezi ca ar baga o tensiune suplimentara? Mi-e sa nu pape bateria aiurea, si de aia sa fi alimentat de pe stop. Ca ala se aprinde doar cand e in functiune motoru' :)

Suportul ala e de la un banal suport de telefon, si prinderea am facut'o dintr-un bloc de aluminiu, de la munca.. l`am gaurit, gaura 23, ca ghidonu e 22, si am zis ca-i pun un manson subtirel de cauciuc, l-am taiat in 2, pe mijlocul cercului, astfel a rezultat o distanta de 4 mm (cat e panza la masina), si dupa aia gauri, filete.. si gata :) poti sa-ti mai faci si din ceva platband de aluminiu.. si de facut l`am facut azi... fiind mai lejer la munca.. si am zis ca ar fi util :)

Siguranta? Pai i-a gandeste-te un pic: de la baterie pleaca doua fire, din care unul e plusul. Daca la acel cablu i se roade izolatia, si atinge la cadru (care e minus) ce crezi ca se intampla daca nu ai siguranta? Risti sa bubui bateria, sau chiar un mic incendiu ...

Editat de robertkiran
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ms :)

Am pus si cauciuc, si daca te uiti, placa de prindere a suportului gps, nu am prins`o direct pe aluminiu, i-am lasat si acolo cat de cat sa aibe spatiu de trepidat. Bine ca nu vibreaza in exces..da totusi.. si cauciucul mai protejeaza si ghidonul atunci cand dau jos suportul, ca aluminiul simplu ar fi zgariat ghidonul..



Siguranta? Pai i-a gandeste-te un pic: de la baterie pleaca doua fire, din care unul e plusul. Daca la acel cablu i se roade izolatia, si atinge la cadru (care e minus) ce crezi ca se intampla daca nu ai siguranta? Risti sa bubui bateria, sau chiar un mic incendiu ...

Siguranta sa fie atunci! :) si banda izoliera peste tot pe fire :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...