G B V Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Hai ca s-a frumos afara, chiar am mers pe mobra. Aglomeratie mare pe traseu militari - pipera (Bucuresti). Ocazie cu care am reusit sa rup semnalul dreapta spate cu picior cand am urcat pe mobra. Avea deja 3 straturi de lipici, va avea 4 in curand. Are bratul de cauciuc sau de plastic? Daca e de plastic,il poti suda prinzadu-i niste cleme de metal in el,bagate cu letconul sau pistolul de lipit,dupa ii arzi un strat de fibra de sticla ca sa ii dea forma frumoasa. Apoi il iei la smirghel si la final ii aplici o folie de carbon. Sigur n-o sa mai crape dupa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 (editat) E din plastic casant negru vechi de 28de ani. O prind la loc cumva, nu merita prea mult efort, e rupt in mai multe bucati, unele s-au pierdut.. Mai bine as face un efort sa schimb uleiul, daca va spun cat timp a trecut de la ultimul schimb ma ardeti pe rugul virtual. Editat Mai 11, 2015 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 E din plastic casant negru vechi de 28de ani. O prind la loc cumva, nu merita prea mult efort, e rupt in mai multe bucati, unele s-au pierdut.. Mai bine as face un efort sa schimb uleiul, daca va spun cat timp a trecut de la ultimul schimb ma ardeti pe rugul virtual. Atunci clar nu va rezista... Comanda unele china de pe aliexpress si aia e. Acum ca tot ai adus in discutie subiectul cu uleiul,zi-ne Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Baxxter Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Mai merge, lasa-l asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 I-am dat jos termopanu:) e alt motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 (editat) si te-ai lasat si de fumat, acum, fara scut ) Editat Mai 11, 2015 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 de fumat am zis ca ma las cand ajung la 100 de kile Deocamdata am 115 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 de fumat am zis ca ma las cand ajung la 100 de kile Deocamdata am 115 no amu am inteles de unde vine ''Micutu'' » Post actualizat in 11 May 2015 11:00 dar si eu asa zic ca orice om sanatos si voinic trebuie sa aiba macar 100 kile.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 no amu am inteles de unde vine ''Micutu'' » Post actualizat in 11 May 2015 11:00 dar si eu asa zic ca orice om sanatos si voinic trebuie sa aiba macar 100 kile.... Mai am si 1,90 inaltime am avut odata 83 de kile. eram slab ca o musca. Ca sa revenim la motor. Mi-am pus backrest la driver, Nu ma mai doare spatele da o inceput sa ma doara curu. Noada acolo. Tre sa vedem ce mai reglam Ori sa iau o sa cu gel. Ori dumnezo stie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 (editat) Ca sa revenim la motor. Mi-am pus backrest la driver, Nu ma mai doare spatele da o inceput sa ma doara curu. Noada acolo. Tre sa vedem ce mai reglam Ori sa iau o sa cu gel. Ori dumnezo stie. Rocket III scrie pe tine . Sau vreun Harley street glide.Legat de asta ultima,m-am dus la test drive(la misto evident) si am avut "onoarea"s-o calaresc. La drum intins,te lua somnul pe ea si nu mint cu nimic Editat Mai 11, 2015 de G B V Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Zilele trecute m-am chinuit sa imi curat jantele (sunt albe) si e cea mai mare chinuiala. Are cineva vreo idee de substanta buna, puternica dar care sa nu atace? Am incercat cu 1. WD 40 - curata cam 70% insa problema e ca mereu imi scapa si pe discuri si e explozie de adrenalina sa mergi fara frane 2. Spray de curatat lantul Ipone - curata cam 50% din jeg si e foarte scump. 3. Spray de curatat frane - la fel, nu curata in intregime 4. Spuma degresanta cumparata de pe la carrefour - nu face mai nimic. Cea mai buna solutie de pana acum e sprayul de degresat de la spalatoriile auto, dar mi se pare foarte foarte puternica, daca scap pe orice piesa de aluminiu ramane patata si e apoi mare chinuiala sa scot petele alea. Astept cu interes o solutie, Mersi Ia incearca spray-yul de la lidl W5(parca se numeste). La mine a curatat cam orice tip de pata,pe care l-am incercat. Sa nu mai zic ca are un pret foarte "mare":6 ron . Spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
T_Robert Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Eu curat petele cu spray de la lidle (Engine Cleaner Spray). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Hai ca o sa il cumpar si pe asta de la lidl. Am uitat sa spun ca am mai folosit o solutie, spun ei ca e profi...tot fara rezultat. http://www.oks-germany.com/en/products/maintenance-products-detail/88/?PHPSESSID=dce4c6adef65a860d0897fbf3cd7c5a5 Urmeaza sa schimb rotile Ti-as recomanda autosol,dar banuiuesc ca nu vrei sa revopsesti dupa jantele.... Mergi linistit pe ala de la lidl. Ar mai fi un spray din auchan tot pentru murdaria de pe jante.Eu cu dala curat jantele la masina,dar nu stiu daca afecteaza sau nu vopseaua asa ca.