Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

de fumat am zis ca ma las cand ajung la 100 de kile :D Deocamdata am 115 :)

no amu am inteles de unde vine ''Micutu''

» Post actualizat in 11 May 2015 11:00

dar si eu asa zic ca orice om sanatos si voinic trebuie sa aiba macar 100 kile....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

no amu am inteles de unde vine ''Micutu''

» Post actualizat in 11 May 2015 11:00

dar si eu asa zic ca orice om sanatos si voinic trebuie sa aiba macar 100 kile....

Mai am si 1,90 inaltime :D am avut odata 83 de kile. eram slab ca o musca.

 

 

Ca sa revenim la motor. Mi-am pus backrest la driver, Nu ma mai doare spatele da o inceput sa ma doara curu. Noada acolo. Tre sa vedem ce mai reglam :) Ori sa iau o sa cu gel. Ori dumnezo stie. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa revenim la motor. Mi-am pus backrest la driver, Nu ma mai doare spatele da o inceput sa ma doara curu. Noada acolo. Tre sa vedem ce mai reglam Ori sa iau o sa cu gel. Ori dumnezo stie. :)

Rocket III scrie pe tine :crack: .

Sau vreun Harley street glide.Legat de asta ultima,m-am dus la test drive(la misto evident) si am avut "onoarea"s-o calaresc.

La drum intins,te lua somnul pe ea si nu mint cu nimic

Editat de G B V
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele trecute m-am chinuit sa imi curat jantele (sunt albe) si e cea mai mare chinuiala. Are cineva vreo idee de substanta buna, puternica dar care sa nu atace?

Am incercat cu

1. WD 40 - curata cam 70% insa problema e ca mereu imi scapa si pe discuri si e explozie de adrenalina sa mergi fara frane :crack:

2. Spray de curatat lantul Ipone - curata cam 50% din jeg si e foarte scump.

3. Spray de curatat frane - la fel, nu curata in intregime

4. Spuma degresanta cumparata de pe la carrefour - nu face mai nimic.

 

Cea mai buna solutie de pana acum e sprayul de degresat de la spalatoriile auto, dar mi se pare foarte foarte puternica, daca scap pe orice piesa de aluminiu ramane patata si e apoi mare chinuiala sa scot petele alea.

 

Astept cu interes o solutie,

Mersi

Ia incearca spray-yul de la lidl W5(parca se numeste).

La mine a curatat cam orice tip de pata,pe care l-am incercat.

Sa nu mai zic ca are un pret foarte "mare":6 ron :crack: .

Spor la treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca o sa il cumpar si pe asta de la lidl. Am uitat sa spun ca am mai folosit o solutie, spun ei ca e profi...tot fara rezultat.

http://www.oks-germany.com/en/products/maintenance-products-detail/88/?PHPSESSID=dce4c6adef65a860d0897fbf3cd7c5a5

 

Urmeaza sa schimb rotile :crack:

Ti-as recomanda autosol,dar banuiuesc ca nu vrei sa revopsesti dupa jantele....

Mergi linistit pe ala de la lidl.

Ar mai fi un spray din auchan tot pentru murdaria de pe jante.Eu cu dala curat jantele la masina,dar nu stiu daca afecteaza sau nu vopseaua asa ca....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca sa revenim la motor. Mi-am pus backrest la driver, Nu ma mai doare spatele da o inceput sa ma doara curu. Noada acolo. Tre sa vedem ce mai reglam :) Ori sa iau o sa cu gel.

 

Recomand sa-ti iei o sa cu alta mobra, sigur scapi de buba...si eu credeam ca creuiserele sunt comode pana am mers pe naked/touring/enduro-touring/sport-touring

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Zilele trecute m-am chinuit sa imi curat jantele (sunt albe) si e cea mai mare chinuiala. Are cineva vreo idee de substanta buna, puternica dar care sa nu atace?

