yuk Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 (editat) corect, inca e devreme. Insa tre sa imi cumpar manere incalzite .. http://oxford-products.com/us/products/Heaterz-Premium-Adventure-%252d-Heated-Grips.html gasesti pe la 230-270 lei ... superfaine! Sunt bune si vara pe ploaie Editat Septembrie 9, 2015 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Demontat crash bar-uri, suporti genti, tabla protectie evacuare, toate sablate. Urmeaza vopsire electrostatica, culoare rosie , pe bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 La giz le faci? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Vopsitul? vopsitul il face un prieten la el la lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Cam ce preturi are? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Nu stiu inca. Ce ai de vopsit. Sa stiu sa-i spun, sa faca un pret. Acum ii dau si eu prima data la vopsit. p.s. am incercat sa iti trimit in Pm, dar spune ca nu poti primi mesaje noi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 (editat) Scaritele de la mobra. Dar fara foot pegs (pedalele pe care pui picioarele). Le vreau negru mat texturat. Il poti intreba daca poate si pret? Cele de spate si cele de fata cu tit cu pedala de frana si schimbator pkus aripioarele ale care sunt negre deja. Ms Editat Septembrie 9, 2015 de darcocbr Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Popular, negru, lovitura de ciocan? Il intreb maine si iti spun. daca nu poate texturat, merge doar negru? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Da, negru texturat si daca nu, negru mat simplu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Dar de ce te complici? Spray-ul negru nu mai are valoare? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Daca te uiti atent, cele de spate n au rezistat :| am avut vopsit la f4 electrostatic si rezista si azi ca in prima zi.dupa 6 ani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Electrostatic tine mult si bine, e cea mai buna solutie... dar la spray poti sa le refaci oricand si f ieftin, mai ales ca sunt piese f mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Benzina/diluant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kalator Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Sau acetona pentru unghii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 (editat) Sau acetona pentru unghii. Sau un flex cu otet. PS. acetona pare o idee buna, dar esti sigur ca nu are efect asupra vopselei? Daca e doar pe numar, probabil ca merge, dar pe aripa sau alte parti s-ar putea sa ramane urme. Sau nu? ... ma intreb. Editat Septembrie 9, 2015 de aship Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 Cred ca e vorba de suport de numar din plastic negru mat... dar oricum, acetona e puternica, o sa-l arda si o sa se pateze. Benzina e mai ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kalashnikov545 Postat Septembrie 9, 2015 Share Postat Septembrie 9, 2015 reglat ralantiul. Nimic special, doar ca XT urile R si X nu au turometru. doar in diagnoza se poate afisa. Am facut si un tutorial: https://www.youtube.com/watch?v=HGECORLwI8k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Septembrie 11, 2015 Share Postat Septembrie 11, 2015 I am făcut plinul. Greu cu o mana, dar nu imposibil. Pe luni demontez seile, marti le duc la nenea Dan la retapitat. M am plictisit de ele asa..iarna asta lucram la "look" puternic ) sunt cateva chestii, marunte ce i drept, care trebuiesc înlocuite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Septembrie 12, 2015 Share Postat Septembrie 12, 2015 Am taiat un pic din suportul de numar si am montat placuta cu numarul nou, pana acum a fost lipita cu scotch de cea veche Apropo, cum naiba scot urmele alea de scotch de pe ea? Am incercat cu alcool medicinal si nu prea merge... Alcool izopropilic, e posibil sa nu dizolve vopseaua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
un_aiurit Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 Azi am facut pana pe spate.a treia in 2 luni.la nici un motor nu am intalnit pene asa dese.am facut pana la o vulcanizare obisnuita.15 lei de pus petic la camera.si am dasfacut amortizorul spate sa il duc la rams pentru servisare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Părintele Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 si cum suna?? in alta ordine de idei: azi nimic,, ieri am luat la cheie si surubelnita toate suruburile si piulitele ( gasit cateva slabite ) completat cu lichid de frana pe alocuri, completat ungatorul de lant cu ulei (app donez rezervor lobman ) pentru ca vine sezonul : ca sa nu se mai "abureasca" viziera : se ia un cartof, se taie in doua si cu partea fara coaja se sterge suprafata interioara a vizierei. lasat sa se usuce apoi sters cu o carpa uscata. La fel si pe oglinzi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Părintele Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 si cum suna?? mult mai bine ca înainte. nu exagerat de tare, dar suficient cât să se audă... eu sunt foarte mulțumit m-am gândit să înregistrez audio, dar am un tel de cacao și sigur nu ar fi ieșit un video conform cu realitatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 I-am pus scarita reising... m-a macat in poponeata sa o intorc din scurt in fata blocului, peste bordura, si a facut contact cu asfaltul. Rezultat: zgarieturi pe crash si pe rama oglinzii si, cel mai grav, scarita stanga fata rupta. Cum in 15 min trebuia sa plecam la plimbare, am luat o bucata de teava de 20, un baros, flex si bormasina... si a rezultat "scarita reising". Pe la Pitesti a primit si "grip" de power tape, ca aluneca ca tot dracii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Falkenberg Postat Septembrie 13, 2015 Share Postat Septembrie 13, 2015 Guzzi - incarcat baterie si bagat la nani sub strasina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.