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotoRocker Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Ca sa revenim la motor. Mi-am pus backrest la driver, Nu ma mai doare spatele da o inceput sa ma doara curu. Noada acolo. Tre sa vedem ce mai reglam Ori sa iau o sa cu gel. Recomand sa-ti iei o sa cu alta mobra, sigur scapi de buba...si eu credeam ca creuiserele sunt comode pana am mers pe naked/touring/enduro-touring/sport-touring Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Zilele trecute m-am chinuit sa imi curat jantele (sunt albe) si e cea mai mare chinuiala. Are cineva vreo idee de substanta buna, puternica dar care sa nu atace? Am incercat cu 1. WD 40 - curata cam 70% insa problema e ca mereu imi scapa si pe discuri si e explozie de adrenalina sa mergi fara frane 2. Spray de curatat lantul Ipone - curata cam 50% din jeg si e foarte scump. 3. Spray de curatat frane - la fel, nu curata in intregime 4. Spuma degresanta cumparata de pe la carrefour - nu face mai nimic. Cea mai buna solutie de pana acum e sprayul de degresat de la spalatoriile auto, dar mi se pare foarte foarte puternica, daca scap pe orice piesa de aluminiu ramane patata si e apoi mare chinuiala sa scot petele alea. Astept cu interes o solutie, Mersi http://www.mafra.ro/exterior-c-21.html?page=3&sort=3a Decaflash curata perfect, cam tot ce nu curata benzina de exemplu. Si culmea, pare ca are consistenta motorinei, se spala cu apa, e solubila. Utilizez de ani de zile produsul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 (editat) SDoc 100. Si eu am cauciucuri white walls, si cu asta nu am nici o problema. Pereti albi ca zapada. E un pic mai scump, mai greu de gasit - eu cumpar online - dar merita, zic eu. Merita pentru timpul economisit, si pentru faptul ca in 10 min. ai terminat, poti sa pleci la drum - bine, trebuie sa dai cu solutia cu cateva ore inainte. Oricum, dupa ce cureti, vezi ca se gaseste o solutie - un spray - prin magazine auto care este creat pt a proteja cauciucul. Se da numai pe laterale! Eu am dat cu aia dupa ce am spalat, si parca nu se mai prinde mizeria chiar asa de tare. PS. Totusi, tin pumnii, poate apare si un produs care se gaseste mai usor. Sa ne zici daca ai gasit Editat Mai 11, 2015 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Recomand sa-ti iei o sa cu alta mobra, sigur scapi de buba...si eu credeam ca creuiserele sunt comode pana am mers pe naked/touring/enduro-touring/sport-touring Sincer , ori cu el or fara moto de loc:) am mers si pe naked, si enduro touring. Pe astea ma dor genunchii de la pozitie. Meniscu. Ideea e ca inainte sa-i pun spataru la pilot era ok curu o sa gasesc io pozitia care trebe:) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 ai fost fotografiat cu noul back-rest Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
derkleine Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Ala e pentru pasager. Vii sa te plimb o tura ?) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Mai 11, 2015 Share Postat Mai 11, 2015 Ala e pentru pasager. Vii sa te plimb o tura ? ) ti-ai luat motocicleta? credeam ca monumentu e doar pentru poze in parcare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Am schimbat uleiul ieri si cu ocazia aceasta, am schimbat putin si vascozitatea. Tinand cont ca motocicleta are 16 ani si 52k km (cel putin pe ceas), am trecut de la 10W40 la 15W50, Bel-Ray EXP. Filtrul ... cel mai ietin. Binecunoscutul Hiflo. Ce e curios e faptul ca desi pe motor scrie 2300ml, mie mi-a intrat 2400 cu tot cu uleiul pe care l-am pus in filtru inainte de montaj, dar trebuie sa mentionez si asta, am inclinat motorul foarte tare pe o parte si pe cealalta si cred ca a curs mai mult decat daca l-as fi lasat doar in pozitie verticala. In fine. Ideea e ca l-am lasat sa mearga 10 minute, apoi dupa ce s-a asezat, uleiul e la nivelul optim (putin mai sus de jumatatea ochiului). Daca tot am fost cu talciocul insirat prin curte, am spalat si uns lantul, care avea si ala vreo 600 de km de la ultima interventie. Asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Inainte sa plec la munca, de dimineata, i-am schimbat un bec din far ) Imi statea pe creier, ca avea scurta arsa si se aprindea doar un "ochi" din 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 Inainte sa plec la munca, de dimineata, i-am schimbat un bec din far ) Imi statea pe creier, ca avea scurta arsa si se aprindea doar un "ochi" din 2 La releul de incarcare i-ai facut vreun "upgrade"? Ma refer la sistemul sau de racire Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Mai 12, 2015 Share Postat Mai 12, 2015 La releul de incarcare i-ai facut vreun "upgrade"? Ma refer la sistemul sau de racire Inca nu. Am verificat incarcarea, e in limite spre maxim (bate spre 14,8-14,9v cu farurile stinse si pe la 14,5v cu ele aprinse), iar de incins nu se incinge rau regulatorul. Ceea ce vreau sa-i fac e sa trag 1-2 cabluri suplimentare de masa, dar nu e urgent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.