Am incercat cu

1. WD 40 - curata cam 70% insa problema e ca mereu imi scapa si pe discuri si e explozie de adrenalina sa mergi fara frane :crack:

2. Spray de curatat lantul Ipone - curata cam 50% din jeg si e foarte scump.

3. Spray de curatat frane - la fel, nu curata in intregime

4. Spuma degresanta cumparata de pe la carrefour - nu face mai nimic.

 

Cea mai buna solutie de pana acum e sprayul de degresat de la spalatoriile auto, dar mi se pare foarte foarte puternica, daca scap pe orice piesa de aluminiu ramane patata si e apoi mare chinuiala sa scot petele alea.

 

Astept cu interes o solutie,

Mersi

 

 

http://www.mafra.ro/exterior-c-21.html?page=3&sort=3a

 

Decaflash curata perfect, cam tot ce nu curata benzina de exemplu. Si culmea, pare ca are consistenta motorinei, se spala cu apa, e solubila. Utilizez de ani de zile produsul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SDoc 100. Si eu am cauciucuri white walls, si cu asta nu am nici o problema. Pereti albi ca zapada. :D E un pic mai scump, mai greu de gasit - eu cumpar online - dar merita, zic eu. Merita pentru timpul economisit, si pentru faptul ca in 10 min. ai terminat, poti sa pleci la drum - bine, trebuie sa dai cu solutia cu cateva ore inainte.

 

Oricum, dupa ce cureti, vezi ca se gaseste o solutie - un spray - prin magazine auto care este creat pt a proteja cauciucul. Se da numai pe laterale! Eu am dat cu aia dupa ce am spalat, si parca nu se mai prinde mizeria chiar asa de tare.

 

PS. Totusi, tin pumnii, poate apare si un produs care se gaseste mai usor. Sa ne zici daca ai gasit :)

Editat de aship
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

 

Recomand sa-ti iei o sa cu alta mobra, sigur scapi de buba...si eu credeam ca creuiserele sunt comode pana am mers pe naked/touring/enduro-touring/sport-touring

Sincer , ori cu el or fara moto de loc:) am mers si pe naked, si enduro touring. Pe astea ma dor genunchii de la pozitie. Meniscu. Ideea e ca inainte sa-i pun spataru la pilot era ok curu :) o sa gasesc io pozitia care trebe:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am schimbat uleiul ieri si cu ocazia aceasta, am schimbat putin si vascozitatea.

Tinand cont ca motocicleta are 16 ani si 52k km (cel putin pe ceas), am trecut de la 10W40 la 15W50, Bel-Ray EXP.

Filtrul ... cel mai ietin. Binecunoscutul Hiflo. :crack:

Ce e curios e faptul ca desi pe motor scrie 2300ml, mie mi-a intrat 2400 cu tot cu uleiul pe care l-am pus in filtru inainte de montaj, dar trebuie sa mentionez si asta, am inclinat motorul foarte tare pe o parte si pe cealalta si cred ca a curs mai mult decat daca l-as fi lasat doar in pozitie verticala.

In fine. Ideea e ca l-am lasat sa mearga 10 minute, apoi dupa ce s-a asezat, uleiul e la nivelul optim (putin mai sus de jumatatea ochiului).

 

 

Daca tot am fost cu talciocul insirat prin curte, am spalat si uns lantul, care avea si ala vreo 600 de km de la ultima interventie.

Asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte sa plec la munca, de dimineata, i-am schimbat un bec din far :)) Imi statea pe creier, ca avea scurta arsa si se aprindea doar un "ochi" din 2 :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte sa plec la munca, de dimineata, i-am schimbat un bec din far :)) Imi statea pe creier, ca avea scurta arsa si se aprindea doar un "ochi" din 2 :P

La releul de incarcare i-ai facut vreun "upgrade"?

Ma refer la sistemul sau de racire

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La releul de incarcare i-ai facut vreun "upgrade"?

