Geo_ZGA Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 (editat) La Vaca... i-am facut plinul, presiunea la anvelope, o mica plimbare prin oras sa-i mai incarc bateria si sa o "dezmortesc", plus curatat discurile de frana. Era statuta saraca de vreo luna jumate... de parca mi-am luat touring degeaba. Maine plimbare Editat Iulie 3, 2015 de Geo_ZGA Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 Maine termin de curatat janta spate cu autosol,si poate dau si pe juguri,zici ca e inox aluminiul tratat cu autosol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 luat o groapa si acuma nu mai am probleme cu curent in bord (becuri de la martori nu mai clipesc aiura, voltmetru arata ceva constant) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 rulmenti, frate! inlocuit unul ca avea apa, 2 semeringuri, dar si gresat 2 in care nu intrase apa. Ce dreacu' se zgarceasc la vaselina ?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Iulie 3, 2015 Share Postat Iulie 3, 2015 Ma deranja filtrul de aer de langa picior, asa ca l-am dat jos. Am pus filtre Emgo. Bineinteles am schimbat si jiglerele conform recomandarilor. Remontat, sincronizat si testat. Spre surprinderea mea acum motorul scoate un sunet mai adanc, desi nu am schimbat tobele. E posibil ca numai eu sa sesizez diferenta, dar mie imi convine Inca nu am iesit la drum mai lung, ma astept la un consum mai mic. Sa vedem. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jerry_mcrie Postat Iulie 4, 2015 Share Postat Iulie 4, 2015 rulmenti, frate! inlocuit unul ca avea apa, 2 semeringuri, dar si gresat 2 in care nu intrase apa. Ce dreacu' se zgarceasc la vaselina ?! se zgarcesc la vaselina ca sa comanzi tu rulmenti ... piata de consum... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Iulie 5, 2015 Share Postat Iulie 5, 2015 Dupa ceva kilometri: uleiul e nesperat de bun, mult mai fluid ( ajunge mai repede pe lant ) iar ungerea este mai buna ( desi tuburile din care picura sunt pe interior, uleiul ajunge destul de repede catre exteriorul lantului- oring si imbinari unse bine), o sa mai reduc numarul picaturilor, acum este pe setarea de la uleiul de motor. dupa alte sute de km. lantul e bobocel,, uns atat cat si unde trebuie, consumat aproape un sfert din uleiul din minune cred ca am gasit varianta castigatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 8, 2015 Share Postat Iulie 8, 2015 (editat) Facut ITP la Castravachi cea batrana, cumparat un litru de ulei pentru dansa, ea avand nivelul cam scazut. Comandat si ulei pentru un schimb la Guzzi. » Post actualizat in 08 Jul 2015 14:18Hm, cumparat degeaba ulei la Kawa. Dimineata nivelul era sub minim (motor oprit o saptamana) si acuma era pe plin. Si e known issue, doar am uitat, nu prea am mai folosit motoreta asta. Editat Iulie 8, 2015 de Falkenberg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Ulei de mecanisme fine, dar trebuie scurs bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Da, e ok pt spalare. Nu stiu cum/ce e spray-ul de uns cablurile. Gasesti in piata "la rusi" sau in magazine mari ulei pt mecanisme fine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 azi am pus pinionul de 42 pe spate si e lantul prea lung,am incercat sa il scurtez dar nu merge sa il desfac,am incercat cu ciocanul si un dorn dar degeaba,tot nu merge,mama lui de lant,sa vad de unde fac rost de o presa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 Schimbat ulei la Guzzi, m-am mirat ca nu intre nici 2L. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 am facut ITP-ul era expirat de 2 saptamani...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 (editat) 2 saptamani... o nimica toata! ) Macar ai dus-o pe platforma cum zice legea? era expirat de 2 saptamani...... Editat Iulie 13, 2015 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 Macar ai dus-o pe platforma cum zice legea? bineinteles colegule l-am bagat in duba..... doar nu facem nimic ilegal, nu? we are the good guys...... