Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

i-am mai taiat din lopata aia de zapada

 

11174945_875019689225914_763728887566072

 

984311_875019582559258_93591488618710281

 

10995554_875019632559253_588275885486641

 

si am scos-o p-a mandrei de la hinerbat....

Bagata la iernat pe 14 septrmbrie, a pornit la a doua apasare de buton, cu 'benzina' aia statuta si cu bateria ei, neincarcata din sep, doar tinuta in casa.

M-am plimbat cu micuta vreo 60 de km....e giugiuc de manvrabila in oras :)

 

10660343_874923842568832_838514930706492

Editat de MotoRocker
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ieri i-am pus crash-bar, alarma si o mufa de bricheta:

attachicon.gifDSCF0080.JPGattachicon.gifDSCF0082.JPG

Welcome back! :cheers:

 

nu pot sa pun alea , deja are reglaj oem pt tensionarea arcurilor

Stiu. Era un model. Sunt si versiuni care au reglare.

http://www.xrv.org.uk/forums/attachments/sale-wanted/30825d1379145076-africa-twin-fork-extensions-slugs-group-buy-image.jpg

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am pus alarma la vaca, ieftina dar galagioasa (ebay, vreo 40 lei a fost). Am ascuns-o cat de cat sa nu se vada si aia e.

Cu mici peripetii, pt ca tovarasul chinez a scris in schema ca rosu e + si roz e -. Leg la baterie apas botoanele... nimic, nada. Sun pe colegul Banzay, care nu raspunde. Iau apartul de masura, ciuciu curent la iesiri. Si cum in mod normal - e negru, am zis sa incerc... si ala a fost. Nu i-am legat functiile de pornire/oprire/blocare motor, nu am incredere in fiabilitatea "sculei", e pusa simplu, pe soc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

I-am pus alarma la vaca, ieftina dar galagioasa (ebay, vreo 40 lei a fost). Am ascuns-o cat de cat sa nu se vada si aia e.

Cu mici peripetii, pt ca tovarasul chinez a scris in schema ca rosu e + si roz e -. Leg la baterie apas botoanele... nimic, nada. Sun pe colegul Banzay, care nu raspunde. Iau apartul de masura, ciuciu curent la iesiri. Si cum in mod normal - e negru, am zis sa incerc... si ala a fost. Nu i-am legat functiile de pornire/oprire/blocare motor, nu am incredere in fiabilitatea "sculei", e pusa simplu, pe soc.

masoara-i consumul, sa nu te trezesti peste 2-3 zile cu o baterie noua :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

M-am gandit, dar in seara asta era tarziu si nu mai aveam rabdare. Intrebare prosteasca: masor pe mA? Sau scaderea voltajului la o anumita perioada de timp?

Plus ca trebuie sa aflu cum se regleaza sensibilitatea senzorului de soc, parca e prea fin reglat. Si "manualul" nu zice nimic.

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alarma e o chinezarie, "manualul" e o foicica cat palma cu o diagrama gresita si 3 prostii despre cum s-o armezi si s-o pornesti/opresti din telecomanda.

Nu are senzor extern, e bagat undeva in interior si e capsulata, nu am acces la reglaj... stiu ca se poate face din telecomanda, dar nu stiu cum. Bun, maine seara pun multimetrul sa vad cat suge, multumesc pt sfaturi :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mA.

Trebuie sa ai in cartea tehnica la vaca si la alarma ,consumul in standby....le aduni si vezi unde te situezi...nu stiu ...i-mi dau doar cu presupusul dar trebuie sa ai sub 100mA cu mult...ceva de genul 10-20 max

La 20mA bateria de 12Ah e pa in 25 de zile de stationare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

i-am mai taiat din lopata aia de zapada

eu anul trecut i-am adaugat o bucata de cauciuc sub "lopata" ca-mi stropea pe ploaie cobul de spate...

si nu e micuta "lopata" ...

am renuntat la aspect pentru practicalitate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

da man, tu ai mobra de touring/enduro-touring....si eu as tine lopata pe un TDM

Pe sport-touring arata ca dracu', mereu am scurtat-o cat nr de inmatr...si la naked si la choppere...mi se parea hidoasa, si cred ca nici ai din fabrica n-o faceau asa de mare daca nu erau nr de italia/germania/anglia asa de mari....