Ma refer la sistemul sau de racire

 

Inca nu. Am verificat incarcarea, e in limite spre maxim (bate spre 14,8-14,9v cu farurile stinse si pe la 14,5v cu ele aprinse), iar de incins nu se incinge rau regulatorul.

Ceea ce vreau sa-i fac e sa trag 1-2 cabluri suplimentare de masa, dar nu e urgent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inca nu. Am verificat incarcarea, e in limite spre maxim (bate spre 14,8-14,9v cu farurile stinse si pe la 14,5v cu ele aprinse), iar de incins nu se incinge rau regulatorul.

Ceea ce vreau sa-i fac e sa trag 1-2 cabluri suplimentare de masa, dar nu e urgent.

Tinand cont ca mergi prin oras si musai cu farurile aprins,ca sa vaza CHIORII,se va incinge.

Vezi ca sunt destule variante pe net care sa iti arate cum se face manevra bine:cooler de procesor din ala slabut la 300mhz(mic,care nu face zgomot si nu consuma mult),tablita de aluminium sub el si apoi prins de cadru si intre ele pasta termoconductoare ele.

Eu am ramas in pana cu vtru si de atunci m-am invatat minte,scuze... :crack:

Editat de G B V
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

montat scotoiler.

 

de fapt am primit un rezervor de scotoiler ( partea aia in care pui ulei, fara furtune ) la care am tras eu furtunelele de rigoare, acu sa vad ce o iesi...post-12078-0-32360700-1431688077_thumb.jpgpost-12078-0-17870600-1431688089_thumb.jpgpost-12078-0-81225200-1431688099_thumb.jpgpost-12078-0-31009200-1431688117_thumb.jpg

post-12078-0-55436500-1431688109_thumb.jpg

Editat de Taz Asg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ia incearca spray-yul de la lidl W5(parca se numeste).

La mine a curatat cam orice tip de pata,pe care l-am incercat.

Sa nu mai zic ca are un pret foarte "mare":6 ron :crack: .

Spor la treaba.

subscriu foarte bun, dar parca am dat 4,99 :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai ca o sa il cumpar si pe asta de la lidl. Am uitat sa spun ca am mai folosit o solutie, spun ei ca e profi...tot fara rezultat.

http://www.oks-germany.com/en/products/maintenance-products-detail/88/?PHPSESSID=dce4c6adef65a860d0897fbf3cd7c5a5

 

Urmeaza sa schimb rotile :crack:

 

Ai încercat axion pasta întins generos si lăsat peste noapte? Eu am curatat tofelu de mozoale grave cu el si cu burete de vase ordinar, cu partea aspră.

Editat de ionradoi
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asta:

 

mLJ4Qb4l.jpg

6SixYbwl.jpg

 

Ajunsesem abia sa pot sa misc motorul din picioare si ITP-ul aproape l-am trecut fara sa ating maneta de frina. Unde gasesc pe stoc un set de garnituri?

 

Stie cineva o metoda de-a le trage afara fara a le deteriora?

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oho... pistonasele cum arata?

Incearca la mexykanu, a inceput sa faca stoc de consumabile uzuale, inclusiv unele garnituri, rulmenti etc, e posibil sa aiba si ce-ti trebuie tie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cam asta:

 

mLJ4Qb4l.jpg

6SixYbwl.jpg

 

Ajunsesem abia sa pot sa misc motorul din picioare si ITP-ul aproape l-am trecut fara sa ating maneta de frina. Unde gasesc pe stoc un set de garnituri?

 

Stie cineva o metoda de-a le trage afara fara a le deteriora?

Cele de presiune,daca dai cu multi lichid pe langa,le poti recupara insa cele de praf,nu prea....

Asta iarna,cand mi-am facut serviarea am dat din greseala un pistonas afara si l-am bagat imediat la loc,insa o-ringul de praf se vedea destul de afectat...

Tu ai bandit?

Daca da,bucara-te pentru ca vei cumpara doar 4(praf)+4(presiune)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...