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mos bear Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 (editat) bineinteles colegule l-am bagat in duba..... doar nu facem nimic ilegal, nu? we are the good guys...... Banuiesc ca ai arimat motorul , minimum doua chingi in termen, sa nu pierzi marfa .... Editat Iulie 13, 2015 de mos bear Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Iulie 13, 2015 Share Postat Iulie 13, 2015 tampoane noi in butuc. plm! nu mai am ce sa-i fac Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Iulie 14, 2015 Share Postat Iulie 14, 2015 (editat) Am " resetat " contorul » Post actualizat in 14 Jul 2015 06:47Inmatriculata in 2013 luna mai la 86.000 km ....... Editat Iulie 14, 2015 de 5129114 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 14, 2015 Share Postat Iulie 14, 2015 Banuiesc ca ai arimat motorul , minimum doua chingi in termen, sa nu pierzi marfa .... pentru siguranta, cu 4 chingi nu se stie niciodata, nu? safety first!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Psycho87 Postat Iulie 14, 2015 Share Postat Iulie 14, 2015 Black Hornet..yellow rim stripes Continuat cu 'ingalbenirea' viespei... Instalat si ceva util Si desigur...plimbarica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 De dimineata m-am apucat si mi-am schimbat semnalizarile pe spate. Motivele au fost doua : 1. cele cu care am cumparat motocicleta erau cam mici, parere mea (vezi poza 1); 2. am pierdut capacul galben al semnalului de pe dreapta si era clar ca nu o sa gasesc vreodata. Noile semnalizari in poza 2. Daca tot am desfacut suportul de numar pentru a trece firele prin gaurile de prindere, am reconstruit si placa pe care se prinde suportul de numar. Ce-a veche era fisurata in ambele colturi din cauza vibratiilor iar suportul de numar juca in voie sus-jos. Pe aceasta am facut-o din tabla zincata de 0.4mm si am adaugat inca 2 suruburi in plus la prinderea de codita. Acum e teapana din toate punctele de vedere. (pozele 3 si 4). Cam atat pe astazi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Mai spala motorul pe acolo la undertail...e prea murdar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radu H. Postat Iulie 15, 2015 Share Postat Iulie 15, 2015 Da, multumesc. De obicei este curat, dar nu pot sa-l spal dupa fiecare ploaie sau cand ies si este ud pe jos pentru ca nu-mi permite timpul si ar fi cam nesanatos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 (editat) De dimineata m-am apucat si mi-am schimbat semnalizarile pe spate. Motivele au fost doua : 1. cele cu care am cumparat motocicleta erau cam mici, parere mea (vezi poza 1); 2. am pierdut capacul galben al semnalului de pe dreapta si era clar ca nu o sa gasesc vreodata. Noile semnalizari in poza 2. Daca tot am desfacut suportul de numar pentru a trece firele prin gaurile de prindere, am reconstruit si placa pe care se prinde suportul de numar. Ce-a veche era fisurata in ambele colturi din cauza vibratiilor iar suportul de numar juca in voie sus-jos. Pe aceasta am facut-o din tabla zincata de 0.4mm si am adaugat inca 2 suruburi in plus la prinderea de codita. Acum e teapana din toate punctele de vedere. (pozele 3 si 4). Cam atat pe astazi. Adica bajietii se chinuie sa puna semnalizari cat mai mici ( daca ar putea ar pune un led pe stanga si unul pe dreapta ), sa scoata suportul de numar si sa puna numarul cat mai orizontal sub codita, si tu te apuci sa faci invers. unde mai pui ca vechiul suport era si rabatabil, puteai sa pliezi numarul in caz de ceva.... bai ce uameni... Editat Iulie 16, 2015 de Taz Asg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iulianserban Postat Iulie 16, 2015 Share Postat Iulie 16, 2015 (editat) Neata, Mobrei i-am facut mai multe, o sa ma laud cand termin ce mai am in plan:), asa ca incep cu problema: Ieri am primit protectiile pentru furca facute de petru_xxl , dar am o problema cu montarea uneia, adica asta: Si protectiile (in curand urmeaza si pentru spate): Trebuie sa indrept axul, este putin indoit si nu intra bulonul si nu vreau sa il iau la pila, desi pare cel mai simplu. Cum as putea sa il intrept, dar fara sa il demontez daca se poate? Editat Iulie 16, 2015 de iulianserban Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.