Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

pai o poza nu pui si tu cu before & after ?

 

Eu o sa merg in 3 ore cu ea la revizia de 20.000km, desi are doar 17.000 ;)

 

Cost estimativ - 350 iepuroi (fara schimbat uleiul+filtrul ca sunt noi, au doar 1500km, si fara inlocuit filtru de aer - ci doar curatat, pt ca e filtru sport)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Motoretul e in service acum (btw ...in Marsillia)

 

la 20.000km e prima servisare importanta la motoret :

 

- inlocuit bujii

- verificat suspensia/schimbat garnituri/uleiul in furca

- verificat jocul la supape

- verificat cablurile frana/ambreiaj

- schimbat lichidul de racire

- inspectie placute de frana (in caz ca le shimba ... tre sa cotizez extra)

- intins/uns lant

... alte nimicuri..

 

Hai ca va spun diseara eventual costul final :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

:D hai nu'mi da emotii :)

 

In principiu , tinand cont ca nu o sa schimb cauciucurile,filtrul de ulei, uleiul (ca sunt noi) si nici kitul de lant (ca il cumpar separat din alt loc)... sper sa nu sara de 500 iepuroi :)

Editat de SyDemon
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La Kawa, facut RCA, scos de la paiangeni, lipit semnale dreapta, spalat, uns lant, pus benzina, a pornit foarte bine dupa pauza de iarna. Asa ca i-am umflat si cauciucurile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am adus motoretul de la reprezentanta.

Fata de ce am spus mai sus - nu am platit nimic in plus (placutele de frana sunt ok si n'a fost nevoie sa fie schimbate)

Deci 350 euro total revizie 20.000 km (de fapt motoretul are 16.000km >nu 17.000km cum am spus anterior<)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Confectionat cadre pentru gentile textile. Urmeaza sa sudez si sa intaresc. Maine si restu de operatii. :D poze la final cu toate etapele si explicatii cui vor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt in afara topicului ca am facut ieri, dar am pregatit Transalp-ul de concediu - am schimbat placutele si lichidul de frana originale si am spalat si uns filtrul de aer. A, si saptamana trecuta i-am marit talpa piciorului lateral, ca ma scotea din minti cand trebuia sa o pun pe cric pe pamant.

post-3876-0-62432600-1408462076_thumb.jpg

post-3876-0-72881900-1408462086_thumb.jpg

Editat de biohazardousguy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i-am schimbat cablul de ambreiaj. m-a lasat pe drum spre casa, se blocase maneta, am schimbat vitezele mai mult fara ambreiaj, am ajuns cu el in 2 sarme. am pus unul universal, sper sa tina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lasat si kawa la service pentru furca. Acuma am asa:

Guzzi: la service, accidentat

Simson: stricat motorul

Kawa: la service, curge furca

 

Am venit pe bicicleta la munca. Daca si asta sa strica, nu mai stiu ce sa mai fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am venit pe bicicleta la munca. Daca si asta sa strica, nu mai stiu ce sa mai fac.

:crack:

 

Am facut si eu miscarea asta acu ceva timp, tot intr-o situatie asemanatoare. Dar stai linistit ca are ce sa se strice si la aia :)

 

Ce a patit Guzza?

 

Si in ton cu topicul, dar nu azi ci acu vreo 2 zile, am reusit sa termin, cat sa scot pe strada, TDM-ul. Cu o toba goala a la vick-exhaust, care suna mai tare decat mi se parea initial, cu un gol de putere in ture joase, dar macar mere.

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aha, vechea disputa de pe forumuri: euro vs japan ... dar se pare ca nu cei de la ducati sau aprilia au avut curaj sa se intalneasca face2face si sa 'discute', ci moto-guzzi si nu cu vreo marca japoneza ci una coreeana :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta nu e disputul meu, nu as fi vrut sa fac parte. Acuma stam dupa RCA-uri, declaratii, formulare, devize. Dar e bine ca a fost doar atat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi dau seama ca nu a fost ceva voit, nici un om intreg la minte nu ar face asa ceva. Iar legat de partea cu actele o stiu si pe aia... E frustrant faptul ca lucrezi la un fier (cum mi s-a intamplat cu o masina) si dupa ti-o trage unul, pe moto mai e riscul sa o mai si patesti... De asta tot incerc sa ma limitez in miscari si sa nu prea ma plimb prin oras pe 2 roti. Si nici in tara nu prea am tragere de inima, ca si asa imi fac nervi pana la granita si inapoi cand ies la vecinii bulgari...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca o mana de vopsea si e gata. Nu a iesit ca din fabrica da pt uzul propriu e numa bun. Din pacate scarita stamga cu tot cu suportul care vine din cadru era cam stramg si m-a tras in jos cu tot suportul. Eh asa iese cand faci la mana, si mai e si prima incercare. Per total sunt destul de multumit. Haida spor !!!

 

post-68651-0-31692000-1408611147_thumb.jpg

 

PS: toate detaliile de fabricatie o sa le dau cand oi ajunge la un net calumea ca sa pot pune si ceva poze.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...