MotoRocker Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Alin, eu am avut pe Bandit Loobman, l-am tinut fix 1.000 km, cand ungea, ungea bine....cand nu, trebuia mereu sa-l reglez/pozitionez. Era mai mare stresu cu "O fi pus bine capu' de ungere? s-o fi dereglat?" decat daca ungeam eu cu T90 sau spray. Trebuia mereu sa verific daca e ok. Dupa un sprint pana la 200 km/h in care capatul ala s-a dus dracu', l-am jumulit de pe mobra si l-am aruncat intr-o cutie si acolo a ramas. Daca vrei sa-l tii, vezi sa nu se fi tocit soriceii aia care ating pinionul, mustatile alea....care tre' schimbate cand se consuma Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Obed Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 (editat) Alarma e o chinezarie, "manualul" e o foicica cat palma cu o diagrama gresita si 3 prostii despre cum s-o armezi si s-o pornesti/opresti din telecomanda. Nu are senzor extern, e bagat undeva in interior si e capsulata, nu am acces la reglaj... stiu ca se poate face din telecomanda, dar nu stiu cum. Bun, maine seara pun multimetrul sa vad cat suge, multumesc pt sfaturi Sie eu am o alarma chinezeasca ieftina, si iti pot spune ca, la a mea, reglajul se poate face doar daca o desfaci. Mecanismul de declansare, este format dintr-un arc montat pe placa la un cap si un magnet la celalat cap, magnetul fiind in apropierea unei bobine. In cazul unui soc, magnetul montat pe arc vibreaza, modificand campul magnetic din bobina, declansand alarma. La mine se declansa si daca trantea cineva usa masinii in apropiere, era extrem de sensibil ..... eu am modificat putin pozitia arcului prin indoire si acum se declanseaza doar la socuri mai mari, miscari mai bruste a motorului. Repet ....... eu am prezentat cum e la mine, poate la tine difera, dar tind sa cred ca principiul e acelasi. Atasez o scema empirica sa intelegi ce zic: Editat Aprilie 29, 2015 de Obed Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Azi am luato din service, I-am pus parbriz mai mare, si am schimbat oglinzile. Cu ocazia asta am testat si Schubertu C3 PRO. E mult mai ok ca si C3 . Sta mai bine pe cap,nu ma jeneaza la marul lui Adam. Am impresia ca nu intra destul aer pe la aerisire. Acu ori o fi din cauza ca e parbrizul inalt, ori dracu stie. Dar so aburit si is cam 15 -20 de grade afara. Oricum are pinlock. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 e, altfel cand ai tu parbrizul tau ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 E atat de mare de pot sa-l fac cabina de dus ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 eu as zice cabina de ne-dus... te ascunzi sub el si te fereste apa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Azi am luato din service, I-am pus parbriz mai mare, si am schimbat oglinzile. Cat de inalt e parbrizul tau, adica atunci cand duci o orizontala de la partea de sus cam pe unde-ti vine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Cat de inalt e parbrizul tau, adica atunci cand duci o orizontala de la partea de sus cam pe unde-ti vine? Cred ca imi vine in dreptul nasului. Daca vrei pot sa il masor . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Cred ca imi vine in dreptul nasului. Daca vrei pot sa il masor . Daca iti vine in dreptul nasului e perfect vezi peste el si "nu te trage curentul" . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 L-am masurat amu, are 54 cm:D Azi am mers cam 50 de km doar , In unele momente refracta soarele prin el. Si ma deranja un pic. In rest e ok. Mie doar ca nu imi intra destul aer in casca n-am avut parbrizu asta cand am avut C3-u. Om mai vedea om mai testa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 bre, sa nu te sufoci... crapa-l! sau da o gaura in casca ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Bre, io ma gandeam sa pun niste faianta si un dus dupa termopan !! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 sa nu uiti de hangerul de prosop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 M-am tot uitat la poze. De 14" sau de 16" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 L-am masurat amu, are 54 cm:D Azi am mers cam 50 de km doar , In unele momente refracta soarele prin el. Si ma deranja un pic. In rest e ok. Mie doar ca nu imi intra destul aer in casca n-am avut parbrizu asta cand am avut C3-u. Om mai vedea om mai testa. Ia-ti un flip-up sau open-face, eu nu folosesc viziera deloc. Daca-l mai scurtezi o sa ai senzatia ca-ti trage casca de pe cap. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Pai, Schubertu C3 Pro e flipup. Dar cum tocmai am cazut acu vreo 3 saptamani si am dat cu barba de asfalt, deocamdata o sa merg cu ea inchisa Daca nu aveam flipupu inchis acu mancam iaurt si supa cu paiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 era de mult un poll facut de pipeburn si suna cam asa: Usually full-face. Sure, It's like riding with a compact car on your head, but I really dig the condensation. Usually open face. All jawbones do is jibber-jabber and get me in trouble with the opposite sex. Usually no helmet at all. Chuck Norris has nothing on me - the road's the one that needs protection. ) De-aia am renuntat la casca jet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 Mda, mi-am luat flip-up de un an, a ramas in cutie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 29, 2015 Share Postat Aprilie 29, 2015 In seara asta i-am schimbat lichidul de frana, uleiul si filtrul de benzina. Lichid de frana Ate si ulei Repsol 10w40. Bine, impropriu spus ca am schimbat eu, eu n-am ridicat un deget, Patrick de la Ambulanta Moto le-a facut Lichidul de frana era negru rosiatic, arata f dubios, neschimbat de multi ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val.Hayabusa Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 Hayabusa 1999 am inceput sa o asamblez dupa ce am vopsit electrostatic cadru bascula cadrul de coada si jantele , Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 I-am montat Loobman-ul la vaca dar am fost atat de bou ca am strangulat un furtun si ma miram de ce nu curge in mers ) Se rezolva maine prin taierea unui soricel. Sper sa fie ok si sa-si faca treaba cu brio. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Aprilie 30, 2015 Share Postat Aprilie 30, 2015 (editat) Am avut si eu parbriz inalt - ma deranja. Am luat unul scurt. Ma deranja si ala. Acum merg fara, si mi-e mult mai bine. L-am masurat amu, are 54 cm:D Azi am mers cam 50 de km doar , In unele momente refracta soarele prin el. Si ma deranja un pic. In rest e ok. Mie doar ca nu imi intra destul aer in casca n-am avut parbrizu asta cand am avut C3-u. Om mai vedea om mai testa. Editat Aprilie 30, 2015 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romyc Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 Hayabusa 1999 am inceput sa o asamblez dupa ce am vopsit electrostatic cadru bascula cadrul de coada si jantele , super fain,ce monstru de motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Val.Hayabusa Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 super fain,ce monstru de motor ms ms o sa mai postez poze pe masura ce mai lucrez la ea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gugal13 Postat Mai 1, 2015 Share Postat Mai 1, 2015 Astazi i-am uns lantul, am spalat-o (de 2 ori chiar) , i-am indoit schimbatorul si aproape am implantat-o intr-un hatchback al carui sofer aplica prioritatea de dreapta in giratoriu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.