Pe Bandit nu ajungea la mine....se oprea pe saua pasagerului sau pe....pasager :crack: ....sa vedem la prima ploaie unde ajunge la VTR :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt ca am ajuns tarziu si pe ploaie acasa, am amanat masuratorile la mobra... mi-am facut de lucru in casa, am astupat, cu baton de plastic, gaurile date in topcase de cineva in trecut. Multe si date la intamplare. Nu avea cum sa iasa "ca nou", dar macar nu mai e ciur si nu mai intra apa in el.

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am montat mai demult ungator de lant Loobman si am ceva probleme. Adica imi unge tot mai putin lantul. Janta spate si bascula sunt destul de pline de ulei.

Intreb sau mai degraba as vrea sa vad cum aveti voi pozitionat(daca aveti careva loobman) acel cap de ungere. Poate reusesc sa inteleg asa de ce la mine improsca cu ulei.

Motocicleta o folosesc in regim oras si exterior cu viteze de la maxim la minim.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alin, eu am avut pe Bandit Loobman, l-am tinut fix 1.000 km, cand ungea, ungea bine....cand nu, trebuia mereu sa-l reglez/pozitionez. Era mai mare stresu cu "O fi pus bine capu' de ungere? s-o fi dereglat?" decat daca ungeam eu cu T90 sau spray. Trebuia mereu sa verific daca e ok. Dupa un sprint pana la 200 km/h in care capatul ala s-a dus dracu', l-am jumulit de pe mobra si l-am aruncat intr-o cutie si acolo a ramas.

 

Daca vrei sa-l tii, vezi sa nu se fi tocit soriceii aia care ating pinionul, mustatile alea....care tre' schimbate cand se consuma

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alarma e o chinezarie, "manualul" e o foicica cat palma cu o diagrama gresita si 3 prostii despre cum s-o armezi si s-o pornesti/opresti din telecomanda.

Nu are senzor extern, e bagat undeva in interior si e capsulata, nu am acces la reglaj... stiu ca se poate face din telecomanda, dar nu stiu cum. Bun, maine seara pun multimetrul sa vad cat suge, multumesc pt sfaturi :)

 

Sie eu am o alarma chinezeasca ieftina, si iti pot spune ca, la a mea, reglajul se poate face doar daca o desfaci.

Mecanismul de declansare, este format dintr-un arc montat pe placa la un cap si un magnet la celalat cap, magnetul fiind in apropierea unei bobine. In cazul unui soc, magnetul montat pe arc vibreaza, modificand campul magnetic din bobina, declansand alarma. La mine se declansa si daca trantea cineva usa masinii in apropiere, era extrem de sensibil ..... eu am modificat putin pozitia arcului prin indoire si acum se declanseaza doar la socuri mai mari, miscari mai bruste a motorului.

 

Repet ....... eu am prezentat cum e la mine, poate la tine difera, dar tind sa cred ca principiul e acelasi.

 

 

Atasez o scema empirica sa intelegi ce zic:

 

post-14092-0-63694900-1430304284_thumb.jpg

Editat de Obed
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-66943-0-44986400-1430314129_thumb.jpgAzi am luato din service, I-am pus parbriz mai mare, si am schimbat oglinzile.

Cu ocazia asta am testat si Schubertu C3 PRO. E mult mai ok ca si C3 . Sta mai bine pe cap,nu ma jeneaza la marul lui Adam.

Am impresia ca nu intra destul aer pe la aerisire. Acu ori o fi din cauza ca e parbrizul inalt, ori dracu stie. Dar so aburit si is cam 15 -20 de grade afara. Oricum are pinlock.

 

post-66943-0-72780900-1430314053_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...