Sari la conținut

Ce ai mesterit azi la motocicleta ta?


Postări Recomandate

La Vaca... i-am facut plinul, presiunea la anvelope, o mica plimbare prin oras sa-i mai incarc bateria si sa o "dezmortesc", plus curatat discurile de frana. Era statuta saraca de vreo luna jumate... de parca mi-am luat touring degeaba. Maine plimbare :D

Editat de Geo_ZGA
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 3,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

luat o groapa si acuma nu mai am probleme cu curent in bord (becuri de la martori nu mai clipesc aiura, voltmetru arata ceva constant)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rulmenti, frate! inlocuit unul ca avea apa, 2 semeringuri, dar si gresat 2 in care nu intrase apa. Ce dreacu' se zgarceasc la vaselina ?!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ma deranja filtrul de aer de langa picior, asa ca l-am dat jos. Am pus filtre Emgo. Bineinteles am schimbat si jiglerele conform recomandarilor. Remontat, sincronizat si testat. Spre surprinderea mea acum motorul scoate un sunet mai adanc, desi nu am schimbat tobele. E posibil ca numai eu sa sesizez diferenta, dar mie imi convine :D

 

Inca nu am iesit la drum mai lung, ma astept la un consum mai mic. Sa vedem.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

rulmenti, frate! inlocuit unul ca avea apa, 2 semeringuri, dar si gresat 2 in care nu intrase apa. Ce dreacu' se zgarceasc la vaselina ?!

se zgarcesc la vaselina ca sa comanzi tu rulmenti ... piata de consum...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ceva kilometri: uleiul e nesperat de bun, mult mai fluid ( ajunge mai repede pe lant ) iar ungerea este mai buna ( desi tuburile din care picura sunt pe interior, uleiul ajunge destul de repede catre exteriorul lantului- oring si imbinari unse bine), o sa mai reduc numarul picaturilor, acum este pe setarea de la uleiul de motor.

dupa alte sute de km. lantul e bobocel,, uns atat cat si unde trebuie, consumat aproape un sfert din uleiul din minune :)

cred ca am gasit varianta castigatoare :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Facut ITP la Castravachi cea batrana, cumparat un litru de ulei pentru dansa, ea avand nivelul cam scazut.

Comandat si ulei pentru un schimb la Guzzi.


» Post actualizat in 08 Jul 2015 14:18

Hm, cumparat degeaba ulei la Kawa. Dimineata nivelul era sub minim (motor oprit o saptamana) si acuma era pe plin. Si e known issue, doar am uitat, nu prea am mai folosit motoreta asta.

Editat de Falkenberg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

azi am pus pinionul de 42 pe spate si e lantul prea lung,am incercat sa il scurtez dar nu merge sa il desfac,am incercat cu ciocanul si un dorn dar degeaba,tot nu merge,mama lui de lant,sa vad de unde fac rost de o presa

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 saptamani... o nimica toata! :))

 

Macar ai dus-o pe platforma cum zice legea?

 

era expirat de 2 saptamani......

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

bineinteles colegule :)

l-am bagat in duba.....

doar nu facem nimic ilegal, nu?

we are the good guys......

 

Banuiesc ca ai arimat motorul , minimum doua chingi in termen, sa nu pierzi marfa .... :crack: :crack:

Editat de mos bear
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am " resetat " contorul :)


» Post actualizat in 14 Jul 2015 06:47

Inmatriculata in 2013 luna mai la 86.000 km .......

Editat de 5129114
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De dimineata m-am apucat si mi-am schimbat semnalizarile pe spate.

Motivele au fost doua : 1. cele cu care am cumparat motocicleta erau cam mici, parere mea (vezi poza 1); 2. am pierdut capacul galben al semnalului de pe dreapta si era clar ca nu o sa gasesc vreodata.

Noile semnalizari in poza 2.

Daca tot am desfacut suportul de numar pentru a trece firele prin gaurile de prindere, am reconstruit si placa pe care se prinde suportul de numar. Ce-a veche era fisurata in ambele colturi din cauza vibratiilor iar suportul de numar juca in voie sus-jos. Pe aceasta am facut-o din tabla zincata de 0.4mm si am adaugat inca 2 suruburi in plus la prinderea de codita. Acum e teapana din toate punctele de vedere. (pozele 3 si 4).

Cam atat pe astazi.

post-60496-0-18205600-1436951592_thumb.jpg

post-60496-0-99058800-1436951620_thumb.jpg

post-60496-0-22399600-1436951638_thumb.jpg

post-60496-0-98403800-1436951658_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, multumesc.

De obicei este curat, dar nu pot sa-l spal dupa fiecare ploaie sau cand ies si este ud pe jos pentru ca nu-mi permite timpul si ar fi cam nesanatos.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De dimineata m-am apucat si mi-am schimbat semnalizarile pe spate.

Motivele au fost doua : 1. cele cu care am cumparat motocicleta erau cam mici, parere mea (vezi poza 1); 2. am pierdut capacul galben al semnalului de pe dreapta si era clar ca nu o sa gasesc vreodata.

Noile semnalizari in poza 2.

Daca tot am desfacut suportul de numar pentru a trece firele prin gaurile de prindere, am reconstruit si placa pe care se prinde suportul de numar. Ce-a veche era fisurata in ambele colturi din cauza vibratiilor iar suportul de numar juca in voie sus-jos. Pe aceasta am facut-o din tabla zincata de 0.4mm si am adaugat inca 2 suruburi in plus la prinderea de codita. Acum e teapana din toate punctele de vedere. (pozele 3 si 4).

Cam atat pe astazi.

Adica bajietii se chinuie sa puna semnalizari cat mai mici ( daca ar putea ar pune un led pe stanga si unul pe dreapta ), sa scoata suportul de numar si sa puna numarul cat mai orizontal sub codita, si tu te apuci sa faci invers. unde mai pui ca vechiul suport era si rabatabil, puteai sa pliezi numarul in caz de ceva.... bai ce uameni... :blink: :blink: :blink:

Editat de Taz Asg
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Neata,

Mobrei i-am facut mai multe, o sa ma laud cand termin ce mai am in plan:), asa ca incep cu problema:

Ieri am primit protectiile pentru furca facute de petru_xxl :), dar am o problema cu montarea uneia, adica asta:

tn_767eef567d5f981370cf4b1f966bc5af.jpg

Si protectiile (in curand urmeaza si pentru spate):

tn_a72632b927eae7637f9a040ae5921b22.jpg

Trebuie sa indrept axul, este putin indoit si nu intra bulonul si nu vreau sa il iau la pila, desi pare cel mai simplu. Cum as putea sa il intrept, dar fara sa il demontez daca se poate?

Editat de iulianserban
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...